Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Guest CosmaCosmin

...

In aproximativ 3 ore totul a fost gata si pregatit de plecare. Profesionalism, curatenie, rapiditate.

Istoric online + garantie 2 ani + factura.

....

 

Reprezentanta m-a incaltat cu 10h de manopera,

mi-au facut discount la 8h :-)

(93EUR/h :) )

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Da. Iar schimburile de ulei au fost facute pe la 10-15k km numai cu ulei BMW...

 

In fine, nu mai am nervi de ea. S-au adunat prea multe. Si-a trait viata

 

 

 

 

Văd masini cu schimb de ulei la 10 - 15.000 km. si tot se duce distributia si vad masini cu schimb ulei la 25.000 km. si tot la fel se duce distributia.

 

Concluzia : Uzura lantului si a pinioanelor nu este din cauza schimbului de ulei, este din cauza matrialelor de proasta calitate.

 

Totul este marketing si trebuie schimbat periodic. Oricum fiecare crede ce vrea.

Edited by radu95
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Da, da, da...si cand nu face acel zgomot, inseamna ca masina e defecta.

Esti criminal.

Din experienta mea la N47,sunt la masina nr.3 cu N47,pot sa va spun urmatoarele:

-E91/2011 am vandut masina la 230.000 ,cumparatorul m-a anuntat la 6 luni dupa ce a cumparat masina ca o sa merga la Service Scream (Tezparii) sa o schimbe.In momentul vanzarii prezenta zgomot specific de N47.M-a sunat in momentul cand au desfacut distributia si mi-a confirmat ca distributia era in stare buna nu necesita schimbare .(Anterior am incercat sa-l conving ca nu este nici o problema cu distributia dar nu am avut succes)

-F30/2012 175.000 km are zgomot specific de N47 stau linistit

-F30/2014 149.000 km are zgomot specific de N47 ,parca un pic mai atenuat ,stau linistit.

Eu personal consider ca problema distributiei a fost demult rezolvata dar ca si in viata mai sunt si exceptii foarte rare.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

chestia asta cu schimbatul preventiv al distributiei este vazut de unii posesori de N47 ca pe un potential vaccin anti-"rupere distributie"

 

iar de pe urma lor profita din plin multe "service-uri" mai mult sau mai putin calificate in acest tip de operatiune...

 

asta in timp ce internetul este plin de cazuri fictive [fake-news] de ruperi de lanturi... multe poze cu motoare desfacute, patine rupte etc,...

 

este adevarat ca au fost situatii cu astfel de defecte, dar la care s-au constatat ca intretinerile/schimburile de ulei+filtre au fost efectuate defectuos, la care BMW nici nu a vrut sa auda de recall, iar la altele a acceptat sa suporte din cheltuieli ca goodwill , fiind in perioada imediat urmatoare garantiei.

 

in fond si la urma urmei, daca iei o masina cu originea cunoscuta si cu un istoric de service asumat, atunci nu vad unde este problema...

 

ceea ce este derutant pentru cei mai multi e ca s-a creat o adevarata isterie cu privire la acest motor N47, incat ii auzi pe toti "cunoscatorii" aberand despre schimbul urgent al distributiei, ca trebuie, ca se aude lantul... etc

Link to comment
Share on other sites

XXL...ai dreptate.

Fanatic...si cu tine sunt deacord intr-o oarecare masura.

Una e sa spui ca e prea mare agitatia si ca un zgomot specific exista, din cauza distributiei pe lant fata de motoarele pe curea si alta e sa spui ca nu exista o problema la Bala, de ex, unde a avut zgomot, a schimbat distributia si zgomotul a disparut, apoi a reaparut dupa un nr de km...

Edited by Alex_wly
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Tocmai din acest motiv am mai stat si eu putin...am zis ca daca la toata lumea se aude si nu au schimbat zeci de mii de km si ani...pot sa mai trag si eu de el putin ca sa fie schimbat pe "banu meu", uite ca eu sunt exceptia aia de la regula care inseamna ca atunci cand se aude lantul, ar trebui sa schimbi distributia. Ce zice Fanatic acolo, daca chiar stie cum se aude o distributie uzata, inseamna fix ce am facut eu, numai ca eu aveam 194k cand s-a rupt, iar el are 150-170k.

 

Bala nu stiu ce sa zic, chiar as vrea sa aud zgomotele voastre in realitate, cred totusi ca in cazurile astea mai rare cum e Bala ar merge incercat sa schimbi intinzatorul ala superior...mai stii...poate poate, asta doar in cazurile cand zgomotul a aparut sub 100k de la inlocuire (Bala iti recomand sa incerci, e usor, simplu si imediat, 300-350 lei parca este).

 

Geo multumesc deconfirmare, cel care a schimbat distributia cu motorul jos in 3 ore, eu cand am spus ca in 3 ore se poate face distributia cum trebuie au inceput carcotasii pe aici sa comenteze, la mine a fost si mai repede sa zic si primul motor de bmw dat jos de baieti, insa sa vazut lipsa de experienta si pur si simplu lipsa de cunostinte a mecanicilor in materie de N47 pe care mi-am asumat-o fara sa dau vina pe altcineva in afara de mine.

 

Bala daca treci prin Severin sa ma suni (off: cu volanul te-ai dus unde ti-am zis sau ai gasit in alta parte?)

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Da. Totul a fost facut in 3 ore, dar tind sa cred ca se putea si mai repede, daca nu intrau diferite persoane aproapiate lui sau clienti sa il tina de vorba.

In proportie de peste 90% singur a dat motorul jos, distributia schimbata si motorul repus la loc !

 

LUCIAN POP, administratorul service-ului e super profi. Omul are 20 de ani in domeniu cu studii superioare.

 

Uleiul se da jos pentru a fi recuperat, baia de ulei se curata complet, motorul se sufla si se sterge de toate impuritatile, se monteaza distributia cam in 25 de minute, se monteaza motorul la loc, se fac actele (deviz, factura, garantie, istoric online), dupa care pleci acasa bucuros :D

 

Istoricul online apare ca Vehicle Check, iar cine are acces la detalii, poate vedea ca acolo este scris distributie auto.

 

Detalii in poza de mai jos:

post-84282-0-10673400-1515587732_thumb.png

Edited by Geo DJ
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

WIN60 la F-uri am 175 max dar la E91 avea 230.000 cand am vandut-o eu si probabil distributia s-a schimbat la 240.0000 si tot era in regula.Am vazut E60 din 2008 cu N47 care a schimbat preventiv distributia la 330.000 si era in regula.Cred ca rata ruperilor este destul de mica ,ghinion ca tu ai fost printre cei la care s-a rupt si fara zgomot accentuat.Stiu pe unul care merge cu zgomot accentuat de la 210.000 si masina are acum 300.000 si nu s-a rupt E91/2010.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am avut zgomot 2 ani aproape (1 an si 7 luni sa zicem), nu stiu ce inseamna accentuat, ideea este ca cine nu era mecanic sau apropiat de aceasta treaba nu stia si nu-si dadea seama nici din mers, nici de langa masina, dar eu zic ca se auzea bine si tacanitul la relanti mai ales la rece si fasaitul-frecatul in accelerare, dar in km am mers de la 179.000 de cand am luat-o la 194.000, deci 15.000 km :), aia e buba, timp e mult, da km....altii fac in 2 luni km astia, de aia a fost de rahat situatia.

 

Am auzit pe youtube si "zgomot puternic" de distributie, adica cred ca si un retardat isi dadea seama ca are probleme, la mine nu-ti dadeai seama, multi ziceau " ce bine se aude motorul" cand zgomotul de distributie era prezent.

 

Posibil sa fi avut si ghinion, de cand am fost pe forum decat un caz de distributie rupta am auzit si acela fiind finul meu cu X6 cumparat de nou in 2009 cu 80.000 Euro si distributia s-a rupt la 450.000 km.

 

Edit: sa vedeti cata lume ma suna pentru piesele din fostul motor (blocul motor s-a dat gol), foarte multa lume m-a sunat pentru bloc, mai putina pentru chiulasa si axe came.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

proaspat posesor de e90 320d n47 an 2008 / 216k pe bord cu deja 4000 la mine,luata personal din DE . ce sa spun? am citit cateva pagini pe aici si nu numai dar nu sun ,,alarmist,, de fel

nu se aude absolut nimic la motor si merge f.f. bine asa ca nici nu ma gandesc sa umblu preventiv acolo :) .un zgomot suspect ,imi zice mecanicul, e de la pompa de apa ,rulment ,ceva

e deja comandata . numai bine si fara probleme la distributie si all

Link to comment
Share on other sites

Colegii care au seria 3 , F30, am si eu o intrebare: sunt probleme in continuare la distributie la motoarele de2.0 diesel??

au in continuare,au acelasi sistem motor ca pe e90

 

au in continuare,au acelasi sistem motor ca pe e90

 

Salut, La reprezentata BWM din Szeget mi-au trimis un cost la distributie F31(2014) de 390,000 HUF +TVA(27% la ei) si 2-3 zile ramane masina la ei. In lei vine aprox 5,900 lei +TVA,cam acelasi cost ca si in reprezentatele din RO. Manopera pe la 2,500ron iar restul pe piese, probabil un cost mai mic inseamna piese mai putine care sunt schimbate. Mie imi era inclus si schimbul de ulei, a mea are 11K de la ultimul schimb.

Poate ajuta pe cineva informatia.

mie la reprezentanta in bmw bacau la e90 distributie 68 de milioane si durata de 2 3 saptamani,ca piesele nu le au pe stoc..si dureaza pana vin din germania ..

 

Salut, La reprezentata BWM din Szeget mi-au trimis un cost la distributie F31(2014) de 390,000 HUF +TVA(27% la ei) si 2-3 zile ramane masina la ei. In lei vine aprox 5,900 lei +TVA,cam acelasi cost ca si in reprezentatele din RO. Manopera pe la 2,500ron iar restul pe piese, probabil un cost mai mic inseamna piese mai putine care sunt schimbate. Mie imi era inclus si schimbul de ulei, a mea are 11K de la ultimul schimb.

Poate ajuta pe cineva informatia.

deci bmw face preturile in functie de regiune...o prostie

 

Salut ! Am achizitionat si eu un e90 e318d 2008 . Masina luata din reprezentanta din Ro , unic propietar 149.000 km .

Va rog ce ma sfatuti in legatura cu distributia. Am atasat jos un video cu sunetul motorului la cald .

http://www.youtube.com/watch?v=1g8LkIo8sT0&feature=youtu.be

Suna bine! mai mergi pana aproape de 200k ,depinde de noroc

 

Salut staticrzr,

 

asa face si a mea, e90 ED, 05\2011, 175 000 km.

Uneori se aude zgomotrul de lant foarte clar, alteori nu se aude deloc.

Am observat ca dupa ce merg cu ea mai turat, probabilitatea sa se auda lantul e mai mica (probabil creste presiunea la ulei si intinatorul isi face treaba cu brio)

 

Inainte sa schimb distributia, as incerca sa schimb doar intinzatorul de lant sa vad cum se comporta cu intinzator nou.

daca tot se umbla la motor,mai bine schimbi tot si iti iei de o grija!

post-86798-0-61321100-1516022420_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

"M47 crezi ca nu sa rupt la 200.000 ca a fost vorba de "urcare in ture progresiv" ?"

Da, cred, pentru ca intr-un fel creste presiunea ungerii cu ulei in motor progresiv si altfel cand ii dai talpa.

Vorbim aici de motoare cu ardere interna, ..clasice; nimic revolutionar nu s-a intamplat in afara de ulei sintetic si un control al aprinderii mult mai bine gestionat mare lucru nu s-a schimbat. Pana si mult trambitatul de schimb de ulei la 300k km e apa cand il scoti din masori, degradat ca dracu.. ce ar fi mai fi de spus!? Nu urca in ture rapid decat in primii 5-10k km ca dupa aia cresc frecarile interne.. NU sunt pentru o grija exagerata, dar nu inghit/accept parerile de coltul strazii ca e BMW.. E BMW din alte puncte de vedere, in nici un caz al motorului de 2 litri!

 

Corect WIN60, fiecare conduce cum vrea masina proprie.

Eu sunt curios cat mai tine a mea/meu M47; ..inca 5 ani cat vreau sa il mai tin, la cam 20k km cat fac pe an o sa mai fac inca 100k km cel putin! ;) Distributie nu schimb decat daca se intampla sa aud lantul ca isi face de cap.

 

Oricat ne-ar place sa credem ca e BMW si trebuie urcat in ture .. eu sunt rezervat, mai ales cand e vorba de diesel - seria 1 sau 3.. - 2 litri.. hmm.

Daca era benzina, mai ziceam; senzatie sa fie.. acolo, dar asa motorina si senzatii/tentatii ... slabut.

 

In incheiere despre prea pacatosul N47 tocmai am gasit un clip in care se aude CLAR cum lantul face "slap"/plescaie si cum NU plescaie dupa schimb de distributie.

 

de retinut.

danseaza rau lantul,cam de la 160/170k incepe sa se auda asa pe n47, eu am luato cu 153 si nu se auzea nimic ...apoi.. tic tic tic tic tic tic

 

Pana la urma am inlocuit distributia.

 

Cele doua intinzatoare cat si pinionul axului cu came prezentau urme usoare de uzua iar lantul care angreneaza axele se slabise putin ( probabil si cauza zgomotului produs intre 1300--1700 rpm).

 

Tin sa precizez ca vechea distributie a tinut fara probleme pana la 180000 de km.

 

 

 

Poze...

 

https://photos.app.goo.gl/JNzrhvUFnJZl3NNX2

ai modelul e90 2010 sau 2011? vad ca patina de sus e diferita

Link to comment
Share on other sites

Salut tuturor,

 

Detin un Bmw 320d E90 LCI fabricat in iulie 2011, 180000 km.

Am tot citit despre problema distributiei la acest motor N47 asa ca am postat un mic filmulet cu motorul in functiune.

Se aude un sunet "ciudat" in zona pompei de inalte, cel putin mie asa mii se pare sau asa este sunetul unei distributii pe cale sa cedeze?

 

Inainte de a cumpara masina am fost cu ea la reprezentanta Bmw pentru teste si nu s-au semnalat probleme cu distributia, nici cei de la Bimmer Service nu au avut o alta parere.

 

 

am acelasi model ca tine,si inca al tau se auzea bine,uite al meu cum face...se pare ca pe mine m`a lasat si volanta pe deasupra,tu ai schimbato?

Edited by Iulian pvl
Link to comment
Share on other sites

Da. Totul a fost facut in 3 ore, dar tind sa cred ca se putea si mai repede, daca nu intrau diferite persoane aproapiate lui sau clienti sa il tina de vorba.

In proportie de peste 90% singur a dat motorul jos, distributia schimbata si motorul repus la loc !

 

LUCIAN POP, administratorul service-ului e super profi. Omul are 20 de ani in domeniu cu studii superioare.

 

Uleiul se da jos pentru a fi recuperat, baia de ulei se curata complet, motorul se sufla si se sterge de toate impuritatile, se monteaza distributia cam in 25 de minute, se monteaza motorul la loc, se fac actele (deviz, factura, garantie, istoric online), dupa care pleci acasa bucuros :D

 

Istoricul online apare ca Vehicle Check, iar cine are acces la detalii, poate vedea ca acolo este scris distributie auto.

 

Detalii in poza de mai jos:

 

Salut. Cat te-a costat interventia?

Link to comment
Share on other sites

Da. Totul a fost facut in 3 ore, dar tind sa cred ca se putea si mai repede, daca nu intrau diferite persoane aproapiate lui sau clienti sa il tina de vorba.

In proportie de peste 90% singur a dat motorul jos, distributia schimbata si motorul repus la loc !

 

LUCIAN POP, administratorul service-ului e super profi. Omul are 20 de ani in domeniu cu studii superioare.

 

Uleiul se da jos pentru a fi recuperat, baia de ulei se curata complet, motorul se sufla si se sterge de toate impuritatile, se monteaza distributia cam in 25 de minute, se monteaza motorul la loc, se fac actele (deviz, factura, garantie, istoric online), dupa care pleci acasa bucuros :D

 

Istoricul online apare ca Vehicle Check, iar cine are acces la detalii, poate vedea ca acolo este scris distributie auto.

 

Detalii in poza de mai jos:

multumim pentru detali,si eu am facut programare pentru vineri ,pana la urma in cateva cuvinte sa citeasca si altii,ce pret a costat la final, si ca si calitate in munca dupa cum spui in descriere,omul lucreaza curat si la standarde,asa este?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.