Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

E o chestie procentuală simplă. Nu avem access la date, dar trebuie să compari numărul mașinilor cu probleme versus numărul total al mașinilor vândute. Ai să vezi că de cele mai multe ori failure rate-ul este undeva la sub 5% (asta de exemplu am văzut la studiul de caz pentru pompa de ulei de la 2.0TDI de care fugea toată lumea la VAG - sub 5% din VAG-urile cu 2.0TDI au avut failure la pompa de ulei - dacă citeai pe forumurile locale: "TOATE 2.0TDI au probleme la pompa de ulei și cade", normal - așa e forumul - lumea exagerează, vorbește din auzite și îi dă acolo tare - eu aș putea fi farmacist - pe forum pot să zic că sunt mecanic,nu? :) ). Încă încerc să aflu concret ceva legat de failure rate-ul distribuției la N47. Dar să zici că TOATE au problema este o afirmație nefondată.

 

În plus, tu dacă faci recall la un anumit model, nu remediezi problema cât de cât a celor fabricate ulterior recall-ului? Continui să o lași așa și să pierzi bani in continuare cu un eventual următor recall sau o reputație și mai proastă?

Edited by deeJayOg
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites