Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Masina fiind folosita cam numai de sora-mea, stii cum sunt femeile, tare nerabdatoare, deci vrea masina gata de ieri. Asa ca, deja am desfacut motorul (evident ca nu la reprezentanta), am comandat piesele in Grrmania, etc. In plus, parca vad cam-ar enerva si mai tare discutiile purtate cu ei.
Link to comment
Share on other sites

Schumi, nu stiu la ultimele modele, dar stiu ca am vandut un C-Class 2006, in 2010, cu 200k km absolut reali iar pana atunci, in afara de schimburile de filtre si ulei, nu am schimbat decat o bucsa. Masina era perfecta, ca noua. Nu stiu ce sa zic, cu siguranta au si ei problemele lor, dar nu cred ca sunt chiar asa grave. Edited by KIP
Link to comment
Share on other sites

Pai eu speram ca a dat sora-mea in vreun sleau de gheata si a spart baia de ulei. Dar cand mi-a zis ca miroase a benzina, mi-am cam dat seama ca cel mai probabil e lantul...

 

Pai stii care e problema, masina trebuia sa dea niste semne ca lantul e dus, nu sa se strice asa dintr-o data. Poate ca sora ta a ignorat ceva si a mers asa.

 

Eu am cumparat Alfa cu problema asta, check engine aprins, erori pe amandoua axele cu came, si mergea in regim de avarie, motorul era mai zgomotos, nu mergea mai tare de 130-140. Gandeste-te ca totusi in conditiile astea masina a mers inca 1500 de km cred, adica Iasi-Valcea vreo 650 km, si inca o luna prin oras pana am fost programat si au ajuns piesele. Bine, nici n-am fortat masina.

Link to comment
Share on other sites

Nasol, trebuia sa fie foarte evident. Eu inainte de a lua Alfa, dupa ce mi-a spus proprietarul problema, m-am interesat ce presupune, am facut calcul la piese ca sa mi le scada el din pretul masinii, am citit pe ceva forum din UK despre manifestarile care le are masina si nimeni n-a spus ca ar putea exista vreun risc sa se rupa lantul sau altceva. Bine, in primul rand am vrut sa fiu sigur ca e vorba de lant si nu de altceva, dar era un caz foarte des intalnit la motoarele respective si nu era ceva ingrijorator. Dupa ce am schimbat lantul, l-am vazut cum arata, se intinsesera zalele si nu mai statea drept daca il tineai pe orizontala, era curbat. Comparabil cu cel nou care era batz. M-am pacalit cu 100 euro imi aduc aminte, pentru ca pe schema distributiei era ceva ce semana cu un surub si am zis, cat dracu sa coste un surub. De fapt surubul era intinzatorul hidraulic si costa vreo 400 lei. :)
Link to comment
Share on other sites

In primul rand, la Alfa numai la reprezentanta poti sa faci reparatii la distributie, pentru ca numai ei au cale care pot tine axele cu came in pozitie cat timp dai jos lantul. Iar reprezentanta nu face improvizatii de genul asta, si de asemenea pentru garantia lucrarii nu accepta piese aduse de tine. Singurul compromis a fost uleiul, care ei nu il aveau pe stoc, si l-am adus eu luat de la alfisti.ro
Link to comment
Share on other sites

Sincer nu stiu. Masina avea 80 de mii de km cand s-a intamplat. Am citit insa ca in UK, la o Brera, au schimbat 3 lanturi in 40 de mii de km, pe garantie. La unii, carora le expirase garantia, lucrarea a fost efectuata gratis pentru ca era un defect de fabricatie. Pe mine m-a costat 28 de milioane, insa in UK cica ar costa 1500 lire, e diferenta mare.
Link to comment
Share on other sites

Masina fiind folosita cam numai de sora-mea, stii cum sunt femeile, tare nerabdatoare, deci vrea masina gata de ieri. Asa ca, deja am desfacut motorul (evident ca nu la reprezentanta), am comandat piesele in Grrmania, etc. In plus, parca vad cam-ar enerva si mai tare discutiile purtate cu ei.

masina mai buboasa ca mini cooper s, in special ala turbo, cel putin alea mai noi, facelift, de dupa 2008 2009 nu cred ca a fabricat BMW vreodata.

In Luxembourg era o masina extrem de populara, cred ca in 3 sate de acolo erau exemplare cat in toata romania.

Toti proprietarii nu mai stiau cum sa scape de ele, erau inebuniti. Problema lor cea mai mare era ca daca o vindeau inainte de 3 ani trebuiau sa dea TVA-ul inapoi la stat, si scrasneau din dinti si se rugau sa treaca timpul mai repede..

Probleme pe toata gama, de la electronica pana la facut motor muci.

 

Mercedes are si el bubbe dar macar fac recall sau remediaza multe chestii moca, fara sa comenteze, javrele astea de la BMW nici daca sunt dati in judecata cum se intampla in state nu fac recall, ci repara doar ce au pierdut la proces..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

DOMI, pai asa e si Mini asta al meu, dupa 2008, facelift, turbo+compresor. Dupa ce ma mai calmez o sa intreb la service ce s-a intamplat, mai in detaliu. Nu m-a interesat fiindca am avut si altele pe cap, de masina se ocupa un prieten foarte bun, factura mi-a fost trimisa direct din Germania, fara pic de adaos la piese, etc.
Link to comment
Share on other sites

celalalte non turbo sunt ceva mai ok macar motoarele, dar pline si alea de mici gremlini electronici care iti mananca zilele ... stateau si alea cate 3-4 luni dintr-un an prin reprezentanta la garantie..spumegau proprietarii.

Acolo dadeau masina la schimb,dar iti dai seama ce draci aveau, cand le vedeai le era si frica sa fac altceva cu ele in afara de naveta la servici..

sfatul meu e sa il marite sa isi i-a un fiat 500, o alfa mito un citroen ds3 gen...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

m&m: daca suntem siguri ca vorbim despre N47, atunci din cate stiu eu acel motor de 163CP este de fapt varianta "fleet edition" a motorului de 177CP. Ceea ce inseamna ca mecanic este absolut acelasi motor, diferenta facandu-se printr-o limitare software care scade electronic puterea maxima... Asa stand lucrurile, raspunsul la intrebarea ta este din pacate pozitiv, pentru ca un N47 de 163CP nu se deosebeste mecanic prin nimic fata de varianta de 177CP.

No stai asa ca pe-asta n-o stiam. Eu credeam ca LCI-urile cu motoare de 163CP au de fapt motorul vechi M47N2.

Am un vecin cu un LCI din 2007 si are 163CP. Credeam ca el are motorul vechi, cu distributia in fata.

Ala sa fie sau e tot N47 dar fleet edition? Capacul de pe motor e modelul vechi, ala negru complet...

Link to comment
Share on other sites

C_o_s_m_i_n: din cate stiu eu, poti sa identifici usor tipul motorului: il gasesti pe una din multele etichete de pe stalpul usii soferului, cum deschizi portiera. Sau si mai concludent, te uiti la motor si vezi daca are joja aia clasica de ulei, atunci e motorul vechi. Nu in ultimul rand, bagi VINul masinii pe realoem si acolo chiar te lamuresti.
Link to comment
Share on other sites

Ei, nu-mi merg mie din astea. Oricum, piesele sunt deja pe drum. Va fi ca nou. Eu am vrut sa iau altceva dar nu am avut cu cine. Ce-i drept, masina e o mica bomba, n-am ce-i reprosa din punctul asta de vedere. Edited by KIP
Link to comment
Share on other sites

mereu s-au respectat astia de la Mercedes, au probleme dar nu asa de multe ca BMW

Aham. Eu cand ma uitam sa-mi cumpar un C220 CDI erau pline forumurile de probleme cu injectoare picate la 600 - 1000km. Practic luau masina de la dealer si ramaneau cu ea pe dreapta in drum spre casa.

 

In cazul de fata, masina nu mai are garantie?

 

@c_o_s_m_i_n - motorul de 163 cp de pe LCI este cel Efficient dynamics edition, 163cp/ 380nM, tot N47.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

@c_o_s_m_i_n - motorul de 163 cp de pe LCI este cel Efficient dynamics edition, 163cp/ 380nM, tot N47.

 

350NM am eu cu 177cp. Poate vreo 320NM sau 330 dar 380, sigur nu :)

 

KIP, ce avatar ai :) f expresiv.

 

Pe unde se asambleza (fabrica) mercedes: Sindelfingen, Germany, Toluca, Mexico, Egypt, Pekan, Malaysia, Pune, India, Beijing, China.

 

Eu chiar nu ma mir ca a scazut calitatea la toate marcile astea, insirate pe aici.

 

Nu are treaba locatia unde se asambleaza cu calitatea praf din zilele noastre. Ba dimpotriva. La fabrici din Timisoara sau din Arad, am vazut oameni MULT mai responsabili si profesionisti decat "meseriasi" din alte tari.

 

Idem si pentru ingineri. Plec in delegatie in Franta si lucrez jumatate din timpul pe care l-as lucra in Tm pentru ca nu am cu cine. Sunt in pauza, in medical, sau este zi scurta.

 

Deci astea sunt cam texte.

 

In cazul de fata este o eroare de proiectare/testare si de aici problema. Chiar nu are legatura cu locatia unde a fost asamblat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.