Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

mai malasorte eu zic sa pui tu la e38 ala motor n47 si sa schimbi la el lantu din zece mii in zece mii, asa preventiv, sau stai, tu de fapt ai deja n47 si faci asa ?!?!?

 

poate vrei sa zici si cu care "mecanici" de la bavaria ai vorbit, nu de alta dar asa din vorba in vorba am auzit si eu ca vorbesti numai ca sa te afli in treaba.

Mecanici sunt de la Bavaria Constanta. Numele nu le dau pe forum ca isi poate pierde locul de munca nu au voie sa vb de asa ceva . Daca te duci si ii intrebi fara sa ii cunosti iti vor spune placa pe care au invatato la munca: motoarele sunt f bune rar se intampla dar personal daca te cunosc iti vor spune ca macar odata pe saptamana vine un astfel de motor cu probleme. Daca esti din Cta mergem la ei la garaj si vb fata in fata astept numar pe privat. Chiar te rog. Dar asta e irelevant din punctul meu de vedere dai un search pe google , pe youtube pe ce vrei tu si vei gasi multi care se plang. Cauta alt motor de bmw cu chain problem la google si vezi ce gasesti. Faptul ca exista acest topic arata notorietatea acestui defect. Personal stiu 4 cazuri la care s a rupt lantul la 3 seria 5 uri si la un singur seria 3.

Scuze ca uneori scriu mai in graba si mai fac greseli de obicei scriu dimineata din pat . Repet nu rezolvi nimic daca schimbi lantul nu EL ESTE DE VINA. Vibrochenul prin constructie si prin pozitionarea distributie langa volanta creaza aceste probleme.Plus ideea geniala de a pune pinionul direct integrat pe vibrochen. Vibrochenul cedeaza nu lantul.... nu intinzatori nu nimic. Intr adevar start/stop ii scurteaza viata. Cat despre faptul ca este mai sensibil pe seria 5 este normal masina fii un mic mai grea si vibrochenul preia socuri mai mari.

Mecea strangi bani degeaba tati pentru distributie vei avea nevoie de vibrochen intinzatori lant si cateva supape daca nu observi la timp cand urmeaza sa isi dea duhul. Nu iti doresc si sincer sper sa nu se intample la nimeni. Eu va incurajez sa ii dati in judecata. Sa ii terorizati cu emailuri, cu faxuri cu vizite, cu emailuri la ziare mari, la publicati auto internationale. Daca oameni nu fac asta astia vor considera ca merge si asa.

Nu am vazut in viata mea atata fanatism ... pentru o masina si oameni care nu pot intelege frate are o probleme de proiectare si daca ar fii incidenta sub 1 % credeti ma nici nu ati fii auzit de problema asta. Daca s au produs sa zicem 20000 de masini cu aceasta motorizare inseamna ca doar 200 in toata lumea au avut problema asta inseamna ca vreo 10 20 au avut problema asta in ROMANIA . Logic nu? . Incidenta e mult mai mare dar niciodata oficial Bavaria nu va spune da domne asa e pentru ar urma motiv legal de proces si un astfel de proces ii poate duce la faliment.

 

Cu stima

Link to comment
Share on other sites

Mecea strangi bani degeaba tati pentru distributie vei avea nevoie de vibrochen intinzatori lant si cateva supape daca nu observi la timp cand urmeaza sa isi dea duhul. Nu iti doresc si sincer sper sa nu se intample la nimeni. Eu va incurajez sa ii dati in judecata. Sa ii terorizati cu emailuri, cu faxuri cu vizite, cu emailuri la ziare mari, la publicati auto internationale. Daca oameni nu fac asta astia vor considera ca merge si asa.

 

ma vad nevoit sa vin cu completari > nu te-ai prins, eram ironic, nu strang nimic, masina are garantie, si va avea extinsa ...

 

dar te incurajez eu sa-i dai in judecata ... ia si tu un bmw cu n47, asteapta sa se rupa lantul, si da-i in judecata, doar sa nu astepti prea mult.

 

1 masina pe saptamana la ct cu lantul rupt ? :goodjob: ... probabil de la clima sarata se macina lantul ala :sorcerer: (joking)

 

nici eu nu am informatii oficiale ci de la un prieten care lucreaza acolo, prieten bun de altfel.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ma vad nevoit sa vin cu completari > nu te-ai prins, eram ironic, nu strang nimic, masina are garantie, si va avea extinsa ...

 

dar te incurajez eu sa-i dai in judecata ... ia si tu un bmw cu n47, asteapta sa se rupa lantul, si da-i in judecata, doar sa nu astepti prea mult.

 

1 masina pe saptamana la ct cu lantul rupt ? :goodjob: ... probabil de la clima sarata se macina lantul ala :sorcerer: (joking)

 

nici eu nu am informatii oficiale ci de la un prieten care lucreaza acolo, prieten bun de altfel.

Nu ai inteles gresit nu vine o masina cu lant rupt pe saptamana . Vine cate un proprietar care observa ca motorul devine mai galagios. Lantul incepe sa zornaie. Daca ai garantie e ok si extindeo si dupa ce numai ai dao la cineva sa aiba grija de ea la batranete. Eu nu am nimic cu voi si credema ca daca as avea o masina de noua pe care am dat 40 50 de k si ar face asa ceva as face un scandal monstru daca as pati asa ceva.

 

Ideea mea nu era sa va critic pe voi si nici alegerea voastra de a cumpara acest tip de motor ci faptul ca lumea ramane prea pasiva la bataia da joc a producatorilor vis a vis de bani investiti. Ei trebuiesc taxati prin diverse metode inclusiv judecata, denuntarea in ziarele care nu sunt deja cumparate de ei si in final prin necumpararea masinilor. Voi nu observati ca ei sunt pusi doar pe castig si trec de la masini fiabile la unele mai putin spre deloc fiabile, credeti ca de prosti? nu fac asta pentru ca se poate pentru oameni inghit galustele si pentru ca ei castiga mai mult din serviceul unor masini nefiabile. Ofera este reglata de cerere si oameni si in special europeni tre sa invete si ei sa isi ceara drepturile ca si cumparatori. In mod normal bmw trebuie sa inceteze productia acestui motor sau prin studii sa elimine cauza care genereaza defectiunea. Partea care ar trebui sa va puna pe ganduri este ca nu se defecteaza in garantie. Ca si cum a fost proiectat sa se defecteze la un moment dat benefic pentru producator.....

Link to comment
Share on other sites

Partea care ar trebui sa va puna pe ganduri este ca nu se defecteaza in garantie. Ca si cum a fost proiectat sa se defecteze la un moment dat benefic pentru producator.....

 

Am mai spus-o: asa ceva nu exista. Si lucrez in proiectarea masiniilor...

 

Ce se intampla insa, este faptul ca se fac teste dupa anumite scenarii ce simuleaza un numar de km. Dupa respectivul numar de km, nu mai testeaza nimeni si se intampla ce ce se intampla.

 

BMW nu tine cont ca a vanndut 1 milion de motoare din care s-au stricat 10.000.

 

Ci BMW se uita cate din cele 10.000 s-au stricat in sa zicem 100k km. Daca numarul asta este mare, atunci isi fac probleme.

 

Daca dintr-un milion s-au stricat 195 in prima suta de mii de km, raportat la 1 milion de motoare vandute, cifra este mica si nu se ia in considerare.

Link to comment
Share on other sites

Am mai spus-o: asa ceva nu exista. Si lucrez in proiectarea masiniilor...

 

Ce se intampla insa, este faptul ca se fac teste dupa anumite scenarii ce simuleaza un numar de km. Dupa respectivul numar de km, nu mai testeaza nimeni si se intampla ce ce se intampla.

 

BMW nu tine cont ca a vanndut 1 milion de motoare din care s-au stricat 10.000.

 

Ci BMW se uita cate din cele 10.000 s-au stricat in sa zicem 100k km. Daca numarul asta este mare, atunci isi fac probleme.

 

Daca dintr-un milion s-au stricat 195 in prima suta de mii de km, raportat la 1 milion de motoare vandute, cifra este mica si nu se ia in considerare.

Interesant si tie personal ti se pare corect? Pe vremuri de ce duceau testele pana la 1 mil de km? acum de ce numai fac asta? de ce exemplu la motorul de 3000 diesel cercetarea a durat 10 ani? Eu nu te contrazic dar ma intreb de ce nu fac totul cu mai multa raspundere si de ce ii intereseaza doar cei 100 k care sunt pe bani lor. Eu asta ma intreb de ce nu se gandesc si la bani clientilor

 

Eh... cand (si DACA) se va sparge, eu pun direct M47-le si gata balciul. Ca diferente de putere si de consum tot nu vad. :pardon:

ar fii bine daca s ar putea . Nu stiu sigur dar s ar putea sa difere prinderile la cutie , chiar cutia, calculatoare, injectie , turbina si cat si cat si mai cate nu doar blocul motor. Nu sunt sigur dar mai mereu este asa...

Link to comment
Share on other sites

N-ar fi prima adaptare de motor care as face-o, dar decat sa renunt la BMW, prefer sa studiez compatibilitatile. Desi sper sa nu fie cazul... :)

Ca o paranteza, calculatorul de motor sigur merge si pe vechiul motor. Cu modificari soft de rigoare. Cu prinderile de turbina si cutie... cine stie. Dar nimic de nerezolvat.

Link to comment
Share on other sites

N-ar fi prima adaptare de motor care as face-o, dar decat sa renunt la BMW, prefer sa studiez compatibilitatile. Desi sper sa nu fie cazul... :)

Ca o paranteza, calculatorul de motor sigur merge si pe vechiul motor. Cu modificari soft de rigoare. Cu prinderile de turbina si cutie... cine stie. Dar nimic de nerezolvat.

Imi place esti un om hotarat si fan BMW si bineinteles cu bani orice se face. Da calculatorul trebuie rescris cu siguranta dar e bun si alt tau ca model. Si eu sunt fan Bmw si sper sa isi indrepte greselile si sa nu o mai dea in bara cu motoarele macar. Si eu sper sa nu fie cazul si ai parte de motorul assta pe care il ai pe masina si nu fie nevoie de nici un schimb. Multi km fara evenimente

Link to comment
Share on other sites

Ca sa incheiem discutia offtopic:

 

Cand eu mi-am cumparat masina, motorul era scos de cateva luni. Nu aveam de unde sa stiu ca ar fi un motor cu hibe. Pentru orice cumparator, orice este nou reprezinta o enigma. Nimeni nu iti da schite cand cumperi o masina sau rezultatele unor teste.

 

Este deosebit de stresant si enervant sa patesti ce a patit colegul KIP. Eu doar am crezut la un moment dat ca mi se aude lantul si nu am mai dormit noaptea.

 

Dar fiind masini cu putini km, nu "te scapi" de ele la primul semn ingrijorator. Ar fi stupid financiar. Asta pe langa faptul ca nu este cel mai moral lucru sa vinzi o masina "buna" stiind ca nu este asa.

 

Este vorba de zeci de mii de euro. Nu te superi, o vinzi si iti iei alta spunand HA am scapat de ea.

 

Asa ca, singura modalitate de a depasi situatia este sa fii putin mai atent cu motorul, la primele semne sa-i faci o "intinerire" iar in cazurile mai grave sa ii pui alt motor. Atat.

 

Restul sunt discutii aiurea, bazate pe nimic: scandal, plangeri, mailuri, amenintari chiar nu isi au sensul si sunt multi pe lumea asta care au alte lucruri mai bune de facut decat sa analizeze fiabilitatea unui kkt de motor.

 

Sper ca incheiem aici offtopicul si "revoltele" astea fara sens.

Link to comment
Share on other sites

Ca sa incheiem discutia offtopic:

 

Cand eu mi-am cumparat masina, motorul era scos de cateva luni. Nu aveam de unde sa stiu ca ar fi un motor cu hibe. Pentru orice cumparator, orice este nou reprezinta o enigma. Nimeni nu iti da schite cand cumperi o masina sau rezultatele unor teste.

 

Este deosebit de stresant si enervant sa patesti ce a patit colegul KIP. Eu doar am crezut la un moment dat ca mi se aude lantul si nu am mai dormit noaptea.

 

Dar fiind masini cu putini km, nu "te scapi" de ele la primul semn ingrijorator. Ar fi stupid financiar. Asta pe langa faptul ca nu este cel mai moral lucru sa vinzi o masina "buna" stiind ca nu este asa.

 

Este vorba de zeci de mii de euro. Nu te superi, o vinzi si iti iei alta spunand HA am scapat de ea.

 

Asa ca, singura modalitate de a depasi situatia este sa fii putin mai atent cu motorul, la primele semne sa-i faci o "intinerire" iar in cazurile mai grave sa ii pui alt motor. Atat.

 

Restul sunt discutii aiurea, bazate pe nimic: scandal, plangeri, mailuri, amenintari chiar nu isi au sensul si sunt multi pe lumea asta care au alte lucruri mai bune de facut decat sa analizeze fiabilitatea unui kkt de motor.

 

Sper ca incheiem aici offtopicul si "revoltele" astea fara sens.

De acord cu tine Bala putem incheia discutia. Imi inchipui ce inseamna sa dai atatia bani si sa poata avea o asemenea problema. Nu am vrut sa creez panica si sa enervez pe nimeni. In fond sunt alegerile fiecaruia. Eu personal nu am incredere in nici o creatie noua de masina asa nu voi fii afectat pentru ca prefer daca imi schimb masina sa imi iau un e38/e39 cat de cat intretinut sa mai bag in el 4000-5000 de euro si sa il aduca la stare de fabrica decat sa imi iau un experiment nou de zeci de mii de euro.

Acestea fiind spuse va doresc multi km fara incidente si sincer nu doresc sa la nimeni sa pateasca ceva la motor nu am avut rele intentii sau nu sunt invidios pe nimeni ca are masina noua si nici carcotas.

Cu stima

Link to comment
Share on other sites

Asa baieti ....ELEGANT!

In 5000 E se face motoru (sau altul) daca apare problema?

da cred ca in in mai putin de 5000 il poti face chiar si numai cu piese originale cu conditia sa le comanzi direct din Germania. de exemplu la mine bara de directie complet originala costa 220 euro in germania la bmw la noi costa3 350 de euro. Diferentele sunt nesimtit de mari

Link to comment
Share on other sites

eu (posesor de motor N47) m-am decis sa nu mai citesc acest topic pentru ca fie ca citesti prima pagina, fie ca citesti 35 de pagini, ideea este aceeasi si toata lumea se cearta (a se citi contrazice) cu toata lumea.

 

rugamintea mea este ca daca apare pe acest topic vreo solutie minune pentru remedierea problemei, sa imi dea si mie cineva PM ca sa fac si eu :))

 

daca nu, topicul din punctul meu de vedere ar mai trebui sa ramana deschis doar pt sondaj

Edited by slefbb
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Astazi am fost la bmw sa verific si eu masina mea luata de 1 luna din germania si am avut surpriza sa mi se spuna ca totul a fost facut numai la bmw service ul pana la km acesti si printre altele mi au spus ca la 110 mii km motorul a fost schimbat :). masina mea a avut aceasta problema cu distributia si cei din germania au schimbat motorul insa reparatia fiind suportata de neamtul respectiv masina nemaifiind in garantie. Acum stau si ma intreb masina are 164 k. motorul este nou pe ea merita sa o tin sau sa o vand avand in vedere ca totul a fost schimbat in germania in reprezentanta? deci proglema cu distributia este reala si dureroasa cei de la bmw m au numit norocs ca am avut motorul schimbat
Link to comment
Share on other sites

Eu nu as da in extrema asta (sa schimb masina) cand peste 90% din masini nu au avut probleme. Eu la mine am schimbat galeria ca sa stau linistit (puteam la fel de bine sa nu o schimb). Dar de aici si pana la a schimba masina este cale lunga.

 

Trebuie sa iei in calcul ca nici un alt producator nu face motoare la acest moment "sa tina o viata".

Adica scapi de asta si cumperi una la care cad injectoarele. (1 injector =1000 euro). Sunt persoane care au apucat sa schimbe 4 astfel de injectoare (sau le-au reparat ca exista si aceasta varianta mult mai ieftina) si tot nu au dat masina.

 

Altii de la primul o vand.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.