Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Masurarea aia e frectie. Masoara unul si se rupe celalalt. Am scris patatia mea cu masuratoarea si patina crapata. Sunetul/zgomotul probabil ca reprezinta o evaluare mai de incredere.

 

Oricum, la moatoare de peste 200k km si fara probleme de proiectare si tot ar mai trebui sa se verifice o distrbutie, inlocuita o piesa ceva.

Link to comment
Share on other sites

Masurarea aia e frectie. Masoara unul si se rupe celalalt. Am scris patatia mea cu masuratoarea si patina crapata. Sunetul/zgomotul probabil ca reprezinta o evaluare mai de incredere.

 

Oricum, la moatoare de peste 200k km si fara probleme de proiectare si tot ar mai trebui sa se verifice o distrbutie, inlocuita o piesa ceva.

 

Salutare. Masina in momentul de fata are 147k km (cel putin atat indica in bord). Nu am absolut nici un zgomot suspect, masuratoarea am facut-o numai pentru a sta eu linistit pe moment. Faza este ca parerile sint impartite pe forum, unii zic sa schimbam distributia preventiv, altii ca daca nu avem zgomote suspecte sa nu ne batem capul. Cum am zis, as face si schimbarea preventiva. Astept inca un PM de la user-ul Serban Rarescu numarul mecanicului Sorin din Cluj, pentru schimbarea distributiei dar inca nimic. Am intrebat si la reprezentanta, costul este destul de piperat, aproape de 9000 de lei, comparativ cu 3900 cat l-a costat pe el (.

Oricum, daca fac o verificare cu demontare de cutie sau alta modalitate, pentru 3900 de lei prefer sa o schimb si am terminat povestea.

 

Deci, cum sa fie, sa schimb distributia sau nu pana la urma?

 

Cu stima,

 

Dan

Link to comment
Share on other sites

Deci, cum sa fie, sa schimb distributia sau nu pana la urma?

 

Daca nu ai zgomot, nu. La mine era zgomot si dupa inlocuirea lantului de sus + intinzator. Problema era de la lantul de jos.

 

Dar daca nu ai zgomot si la km aia, eu nu as schimba nimic.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Prin noiembrie am descoperit ca intre 1500 si 2000rpm se aude un mic scartait metalic. La relanti nu erau probleme, m-am gandit ca e ceva fulie. Intre timp nu Ieri cand puneam lichid de parbriz, motorul fiind pornit, am auzit un mic zgomot la relanti. Intresenat e ca la rece nu suna asa de urat. Se aude mult mai putin.

 

Problema e ca la service e full toata luna. Oare suna ca si cum s-ar rupe in curand? :pinch: :blink:

Link to comment
Share on other sites

Al meu se auzea mai rau, si a facut asa de la 25,000 km de cand am cumparat masina si pana la 110k, cand mi-au schimbat cei de la BMW aproape gratis distributia, ca eu nu cred ca as fi schimbat-o. Nu m-as agita foarte tare, iarna la frig oricum se aude mai tare, vara e posibil sa nu mai auzi nimic. La mine la rece nu se auzea absolut deloc, in schimb cand ajungea temp motorului pe la ~60-65*C facea cel mai urat; vara nu prea sesizam zgomotul. Nu inseamna ca o sa se rupa in curand, nu te agita.
Link to comment
Share on other sites

 

Prin noiembrie am descoperit ca intre 1500 si 2000rpm se aude un mic scartait metalic. La relanti nu erau probleme, m-am gandit ca e ceva fulie. Intre timp nu Ieri cand puneam lichid de parbriz, motorul fiind pornit, am auzit un mic zgomot la relanti. Intresenat e ca la rece nu suna asa de urat. Se aude mult mai putin.

 

Problema e ca la service e full toata luna. Oare suna ca si cum s-ar rupe in curand? :pinch: :blink:

 

La km tai ar trebui schimbata oricum

Edited by X X L
Link to comment
Share on other sites

Pai nu poate stii nimeni cat mai duce,nici macar tu,incearca sa umbli cat mai putin ,eu am sunat la Banat Car la Timisoara pt. verificare distributie,mi-a zis un "Dorel"ca daca se aude si un mic zornait de lant ,ei recomanda schimbarea distributiei...deci m-a lamurit de numa...cati km ai?daca aai peste 200k mai bine o schimbi si stai relax.
Link to comment
Share on other sites

De schimbat o schimb, doar ca nu reusesc luna asta ca omul de la service are 3 masini cu lantul rupt la rand.

 

Vroiam sa stiu daca mai pot merge asa cu ea. La relanti zgomotul de lant e f. mic, doar la accelerare scartaie.

 

 

e greu de spus, pentru ca nimeni nu stie; cand am schimbat-o pe a mea mi-au zis cei de la service ca au avut lanturi rupte la masini la care nu se auzea nimic, si alte cazuri cand batea lantul si au mai mers inca un an si nu au patit nimic.

 

Ai putea sa iti faci programare de pe acum si sa incerci sa nu mai folosesti masina asa de mult pana il schimbi, asta ca sa stai tu linistit

Link to comment
Share on other sites

omul de la service are 3 masini cu lantul rupt la rand.

Deci problema cu fragilitatea kitului de distributie la BMW chiar exista (la unele patinele, la unele lantul)..

Si eu am fost sceptic la inceput dar am preferat sa elimin riscul dupa ce am tot auzit de cazuri de genul.

Ultimele piese din kit sunt facute dupa standarde din 2015 deci se speram ca macar astea sunt mai durabile..

 

Toti "oamenii de la service" te indeamna sa schimbi, nu conteaza cum face lantul. Profitul e de la 2000 Ron in sus, cum dracu sa zica nu, ever.

Adevarat. Profitul exista si nu e deloc neglijabil.

Insa in clipul de mai sus se aude ft tare.

Eu am schimbat distributia desi zgomotul era aproape insesizabil, cred ca daca facea asa mai mergeam cu masina doar pana la service :)

Edited by duxdeorum
Link to comment
Share on other sites

Inseamna ca nu ai auzit decat 2 N47...al tau si al lui.

E60 in cazul meu nu se aude deloc asa...si mi se pare ca se aude distributia la el si se aude zic eu, insa deloc asa tare si clar (nu bag mana in foc ca aia e distributia care se aude la tine, scartaitul respectiv).

 

Mie la MHS Craiova mi-a zis ca distributia se aude foarte bine si ca e posibil sa fie schimbata...si eu eram cat mai setat sa o schimb si inca sunt...numai ca parca ma linistit putin, m-am mirat, am si repetat "sigur, sigur vi se pare ca se aude ok distributia?" mi-a zis ca da se aude foarte frumos motorul, l-am intrebat fix pe mecanic ca venise prin receptie sa-si ia o cafea si l-am vazut ca el lucrase la masina.

 

Scartaitul respectiv tocmai ca e diferit, de obicei nu se aude asa o distributie "uzata" ci mai mult un zornait. Aia imi suna mai mult a accesorii.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Daca te referi la mine cred ca esti pe langa subiect .Teoretic din principiu nu pot sa accept sfaturi de la incepatori ,mai ai de invatat.

Cred ca in 15 ani de cand ma invart numai printre BMW-uri am vazut si "auzit " tot ce se putea.

Nu vezi la ce aberatii s-a ajuns.Sa fie recomandata schimbarea distributiei dupa diagnosticarea acesteia vizionand un filmulet pe youtube.

:frantics: :frantics: :frantics: :frantics:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dupa cum spuneam, la relanti se aude f. putin, la rece insesizabil.

Problema mea e scartaitul la accelerare (se aude si in sarcina). Voi mai cere o parere, la alt service. :thumbsup:

Ce e asa de complicat? Scartaitul poate fi de la cureaua de transmisie (in fata motorului) - da cu fas-fas cu apa pe ea si vezi cum mai face.

Si daca inca scartaie, porneste motorul cu cureaua demontata si observa daca se mai aude scartaitul. Daca nu se mai aude inseamna ca e de la fulia arborelui, de la rolele intinzatoare, de la pompa de apa, de la alternator sau de la compresorul de ac - opreste AC din buton si vezi diferenta. Invarte fiecare rola si fulie actionata de curea sa vezi daca se aude ceva.

Edited by cornelb85
Link to comment
Share on other sites

Daca te referi la mine cred ca esti pe langa subiect .Teoretic din principiu nu pot sa accept sfaturi de la incepatori ,mai ai de invatat.

Cred ca in 15 ani de cand ma invart numai printre BMW-uri am vazut si "auzit " tot ce se putea.

Nu vezi la ce aberatii s-a ajuns.Sa fie recomandata schimbarea distributiei dupa diagnosticarea acesteia vizionand un filmulet pe youtube.

:frantics: :frantics: :frantics: :frantics:

 

 

Nu sunt neaparat aberatii, tu ai spus ca asa se aud toate N47, nu stiu de unde ai scos-o sau daca chiar crezi ce spui. Asta e primul N47 care il aud sa scartaie si sa fie suspectata distributia.

Parerea mea este ca distributia este recomandata sa se schimbe pe la 180-220k depinde cum a fost intretinuta masina, poate sa pice si la 150k si la 300k...

 

Cel mai simplu si sa fi sigur de o treaba este urmatorul lucru:

 

-scoti accesoriile din functiune, dai cureaua jos si aia este tot!

Cum a zis cornelb85, eu am avut atatea sanse sa fac asta si totusi nu am testato fara curea...chiar si cand am schimbato.

Link to comment
Share on other sites

Nu sunt neaparat aberatii, tu ai spus ca asa se aud toate N47, nu stiu de unde ai scos-o sau daca chiar crezi ce spui. Asta e primul N47 care il aud sa scartaie si sa fie suspectata distributia.

Parerea mea este ca distributia este recomandata sa se schimbe pe la 180-220k depinde cum a fost intretinuta masina, poate sa pice si la 150k si la 300k...

 

Cel mai simplu si sa fi sigur de o treaba este urmatorul lucru:

 

-scoti accesoriile din functiune, dai cureaua jos si aia este tot!

Cum a zis cornelb85, eu am avut atatea sanse sa fac asta si totusi nu am testato fara curea...chiar si cand am schimbato.

Cine recomanda schimbarea distributiei la 180-220 k km ,tu ?Daca da in ce calitate ?Din cate stiu BMW nu recomanda schimbrea distributiei.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.