Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Din zona curelei de distributie aud si eu un zgomot, dar pare sa vina doar de la curea ori role.

Distributia nu e in fata unde sunt rolele..

 

Rolele si curelele sunt in fata motorului iar lanturile distributiei sunt in spatele motorului.

 

Zgomotele ar trebui sa fie relativ usor de localizat.

 

Pentru distributie trebuie sa o urci pe rampa sau cat poti de mult, ascultat din spatele rotilor din fata.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Buna searĂŁ! Am descĂŁrcat istoricul de service al mașinii pentru ca vroiam sa ma conving daca a fost schimbatĂŁ distribuția pe cand masina era ĂŽncĂŁ ĂŽn garanție masina era in Franța (stiu ca au fost rechemate motoarele n47 pentru aceastĂŁ problemĂŁ) din ce inteleg eu e ca a fost schimbatĂŁ la 94 km dar nu as vrea sa ma bucur degeaba atașeze 2 poze poate ma lamureste cineva !

Ps acum are 230km e cazul sa o schimb din nou?multumescpost-97584-0-62199100-1590094218_thumb.jpg

post-97584-0-94142100-1590094245_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Sunt doua variante.

Mergi la cel mai bun mecanic care repara BMW sa asculte distributia.

 

Sau, schimba distributia ca si cum ar fi pe curea adica la cam 100-120k km.

Un motiv in plus ar fi ca de cand a fost schimbata prima oara pana in prezent sigur fabricantul a scos cel putin doua versiuni de puma:

bmw_puma_13588845-03.pdf

 

N47 Recall BMW.pdf

 

Probabil masina a fost parte din prima rechemare.

Pe considerentul asta probabil materialele distributiei au fost mai bune.. o data cu o versiune mai recenta puma.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Bimmer90f30 multumesc!mecanic bun cred ca gĂŁsesc greu doar la reprezentanta si te rupe de bani doar deschizand capota si nici acolo nu e sigur am puținĂŁ ĂŽncredere ĂŽn mecanici ...am dus masina la reparat acum pentru ca pierdea ulei am schimbat capacul culbutor si garnitura si saibele de la injectoare ,si nici acum nu ia dat de cap ĂŽncĂŁ mai pierde mia zis ca poate fi vorba de niște oringuri...ĂŽncĂŁ e la el !si ma ĂŽntrebase daca a fost schimbatĂŁ distribuția si am descĂŁrcat de pe check vin.eu istoricul unde cred ca rezulta ca a fost schimbatĂŁ! Sa inteleg ca sfatul tau este sa o schimb masina are 230mii acum!?
Link to comment
Share on other sites

Numai tu horarasti ce si cum.

Eu am pus ratiunea cea mai apropiata avand in vedere specific motorul N47.

 

Eu nu am spus ca mecanicii de dealer sunt buni.

Cine spune asta?

Aceia lucreaza dupa cum cere sistemul in primul rand.. parerea mea.

 

Din cate stiu e un bun mecanic prin Targoviste..

Cat de departe esti de orasul ala?

 

Asteapta, poate iti recomanda careva pe cineva priceput..

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Un schimb de distributie costa in 3200 și 3800 RON, și multe Garnituri sunt oricum ĂŽnlocuite. Vezi dacĂŁ nu ieși Per total mai ieftin și msi bine ĂŽnlocuind distribuția, in ideea ca scapi de grija ei dar și de problemele cu scurgerile de ulei.
Link to comment
Share on other sites

Numai tu horarasti ce si cum.

Eu am pus ratiunea cea mai apropiata avand in vedere specific motorul N47.

Din Iasi sunt ...e departe Târgoviște....

Eu nu am spus ca mecanicii de dealer sunt buni.

Cine spune asta?

Aceia lucreaza dupa cum cere sistemul in primul rand.. parerea mea.

 

Din cate stiu e un bun mecanic prin Targoviste..

Cat de departe esti de orasul ala?

 

Asteapta, poate iti recomanda careva pe cineva priceput..

Din Iasi sunt ...e departe....Targoviste

Ăn legĂŁturĂŁ cu cealaltĂŁ probleme a mea am vb acum cu mecanicul...mi-a cerut alți 380 pentru a schimba toate oringurile care sunt pana la distribuție plus ĂŽncĂŁ 500 ron manodopera sa speram ca scap de acea scurgere de ulei...si voi vedea ce imi poate spune despre lanț poate reușește sĂŁ vadĂŁ cât de uzat este!ma ĂŽnnebunește scurgerea asta de ulei!!!

Link to comment
Share on other sites

Din Iasi sunt ...e departe....Targoviste

Ăn legĂŁturĂŁ cu cealaltĂŁ probleme a mea am vb acum cu mecanicul...mi-a cerut alți 380 pentru a schimba toate oringurile care sunt pana la distribuție plus ĂŽncĂŁ 500 ron manodopera sa speram ca scap de acea scurgere de ulei...si voi vedea ce imi poate spune despre lanț poate reușește sĂŁ vadĂŁ cât de uzat este!ma ĂŽnnebunește scurgerea asta de ulei!!!

 

Incearca la Bistrita. Am auzit doar e bine de tipul ala care doar asta face. Distributii.

La Targoviste am auzit ca este nebun omul si toti fug de el

Edited by Andrei525
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

DacĂŁ tot ești din Iasi, cred ca la Trado Motors schimbi distribuția cu 3600 RON.

Personal, as evita Trado. Nu am avut nicio experienta placuta cu ei si daca nu ma insel, cred ca BMW le-a retras licenta de reprezentanta oficiala, dupa mai multe plangeri trimise la BMW Group. APAN au fost mult mai ok din punct de vedere customer service si seriozitate. Desigur, este doar parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

Buna seară! Am descărcat istoricul de service al mașinii pentru ca vroiam sa ma conving daca a fost schimbată distribuția pe cand masina era încă în garanție masina era in Franța (stiu ca au fost rechemate motoarele n47 pentru această problemă) din ce inteleg eu e ca a fost schimbată la 94 km dar nu as vrea sa ma bucur degeaba atașeze 2 poze poate ma lamureste cineva !

Ps acum are 230km e cazul sa o schimb din nou?multumescpost-97584-0-62199100-1590094218_thumb.jpg

 

Salut!

La fel arata si la mine in istoricul BMW pentru schimbarea distributiei. A fost schimbata la 26876 km dar nu stiu daca a fost rechemare sau reclamatia proprietarului, pentru ca la description scrie "Timing chain unpleasant noises"

 

Masina mea e E91 LCI 320D fabricatie 06.2010 si are motorul de 184HP (N47D20C) care din ce am inteles a fost pus si pe F30 la inceput. Eu am luat masina acum 3 luni la 289.400km iar acum am 292.000 si cred ca e aceeasi distributie...deci si eu merg cu o oarecare frica pana imi fac timp sa ajung cu ea in service.

 

Eu unul ti-as spune sa stai linistit urmatorii 50.000 - 100.000km deoarece au tot aparut repere imbunatate pentru lanturi, patine, pinioane etc iar in anul cand s-a facut schimbarea la tine (2014) sigur au pus ceva mai bun/rezistent decat alea originale ale masinii.

 

Am citit si cazuri/vazut poze unde s-a rupt lantul la 150-200.000km, dar cred ca depinde si de cum a fost ingrijita masina.

 

Ai tot istoricul de service pana la data curenta, esti sigur ca aceia sunt km?

 

dFJuVno.png

Edited by cataliin93
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Poate sa zica cineva daca n47 de 184 cai e mai putin predispus la rupere lant decat cel de 177 cai? E cineva aici pe forum care a patit-o cu N47T ?

 

PS, numai mie mi se pare ca se aude motorul ca din butoi la cele cu distributia schimbata?

Edited by Mircea-Si
Link to comment
Share on other sites

Poate sa zica cineva daca n47 de 184 cai e mai putin predispus la rupere lant decat cel de 177 cai? E cineva aici pe forum care a patit-o cu N47T ?

 

cel de 184 de cai, fiind mai nou, are o parte din distributie deja reproiectata deci teoretic ar trebui sa fie mai putin predispus

 

 

PS, numai mie mi se pare ca se aude motorul ca din butoi la cele cu distributia schimbata?

 

Mi nu mi s-a parut

Link to comment
Share on other sites

Poate sa zica cineva daca n47 de 184 cai e mai putin predispus la rupere lant decat cel de 177 cai? E cineva aici pe forum care a patit-o cu N47T ?

 

PS, numai mie mi se pare ca se aude motorul ca din butoi la cele cu distributia schimbata?

 

Acelasi motor il am si eu, iar din ce m-am documentat, N47T este un Technical update al lui N47D unde ar trebui sa fie rezolvate probleme cu distributia.

 

In cazul meu, distributia a fost schimbata in 28.09.2011 (26876km) pe garantie, iar acum am cu masina aprox 300.000km, deci distributia actuala are aprox 275.000km. Nu stiu cata siguranta iti ofera, dar sigur e mai mult decat primele serii de N47 unde se rupeau chiar si pana in 60-100.000km

Link to comment
Share on other sites

Acelasi motor il am si eu, iar din ce m-am documentat, N47T este un Technical update al lui N47D unde ar trebui sa fie rezolvate probleme cu distributia.

 

In cazul meu, distributia a fost schimbata in 28.09.2011 (26876km) pe garantie, iar acum am cu masina aprox 300.000km, deci distributia actuala are aprox 275.000km. Nu stiu cata siguranta iti ofera, dar sigur e mai mult decat primele serii de N47 unde se rupeau chiar si pana in 60-100.000km

 

Da, ai dreptate - primele motoare N47 aveau mai multe componente implicate in ruperea lantului . N47T(care e destul de vechi) nu e insa fanionul ci ultimele revizii ale componentelor care se intind pana la inceputul anului 2014 .

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Din ce am auzit eu, toate masinile cu distribuția schimbatĂŁ N47 se aud mult mai frumos si mai silențios si la relanti si in acceleratie.

 

 

Eu am zis ca o las maxim 150.000 chiar daca am pus o acum 2 ani cu reperele cele noi. Am deja 40.000, inca 110000.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.