BMWClub: Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D - BMWClub

Jump to content

  • 332 Pages +
  • « First
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 109
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D Rate Topic: ****- 6 Votes

#2121 User is offline   tutorial 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 508
  • Joined: 30-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Posted 25 August 2013 - 12:53

View PostInSidE, on 20 August 2013 - 13:19, said:

La automate sunt riscuri mai mici, insa sunt si acolo cazuri de lant rupt.

Eu sunt de parere ca sistemul start/stop duce la ruperea lantului. Eu l-am dezactivat complet si nu am nici o treaba.

cum l-ai dezactivat complet?
0

#2122 User is offline   InSidE 

  • insider
  • Group: Members
  • Posts: 3227
  • Joined: 15-September 07
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Posted 25 August 2013 - 12:57

View Posttutorial, on 25 August 2013 - 12:53, said:

cum l-ai dezactivat complet?


Defapt e gresit spus dezactivare, ceea ce face defapt, este ca memoreaza ultima stare in care il lasi, deci daca e off, va fi tot timpul pe off, pana nu il pornesti iar.

in IHK, se modifica MSA_MEMORY din nicht_aktiv in aktiv.
0

#2123 User is offline   gugulete 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 683
  • Joined: 22-November 12
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara & Caransebes
  • Interests:Manelele e viata mia

Posted 25 August 2013 - 13:06

View PostInSidE, on 25 August 2013 - 12:57, said:

Defapt e gresit spus dezactivare, ceea ce face defapt, este ca memoreaza ultima stare in care il lasi, deci daca e off, va fi tot timpul pe off, pana nu il pornesti iar.

in IHK, se modifica MSA_MEMORY din nicht_aktiv in aktiv.

Pot sa fac asta la baietii care se ocupa cu codari ? Ca altfel il dezactivez de fiecare data cand pornesc motorul, dar cateodata uit.
0

#2124 User is offline   InSidE 

  • insider
  • Group: Members
  • Posts: 3227
  • Joined: 15-September 07
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Posted 25 August 2013 - 13:13

View Postgugulete, on 25 August 2013 - 13:06, said:

Pot sa fac asta la baietii care se ocupa cu codari ? Ca altfel il dezactivez de fiecare data cand pornesc motorul, dar cateodata uit.


Normal, ia legatura cu RobyS si te ajuta :)
0

#2125 User is offline   chriss 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2733
  • Joined: 20-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 26 August 2013 - 09:06

View PostInSidE, on 23 August 2013 - 13:38, said:

Se pare ca noua distributia va fi disponibila la inceputul lui Septembrie din ce zice bloomberg.

BMW has workers on extra shifts to help shorten the wait, and aims to have the new system working properly by early September.

Eu inteleg ca din septembrie va fi disponibil noul sistem de distributie de piese catre service-uri si dealeri. Nu cred ca se refera la subiectul acestui topic - distributia motorului.
0

#2126 User is offline   Alex128 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 23
  • Joined: 30-July 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 26 August 2013 - 09:44

View PostInSidE, on 23 August 2013 - 12:55, said:

http://www.mediafax....otivul-11265215

BMW, cel mai mare producător de mașini de lux la nivel mondial, are probleme să livreze la timp piețele de schimb din cauza unui nou sistem de distribuție, obligând clienții din întreaga lume să aștepte pentru reparații, transmite Bloomberg.

Si pe bloomberg:

http://www.bloomberg...-breakdown.html


Articolele mai sus mentionate nu au nici o legatura cu distributia de la motor.
"Supply chain" se refera la reteaua de distributie (livrare,transport) a pieselor.
BMW si-a schimbat softul de logistica, si de aici au aparut intarzieri in a livra piesele catre clienti.
Logistica se asigura ca un produs este transportat din punctul de origine in punctul de destinatie, la timpul si locul potrivit, in cele mai bune conditii, la cele mai bune costuri(o definitie simpla si generala-domeniul logisticii este mult mai complex).
0

#2127 User is offline   chriss 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2733
  • Joined: 20-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 26 August 2013 - 10:37

S-a mai postat asta?

The N47 engine family is prone to excessive timing chain wear and premature failure.[5] Rattling noise from rear of the engine is indicative of the condition. Timing chain failure may call for engine replacement or a costly repair. The issue applies to all applications and power variants, from 2007 up to today models.

Sursa: Wikipedia
0

#2128 User is offline   bazare 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 334
  • Joined: 30-June 11
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:Chiptuning fanatic

Posted 26 August 2013 - 10:40

View Postchriss, on 26 August 2013 - 10:37, said:

S-a mai postat asta?

The N47 engine family is prone to excessive timing chain wear and premature failure.[5] Rattling noise from rear of the engine is indicative of the condition. Timing chain failure may call for engine replacement or a costly repair. The issue applies to all applications and power variants, from 2007 up to today models.

Sursa: Wikipedia


Wikipedia este o sursa neoficiala. Acolo poate sa scrie oricine indiferent ca are sau nu habar despre ce e vorba.
1

#2129 User is offline   Creed 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 64
  • Joined: 28-August 13
  • Gender:Male
  • Location:București

Posted 28 August 2013 - 22:09

Salut, am citit com-urile voastre si pot spune ca acum stau cu frica sa nu patesc nenorocirea asta cu distributia. Eu am un 320D ED 08/2010 motor N47N 163hp si 158k km, in legatura cu sunete si altele de genul nu stiu ce sa zic pt ca este prima masina Diesel (am avut numai benzina) si nu stiu cat de tare sau incet trebuie sa se auda. Am rugamintea insa sa-mi spuna si mie cineva daca este normal sa vibreze schimbatorul de viteze (maneta) si daca este normal ca la pornire cat si la oprire sa se simta o "zgaltaire" usoara a masini. Multumesc.
0

#2130 User is offline   Paleonte 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 475
  • Joined: 15-July 12
  • Gender:Male
  • Location:CJ - Munchen
  • Interests:A better life !

Posted 28 August 2013 - 23:38

welcome to the diesel family ! :) da, e normal. ambele
0

#2131 User is offline   gugulete 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 683
  • Joined: 22-November 12
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara & Caransebes
  • Interests:Manelele e viata mia

Posted 28 August 2013 - 23:40

Si la mine e la fel, dar cica ambele probleme se rezolva prin schimbarea a nu stiu ce tampoane.
0

#2132 User is offline   Creed 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 64
  • Joined: 28-August 13
  • Gender:Male
  • Location:București

Posted 29 August 2013 - 08:28

Pai este normal sau trebuie sa-i schimb ceva tampoane? Multi spun ca treaba cu maneta vinreaza si la cele noi!!!

Scuze "vibreaza" am vrut sa scriu, este de vina traficul ;)

Inca ceva, in partea stanga jos la comp. de bord i-mi arata un semn de "!" si km pe care ii parcurg, il resetez si o ia de la capat cu km si semnul, in meniul iDrive nu-mi arata nici-o eroare, cum naiba scap de semnul ala???
0

#2133 User is offline   Paleonte 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 475
  • Joined: 15-July 12
  • Gender:Male
  • Location:CJ - Munchen
  • Interests:A better life !

Posted 29 August 2013 - 09:38

View PostCreed, on 29 August 2013 - 08:28, said:

Pai este normal sau trebuie sa-i schimb ceva tampoane? Multi spun ca treaba cu maneta vinreaza si la cele noi!!!

Scuze "vibreaza" am vrut sa scriu, este de vina traficul ;)

Inca ceva, in partea stanga jos la comp. de bord i-mi arata un semn de "!" si km pe care ii parcurg, il resetez si o ia de la capat cu km si semnul, in meniul iDrive nu-mi arata nici-o eroare, cum naiba scap de semnul ala???


si eu am auzit ca de noi au acel tremurat. asta ca sa te tina in priza. :)

vezi ca si daca esti pe rezerva cu combustibilul iti arata semnul ala, sau la presiune scazuta roti, si aia trebe resetata daca ai schimbat anvelope sau ai facut vreo pana, etc.
0

#2134 User is offline   bitza_wss 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 186
  • Joined: 28-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:WSS

Posted 29 August 2013 - 10:13

View PostCreed, on 28 August 2013 - 22:09, said:

Salut, am citit com-urile voastre si pot spune ca acum stau cu frica sa nu patesc nenorocirea asta cu distributia. Eu am un 320D ED 08/2010 motor N47N 163hp si 158k km, in legatura cu sunete si altele de genul nu stiu ce sa zic pt ca este prima masina Diesel (am avut numai benzina) si nu stiu cat de tare sau incet trebuie sa se auda. Am rugamintea insa sa-mi spuna si mie cineva daca este normal sa vibreze schimbatorul de viteze (maneta) si daca este normal ca la pornire cat si la oprire sa se simta o "zgaltaire" usoara a masini. Multumesc.



Nu vreau sa te sperii dar lantul se poate rupe si fara sa se auda, iti urez multi km in continuare. Daca se "Zgaltaie" rau poate sa fie de la volanta, tampoane/suporti motor, fulie. Dar daca zici ca e o "zgaltaire" usoara e normal "asa face ele".

This post has been edited by bitza_wss: 29 August 2013 - 10:19

0

#2135 User is offline   Creed 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 64
  • Joined: 28-August 13
  • Gender:Male
  • Location:București

Posted 29 August 2013 - 11:40

Ok, multumesc frumos all. Sper sa fie doar o iluzie asta cu distributia. Ma gandesc ca celor kre au patit-o nu stiau exact km reali ai masini. Stiti ca masinile aduse de afara majoritatea au km dati inapoi, in unele cazuri cu 100k km. Multumesc inca o data pt raspunsuri
0

#2136 User is offline   bitza_wss 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 186
  • Joined: 28-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti
  • Interests:WSS

Posted 29 August 2013 - 11:47

View PostCreed, on 29 August 2013 - 11:40, said:

Ok, multumesc frumos all. Sper sa fie doar o iluzie asta cu distributia. Ma gandesc ca celor kre au patit-o nu stiau exact km reali ai masini. Stiti ca masinile aduse de afara majoritatea au km dati inapoi, in unele cazuri cu 100k km. Multumesc inca o data pt raspunsuri


Au fost cazuri si la masini cu km putini nu trebuie sa aiba masina km multi sa se rupa, depinde cum a fost exploatata si cat de des s-a folosit sistemul start-stop.

This post has been edited by bitza_wss: 29 August 2013 - 11:48

0

#2137 User is offline   dumi_id 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 352
  • Joined: 26-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 29 August 2013 - 11:57

Da, este normal, masina ta face ca orice alt BMW. Zgaltairea este data de uzura tampoanelor de la motor sau de volanta, dar in principal de acele tampoane.
Semnul exclamarii iti apare si daca iti scade nivelul de la lichidul de parbriz dar in cazul tau mai mult ca sigur nu a fost resetat intervalul pentru ITP.

This post has been edited by dumi_id: 29 August 2013 - 12:00

0

#2138 User is offline   Creed 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 64
  • Joined: 28-August 13
  • Gender:Male
  • Location:București

Posted 29 August 2013 - 15:55

Dumi_id, da cred ca ai dreptate, cum fac asta? Cand pornesc i-mi apare "masina" dupa care dispare si apare acel triunghi cu semnul "!" si km pe care-i fac. Ulei, filtre le-am schimbat in urma cu 1.500km. Mi-am adus aminte ca am fost la AutoSoft si am facut presiunea in roti cu azot, adica mi-a scos tot aerul si a bagat azot, sa fie oare si din cauza asta?? In legatura cu distributia: Am ascultat si eu azi motorul mai atent, adica nu am mai ascultat muzica :) si nu stiu ce sa zic, eu nu-mi dau seama daca ar fi ceva probleme, chiar imi place cum "toarce" :)). O sa ma duc zilele astea sa pun pe cineva cu "ureche muzicala" sa vad daca sunt ceva probleme. Va multumesc din nou ca mi-ati zis de Start/Stop-ul asta, eu il foloseam continu, macar atat sa fac preventiv. Dracu acum parca nici nu imi mai vine sa bag piciorul in ea, ma port cu ea k cu un bebe :))
0

#2139 User is offline   Dan Dan 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 740
  • Joined: 31-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 29 August 2013 - 16:24

Pentru bitza_wss si pentru cultura noastra generala, fara sa fiu rautacios :)
Am un N47D20A 177CP pe un e82 de la 0 KM, nu am folosit sistemul start/stop decat o singura data-sa vad cum functioneaza si am exploatat masina exemplar.
Distributia a inceput sa se auda de la aproximativ 045.000 km iar la 128.000 am inlocuit-o; culanta BMW, cu tot balamucul, adica arbore, arbori de echilibrare s.a.m.d. Dina cauza unei patine, lantul (cred ca cel de sus) se uzase, foarte simplu.
Acum am 150.400 km, sunt la al III-lea schimb de ulei de cand am inlocuit distributia, schimb si mai des uleiul, adica pe la 8.000 km maxim si deja se aude. Vag dar se aude.
Peste inca 020.000 km se va auzi ca prima oara, deci, piesele respective sunt consumabile, pentru mine nu mai incape nici un dubiu.
Asa ca aviz amatorilor; dovada stau nenumaratele rapoarte Puma, in care ultimul il neaga pe anteriorul.
2

#2140 User is offline   InSidE 

  • insider
  • Group: Members
  • Posts: 3227
  • Joined: 15-September 07
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Posted 29 August 2013 - 17:55

Dan Dan: schimburile la cati km le-ai facut ? 30.000? ce ulei ai pus?

This post has been edited by InSidE: 29 August 2013 - 17:55

0

Share this topic:


  • 332 Pages +
  • « First
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 109
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

2 User(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro