BMWClub: a auzit cineva sau folosit bucse din poliuretan ? - BMWClub

Jump to content


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

a auzit cineva sau folosit bucse din poliuretan ? Rate Topic: -----

#1 User is offline   sexybeast330d 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 45
  • Joined: 15-February 07

Posted 15 April 2007 - 09:17

mecanicul mi-a recomandat sa imi schimb bucsele si la un magazin de unde mi-am luat bara de rigidizare mi-au zis de BUCSE DIN POLIURETAN de la POWERFLEX o firma ce se da din UK

cica ar fi mai rigide si per total mai bune

a auzit cineva de ei ?
stie cineva daca e vreo afacere (in sensul de piese mai bune pt masina) ?

de pe site pachetul complet iese pe la 134 pounds. nu stiu cat costa cele clasice de la bmw

astia sunt ei www.powerflex.co.uk

poate se uita cineva care se pricepe mai bine si trage niste concluzii
thanks astept parerei (de fapt sunt pt toti ca nu le vad numai eu) http://www.bmwclub.ro/forums/style_images/...icons/icon1.gif
0

#2 User is offline   kretzu 

  • back in business
  • Group: BMW Club
  • Posts: 1828
  • Joined: 01-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:http://www.fotoshooting.ro

Posted 15 April 2007 - 11:31

sexybeast330d, on 15/Apr/2007, 09:17, said:

mecanicul mi-a recomandat sa imi schimb bucsele si la un magazin de unde mi-am luat bara de rigidizare mi-au zis de BUCSE DIN POLIURETAN  de la POWERFLEX o firma ce se da din UK.cica ar fi mai rigide si per total mai bune. a auzit cineva de ei ?
stie cineva daca e vreo afacere (in sensul de piese mai bune pt masina) ?
de pe site pachetul complet iese pe la 134 pounds. nu stiu cat costa cele clasice de la bmwastia sunt ei  www.powerflex.co.uk
poate se uita cineva care se pricepe mai bine si trage niste concluzii
thanks astept parerei (de fapt sunt pt toti ca nu le vad numai eu) http://www.bmwclub.ro/forums/style_images/...icons/icon1.gif
View Post

eu unu n-am auzit nici de ei si nici de produsele pe care le fac...eu totusi as ramane la bucsele STAS care se fac de ani de zile , nu merita sa faci experiente pe masina :blink:
1

#3 User is offline   oSerX 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2508
  • Joined: 23-May 05
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 15 April 2007 - 11:43

eu am auzit de asemenea bucse.. prin germania zicea cineva de pe aici ca a vazut.... nu stiu preturi, e adevarat - se zice ca sunt mai rezistente... dar nu stiu de unde pot fi cumparate !!!
0

#4 User is offline   Fake 

  • Regizor
  • Group: Contributors
  • Posts: 2297
  • Joined: 15-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 15 April 2007 - 13:06

Eu am inteles ca sunt mai rigide, nu mai rezistente.
0

#5 User is offline   bpm 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 73
  • Joined: 22-June 06
  • Location:Bucuresti

Posted 15 April 2007 - 13:46

Sunt componente pentru competitii. De aici vine si duritatea lor. Rezistenta in timp e mult mai mare fata de cele destinate utilizarii in trafic zilnic pe sosea. Am vazut si eu la un moment dat asa ceva la un amic care, si-a echipat masina pentru CNR - VTM cu asa ceva.

Cutiile originale sunt mov cu galben de zici ca, sunt jucarii pentru copii. Am inteles ca, pentru o comanda de astfel de bucsi sati destul de mult (aproximativ 30 de zile). Exista tot pe producator englez bucsi mai normale destiante traficului pe sosea care, ajung in Romania la pret foarte bun - POWER DRIVE.
0

#6 User is offline   georgem 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 495
  • Joined: 12-December 05
  • Location:Bucuresti

Posted 15 April 2007 - 15:26

Daca vreti asa ceva mergeti la Racing Nick. Le puteti vedea in magazin la ei si le puteti comanda.
0

#7 User is offline   sexybeast330d 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 45
  • Joined: 15-February 07

Posted 15 April 2007 - 16:48

da tot de la racing nick vroiam si eu sa le iau

stiu ca sunt mai dure si ma rog mai rezistente dar ma intrebam daca merita per total adica nu ma interes neaparat sa ma tina mai mult ci sa fie per total mai bune ca performante si sa nu afecteze negativ alta componenta din suspensie

eram curios daca a folosit cineva sau daca stie pe cineva care a folosit sa avem info testate

cam cat costa un set complet de bucse normale ???
astea v-am zis ar ajunge pe la 200-210 eur din cate imi amintesc
0

#8 User is offline   MuadDib 

  • Group: BMW Club
  • Posts: 3134
  • Joined: 23-August 05
  • Gender:Male
  • Location:Sinaia
  • Interests:Calculatorist

Posted 15 April 2007 - 16:54

Parerea mea este ca sacrificati confortul in cazul conversiei. Si mutati stresurile pe alte elemente ale suspensiei, pe pivoti, pe amortizoare, etc.

Poate o convesie totala, cu rigidizare caroserie, bucsi de poliuretan, amortizoare si arcuri sport, poate duce la un rezultat bun. Dar iar, in detrimentul confortului.
0

#9 User is offline   Bavaria 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 11425
  • Joined: 20-November 04
  • Gender:Male

Posted 16 April 2007 - 03:56

sexybeast330d, on 15/Apr/2007, 03:17, said:

stie cineva daca e vreo afacere (in sensul de piese mai bune pt masina) ?

View Post



Nu este nici o afacere din punctul asta de vedere.Nu sunt mai bune,sunt mai rigide ,pierzi mult la confort.
Practic la gropi socurile nu mai sunt amortizate de bucsi,sunt preluate de alte elemente de suspensie,ceva tot se strica asta este ideea :blink:
0

#10 User is offline   chas3 

  • 4x4=16
  • Group: Contributors
  • Posts: 3150
  • Joined: 02-November 04
  • Gender:Male

Posted 16 April 2007 - 06:27

sexybeast330d, on 15/Apr/2007, 10:17, said:

de pe site pachetul complet iese pe la 134 pounds. nu stiu cat costa cele clasice de la bmw
View Post

La banii aia te apropii de brat nou.

Toate se numesc Power-nustiucum? :blink:
0

#11 User is offline   maciu1 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 222
  • Joined: 23-December 04
  • Location:Craiova

Posted 16 April 2007 - 07:40

Mai multe detalii, aici :

http://www.e46fanati....php?news_id=40
0

#12 User is offline   sexybeast330d 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 45
  • Joined: 15-February 07

Posted 16 April 2007 - 10:15

maciu1, on 16/Apr/2007, 07:40, said:

Mai multe detalii, aici :

http://www.e46fanati....php?news_id=40
View Post



merci maciule exact asta cautam un review de la cineva care a folosit astea
din ce am citit in review-ul omului cica nu are nimic de reprosat numai lucruri bune legate de performante

daca diferenta de pret nu va fi total aberanta intre bucsele normale si astea eu imi pun ca nici in cel mai rau caz nu au cum sa imi faca masina praf

merci pt review

PS: pt cine e interesat de subiect cititi review-ul din link e scris de cineva care le-a pus cu mana lui (ma rog daca luam premiza ca e sincer si nu face reclama)
0

#13 User is offline   Piovra 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 857
  • Joined: 22-June 06
  • Location:Bucuresti

Posted 22 July 2008 - 16:16

Multi pe e34.de zic ca sunt foarte bune, mai sunt Meyle HD (heavy duty) mai moi ca ele dar mai tari decat cele OEM.
0

#14 User is offline   Piovra 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 857
  • Joined: 22-June 06
  • Location:Bucuresti

Posted 22 July 2008 - 17:28

Normal ca afecteaza alte componente, dar daca te intereseaza sa stea masina ca pe sine intr-o curba stransa mai mult decat comfortul din oras, atunci ar trebui sa fie o alegere buna.

Degeaba nu se strica masina, daca e plictisitor sa mergi cu ea. Depinde la ce o folosesti.
0

#15 User is offline   Ciupanezu 

  • *********************
  • Group: Members
  • Posts: 26982
  • Joined: 11-May 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 22 July 2008 - 20:52

Daca vrei sa stea masina bine in curbe, iti iei suspensie sport, bara de torsiune intre amortizoare, jante si pneuri late nu bucsi din poliuretan.
0

#16 User is offline   Piovra 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 857
  • Joined: 22-June 06
  • Location:Bucuresti

Posted 22 July 2008 - 22:34

Mai exista si bara stabilizatoare mai groasa pentru puntile fata si spate, si dupa toate astea, daca vrei sa stea si mai bine, iti iei bucsi din poliuretan.

La E34 de ex e o problema cu bucsile mari de la bascule din cauza carora vibreaza volanul mai ales pe franare daca se tocesc. Bucsile mai tari decat cele originale ajuta la o masina cu rulaj mare.

Din ce spun altii, bara dintre amortizoare nu ajuta cu un plus mult observabil la seria 5 sedan, in schimb ajuta la turing mai mult, iar la cabrio (ex seria 3) e diferenta enorma intre cu si fara.
0

#17 User is offline   Ciupanezu 

  • *********************
  • Group: Members
  • Posts: 26982
  • Joined: 11-May 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 22 July 2008 - 23:20

Iti zic sigur ca marea majoritate a celor care-si iau astfel de bucsi se gandesc la rezistenta nu la rigiditate si stabilitate in curbe.
0

#18 User is offline   pavelpupeza 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 42
  • Joined: 21-March 08
  • Gender:Male
  • Location:bn

Posted 26 July 2008 - 23:41

stie cineva un pret
0

#19 User is offline   Piovra 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 857
  • Joined: 22-June 06
  • Location:Bucuresti

Posted 26 July 2008 - 23:53

http://www.car-parts24.eu/index.php/cat/c4...olybuchsen.html

ebay.. etc
0

#20 User is offline   razvanfatu 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 180
  • Joined: 06-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 26 July 2008 - 23:53

Gasesti aici:

www.bimmerworld.com

Trimit si la noi.

Cat despre rolul bucsilor tari asupra performantei, ele ajuta sa se pastreze geometria suspensiei in solicitari mari, fac directia sa se simta mai usoara si mai precisa si rezista mult mai bine in conditii grele. Cu siguranta aduc imbunatatiri, insa evident vor atenua putin si din comfort.

Atentie la montare, e nevoie de vaselina altfel vor scartai enervant.
0

Share this topic:


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro