Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Salut,

 

Iti pot spune din experienta personala ca posesor de B47 150 cai. Distributia am schimbat-o la 210.000 km in Ianuarie 2019 fara nici un zgomot sau simptom specific.

In prezent masina are 233.000km si merge foarte bine. Mi s-a parut de bun simt la km aia sa schimb distributia sa nu stau cu stres. Acum fiecare face cum considera ca este mai bine.

Edited by theWarlordC
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

De câteva zile sunt posesorul unui B47. Știe cineva care ar fi situația distribuției de pe acest motor?

Aici se vorbeste de N47.

Oare trebuie sa amestecam opiniile despre B47 in sutele de pagini despre N47??

Fa un topic separat.

 

Sa spun totusi, ca ma intereseaza si pe mine. Raspunsul general este: e un motor prea nou. De aici tragi singur concluzia.

 

Peace.

Edited by bimmer90f30
  • Like 3
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Salutare tuturor, in curand se termina leasingul la masina si trebuie s-o dau inapoi la Bavaria. Ma gandeam sa iau un F30 325D 224 cai. Din ce stiu, este motorul B47 cu ceva imbunatatiri fata de N47 2,5D 218 cai. Aveti idee daca si la B47 218 cai trebuie inlocuita turbina mica si/sau distributia? La varianta de 218 cai stiu ca turbina mica pica dupa o vreme...
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor, in curand se termina leasingul la masina si trebuie s-o dau inapoi la Bavaria. Ma gandeam sa iau un F30 325D 224 cai. Din ce stiu, este motorul B47 cu ceva imbunatatiri fata de N47 2,5D 218 cai. Aveti idee daca si la B47 218 cai trebuie inlocuita turbina mica si/sau distributia? La varianta de 218 cai stiu ca turbina mica pica dupa o vreme...

Ai raspunsul mai sus, mai exact in postul #6813

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor, in curand se termina leasingul la masina si trebuie s-o dau inapoi la Bavaria. Ma gandeam sa iau un F30 325D 224 cai. Din ce stiu, este motorul B47 cu ceva imbunatatiri fata de N47 2,5D 218 cai. Aveti idee daca si la B47 218 cai trebuie inlocuita turbina mica si/sau distributia? La varianta de 218 cai stiu ca turbina mica pica dupa o vreme...

Inclin sa cred ca daca B47 are adblue (stiu e gramada de probleme cu sist in sine) atunci FAPTUL CA ULEIUL NU SE MAI CONTAMINEAZA cu motorina, asta nu poate decat sa prelungeasca viata distributiei lui B47.

Ca lanturile sunt tot in acelasi loc... materialele probabil sunt aceleasi, intinzatoarele tot acolo puse.. asa ca numai ungerea lantului un pic deficitara (din ulei contaminat..) poate scurta viata lui.

 

Nu-i cazul la B47 cu Ad-Blu.. parerea mea.

Edited by X X L
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Din punctul meu de vedere, ideea este destul de simpla:

 

 

Ti-ai luat masina cu, sa zicem, 150.000km, verifici la reprezentanta CATE schimburi de ulei au fost facute pana la acel nr de km. Daca au fost doar 4-5 schimburi de ulei efectuate, schimbi distributia si stai linistit dupa, binenteles schimband uleiul dupa la maxim 15.000km.

Daca au fost mai multe schimburi de ulei, gen 8-9, atunci ai sanse mari ca lanturile si patinele sa fie foarte ok si sa reziste mult si bine.

 

Degeaba schimbi distributia cu reperele noi daca dupa, faci schimbul de ulei la 30.000km. In maxim 100.000km este si aceasta praf!

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Merci mult de informatii! Reviziile stiu ca se fac la 15K ca sa tina mult si bine. Am gasit un 325D cu 133K km la bord si are 4 revizii facute, au respectat programul de servisare din bord, ceea ce e tipic la ei. Inca nu m-am hotarat, dar 224 cai pe F30 sunt destui :) Drumuri bune s-aveti!

Eu as lua in calcul si varianta unei masini cu mai putini km dar un pic mai veche si asa te incadrezi in buget.

 

Asa ai sanse mai mari sa stai linistit.

 

Dau un exemplu, decat an 2015 cu 200.000 km mai bine an 2012 sub 100.000 km

 

Exemplele pot continua, desigur.

 

Oricum nemtii le dau mai departe dupa cativa ani, astia merg cu ele, nu se uita.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Merci mult de informatii! Reviziile stiu ca se fac la 15K ca sa tina mult si bine. Am gasit un 325D cu 133K km la bord si are 4 revizii facute, au respectat programul de servisare din bord, ceea ce e tipic la ei. Inca nu m-am hotarat, dar 224 cai pe F30 sunt destui :) Drumuri bune s-aveti!

 

Exact ce spuneam mai sus, si am spus-o si in alte dati! 133.000km si 4 schimburi de ulei, cand defapt trebuiau 8 schimburi la 15.000km.

Daca-ti place masina, o iei, pui distributie noua si o servisezi corect de acum inainte.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutari!

 

Detin un BMW X3 E83 cod motor n47d20a, fabricatie 11/2017.

 

Am fost si am cerut istoricul de la bmw pe baza cheii, masina are 192k km reali iar in 2013 cand avea 113.000 km a avut schimbata pompa de ulei. Codul original al pompei de ulei era 11417798014(montata in perioada 03/01/2007 — 02/07/2008) si a fost inlocuita cu una revizuita ce are codul 11417810451.

 

Eu am vrut sa ii schimb distributia preventiv, stiind ca acest model a avut probleme cu ruperea lantului. Distributia nu apare ca fiind schimbata in istoricul de la BMW, nu stiu daca o fi fost schimbata in alt service sau nu a fost schimbata deloc.

 

Care e treaba cu aceasta pompa de ulei, cumva distributia se rupea din cauza ei sau a lantului ce o antreneaza si cumva a fost recall si de aceea a fost schimbata? Mai este cazul sa schimb distributia, sau acesta era lantul care facea probleme?

 

Am atasat si o poza cu kit-ul ce a fost schimbat.

 

Va multumesc frumos!

 

119203843_2841349219421884_7414668251072122992_o.jpg?_nc_cat=110&_nc_sid=ca434c&_nc_ohc=pSuHP5rOF5sAX9dlKgt&_nc_ht=scontent.fsbz3-1.fna&oh=48828ec3191b4656e6d7d5b43afce6eb&oe=5F864676

Link to comment
Share on other sites

Chiar daca a fost schimbata pompa de ulei cu tot kitul din poza, ma gandesc ca ar fi indicat sa o schimb totusi din nou atunci cand fac distributia? Sau riscul sa se strice atat de repede e minim, mai ales ca a fost pus un model revizuit?

 

Daca da, va trebui sa caut kitul de distributie ce contine doar cele 2 lanturi, intrucat kitul pompei de ulei contine al treilea lant, pinionul si tot ce se vede in poza.

Edited by frodo92
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...

Salutare , motorul asta N47T in afara de schimbarea lantului mai are vreo problema? Si inca o intrebare ...s-a rupt cuiva acest lant sau este un zvon aruncat de vreun mare specialist

 

Cele 342 de pagini de aici ti se pare cumva ca seamana a zvon?!?! Ia si citeste din scoarta si-ai sa descoperi colegii carora li s-a rupt lantul. Alte probleme specifice ar mai fi cam asa:

1. pompa inalte, dar cred ca-i valabil la motoarele pana prin 2011. In principiu e recomandat sa nu bagi motorina aditivata, cica din cauza acesteia, lipsa lubrefierii face span2. daca-i motorul 25d, cel cu doua turbine, turbina mica este de asemenea predispusa sa cedeze in timp

3. EGR4. tampoane motor, desi acestea nu tin direct de el. Totusi din cauza trepidatiilor induse de acesta, modul cum a fost setat face ca aceste tampoane sa cedeze dupa un timp. 5. Racitor gaze-EGR

 

Poate mai sunt si altele mai mult sau mai putin relevante.

Edited by RaYn3
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.