Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

ai ghinion cu un motor mai bubos., in principiu trebuie sa se rezolve in Ro, daca nu reusesti mergi linstit in Bulgaria, aia nu zic nu la niste bani mai subtiri de la BMW AG...

Pe bune, am auzit numai lucruri bune de reprezentatele BMW de acolo. Si nu e departe de Bucuresti.

 

Faza e ca despre benzinare se afla mult mai usor, de pe forumurile din state.

LA diesel e mai complicat.

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Motorizarea de 3.0 diesel 245 cai are problema asta? Se pare ca nu au luat nici o masura din moment ce motorul nou de 2.0d 184 cai are aceiasi problema si a fost lansat la aprox 2 ani mai tarziu fata de cel de 2.0d 177cai.

 

esti sigur de asta ? eu am intrebat despre motor cand am luat masina si nu am auzit de asa ceva, acuma cand citesc ma ofilesc rau

Link to comment
Share on other sites

Neamtul daca era asa serios, indrepta problema asta din proprie initiativa.

Da, daca era un neamt prin care curgea sangele Bavariei, alb/albastru, atunci da, se rezolva dar facem pariu ca sforile le trage un finantist care nu vede decat cifre, profit, cu orice pret.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu nu cred c-a fost voita problema asta. Mai degraba s-a dorit minimizarea costurilor, si nu au putut anticipa cum se manifesta angrenajul in timp. Si acum le este foarte greu sa repare problema. Sunt vreo 2 revizii ale arborelui cotit, si tot persista problema. Probabil ca definitiv nu are rezolvare si momentan nu au altceva mai bun de facut decat sa taca pana in momentul in care vor avea o rezolvare 100% a problemei sau poate toata lumea isi va lua SSangYong si atunci isi vor suna fiecare client in parte sa le propuna promotii la buy-back, gen vino cu masina cu distributia sarita si iti dam 3 vouchere cadou la achizitionarea uneia noi cu garantie lifetime la distributie, adica 5 lanturi cadou de tinut langa trusa de becuri si triunghiul reflectorizant. Edited by 23LKY
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

bmw face recall dupa ce urla aia prin US.. Nici atunci nu e un recall propriu-zis, ci daca tu constati treaba asta mergi la service e posibil sa se rezolve.

Buclucuri se intampla la multe marci, faza e sa se rezolve.

Iar asta nu e o chestie minora.

In mod normal ar trebui sa suporte piese si o parte de manopera, daca exista bunavointa si e problema anuntata prin TIS asa ar fi normal. Dintr-un motiv care imi scapa e mult mai dificil in Ro. Banuiala mea e ca exista diferente la manopera, ca daca o plateste BMW AG, probabil au preturi diferite la ce deconteaza la piese(probabil le trimit ei) si tarife la manopera. In felul asta desi reprezentata nu pierde bani, nici nu face cine stie ce. .. si daca motanii platesc..

 

 

Si mie mi se pare firesc sa NU platesc, daca este un defect de fabricatie! Ce NU mi se pare firesc, este ca - desi se stie de acest defect - nu au fost facute recall-uri!

De aceea am banuit ca nu-l vor ajuta!

V-am spus ca am verificat si masina mea si nu este pe "lista" motoarelor cu posibile probleme de distributie, deci problema exista! Nu stiu cum e in Germania sau Austria, de exemplu, dar, la noi, nu a fost chemata nicio masina!

Oricum, ma bucur ca MHS-ul a raspuns rapid si s-a oferit sa-l ajute!

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum au verificat, dar - banuiesc - dupa serie. Cred ca de la seria .... la seria , din cauza ....., s-a semnalat aceasta problema a ruperii lantului de distributie! Nimic complicat.

D-rive, inca traim aici, deci nu astept minuni! Dar, daca ele se intampla, ma bucur tare! Sincer vorbesc.

(iar spune KIP ca sunt aparatorul lor?:laugh:)

Link to comment
Share on other sites

Nu stii seriile dar stii ca al tau nu e printre ele !

 

Eu te-am intrebat serios daca al tau e sau nu printre... Daca nu stii ce serii sunt cu probleme dar stii ca al tau nu e printre ele, de ce nu explici, sa stim si noi de care sa ne ferim ?!

Link to comment
Share on other sites

Kip, dar am fost limpede in explicatii: seria a verificat-o seful de service de la MHS (seria MEA, fireste!!). Dar, nu am stat langa el sa ma uit unde o cauta si care sunt cele cu probleme! (oricum, e imposibil sa retii doua serii!). Deci, nu va ascund nimic.

Daca tot citisem despre asta, pe forumurile de "afara", am vorbit cu cei de la MHS si am verifiat masina mea. Atat!

Dar si ei stiau de problema, mai ales ca au mai avut cateva masini care au fost reparate in garantie si post garantie.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu-mi mai iau BMW, mai bine. Acum am doar un Mini S prin ograda, din cadrul grupului bavarez, si mi se pare ca e cam zgomotos la ralanti, pana se incalzeste. De fapt, sigur e, nu mi se pare. Premium doar la preturi de achizitie si costuri de intretinere, de parca nu ar mai face nimeni masini premium. O sa ma orientez catre altii, cel mai probabil. Edited by KIP
Link to comment
Share on other sites

E60N: Details on E60N

E60N 520d Sedan, Europe

 

 

E61N: Details on E61N

E61N 520d Touring, Europe

 

 

E81: Details on E81

E81 116d 3 doors, Europe

E81 118d 3 doors, Europe

E81 120d 3 doors, Europe

E81 123d 3 doors, Europe

 

 

E82: Details on E82

E82 118d Coupe, Europe

E82 120d Coupe, Europe

E82 123d Coupe, Europe

 

 

E83N: Details on E83N

E83N X3 1.8d SUV, Europe

E83N X3 2.0d SUV, Europe

 

 

E84: Details on E84

E84 X1 18d SUV, Europe

E84 X1 18dX SUV, Europe

E84 X1 20d SUV, Europe

E84 X1 20d ed SUV, Europe

E84 X1 20dX SUV, Europe

E84 X1 23dX SUV, Europe

 

 

E87N: Details on E87N

E87N 116d 5 doors, Europe

E87N 118d 5 doors, Europe

E87N 120d 5 doors, Europe

E87N 123d 5 doors, Europe

 

 

E88: Details on E88

E88 118d Convertible, Europe

E88 120d Convertible, Europe

E88 123d Convertible, Europe

 

 

E90: Details on E90

E90 318d Sedan, Europe

E90 320d Sedan, Europe

 

 

E90N: Details on E90N

E90N 316d Sedan, Europe

E90N 318d Sedan, Europe

E90N 320d Sedan, Europe

E90N 320d ed Sedan, Europe

E90N 320xd Sedan, Europe

 

 

E91: Details on E91

E91 318d Touring, Europe

E91 320d Touring, Europe

 

 

E91N: Details on E91N

E91N 316d Touring, Europe

E91N 318d Touring, Europe

E91N 320d Touring, Europe

E91N 320d ed Touring, Europe

E91N 320xd Touring, Europe

 

 

E92: Details on E92

E92 320d Coupe, Europe

E92 320xd Coupe, Europe

 

 

E92N: Details on E92N

E92N 320d Coupe, Europe

E92N 320xd Coupe, Europe

 

 

E93: Details on E93

E93 320d Convertible, Europe

 

 

E93N: Details on E93N

E93N 320d Convertible, Europe

 

 

F10: Details on F10

F10 520d Sedan, Europe

F10 520d ed Sedan, Europe

F10 525d Sedan, Europe

F10 525dX Sedan, Europe

 

 

F11: Details on F11

F11 520d Touring, Europe

F11 525d Touring, Europe

F11 525dX Touring, Europe

 

 

F20: Details on F20

F20 116d 5 doors, Europe

F20 118d 5 doors, Europe

F20 120d 5 doors, Europe

 

 

F25: Details on F25

F25 X3 20dX SUV, Europe

 

 

R55N: Details on R55N

R55N Cooper D 2.0 Clubman, Europe

R55N Cooper SD Clubman, Europe

 

 

R56N: Details on R56N

R56N Cooper D 2.0 Coupe, Europe

R56N Cooper SD Coupe, Europe

 

 

R57N: Details on R57N

R57N Cooper D 2.0 Convertible, Europe

R57N Cooper SD Convertible, Europe

 

 

R58: Details on R58

R58 Cooper SD Coupe, Europe

 

 

R60: Details on R60

R60 Cooper D 2.0 Countryman, Europe

R60 Cooper DX 2.0 Countryman, Europe

R60 Cooper SD Countryman, Europe

R60 Cooper SDX Countryman, Europe

Link to comment
Share on other sites

Deci eu am sunat cam cu o luna in urma la bavaria sa intreb daca masina mea are vreo rechemare in service, am comunicat seria de sasiu si mi-au spus nu, stati linistit ca masina nu are nimic. Apoi am intrebat daca e cazul sa fac o verificare a distributiei si mi-au zis ca nu e cazul, e pe lant si nu necesita mentenanta...

 

Acum ma repet, TOATE motoarele N47 sufera de problema asta. Nu exista serii cu probleme sau nu. E acelasi nenorocit de crankshaft si pe toate motoarele astea, 116d, 118d, 120d, 123d, 318d, 320d, 520d, X1, X3 de dupa aprilie 2007 e acelasi vilbrochen sau cum s-o scrie...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Trist , dar asa este , pica fff usor lanturile , nu este admisibil asa o defectiune majora , distributia este in spatele volantei , e o nebunie de schimbat .Am un prieten bun care are motorul de 177 cai si are aceasta problema , si am fost in targ si am pornit 3 masini cu acest motor , toate la samsari , una facea grav , una se auzea dar nu constant , doar la acceleratii bruste pe loc intre 2500 si 3500 , iar a treia masina torcea impecabil , dar era 520/2009 si avea pe bord 125000km.

 

Am fost la Filaret cu masina amicului si seful de atelier de acolo era foarte sigur de el , ca cica la cum este gandita distributia pica sigur , sistemul de intindere este rudimentar , si cica ar pica la masiniile forjate , mai ales de firme sau aduse de afara , altfel ei au in intretinere masini conduse in regim normal care au trecut de 100.000km si nu au probleme.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.