Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Am o scurta intrebare pe acest subiect: cat costa reparatia, daca intr-adevar ai ghinionul sa ai aceasta problema? Si nu vorbesc de reparatie la un service oarecare la colt de strada, ci la un service autorizat bmw, cu piese originale :-)

 

pai daca apare zgomotul incriminat, am inteles ca bmw suporta reparatia pana la 4 ani, sau poate 5, si 150k km, parca, peste se poate discuta de culanta comerciala, adica costurile se distribuie, aicea depinde mult si de dealer, probabil ca la Bavaria o sa coste mai mult decat la Motor AG.

 

oricum banuiesc ca poti cere un deviz estimativ pentru schimbare distributie la dealeri.

 

daca ignori sgomotul, nu-l auzi, etc, si se rupe lantul ... ma gandesc ca strigarea incepe de pe la 4-5k euro, dar esti principalul vinovat, lantul NU SE RUPE PUR SI SIMPLU, da destule semne de oboseala in prealabil, oricum repet la ce incidenta se poate vedea aicea din chiar "poll" nu e cazul sa-ti faci griji.

 

sunt tare curios cati vb aici din auzite ...

multi

... si cati au e90...

garantat mai putini decat cei care vorbesc :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Nu prea ai cum sa nu observi cand incepe sa se duca lantul pentru ca urla , si cand urla , urla goraznic . Ieri am auzit o distribuitie pe duca pe Victoriei la o masina care astepta la stop (320d LCI) . si am auzit-o de la 5m nu la modul ascultat pe la grile sau mai stiu eu ce . Eu pana una alta sunt fericit ca a mea masina este inca ok (lucru de asteptat la 57000km)
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

cand urla , urla goraznic... am auzit-o de la 5m nu la modul ascultat pe la grile sau mai stiu eu ce .

Inca n-am auzit unul pe duca, dar asa ma gandeam si eu. Nu-i nevoie de stetoscop pentru asta. Doar putina atentie si o ureche "mecanica".

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut,am un 520d 2007 cu 140k km cumparat de 20k km.Acum o saptamana in mers la 70/h a ramas fara suflu iar cand am tras pe dreapta n-a mai pornit.Din pacate locuiesc la 300 km de cea mai apropiata reprezentanta astfel ca am chemat tot felu de "mesteri".

La 2 din 3 testere a dat eroare crankshaft.Mi s-a spus ca sunt 2 variante :motorul sau senzorul.Ieri a venit senzorul (300 ron) si ghinion,n-a fost sa scap ieftin.

Acum ma uit in fiecare dimineata la masina pe care am dat 16 mii cum sta in garaj si plec la servici cu cealalta masina de 2 mii de euro.

Am vrut doar sa anunt inca un caz de acest gen pentru ca am vazut ca faceti o statistica.Cred ca o sa vand masina pe piese sau cu totul la cineva care se ocupa de asa ceva.Sunt profund dezamagit.

Numai bine.

Link to comment
Share on other sites

Pai nu prea are legatura una cu alta. Problema ta nu este de la lant. Sunt multe piese care ar putea sa fie defecte.

 

P.S. Stiu ca este neplacut insa te superi cam degeaba. Daca o cumprai noua, da, nu este normal sa se strice in 20k km. Insa ai luat-o sh, cu destul de multi km. Este normal sa se mai strice....

Link to comment
Share on other sites

Sa inteleg ca s-a blocat motorul sau doar efectiv nu mai porneste?

Ma indoiesc ca mai poti da la automat daca s-a rupt lantul...

Banuiesc ca ai motorul de 177, nu cel de 163cp (masina fiind din 2007, exista sanse).

Link to comment
Share on other sites

Daca se rupe lantul, te cam prinzi. In plus, uzura se aude cu mult timp inainte deci sa se rupa in mers, chiar sunt minime sansele.

 

Oprirea motorului poate avea multe cauze. Injectie, electronica, senzori, motorina, pompe etc.

Link to comment
Share on other sites

lol.cum dracu sa mai dai la automat daca e rupt lantul?

 

numai asa iti intorci supapele pe dos.eu am patit o la m50b25.s a oprit pur si simplu motorul in mers.

 

eram in a 3 a la vreo 30-40 km/ora.ca prostu,nu mi am dat seama,am oprit si am dat la automat.cand mi am dat seama era taziu

 

concluzia:16 supape compromise din 24.m a costat mai mult de 500 de euro reparatia,asta pentru ca aveam supape de rezerva si mecanicul mi e prieten.cauza ruperii lantului a fost cel mai probabil o patina din aia intinzatoare care a cedat.se intampla rar,da si cand se intampla,uneori e mai ieftin sa schimbi motorul cu totul

Edited by Sly
Link to comment
Share on other sites

Salutare,cu parere de rau va spun ca aceasta discutie despre distributie la N47 nu a facut decat sa creeze panica artificial printre posesorii de BMW.Procentul celor care au votat este insignifiant fata de realitatea de pe sosele.S-au inregistrat mai putin de 100 de voturi dintre care un procent fff mic spun ca au ajuns sa aiba lantul rupt,in timp ce pe sosele se afla probabil zeci de mii de N47.

Apropo,cei de la Autotransilvania Cluj spun ca au mai existat probleme cu distributia dar nu au avut cazuri de lanturi rupte,nici macar unul.Ceea ce s-a creat prin prin discutiile acestea a fost "esti posesor de N47.......clar se rupe lantul",ori nu cred ca este cazul.

Multumesc.Apropo , pe F10 nu e tot N47D20C?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca exista undeva vreun clasament sau o situatie clara a tipurilor de masini cu astfel de probleme.

In ce priveste motorul in discutie, TOATE incepand cu 177CP au aceeasi problema, arborele, lantul si intinzatoarele fiind acelasi.

Link to comment
Share on other sites

dupa ce mi-am cumparat masina un e90 320d din 2006 am avut ceva regrete ptr faptul ca nu mi-am luat ceva mai nou dupa 2007, dar din ce am citit pe aici cred ca am facut o alegere buna cu tipul asta de motor M47N.masina are 180.000 reali si nu se aud acele zgomote de lant uzat la care s-a facut referire aici...din ce am inteles eu M47N are distributia in fata....sau ma insel?

da ai dreptate

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=VC31&mospid=48480&btnr=11_3657&hg=11&fg=25

Link to comment
Share on other sites

eu nu inteleg cum puteti sa ramaneti fani ai masini pe care o conduceti daca are astfel de probleme. am vb in seara asta ccu un mecanic de la contempo brasov si mi a zis ca este doar o chestune de timp pana cand lantul cedeaza dar asta din cauza vibrochenului. intr adevar iti poti da seama din timp dar tot vibrochen si lant vei avea de schimbat fara supape si altele. este inaceptebil ca un producator atat de respectabil ca bmw sa o dea astfel in bara . ar trebui sa va reuniti si sa ii dati in judecata asa cum fac si americani daca producatori isi bat joc de bani lor si asta poate ii va mai responsabiliza sa revina la construit masini pentru oameni si nu masini de produs bani pentru ei..... de aia nu imi iau eu bmw nou pentru ca pe vremuri un motor era testat 10 zece ani inainte sa fie pus pe o masina acum il testeaza pe piata direct pe bani nostri. Rusine...

 

Fara a fi ironic, ai dreptate. Si eu imi pun intrebari asupra seriozitatii celor de la BMW. Avand in vedere impactul financiar al unei asemenea defectiuni, o firma care se respecta face recall chiar daca incidenta defectiunilor este de doar 0,1% din totalul motoarelor. Doar gandul ca exista o infima sansa sa se defecteze ar trebui sa ii determine sa faca un recall si sa isi asume costurile logistice ale unui recall.

 

Adica, exact asta este ideea distributiei pe lant: sa "uiti" ca ai sistem de distributie, sa fie lifetime. In schimb, trebuie sa ascult motorul unei masini de +40 kEUR sa "simt" daca e pe cale sa se duca :)) Putin jenant intr-adevar...

Edited by andrei27
Link to comment
Share on other sites

Ar fi culmea acum...sa nu-ti iei N47 ca se rupe lantul. Nici nu-si avea rostul topicul asta. Parca ar fi o chestie de marketing aici sau cineva care are interes sa nu mai cumpere lumea N47.

 

Ca o fi fost vreun caz asa 1 la 10000 nu trebuie sa generalizam si sa speriem lumea.

 

Si mai conteaza si soferul aici . Sunt destui care habar n-au sa conduca si care cred ca masina e o jucarie si poti sa-i faci ce vrei.

Link to comment
Share on other sites

si cam cum tre sa conduci ca sa " intreti lantul" sa mergi stiu eu numai cu spatele sau poate sa pleci cu a 2 a dupa loc ca la rabe? la bavaria mecanici zic ca un lant din 10 cad si se rup lanturilela la acest model. Exact ce spuneam exista mereu sustinatori ai unei firme cum e bmw chiar daca iti sar pistoanele prin capota la un model. dar ma rog poate imi explicati si mie exact cum trebuie sa abordezi un motor ca sa protejezi lantul oare sa nu dai in gropi va zic eu cum sa nu pornesti asta e singura modalitate si a iti cumperi un logan sa iti tracteze bijuteria pe bulevardul principal
Link to comment
Share on other sites

pey cred ca ar fi cateva astecte pe care le-ai putea urma ca sa lungesti durata de viata :

 

-sa schimbi uleiul la 10 000km

-sa lasi motoru sa se incalzeasca

-sa nu fortezi masina in mod frecvent (mers agresiv - plecari puternice, dus in 5000rpm,etc)

Link to comment
Share on other sites

sa schimbi uleiul sunt convins ca este schimbat la majoritate pentru ca masina e in garantie si daca nu schimbi oricum iti zic ca s a rupt din cauza asta. sa lasi masina sa se incalzesca nu recomanda nici un producator pentru atunci chiar are loc uzura cea mai mare.Si in plus iti garantez ca ruperea lantului nu are nimic a face cu presiunea de ulei sau calitatea lui.. presiuna de ulei este mica din cauza turatiei si motorul f rece. Se recomanda sa pleci dupa loc incet cu ea fara sa turezi prea tare. si faza aia sa nu mergi agresiv atunci sa stii ca si dacia 1310 tinea daca mergeai cu ea incet incet. De ce as da 40 de k pe o masina cu care tre sa ma port cu manusi? Doar la punctul 3 intr adevar poti sa ii prelungesti viata dar daca are o problema de proiectare e doar o chestiune de timp pana cedeaza.
Link to comment
Share on other sites

Uleiul bun si curat il ajuta sa reziste mai mult.

Sa-l lasi sa se incalzeasca 2-3 minute face bine oricarui motor (eu o fac din principiu), apoi turatia moderata pana la temperatura de regim.

Plecarile si stilul de mers agresiv nu influenteaza. Zgomotul ala il auzi cu aceeasi intensitate si in frana de motor.

De asemenea nici o eventuala resoftare nu vad sa influenteze starea lantului. Eu chiar intentionez sa-l resoftez.

 

Pornirile dese in schimb, cred ca-i fac cel mai mult rau. Start/stop-ul e piatra de mormant.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Cum sa nu influenteze un cuplu mai mare socurile din vibrochen si lant? cand motorul pleaca mai tare si mai violent in turatie? Exact asta ii lipseste la acest motor resoftare. Cireasa dupa coliva

 

Si daca face bine acele 2 3 minute de incalzire de ce toti producatori nu recomanda asa ceva?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.