Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Problema este ca cei de la reprezentanta Banat Car Timisoara mi-au spus ca doar distributia trebuie schimbata dar stai sa vezi ca am sunat si in Germania de unde am luat masina si am spus problema si mi-au zis sa o duc inapoi ca o schimba ei dar drumu nu il deconteaza:)))) Edited by Micsa81
Link to comment
Share on other sites

astept acuma raspunsu de la Bucuresti

Tu chiar ai sperante sa achite BMW RO reparatia, sau macar o parte din ea? As mai fi zis daca ti s-ar fi rupt, dar din moment ce motorul functioneaza ma indoiesc ca BMW va aproba vreo reparatie pe goodwill.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Pai crezi ca-n Germania ti-o repara asa, batand din palme? Trebuie dusa masina, facut film cu zgomotul, trimis dosar de goodwill (asta considerand ca toate reviziile le are facute la timp si la bmw), asteptat aprobare, comandat piese, montat. Si chiar si-asa, din cate stiu, clientul ar trebui sa suporte 50% din manopera, sau cel putin asa umbla vorba, iar manopera in Germania s-ar putea sa usture. Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Poi pe roti imi este frica ca cedeaza lantu si fac o belea si mai mare ca cei de aici de la reprezentanta au zis ca e riscant sa circul asa cu ea

Daca ar fii asa sa plateasca ei piesele iar eu uleiul si manopera eu a-si iesii bine(manopera este 2900RON)

Edited by Micsa81
Link to comment
Share on other sites

@Bala - daca ar fi sa plateasca, ar trebui sa suporte in totalitate costul pieselor + 50% din manopera, insa bag mana in foc ca nu vor plati nimic. Vor veni in ultima clipa si vor constata ca zgomotul e normal si ca nu este nicio problema :D

 

@Misca81 - n-are cum sa fie manopera 2900ron. Eu cand am intrebat, mi s-a spus ca manopera e undeva la 6000Ron, iar clientul ar trebui sa suporte 50%, in cazul ideal in care dosarul de goodwill ar fi aprobat.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Asta este clar dar macar sa plateasca si ei daca au facut ceva de cacat

Oricum o sa va tin la curent cu ce rezolv eu sper ca maine sa ma sune si sa imi dea un raspuns

 

Serios vorbesc am factura proforma in fata si asa scrie manopera 2900Ron si restu piese cu liniuta una sub alta si pretu la fiecare

Edited by Micsa81
Link to comment
Share on other sites

daca piesa din fabricatie a fost slaba sau prost facuta si oamenii mai fac si revizii la > 20.000 km + eventualele forje dese ale masinii atunci succesul este unul garantat , eu raman uimit cati oameni fac revizia atunci cand le arata pe bord sa o faca adica 25.000 - 30.000 km , sau mai merg cu diverse persoane si ma uimesc de felul in care exploateaza masina , adica cheie , motorul rece , uleiul ca marmelada si in 100 de metri de la plecare mare redline ce primeste motorul
Link to comment
Share on other sites

pai in primul rand toate masinile la care li se face sericeul in reprezentanta schimba uleiul la intervalul setat de producator.

la 520 pe care l-am cuparat pana la 160.000 uleiul e facut cel mai des la 25.000 km, totul numai in germania.

deci e normal ca la marea majoritate sa se schimbe la acel interval.

sincer nu sunt pentru nici sa se schimbe ca la dacia 1300, din 10 in 10.000.

Link to comment
Share on other sites

Pai cand uleiul e de proasta calitate(China), schimbul de consumabile se face la intervalele extrem de lungi si s-a renuntat la stilul de servisare old-school BMW, ne mai miram de ce nu mai avem masini fiabile ca-n anii '90? Edited by 23LKY
Link to comment
Share on other sites

Turbina aia ruginita la masina lui Doru, n-are nici o legatura nici cu intervalul de revizii, nici cu tara in care se produce uleiul. Come on, piesa aia nu ar trebui sa rugineasca.

 

Totul se traduce in scaderea costurilor de productie si maximizarea profiturilor.

Link to comment
Share on other sites

Bmw ul e bmw pana la urma :)). Voi credeti ca traiul la Monaco al actionarilor de la AG se tine cu pasiunea lor pentru masini? nu! se tine din pasiunea unora pentru masinile bmw si care le tot gasesc scuze de ce produc mizerii. E vina noastra ca le pornim si mergem cu ele.

Cauze:

1. Materiale de proasta calitate multe reciclate ( dorinta de a reduce costurile si de a grabi necesitatea de serviceare)

2. Putine teste efectuate pe motorizarile noi.

3. Nesimtirea

4. Cel mai important este faptul ca detin un brand care se vinde oricum.

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.