Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Nu, maÂşina mea e din 2008 Âşi ar fi trebui sĂŁ schimb tot arborele.

Atunci se poate adeveri sau concluziona ca aparitia atat de recenta, dupa schimbul distributiei, a zgomotului de lant se datoreaza si pinionului neschimbat.. dupa cum bine a postat DJ Allexinno dar si Law_gsxr, nu neaparat uleiul sau intinzatorul..

 

..Greu de aflat raspunsul potrivit cand o problema atat de cruciala ca distributia se uzeaza prea repede sau prematur, prin tensiuni si frecari, cu nivel de precizie ridicat ca si mecanism, are repercusiuni atat de grave - distrugere a motorului...

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Este posibil, nimic de zis. Pentru mine, să schimb vibrochenul, ar însemna să schimb motorul. Not gonna be able to do it, umblu în motor doar dacă o să crape, dar sunt aproape convins că o să meargă aşa mult şi bine.

 

E ultima revizie de kit, ar trebui să fie mai rezistent decât cel stock din 2008, care a ţinut 224.000km. Lasă-l dracu' de lanţ, că-s curele mult mai rezistente.

Edited by fullrespect
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dragi mei. In weekend am schimbat si eu distributia. Prima de N47 pt mine. Mult de munca dar cu rabdare se poate. Toate bune si frumoase pana la amorsare. Am amorsat pe la toate injectoarele, am strans apoi si a pornit. Dupa strangerea conductelor pe injectoare, am uitat sa bag returul in ele. Stateam in masina. Cu motorul pornit, range 20km caci am uitat sa bag motorina..... si in vreo 5 minute s-a oprit. Duminica am incercat sa o pornesc doar cu conductele de la injectoare slabe dar fara succes. Masina este in garajul alor mei unde am si un elevator. Departe de mine momentan.

Cei care ati mai ramas cu pompa de inalte seaca, se amorseaza greu?

Orice sugestie este binevenita. Vineri noapte ajung inapoi la masina.

Va doresc o seara buna.

Link to comment
Share on other sites

Cauta pe cineva cu ISTA care sa-ti faca procedura de aerisire a sistemului de alimentare (bleeding fuel system).

Dai drumul la procedura, astepti sa faca pompa din rezervor presiune, apoi desfaci conducta de la un injector pana iese doar motorina, fara bule de aer.

Dupa aceea poti porni usor motorul.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Salut !

Va atasez o lista facut de mine cu ultimele repere pentru distributie.

Probabil mai sunt cateva repere gen garnituri, dar in mare cam asta e grosul.

 

*garnitura de la intinzatorul superior nu o gasesc la vanzare cu codul nou revizuit in 2017, in rest totul se gaseste la ePiesa sau bavauto.

*intinzatorul superior (buba cea mai mare) va fi revizuit din nou in Mai 2019, dar deocamda asta e codul actual.

*lista e pentru N47D20C insa e posibil sa fie la fel si la celelalte N47 actuale

 

Sper sa va fie de ajutor pentru ca multe service-uri va monteaza repere vechi ce gasesc prin stock la furnizori, deci verificati codurile sa fie astea din lista.

 

https://i.postimg.cc/9XyKjVqh/Timming-Chain.png

Link to comment
Share on other sites

Azi am fost si eu la schimbat celebra distributie,lucrarea a durat cam 5 ore,toate piesele originale,verificat coduri dupa un tabel pus aici de un coleg, au fost puse ultimele repere.Distributia veche se prezenta f.bine,nu avea nici un joc,la rece si la cald nu prezenta zgomot,doar la 40 50 grade se auzea zaraiala de lant,alteori o mica bataie ritmica,acum mi-am luat de o grija si de la ea si de la bani,ma asteapta pe viitor kit de ambreaj si volanta(dupa spusele mecanicului).
Link to comment
Share on other sites

Azi am fost si eu la schimbat celebra distributie,lucrarea a durat cam 5 ore,toate piesele originale,verificat coduri dupa un tabel pus aici de un coleg, au fost puse ultimele repere.Distributia veche se prezenta f.bine,nu avea nici un joc,la rece si la cald nu prezenta zgomot,doar la 40 50 grade se auzea zaraiala de lant,alteori o mica bataie ritmica,acum mi-am luat de o grija si de la ea si de la bani,ma asteapta pe viitor kit de ambreaj si volanta(dupa spusele mecanicului).

 

Cate piese din lista mea de mai sus ai schimbat?

Si eu o schimb, acum imi fac temele si ma interesez.

Cred ca o sa iau foc de nervi daca o desfac si e in stare perfecta...ca eu o schimb pt ca ramane sotiei si sa fie safe la ea (atentie, masina sa fie safe la ea shifty.gif )

Link to comment
Share on other sites

Deci au fost schimbate:3 lanturi,3 pinioane,4 patine,2 intinzatoRe,sprituitoarea,garnitura baie,garnitura capac,garnitura de la capacul axe came+garniturile alea mici la injectoare,saibe foc injectoare,simeringul ala mare care nu stiu cum se cheama,nu cred ca au pus suruburi noi decat la pinioane,ulei bmw original 5w30 5.5l+filtru ulei mann.Garantie 2 ani sau 100k,totul trecut in istoric bmw,mecanicul f.priceput,se vedea ca stie ce face.

Ps.si eu cand a terminat de desfacut si am vazut cum stau lanturile originale,imi venea sa-i spun sa adune totul ca nu mai schimb nimic,totusi motorul are alt sound,acum stau linistit.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu,eu am platit 3500 ron pe tot ce am scris mai sus,oamenii nu lucreaza cu piese aduse de client,am asistat la toata operatiunea,am verificat codurile de pe piese,factura garantie.

Ps:Win,au schimbat si garnitura de la capacul distributiei ,aia mare si neagra si sa folosit mastic original bmw.

Edited by ADRIAN HD
Link to comment
Share on other sites

Bravo, suna in regula!

 

Tocmai ce i s-a rupt unui prieten la F10 260.000 km automat din 2010 N47, lantul inferior, cel de la ulei pe care multi nu il schimba! Masina s-a reparat in Craiova, in 1-2 zile este gata. Cred ca a mai dat undeva la 30-40 de ori la automat cel putin dupa incident, inclusiv proprietarul si cei de la service...masina nu s-a oprit in mers insa a aparut presiunea de ulei cu rosu si dupa nu a mai pornit. Cei de la service au zis ca blocul motor nu mai poate fi refolosit ca nu stiu ce s-a intamplat, omul nu s-a complicat sa-l repare si a luat alt motor la 85.000 km verificabili din ce am inteles.

 

DISTRIBUTIA ERA SCHIMBATA PE LA 230.000 KM INSA FARA LANTUL INFERIOR

 

AVIZ PENTRU CEI CARE SE DUC SA SCHIMBE DISTRIBUTIA FARA SA SCHIMBE SI AL 3-LEA LANT, CEL DE JOS

Edited by WIN60
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

(...)totusi motorul are alt sound,acum stau linistit.

Ai vreo inregistrare cu zgomotul distributiei inainte??

 

Sa ascultam si noi ce ziceai ca auzeai inainte si nu mai auzi acum; doua video/inregistrari audio.

 

Nu uita ca pana me decidem daca schmibam distributia sau nu este ZGOMOTUL!

Asa poti ajuta mult mai mult acest topic extrem de lung ... plin de incertitudini.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Nu am nici o inregistrare,zgomotul era prezent cum am mai spus la semi cald,uneori se auzea mai tare,alteori mai incet,cel mai des era zaraila de lant dar si o ticaiala ritmica ce crestea odata cu turatia,zgomotul era cel mai intens in spatele rotii f.stanga.Se putea sa mai duca 50-100k,dar mai bine previn decat sa tratez,daca nu aveam zgomote suspecte,nu o schimbam.Inca un lucru care mi-a atras atentia e ca zgomotul era mai accentuat cu cat uleiul de motor ajungea spre 10k km,cu toate ca de 3 ani am facut schimbul tot la 10-11 k.
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu,eu am platit 3500 ron pe tot ce am scris mai sus,oamenii nu lucreaza cu piese aduse de client,am asistat la toata operatiunea,am verificat codurile de pe piese,factura garantie.

Ps:Win,au schimbat si garnitura de la capacul distributiei ,aia mare si neagra si sa folosit mastic original bmw.

 

Ai platit un pret extrem de bun, probabil a fost manopera mult mai putin decat in alte parti mai cunoscute pt schimb de distributie.

Eu am strans acum vreo 95% din coduri si de pe epiesa imi iese vreo 2800 lei. Doar piesele.

 

Ideea e ca eu o schimb de PROST pt ca e 2014 masina, aproape 190mii km si toata lumea imi spune ca nu se aude nimic si ca sunt eu paranoia.

Dar mi-am asumat cand am renuntat la 3.0D, deci aia e...nu vreau sa imi imaginez stresul de motor nou.

 

O sa pun eu aici sunet vechi vs sunet nou care sunt 100% convins ca va fi la fel sorcerer.png

Link to comment
Share on other sites

Ideea e ca eu o schimb de PROST pt ca e 2014 masina, aproape 190mii km si toata lumea imi spune ca nu se aude nimic si ca sunt eu paranoia.

Dar mi-am asumat cand am renuntat la 3.0D, deci aia e...nu vreau sa imi imaginez stresul de motor nou.

E cam mult sa te consideri PROST :D

Nu stiu daca ai citit chiar tot topicul.

 

Masina mea, 11/2013, 195.000km, rupt fara sa se auda nimic.

Link to comment
Share on other sites

Ideea e ca eu o schimb de PROST pt ca e 2014 masina, aproape 190mii km si toata lumea imi spune ca nu se aude nimic si ca sunt eu paranoia.

Dar mi-am asumat cand am renuntat la 3.0D, deci aia e...nu vreau sa imi imaginez stresul de motor nou.

 

O sa pun eu aici sunet vechi vs sunet nou care sunt 100% convins ca va fi la fel sorcerer.png

Sa nu intelegi gresit, e bine venit doua clipuri comparative.. dar,

ideal e sa observi personal (in timp) si sa intelegi cum bine a explicat ADRIAN HD ca fenomenul se intampla ..dupa ce uleiul se degradeaza; sau, se auzea mai bine in spatele rotii fata-stanga.. Astea sunt simptome importante de uzura minora prezenta(!) dar ignorate de 90% din noi.

Fara a deveni paranoici putem lua decizii in cunostinta de cauza.

Link to comment
Share on other sites

Deci din spusele mecanicului,dupa 160k trebuie sa-ti faci griji in legatura cu distributia,deci ce spune Tavicu e caz concret,nu vecinu lu colegu la prietenu...si a mea are 191000 dar fac destule drumuri lungi,daca crapa pe la cuca macaii dai numai pe platforma sa o aduci acasa multi bani,plus costurile suplimentare ce apar odata cu ruperea.

Harsh,am un cunoscut e la al doilea f31,primul vandut pe la 300k,fara nici un pic de zgomot,al doilea bate spre250 ,la fel,fara zgomote,ambele cu n47.Acum daca tu te consideri p...t,nu o schimba,ambitioneaza-te ca vik sa vezi cand crapa,dar atunci cum te vei considera?

Si eu gandeam la fel ,ca mai bine fac altceva cu banii aia,dar mi-a trecut.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Am postat acum ceva vreme un video cu o problema de zgomot la acest motor vestit n47. Am fost cu ea la service si se pare ca nu este de la distributie.De la service mi-a fost recomandat sa ma duc direct la BMW reprezentanta si sa cer o parere avizata. Am primit o recomandare sa ma duc la Filaret la D-l Inginer Stoica George. Din pacate aceasta persoana care are o pregatire certificata in Germania, nu mai lucreaza acolo :(

Exista cineva care are un numar de contact sau stie cineva unde lucreaza mai nou D-l Stoica George?

Se pare ca este mai greu decat am crezut sa obtin un diagnostic. Mentionez ca masina a fost pusa si pe tester si a avut o singura eroare de temperatura de la o sonda de temperatura care a fost data acum 7000 km care se pare ca nu este persistenta si a fost stearsa cu succes. A fost data jos cureaua din fata care antreneaza pompa de apa, alternator, etc. , si luate rolele la mana , nu au uzura, in schimb zgomotul de frecat exista.

Am mai tot citit pe aici pe forum si s-a facut o referire la niste rulmenti de arbori de echilibrare laterali, care ar fi problematici si cred eu ca ar fi ceva asemanator cu zgomotul meu care nu stiu daca se aude de pe stanga de pe dreapta: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/129412-diverse-probleme-cu-motoarele-n47/page__st__260 . @MR.Devill am vazut ca dvs. ati schimbat acesti rulmenti chiar la X3 F25 exact ca al meu, oare si la dvs. se auzea acelasi sunet de fosnet/frecare? Repun video :

Ideea este ca vreau sa rezolv aceasta problema , este un zgomot care nu trebuie sa fie la 136 000 km.

Mi-am facut programare la BMW Bavaria Bucuresti, dar nu stiu peste cine dau si sa-mi dea cu flit.

 

Multumesc anticipat!

 

Cu stima

Edited by Law_gsxr
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.