Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Salut! Am revenit cu 2 filmari in care se aude cum suna lantul, sa isi mai dea cineva cu parerea va rog inainte sa fac testul acela pentru distributie. Multumesc anticipat.

 

si

 

Se aude lantul f clar in primul filmulet. Cam la acelasi nivel se auzea si la mine. Este zornait specific de lant din cauza intinderii peste limitele admise.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut! Detin de cateva luni un BMW 520d F10 2011 121000 de km. Intrucat nu am mari cunostiinte de mecanica, as dori o parere, daca trebuie schimbata distributia sau nu. La pornirea la rece, se aude un tacanit pe tru cateva secunde dupa care isi revine. Eu tind sa cred ca este normal, la fel face si masina unui prieten care are 230000 de km, insa un mecanic mi a spus ca distributia este cauza. Atasez un scurt filmulet. Multumesc!

 

Edited by cdz07
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Salut! Detin de cateva luni un BMW 520d F10 2011 121000 de km. Intrucat nu am mari cunostiinte de mecanica, as dori o parere, daca trebuie schimbata distributia sau nu. La pornirea la rece, se aude un tacanit pe tru cateva secunde dupa care isi revine. Eu tind sa cred ca este normal, la fel face si masina unui prieten care are 230000 de km, insa un mecanic mi a spus ca distributia este cauza. Atasez un scurt filmulet. Multumesc!

 

 

 

 

daca te uiti la filmuletul pus de mine este acelasi tacanit, insa colegii de pe forum spun ca nu este vorba de lant. Acum nu stiu ce sa zic.

Link to comment
Share on other sites

Salutare !

 

Informativ va spun- eu am schimbat distributia la un bmw F30 din 2013. Avand aproximativ 177000 km am decis sa o fac pentru linistea mea insa am constatat la momentuk desfacerii ca lantul era inca bun. Un alt posesor de bmw F30 , din 2014 a fost in aceeasi situatie. Deci presupun ca problema nu e chiar asa grava dupa cum se alerteaza unii.

 

Insa , daca tot am desfacutl motorul am schimbat`o sa fie schimbata. Insa dupa schimb , consumul a crescut cu aproximativ 2% . Este normal sau nu a fost montata bine distributia?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest CosmaCosmin

nu te supara, dar la 1000lei kitul o sa te f*ti in el de motor cat de curand. NU exista asa ceva la acel pret, un KIT inseamna absolut tot ce inseamna distributie si anume: Lanturi x 3, Patine x 4, pinioane x 3, intinzator, garnituri x 4, surubele si altele (nu sunt mecanic, deci va rog sa ma scuzati daca nu le insir pe toate, in schimb am sa compensez cu foto), iar pe langa toate astea, mai este si manopera care trebuie executata ca la carte cu motor dat jos si facuta distributia pe banc. Daca zice ca ti-o face pe masina, fugi cat vezi cu ochii, ala nu e mecanic, e un fraier care nu stie ce vorbeste.

 

Atasez poze cu masina care am cumparat-o de aici de pe forum de la userul "radio on" si la care i-am facut distributia imediat ce am ajuns cu ea pentru linistea mea.

http://images.tapatalk-cdn.com/15/12/05/935eaa94252cf356dd29fd19dad18a42.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/12/05/07b01b0fc3e22a427998701cda394e52.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/12/05/fb4ae7b28b77a3eb87b07aa80e1f9ef1.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/12/05/c3b6c21f8b3e1568c1b66d85de89d938.jpg

 

Nu poti sa atasazi o factura cu lista si coduri de piese ?

:)

 

Mai mult, nu e un moment bun pt schimbat si alte componente?

Pompa de apa, ulei ?

 

In plus, curele + role ?

 

Salut,

 

De ceva timp aud un zgomot in partea din fata a motorului.

Un an jumate in urma am schimbat lantul distributie

Acum jumate de an am schimbat Fulia motor.

 

Cunoaste cineva de la ce ar putea fi zgomotul asta. A avut cineva asa ceva?

Sa fie dus iar lantul?

 

Video:

 

Please help

 

a fost distributia pana la urma ?

ce ai facut ?

 

Pana sa citesc forumul asta,numai bmw-uri aveam in cap!

Vroiam un f30 din 2012-2013 ...

Acum ma gandesc serios sa caut altceva

 

intra pe LexusOwnersClub ... :-)

sa vezi daca e vreo diferenta

Edited by CosmaCosmin
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daca tot se da motorul jos pentru a schimba distributia este indicat sa schimbi SI : garnitura chiulasa , garnitura capac culbutor ,semering vibrochen, curatare admisie si egr , schimbate garniturile de la admisie, verificat injectoare si bujii,tutbina , actuator si daca rolele si intizatoru nu au fost schimbate sau dupa inspectie o sa necesite intr-un viitor apropiat inlocuirea , merita schimbate acuma ca operatia o sa decurga mult mai usor si mai repede in plus de asta este bine sa mai curatati/stergeti motorul ca viitoarele scurgeri de ulei sa se vada mai bine si daca nu se vad, arata mai frumos :D Ce am zis eu aici o sa cam dubleze investitia fata de distributie dar dupa poti sa sti o treaba. Cu toate ca par multe mai sunt cateva care le-am uitat ca nu mai stiu cum se cheama , ceva radiatoare. Si dupa schimb , trebuie sa faci schimbul de ulei , antigel , lichid servo si umplere Freon. Edited by OPaul
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Poate am exagerat cu garniture de _chiulasa_ , dar in rest sa cureti admisia si sa ii inlocuiesti garinutile si sa verifici bujii , turbine , actuator ,role nu cred ca este ceva wow , ... In plus de asta si daca schimbi doar distributia ai de schimbat ulei , Freon , antigel. Edited by OPaul
Link to comment
Share on other sites

Poate am exagerat cu garniture de _chiulasa_ , dar in rest sa cureti admisia si sa ii inlocuiesti garinutile si sa verifici bujii , turbine , actuator ,role nu cred ca este ceva wow , ... In plus de asta si daca schimbi doar distributia ai de schimbat ulei , Freon , antigel.

 

 

Galeria de admisie, racitorul de gaze, egr-ul, este indicat sa le cureti, cam pe la 90-100.000 km., antigelul se poate recupera si eventual sa mai completezi.

Edited by florin1967
Link to comment
Share on other sites

Guest CosmaCosmin

Am lasat masina in service.

 

Am citit toate cele 250 de pagini ale threadului, ma pregateam sa imi aleg service -ul,

da aseara cand am parcat, zgomotul a fost mai tare, prea tare.

Am mai mers cu geamul lasat jos numa sa il ascult,

da nu l-am mai auzit asa.

 

 

 

F11, 525d xDrive, 2013, 140.000 km,

toate reviziile la reprezentanta,

pana la 110.000 facute la 30.000km ce ii drept.

 

Ma bucur ca nu a crapat pe autostrada,

mai bine din 90% din timp suntem pe autostrada.

 

Pe de alta parte, BMW pt mine nu mai ii masina fiabila, doar faina :-)

Edited by X X L
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest CosmaCosmin

Mergi neaparat cu ea la service si spune-ne cat te costa toata "distractia"

 

In Romania ar fi mai ieftin, pentru ca rata orara in reprezentanta e mai mica,

RO aprox 50EUR, Slovacia aprox 80EUR, si au zis 2 zile de munca.

piese si manopera in total de 2200EUR, aprox.

 

La recomandarea lor, pe care am acceptat-o, desi nu prea am inteles,

schimb si pompa de inalte, +1100EUR.

Apropoo, o sa o scot pe cea folosita la vanzare :-)

 

Garantia e de 2 ani pentru manopera si piese.

 

Pretul e mult mai mare decat am vazut in alte postari,

dar am vrut neaparat sa o fac in reprezentanta si nu am gasit in zona alta oferta mai buna.

Edited by CosmaCosmin
Link to comment
Share on other sites

Am lasat masina in service.

 

Am citit toate cele 250 de pagini ale threadului, ma pregateam sa imi aleg service -ul,

da aseara cand am parcat, zgomotul a fost mai tare, prea tare.

Am mai mers cu geamul lasat jos numa sa il ascult,

da nu l-am mai auzit asa.

 

 

 

F11, 525d xDrive, 2013, 140.000 km,

toate reviziile la reprezentanta,

pana la 110.000 facute la 30.000km ce ii drept.

 

Ma bucur ca nu a crapat pe autostrada,

mai bine din 90% din timp suntem pe autostrada.

 

Pe de alta parte, BMW pt mine nu mai ii masina fiabila, doar faina :-)

 

Se aude clar lantul si la ralanti, dar si cand o turezi. Alex, bine ai zis...stai ca vine iar fanatic pe aici si iar o sa spuna ca-i facatura, ca din 2011 nu mai sunt probleme cu distributia la N47 :) Nu monsieur, problema persista chiar si la ultimul N47 care s-a produs si s-a pus pe vreun model. Pe B47 inca nu se stie cum sta treaba, desi conceptul e acelasi. Ramane sa ne spuna timpul.

Edited by X X L
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Din cate am citit pe forumurile din afara deja sunt problem si cu b47 , turbina mica incepe sa se duca cam la fel de repede ca si distributia de pe n47 si/sau scurgeri de ulei tot in zona aia.

 

Un exemplu

 

Edited by X X L
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La B47 mi-a zis mecanicul, ca din cauza faptului ca au micsorat si mai mult galeria de admisie, deh, din considerente de costuri, din cauza temperaturilor mari in contact cu blocul motor, ajunge sa se topeasca, daca va vine sa credeti. A avut cateva cazuri deja la repr bmw. Cred ca aceeasi problema a avut-o si chinezu din filmuletul postat. Cam asa arata.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.