Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

E bine că dacă dai jos motorul mai vezi una alta. Mecanicul care a lucrat atunci a văzut că pe la termoflot de exemplu era ușor transpirat de ulei și m-a pus în gardă. Oricum când am văzut cum au desfăcut-o și cu toate mațele pe afară mi se cam înmuiaseră picioarele. Până n-am văzut că pornește și merge din nou am cam ros unghii. :hyper: Edited by deeJayOg
Link to comment
Share on other sites

si cum iti mai dau garantie ?? sau o "completeaza" si pe-asta ?

 

e obligatoriu ca, la schimbarea distributiei si a turbinei sa se faca si schimbul de ulei+filtru ulei... :popcorn:

eu le-am zis pas cand mi-au spus ca recupereaza uleiul :)))

astea sunt basini de trotuar.

si au mai spus o idiotenie: "lantul de la pompa de ulei nu inseamna distributie". De parca ala nu se poate rupe.

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Eu sincer n-am auzit de niciun caz la care sa se rupa lantul de la pompa de ulei. Acolo nu e tensiune, lantul are burta de nou. Daca se gripeaza pompa poti sa ai si mama lantului ca tot rade tot in motor, mai ales ca n47 e pretentios la lubrifiere si imediat se "mananca".

Cel mai des pica cel dintre arbore si pompa de inalte fiind si cel mai solicitat, iar apoi cel dintre pompa si axe.

Edited by Alexandru'
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Buna idee, daca tot dau motorul jos, se poate verifica volanta si ambreiajul daca sunt in regula ? Tampoanele motor/cutie se pot verifica si ele ?

Nu trebuie dat jos motorul sa verifici volanta,ambreiaj,in momentul in care se schimba distributia fara demontare motor,se da jos cutie volanta placa si se vede starea lor...

Iar in legatura cu schimbatul distributiei cu demontare motor nu sant de acord,cum zicea cineva mai sus ,cu cat desfaci mai putine de pe masina cu atat sant mai putine probleme dupa,pot ceda coliere radiatoare,mufe si alte cele.

Link to comment
Share on other sites

Nu trebuie dat jos motorul sa verifici volanta,ambreiaj,in momentul in care se schimba distributia fara demontare motor,se da jos cutie volanta placa si se vede starea lor...

Iar in legatura cu schimbatul distributiei cu demontare motor nu sant de acord,cum zicea cineva mai sus ,cu cat desfaci mai putine de pe masina cu atat sant mai putine probleme dupa,pot ceda coliere radiatoare,mufe si alte cele.

Cutia se da jos si atunci cand se demonteaza motorul.

Oare bmw de ce recomanda demontarea motorului ? Oricum, altfel lucrezi cu motorul pe masa si altfel inghesuit sub masina cu lanterna pe cap ca minerul.

Fiecare alege metoda preferata, optiuni sunt.

Edited by Alexandru'
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La fel gandeam si eu pana am vazut distributie facuta cu motor sus,este loc berechet,iar acum sant lanterne cu magnet,nu mai trebuie sa te echipezi gen miner...

A,si cei de la Bmw recomanda cum se schimba lanturile la bițicla dar nu isi asuma ca au gresit si ca atare sa recomande schimbarea lor la un anumit nr.de km,cum fac alti producatori de masini care spun clar la atatia km se schimba lantu..-rile.

Edited by ADRIAN HD
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Prima data am incercat la cei care nu dau motorul jos, am sunat sa cer o oferta si sa-mi trimita pe mail exact ce se schimba. Numai ca dupa aceasta interactiune am fost ignorat, am mai incercat eu sa revin la ei de 2 ori, dar pauza. Fapt ce a dus la eliminarea lor din ecuatie.
Link to comment
Share on other sites

Nu trebuie dat jos motorul sa verifici volanta,ambreiaj,in momentul in care se schimba distributia fara demontare motor,se da jos cutie volanta placa si se vede starea lor...

Iar in legatura cu schimbatul distributiei cu demontare motor nu sant de acord,cum zicea cineva mai sus ,cu cat desfaci mai putine de pe masina cu atat sant mai putine probleme dupa,pot ceda coliere radiatoare,mufe si alte cele.

 

Eu sunt caz păţit, după distribuţie schimbată cu motorul pe banc, m-am trezit cu mufe rupte şi scurgeri de lichide. Le-am rezolvat, dar nu e plăcut să repari ceva şi să strici altceva.

Edited by fullrespect
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cu mare plăcere, dar nu prea este relevant, din moment ce nu am schimbat distribuţia la un service cunoscut, sau cel puţin recomandat / uzitat pe forum.

 

Problemele întâmpinate după:

 

- 2 mufe ale căror picioruşe de plastic s-au rupt (plastic casant, în stilul BMW);

- pierderi de motorină pe la mufa conductei de retur;

- conductă de retur "ciupită" la demontare - a trebuit schimbată;

- pierderi de ulei pe la semering-ul de la palier (înainte de schimb nu curgea nimic, după a început să curgă şi nici nu mi-a zis / propus cineva să-l schimb. L-am schimbat dupăsi e totul OK acum);

- racord flexibil rupt la demontarea motorului (racordul era OK înainte de demontare, am fost nevoit să-l schimb după. Nu mă pot plânge, nu mai era nou, dar totuşi);

 

În afară de pierderea ulei de la palier, restul problemelor ar fi fost evitate dacă nu demontau motorul de pe maşină. Puteau fi evitate problemele cu ceva mai multă grijă? Foarte probabil, dar nu sunt nici convins de asta.

Edited by fullrespect
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cu ce nu sunt eu de acord e scoaterea motorului care poate implica mufe/cabluri/senzori/etc cel putin "deranjati"...e lesne de inteles ca nu termina treaba in cateva ore decat daca sunt pe viteza.

Eu am schimbat distributia la F10 la Service "Tim" si, intr-adevar, a durat 9-10 ore operatiunea. Fratele meu, a schimbat la E90, la Bistrita (AutoBavaria parca). El in 4 ore a plecat cu masina - distributie schimbata cu motorul demontat. Asa lalaiala ca la team rar mai vezi. Nu mai spun ca la mine, "specialistii" de la team mi-au fisurat baia cu ranga, ca pe urma sa le duc masina pe platforma inapoi (gasiti pe forum toata povestea). Atitudinea lor raportata la cei 4000 de lei platiti? Mizerabila!

 

... balta de motorina in tavita injectoarelor. Am schimbat singur saibele de cupru dupa 2 zile si s-a rezolvat problema.

Ai scapat ieftin! La mine spalau pe jos cu furtunul intr-o seara, cu motorul meu desfacut complet, stand jos, pe un palet de lemn. Eu din pacate, am ajuns sa schimb toate injectoarele dupa vizita la team. E foarte interesant ca injectoarele nu aveau absolut nicio problema inainte de vizita la ei.

 

Per total, de atunci, e totul in regula, chiar n-am de ce sa ma plang, poate am avut eu ghinion, sa zicem.

Stai linistit ca nu esti singurul... Tu si cu mine ramanem cu plangerile pe forum-uri pe cand ei fac bani de-i intorc cu lopata...

Link to comment
Share on other sites

Pai asta se putea verifica foarte simplu. Vedeai daca injectoarele prezente pe masina sunt si codate cu ISTA. Daca nu erau codate, era simpla treaba.

Daca erau codate, verificai la ce km au fost codate ultima data. Simplu. Eu am dat semne la injectoare, curea accesorii (era noua OE 300lei) si alte piese importante :yahoo: . Nu aveam timpul necesar sa stau sa-i suflu in ceafa mecanicului.

O chestie pe care am vazut ca o fac ei in cazul injectoarelor ruginite este sa le sableze carcasa. Nu stiu cat de safe e lucrul asta pentru diuza.

Edited by Alexandru'
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am revenit cu feedback dupa vizita la Team Service pentru distributie.

 

Am observat la scoaterea injectoarelor de pe motor, a iesit niste rugina care ar fi cazut in motor daca era in pozitie normala.

Am facut cateva ture si pare in regula, este mai tacut motorul acum.

O singura greseala am observat, a reconectat coloana de directie cu 1-2 dinti mai la stanga. (Imi statea volanul un pic stramb, s-a rezolvat pe loc)

 

Mecanicul meu a fost Marius (seamana cu Shaggy Rogers :) )

 

In rest ca impresie generala per total am fost satisfacut, se mai poate lucra un pic la relatia cu clientii, valabil pentru cei de la receptie.

Edited by Shep86
Link to comment
Share on other sites

Pai asta se putea verifica foarte simplu. Vedeai daca injectoarele prezente pe masina sunt si codate cu ISTA. Daca nu erau codate, era simpla treaba.

De parca masinile se cumpara acum la pachet cu cabluri si cu tot software-ul pentru diagnoza... Eu am ajuns la ISTA abia cand am avut nevoie, nu ma gandeam ca fara ISTA nu pot sa mai duc masina la service...

 

 

O singura greseala am observat, a reconectat coloana de directie cu 1-2 dinti mai la stanga. (Imi statea volanul un pic stramb, s-a rezolvat pe loc)

Tinand cont ca masina mea a fost in service doar la "team" in RO, abia acum realizez de ce imi sta si mie volanul putin stramb spre stanga... La naiba cu "specialistii" astia...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eh hai ca acum deja e prea mult. Si mie imi statea la E60 volanul intr-o parte pt ca am luat o groapa.

 

Acum brusc masinile nu se mai pot strica... Daca totusi o fac, e de vina service-ul. NU varsta masinii sau drumurile...

Link to comment
Share on other sites

Eh hai ca acum deja e prea mult. Si mie imi statea la E60 volanul intr-o parte pt ca am luat o groapa.

 

Acum brusc masinile nu se mai pot strica... Daca totusi o fac, e de vina service-ul. NU varsta masinii sau drumurile...

Am observat ca sta stramb volanul la maximum o saptamana dupa toata povestea cu "team"-ul. In 20-30 km facuti in saptamana aia in Bucuresti, sunt absolut sigur ca am luat la gropi de mi s-au strambat rotile si directia. In rest, e cum zici tu...

Link to comment
Share on other sites

De parca masinile se cumpara acum la pachet cu cabluri si cu tot software-ul pentru diagnoza... Eu am ajuns la ISTA abia cand am avut nevoie, nu ma gandeam ca fara ISTA nu pot sa mai duc masina la service...

 

 

Nu vin la pachet, dar inainte sa acuzi, te interesezi, te duci la cineva care are "software pentru diagnoza" si investighezi problema. De dat din gura toti stiti.

Ma mir ca nu te plangi ca ti-au murdarit si covorasele din interior.

De obicei la astia "ciufuti" si super pretentiosi, nu iese nimic bine niciodata :)), nu doar in domeniul auto

Edited by Alexandru'
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu vin la pachet, dar inainte sa acuzi, te interesezi, te duci la cineva care are "software pentru diagnoza" si investighezi problema. De dat din gura toti stiti.

Te rog frumos sa mai citesti inca o data ce am scris si pe urma sa dai copy/paste intr-un reply cu acuzatiile concrete pe care le-am facut - in ceea ce priveste injectoarele!

Edited by adi0
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

...Alexandru', lucrezi cumva la "team"?

..Mai sus te-am intrebat daca stii de ce sableaza exterior injectoarele?

 

Pe de alta parte, unu ma adresez neaparat tie mai jos, mi se pare o prostie... pardon anormal sa indrepti, sau sa si recomanzi indreptarea volanului fara ca in acelasi timp sa verifici ALINIAMENTUL rotilor! Nu mai zic ca, ca sa pui volanul drept din nou pe stand cand se face aliniamentul, meseriasul trebuie sa desfaca acolo din nou sa anuleze efectul.. :shocking:

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Acum am vazut. Le sableaza pentru ca sunt ruginite, cred, la mine n-a fost cazul deci nu stiu sa te luminez legat de acest aspect. Ar fi culmea sa le puna inapoi cu rugina de cativa mm pe ele dupa ce omori cateva minute bune la ele pentru a le scoate. Banuiesc ca stii, ca la montaj se dau cu vaselina etc.

Cand mi s-a schimbat garnitura la baie pe garantie, s-a scos coloana de directie din caseta, dar, culmea, la mine volanul nu e stramb :)).

Si ca sa fi satisfacut la maxim, nu, nu lucrez la ei, daca lucram nu spuneam de belele pe care le-am avut cu ei, a fost doar un feedback pt userul care intentiona sa schimbe la ei distributia.

Aici daca scrii de bine in legatura cu un service inseamna ca esti pe "treaba" cu ei. Gandire de ... . In fine.

Pentru voi service tim sunt tepari, bimmer la fel, reprezentantele sunt niste gunoaie, nu exista niciun service ok, dar cand aveti probleme tot in curu lor ajungeti.

Edited by Alexandru'
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca stii dar mecanicii buni, meseriasi, au service-ul lor.

Pe la dealer "trec" doar sa invete pentru ca, dealerii in vest indeosebi, platesc prost mecanicii si ca atare cei buni pleaca dupa ce invata.

Acum intelegi de ce dealerii nu au mecanici buni iar clientii sunt nemultumiti? Pentru ca nu platesc suficient de bine proprii angajati.

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.