Jump to content

a auzit cineva sau folosit bucse din poliuretan ?


Recommended Posts

mecanicul mi-a recomandat sa imi schimb bucsele si la un magazin de unde mi-am luat bara de rigidizare mi-au zis de BUCSE DIN POLIURETAN de la POWERFLEX o firma ce se da din UK

 

cica ar fi mai rigide si per total mai bune

 

a auzit cineva de ei ?

stie cineva daca e vreo afacere (in sensul de piese mai bune pt masina) ?

 

de pe site pachetul complet iese pe la 134 pounds. nu stiu cat costa cele clasice de la bmw

 

astia sunt ei www.powerflex.co.uk

 

poate se uita cineva care se pricepe mai bine si trage niste concluzii

thanks astept parerei (de fapt sunt pt toti ca nu le vad numai eu) http://www.bmwclub.ro/forums/style_images/...icons/icon1.gif

Link to comment
Share on other sites

mecanicul mi-a recomandat sa imi schimb bucsele si la un magazin de unde mi-am luat bara de rigidizare mi-au zis de BUCSE DIN POLIURETAN  de la POWERFLEX o firma ce se da din UK.cica ar fi mai rigide si per total mai bune. a auzit cineva de ei ?

stie cineva daca e vreo afacere (in sensul de piese mai bune pt masina) ?

de pe site pachetul complet iese pe la 134 pounds. nu stiu cat costa cele clasice de la bmwastia sunt ei  www.powerflex.co.uk

poate se uita cineva care se pricepe mai bine si trage niste concluzii

thanks astept parerei (de fapt sunt pt toti ca nu le vad numai eu) http://www.bmwclub.ro/forums/style_images/...icons/icon1.gif

221459[/snapback]

eu unu n-am auzit nici de ei si nici de produsele pe care le fac...eu totusi as ramane la bucsele STAS care se fac de ani de zile , nu merita sa faci experiente pe masina :blink:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sunt componente pentru competitii. De aici vine si duritatea lor. Rezistenta in timp e mult mai mare fata de cele destinate utilizarii in trafic zilnic pe sosea. Am vazut si eu la un moment dat asa ceva la un amic care, si-a echipat masina pentru CNR - VTM cu asa ceva.

 

Cutiile originale sunt mov cu galben de zici ca, sunt jucarii pentru copii. Am inteles ca, pentru o comanda de astfel de bucsi sati destul de mult (aproximativ 30 de zile). Exista tot pe producator englez bucsi mai normale destiante traficului pe sosea care, ajung in Romania la pret foarte bun - POWER DRIVE.

Link to comment
Share on other sites

da tot de la racing nick vroiam si eu sa le iau

 

stiu ca sunt mai dure si ma rog mai rezistente dar ma intrebam daca merita per total adica nu ma interes neaparat sa ma tina mai mult ci sa fie per total mai bune ca performante si sa nu afecteze negativ alta componenta din suspensie

 

eram curios daca a folosit cineva sau daca stie pe cineva care a folosit sa avem info testate

 

cam cat costa un set complet de bucse normale ???

astea v-am zis ar ajunge pe la 200-210 eur din cate imi amintesc

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este ca sacrificati confortul in cazul conversiei. Si mutati stresurile pe alte elemente ale suspensiei, pe pivoti, pe amortizoare, etc.

 

Poate o convesie totala, cu rigidizare caroserie, bucsi de poliuretan, amortizoare si arcuri sport, poate duce la un rezultat bun. Dar iar, in detrimentul confortului.

Link to comment
Share on other sites

stie cineva daca e vreo afacere (in sensul de piese mai bune pt masina) ?

 

221459[/snapback]

 

 

Nu este nici o afacere din punctul asta de vedere.Nu sunt mai bune,sunt mai rigide ,pierzi mult la confort.

Practic la gropi socurile nu mai sunt amortizate de bucsi,sunt preluate de alte elemente de suspensie,ceva tot se strica asta este ideea :blink:

Link to comment
Share on other sites

Mai multe detalii, aici :

 

http://www.e46fanatics.com/features/feature.php?news_id=40

221861[/snapback]

 

 

merci maciule exact asta cautam un review de la cineva care a folosit astea

din ce am citit in review-ul omului cica nu are nimic de reprosat numai lucruri bune legate de performante

 

daca diferenta de pret nu va fi total aberanta intre bucsele normale si astea eu imi pun ca nici in cel mai rau caz nu au cum sa imi faca masina praf

 

merci pt review

 

PS: pt cine e interesat de subiect cititi review-ul din link e scris de cineva care le-a pus cu mana lui (ma rog daca luam premiza ca e sincer si nu face reclama)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Normal ca afecteaza alte componente, dar daca te intereseaza sa stea masina ca pe sine intr-o curba stransa mai mult decat comfortul din oras, atunci ar trebui sa fie o alegere buna.

 

Degeaba nu se strica masina, daca e plictisitor sa mergi cu ea. Depinde la ce o folosesti.

Link to comment
Share on other sites

Mai exista si bara stabilizatoare mai groasa pentru puntile fata si spate, si dupa toate astea, daca vrei sa stea si mai bine, iti iei bucsi din poliuretan.

 

La E34 de ex e o problema cu bucsile mari de la bascule din cauza carora vibreaza volanul mai ales pe franare daca se tocesc. Bucsile mai tari decat cele originale ajuta la o masina cu rulaj mare.

 

Din ce spun altii, bara dintre amortizoare nu ajuta cu un plus mult observabil la seria 5 sedan, in schimb ajuta la turing mai mult, iar la cabrio (ex seria 3) e diferenta enorma intre cu si fara.

Link to comment
Share on other sites

Gasesti aici:

 

www.bimmerworld.com

 

Trimit si la noi.

 

Cat despre rolul bucsilor tari asupra performantei, ele ajuta sa se pastreze geometria suspensiei in solicitari mari, fac directia sa se simta mai usoara si mai precisa si rezista mult mai bine in conditii grele. Cu siguranta aduc imbunatatiri, insa evident vor atenua putin si din comfort.

 

Atentie la montare, e nevoie de vaselina altfel vor scartai enervant.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.