Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Vad acum la Robert inca un Seria1 cu N47 zob.

Ma intreb (Bala, poate tu esti mai in tema), nu cumva motoarele la iesirea de pe linia de teste (daca se face asta la motoarele de serie) sunt clasificate pe mai multe nivele de calitate? Sau exista mai multe locatii unde se ansambleaza motoarele? Eventual tari diferite...

Si in aceeasi idee, cele cu note mai mari sa fie montate pe Seria5, apoi Seria3 si cele mai slabute pe Seria1?

Sau Seria1 le toaca mai repede?

 

Ultimul decedat se pare ca avea 50.000km de la inlocuirea completa a distributiei (inclusiv vibrocen) la reprezentanta. S-a blocat pompa de ulei si adio motor.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Din ce stiu eu, nu sunt diferente.

 

Asta cu pompa de ulei a mai patit-o cineva aici pe topic, pe la inceputurile lui. Vazusem in unele facturi ca la inlocuirea distributiei, se inlocuia si pompa de ulei.

 

Banui ca sa preintampini astfel de necazuri.

Link to comment
Share on other sites

Distributia din cazul de mai sus fiind inlocuita in reprezentanta, banuiesc ca s-a inlocuit si pompa de ulei. Poate intra Robert sa ne spuna mai multe.

 

Ma mir doar ca motoarele sparte, pare-se ca apar mai rar pe Seria5, respectiv 3 si mai mult pe Seria1.

Link to comment
Share on other sites

La ce fel arata motorul ala inauntru cu 30k interval de schimb de ulei nu ma mira ca s-a gripat pompa de ulei. Si oricum, daca toate motoarele-s la fel calitativ, e cam suspect ca predomina problemele la seria 1. Pentru ca n-ar avea logica.

 

Nu e hidraulic, uleiul e doar pentru ungerea componentelor. Cel mic e hidraulic si nu e accesibil decat daca dai jos capacul de la distributie.

 

 

Nu.

 

Am incercuit cu rosu intinzatorul hidraulic si cu verde intinzatorul mecanic, accesibil prin partea dreapta.

 

http://b9.imgsrc.ru/c/cosmin34/2/34937272WXa.jpg

 

Pana la urma care lant se rupe de regula? Ca daca se rupe cel de sus e intinzatorul mecanic cu probleme, daca e cel din mijloc e alalalt, hidraulic. Jos nu are intinzator deci ar fi doar lantul vinovat. La mine e cert o problema de intinzator intrucat la rece face zgomot, cum se incalzeste bine motorul nu se mai aude nimic.

Link to comment
Share on other sites

si al meu era larg la pompa dar nu l-am schimbat. se poate intampla ceva ? ca de rupt ala n-are cum.

 

Cu cel de jos nu are ce sa se intample decat daca se blocheaza pompa. Nu vad insa cum s-ar bloca fara sa dea alte semne, zgomote parazite, presiune scazuta. Poate ne ajuta colegii mai avansati dpdv tehnic.

 

Lista cu piesele inlocuite la mine o am acasa, pompa sigur nu am schimbat-o. Mai mult ca sigur s-a schimbat lantul ala si pinionul pompei. Revin cu lista completa cand ajung la ea.

 

Am gasit ceva, nu reusesc insa sa atasez fisierul:

 

11417798019

7896

 

Codurile sunt cele dupa care s-a facut comanda, nu stiu ce coduri au venit. Ca sa va dati seama la ce nivel ajunsese balamucul cu ei, au taiat codurile din oferta de piese pe care mi-au facut-o :)

Au scris asa, ca la tara :), lant, lant, patina, pinion, arbore...

Edited by Dan Dan
Link to comment
Share on other sites

Dupa indelungate cautari si bani cheltuiti pe drumuri si discutii cu turci, tatari etc., am cumparat aceasta masina:

Bmw 520d e61 LCI pt Olanda

Farbe Neptunblau Metallic

Leder Dakota / Naturbraun

Prod. Datum 2008-07-15

1CA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE

1CB CO2 UMFANG

255 Sport-Lederlenkrad

320 MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL

339 Shadow Line

386 DACHRELING

4AS Edelholzausf. Pappel Maser Grau

402 PANORAMA GLASDACH

417 SONNENSCHUTZROLLO HINTERE TUERSCH.

423 FUSSMATTEN IN VELOURS

442 GETRAENKEHALTER

494 Sitzheizung fur Fahrer/Beifahrer

508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)

544 Geschwindigkeitsregelung mit Bremsfunktion

6AA BMW TELESERVICES

6AB Steuerung Teleservices

6FL USB-Audio Schnittstelle

609 NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL

644 HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH.

698 AREA-CODE 2

7MD EDITION LIFESTYLE

761 Individual Sonnenschutzverglasung

775 Individual Dachhimmel anthrazit

8SA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG

8SC LAENDERSPEZ. Teleservicefreisch.

8SP COP STEUERUNG

8S8 Länderspezifische Navi Zusteuerung

843 MOTORAUSLEGUNG

863 SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA

 

Km acu 178000

ultimul service la BMW olanda la 156000 km in iunie 2012

Dupa ce am cumparat cautand informatii despre extrasele masinii am gasit si eu cateceva despre cayul Puma, problema cu lantul la motoarele N47.

Culmea e ca aici in Germania, nimeni nu spune nimic.

ADAC care se ocupa cam de toate problemele aparute in trafic, nu afiseaya nimic legat de aceasta problema.

Am avut si inca mai am un mic stress...La repreyentanta de aici din oras mi a spus ca nu poti sti cand te poate lasa..Un alt mare inginer mi a recomandat un schimb la nr acesta de kilometri..

Si pretul un pic cam micut...800 manopera si piese.

Acum trebuie sa schimb bateria ca nu mai tine.

Mergand cu masina in stres ca mi se pare ca parca nu se aude cum trebuie...no..obisnuit cu benzinar, E39 520i...am alta problema..

uneori maina parca nu accelereaza..parca o tine ceva, iar apoi tasneste...

Si azi dupa aceste simptome am oprit si am accelerat pe loc si turometrul nu se duce mai sus de 2700/2800rpm.

Dar repet nu tot timpul face asta...

am avut cand am cumparat/o furtunul ala de plastic de la gazele de carter improvizat si am cumparat nou si schimbat.

Cineva mi-a spus ca ar fi debitmetrul..

In 9000 km ar trebui sa fac revizia la bmw.

Incepand cu 19.12 am si garantie pt reparatii pe toate agregatele...motor, turbo, etc.

Singura conditie sa respect reviziile..la reprezentanta.

 

Va multumesc!

Link to comment
Share on other sites

 

uneori maina parca nu accelereaza..parca o tine ceva, iar apoi tasneste...

Si azi dupa aceste simptome am oprit si am accelerat pe loc si turometrul nu se duce mai sus de 2700/2800rpm.

 

 

Primul fenomen este intarzierea cu care turbina face presiunea utila [aprox 1s] si se mai numeste si turbo lag. Nu ai decat sa te obisnuiesti cu ea (pt ca e diferenta mare intre o masina aspirata si una turbo in ceea ce priveste raspunsul la acceleratie si frana de motor).

Daca ai sistemele de siguanta activate si accelerezi in timp ce ai o treapta de viteza cuplata si ambreiajul apasat nu o sa-ti depaseasca 2500rpm. Apasa DTC si vezi daca mai face la fel.

Link to comment
Share on other sites

Primul fenomen este intarzierea cu care turbina face presiunea utila [aprox 1s] si se mai numeste si turbo lag. Nu ai decat sa te obisnuiesti cu ea (pt ca e diferenta mare intre o masina aspirata si una turbo in ceea ce priveste raspunsul la acceleratie si frana de motor).

Daca ai sistemele de siguanta activate si accelerezi in timp ce ai o treapta de viteza cuplata si ambreiajul apasat nu o sa-ti depaseasca 2500rpm. Apasa DTC si vezi daca mai face la fel.

deci nu e nicio problema?

ca repet nu tot timpul face asta..sau cel putin asa tind sa cred..

Edited by raswanp
Link to comment
Share on other sites

 

Dupa ce am cumparat cautand informatii despre extrasele masinii am gasit si eu cateceva despre cayul Puma, problema cu lantul la motoarele N47.

Culmea e ca aici in Germania, nimeni nu spune nimic.

ADAC care se ocupa cam de toate problemele aparute in trafic, nu afiseaya nimic legat de aceasta problema.

Am avut si inca mai am un mic stress...La repreyentanta de aici din oras mi a spus ca nu poti sti cand te poate lasa..Un alt mare inginer mi a recomandat un schimb la nr acesta de kilometri..

 

 

pai nimeni nu zice nimic dar totusi ti s-a spus ca te poate lasa oricand si ca trebuie sa schimbi distributia. nu mai inteleg nimic.

Link to comment
Share on other sites

Salut tuturor.Din pacate sau din fericire am achizitionat si eu un 318d direct din Germania cu carte service la zi fabricatie luna 05.2008 si 170.000 km care spre neplacerea mea are probleme cu lantul,bate si face galagie.bineinteles ca nu stiam nimic despre acest motor pana nu am citit aici pe forum despre zgomote motor si asa mai departe.Precizes ca am consultat vreo 2 mecanici si mi-au recomandat sa schimb distributia.Am fost chiar si la reprezentanta unde am facut un schimb de ulei dar mai mult ajutor din partea lor nu prea ai decat daca faci la ei schimbul.bineinteles ca mi-au tras un scor la manopera de era sa cad jos in jur de 3000 de lei doar manopera.

As avea rugamintea daca ma poate ajuta cineva cu un raport PUMA cica ar fi iesit unul anul acesta in septembrie,defapt cica acesta ar fi ultimul.ideea este ca oricum nu am de gand sa schimb arbore cotit,ci doar lanturi,patine,roti dintate si intinzatoare,numai ca as fi interesat sa achizitionez ultimele coduri de fabricatie pt ele.

Link to comment
Share on other sites

Salut tuturor.Din pacate sau din fericire am achizitionat si eu un 318d direct din Germania cu carte service la zi fabricatie luna 05.2008 si 170.000 km care spre neplacerea mea are probleme cu lantul,bate si face galagie.bineinteles ca nu stiam nimic despre acest motor pana nu am citit aici pe forum despre zgomote motor si asa mai departe.Precizes ca am consultat vreo 2 mecanici si mi-au recomandat sa schimb distributia.Am fost chiar si la reprezentanta unde am facut un schimb de ulei dar mai mult ajutor din partea lor nu prea ai decat daca faci la ei schimbul.bineinteles ca mi-au tras un scor la manopera de era sa cad jos in jur de 3000 de lei doar manopera.

As avea rugamintea daca ma poate ajuta cineva cu un raport PUMA cica ar fi iesit unul anul acesta in septembrie,defapt cica acesta ar fi ultimul.ideea este ca oricum nu am de gand sa schimb arbore cotit,ci doar lanturi,patine,roti dintate si intinzatoare,numai ca as fi interesat sa achizitionez ultimele coduri de fabricatie pt ele.

 

Esti bun sa pui un filmulet cu sunetul motorului sa vedem si noi ce ne asteapta?bounce.gif

Link to comment
Share on other sites

astazi am fost la mecanicul meu sa fac o diagnoza si tocmai ce era un X3 2.0D cu lantul rupt

 

acelasi client a fost in urma cu 3-4 sapt la o verificare, i-au indicat sa schimbe lantul iar aceast a refuzat fara sa stea pe ganduri. Replica a fost " Am facut cu bmw-uri 500.000 km si nu a avut nimic... nu se strica ele asa repede " , iar acum era la schimbat motorul

 

 

sfatul meu e sa nu neglijati acest aspect, nu e foarte mare ( ~ impozitul unui motor de 3000cm3 )

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

astazi am fost la mecanicul meu sa fac o diagnoza si tocmai ce era un X3 2.0D cu lantul rupt

 

acelasi client a fost in urma cu 3-4 sapt la o verificare, i-au indicat sa schimbe lantul iar aceast a refuzat fara sa stea pe ganduri. Replica a fost " Am facut cu bmw-uri 500.000 km si nu a avut nimic... nu se strica ele asa repede " , iar acum era la schimbat motorul

 

 

sfatul meu e sa nu neglijati acest aspect, nu e foarte mare ( ~ impozitul unui motor de 3000cm3 )

 

 

Multa lume nu crede ca se poate rupe lantul, unii mi-au spus ca e imposibil si cand li se rupe stau si se mira. :thumbsup:

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Acum nu stiu ce sa zic...

dar in statistica celor de la ADAC aceasta problema nu apare...

inainte sa cumpar masina am verificat testele si informatiile celor de la ADAC referitor la problemele tehnice ce au aparut in trafic cu acest model...520d, 118d, 120d, 318d, 320d..acu ma gandesc si eu ca romanul sa fi dat "ceva" cei de la BMW sa ascunda aceasta problema...

sper sa nu ma numar si eu printre cei cu lantul...

o sa incarc un filmulet...desi mi se pare ca aud ceva...dar nu mi se aude in masina...undeva in partea din fata,,,si mai mult peste 1500rpm...

masina a fost mereu servisata de bmw

iar fostul proprietar a mai facut suplimentar ceva schimburi de ulei intre revizii..

acu sa nu fie eticheta asa de ochii lumii!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.