Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Am schimbat distributia, tampoane, clapete admisie, ulei motor + filtru si ulei + filtru la cutie. Diferenta de sunet este evidenta. Chiar daca si inainte nu era un zgomot pronuntat.

 

Inainte:

 

 

 

Dupa:

 

Edited by X X L
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Salutari,

 

Din iunie/2016 detin un e90 vin. A867194.

Am sunat la brasov si sibiu pt a afla daca a fost rechemata in service. Ambele au zis ca nu le apare nimic.

Masina are acum pe bord 230000 km. cei de la service zicandu-mi ca tre sa schimb distributia.

Cei de la brasov mi_au trimis si un deviz pt piese(o lista lunga)...total-8000 lei.

Poate cineva sa imi spuna daca mai e valabila chestia aia cu recall?

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

salutare!schimbat distributie plus fulie la masina personala (e60 lci 2009.230.000km).totul era in perfecta stare de functionare atat patinele cat si lanturtle.asa k fiecare trage concluziile

Exact acelasi ani si nr de km la masina mea, totul perfect, mai putin cand am masurat lantul, cel vechi mi lasat ca celalalt nou, asa ca eu unul consider ca nu a fost degeaba.

Link to comment
Share on other sites

Lant clar... si la mine se aude ceva de genu si la accelerare si tacanitul ala de dupa, insa la mine nu este asa sincronizat tacanitul. Aceeasi problema clara...lantul

 

190.000 km acum in bord E60 fab 12/2008.

 

Ce poate fi "tacanitul ala de dupa" atat de regulat ? Nota: totul este nou pe la accesorii: curea, fulie vibrochen, intinzator, pompa apa, si termostat...

Link to comment
Share on other sites

Ce poate fi "tacanitul ala de dupa" atat de regulat ? Nota: totul este nou pe la accesorii: curea, fulie vibrochen, intinzator, pompa apa, si termostat...

Tacanitul acela nu poate fi decat intinzatorul lantului.

 

Cureaua de accesorii nu poate face acel zgomot (dupa secunda 32) ci mai degraba un scartait, tiuit. Si mai ales localizarea; daca zgomotul creste daca apropii ureche/ile de partea din spate a motorului unde e lantul, atunci cu siguranta e zgomot din miscarea lantului.

 

Cand mai incerci sa diagnostici cu auzul personal incerca sa asimilezi/intelegi ce piese se rotesc, CUM SE MISCA ELE(!), ce zgomote pot fi produse prin ritmicitatea miscarii si apoi prin asociere esti mai aproape adevar/realitate (ca si localizarea).

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Tacanitul acela nu poate fi decat intinzatorul lantului.

 

Cureaua de accesorii nu poate face acel zgomot (dupa secunda 32) ci mai degraba un scartait, tiuit. Si mai ales localizarea; daca zgomotul creste daca apropii ureche/ile de partea din spate a motorului unde e lantul, atunci cu siguranta e zgomot din miscarea lantului.

 

Cand mai incerci sa diagnostici cu auzul personal incerca sa asimilezi/intelegi ce piese se rotesc, CUM SE MISCA ELE(!), ce zgomote pot fi produse prin ritmicitatea miscarii si apoi prin asociere esti mai aproape adevar/realitate (ca si localizarea).

 

Cam cat mai pot tine masina fara stress dupa ce schimb KIT-ul format din (toate) cele trei lanturi (lant distributie sup, lant distributie inf, lant pompa ulei) ?

 

100k, 200k km ?

Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa stai linistit,toate n47 au fel si fel de zgomote.Majoritatea N47 fac asa,in special la F25 se aude mai bine pentru ca este spatiul mai mare la motor si se propaga sunetul mai bine.

Daca vrei sa o schimbi o sa vezi ca toate sunt cum trebuie in interior,asta in cazul in care sunt km reali.

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua.

Intrucat sunt nou pe acest forum, apelez la cunoscatori pentru a ma ajuta sa iau o decizie in legatura cu înlocuirea distribuitiei.

Posed un 318d e90 LCI (sau facelift) din 2011, motor N47T.

Acum am 193k.

Aproape 2 ani, de când am masina, in afara de reviziile pe care le-am facut la 10-11000 km la bimmer service, nu am avut nicio problema, niciun sunet suspect.

De vreo 3 luni, dimineata la ralanti, aud un fâșâit ca de curea si un zornait de bile.

M-am programat la bimmer pentru o constatare si verdictul a fost clar: distributia.

Mi-au facut o oferta de inlocuire kit distributie cu 4.300 lei, in care este inclus si schimbul de ulei, cu 33 repere de schimbat.

Mi-au spus ca ei nu dau jos motorul, ci cutia de viteze.

Am vazut pe farcebook ca mai exista un service in Bucuresti (Service Scream (Tezparii) BMW) care fac distributia cu 3.000 lei, la care este aglomeratie mare.

A mai schimbat cineva la ei distribuitia? Cate piese inlocuiesc?

Astept recomandari si sugestii.

Multumesc.

Edited by Gabriel_77
Link to comment
Share on other sites

Buna ziua.

Intrucat sunt nou pe acest forum, apelez la cunoscatori pentru a ma ajuta sa iau o decizie in legatura cu înlocuirea distribuitiei.

Posed un 318d e90 LCI (sau facelift) din 2011, motor N47T.

Acum am 193k.

Aproape 2 ani, de când am masina, in afara de reviziile pe care le-am facut la 10-11000 km la bimmer service, nu am avut nicio problema, niciun sunet suspect.

De vreo 3 luni, dimineata la ralanti, aud un fâșâit ca de curea si un zornait de bile.

M-am programat la bimmer pentru o constatare si verdictul a fost clar: distributia.

Mi-au facut o oferta de inlocuire kit distributie cu 4.300 lei, in care este inclus si schimbul de ulei, cu 33 repere de schimbat.

Mi-au spus ca ei nu dau jos motorul, ci cutia de viteze.

Am vazut pe farcebook ca mai exista un service in Bucuresti (Service Scream (Tezparii) BMW) care fac distributia cu 3.000 lei, la care este aglomeratie mare.

A mai schimbat cineva la ei distribuitia? Cate piese inlocuiesc?

Astept recomandari si sugestii.

Multumesc.

Dupa mine eu zic sa stai linistit ,sunt masini cu mult mai multi km care nu au nimic.Daca totusi te dau banii afara din casa eu recomand Service Scream (Tezparii)(a schimbat un prieten la 200 k km,nu avea nimic distributia ,preventiv),dau garantie 2 ani si 100.000 km iar schimbarea se face ca la reprezentanta BMW.Schimbarea distributiei o trec in istoricul online la BMW.

O sa constati ca lantul si patinele vechi nu au nimic.

Daca aveai 300 k km puteai sa te gandesti la distributie.

Edited by FANATIC
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare. Este vorba de un e90 lci 320d 184 cp 2010 186000km la care, la " recomandarea" unui mecanic, am schimbat in urma cu aproximativ 20 000 km NUMAI lantul superior fara nicio alta componenta. Cum vi se pare ca se aude motorul? Pe filmare este prezent si zgomot de la fulia vibrochen dar nu sunt sigur daca este si zgomot tipic de lant. Atasez aici un link youtube. https://www.youtube.com/watch?v=SlGxG-eZw7Y Multumesc :)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.