Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

ati auzit voi de volanti cu masa dubla care sa nu pice la vreo marca ???? eu nu ...... puneti bani de-o parte.....

Nu exista volant sa nu cada. Si in plus toti sunt facuti de luk sau sachs asa ca viata e cam aceeasi fie ca e pus pe audi bmw sau mercedes.

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Suntem total offtopic, dar nu-i totuna CAND cade volant-ul ala: dupa 30-40.000 de km sau 300-400.000. ;)

Difera modelul, cerintele si standardele impuse de fiecare producator de automobile.

Pe Passat B6 am vazut cu ochii mei volant OE (cu acte in regula) montat nou si cazut dupa 200 de km in conditii mai mult decat normale de exploatare. Si e ceva normal. Rusine lor!

Link to comment
Share on other sites

Motor cu distributia proaspat schimbata si functional de 5 minute.

Sensibilitatea telefonului cred ca e prea mare, de aici si zgomotul mai intens. In realitate e foarte silentios.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Zgomotul se aude la aripa, cu capote inchisa. Confirm si la mine, dupa 200km azi facuti distributia mea e supersilent, 110900km. La rece in schimb am zgomot ce ma face sa cred ca e problema de ungere, de ulei. Cosmin, tot pe Bmw oem stai?
Link to comment
Share on other sites

Astia care va e frica sa nu fie uleiul contrafacut , de ce nu il luati din Germania ? 0w-40 il gasesti la 7e / litru original BMW , si cu transport tot pe acolo ajungi.

 

http://shop.oil-center.de/index.php/de/sae/sae-0w-40/original-bmw-quality-longlife-04-sae-0w-40-1-liter.html

Edited by InSidE
Link to comment
Share on other sites

Zgomotul se aude la aripa, cu capote inchisa. Confirm si la mine, dupa 200km azi facuti distributia mea e supersilent, 110900km. La rece in schimb am zgomot ce ma face sa cred ca e problema de ungere, de ulei. Cosmin, tot pe Bmw oem stai?

La mine nu e ABSOLUT nici o diferenta la distributie intre rece si cald. Doar ca la rece, in jur de 1800 e mai zgomotos motorul in sine.

Acum am ulei OEM cumparat din Germania din reprezentanta Nurnberg. Tocmai de asta ma indoiesc deja de toate uleiurile OEM, inclusiv de cele aduse din Germania.

Link to comment
Share on other sites

numai pot, 78 de pagini...numai rezist sa citesc pagina pe pagina...

imi poate spune si mie cineva daca a schimbat totul "inainte sa rupe lantul", gen Pinionul de vibrochen, lanturi, patinele / role totul in afara de vibrochen si a mai aparut problema din nou sau s-a rupt vibrochenul?

 

Eu tot am un N47 2,0 177bhp pe un seria 3 si a inceput sa se aude lantul iar nu-mi permit sincer sa investesc 8000lei la reparatii...

si am vorbit cu cativa mecanici si am ajuns la concluzia ca merita macar incercat sa schimb doar astea...

 

inainte sa fac pasul asta apreciez niste pareri contra/pro.

 

Multumesc...

Link to comment
Share on other sites

Eu am facut asta preventiv. Aveam un mic zgomot si n-am suportat ideea.

Pinionul de pe vibrochen nu era afectat (nu poate fi inlocuit separat, fiind turnat pe vibrochen) si nici n-au aparut zgomote ulterior.

Merita incercat. O sa te coste in jur de 1300 lei piesele (daca inlocuiesti si saibele de la injectoare) + manopera.

Link to comment
Share on other sites

Eu am facut asta preventiv. Aveam un mic zgomot si n-am suportat ideea.

Pinionul de pe vibrochen nu era afectat (nu poate fi inlocuit separat, fiind turnat pe vibrochen) si nici n-au aparut zgomote ulterior.

Merita incercat. O sa te coste in jur de 1300 lei piesele (daca inlocuiesti si saibele de la injectoare) + manopera.

 

 

Multumesc cosmin pentru reply,

 

deci este exclus sa schimbam pinionul de vibrochen, bine de stiut...am vorbit si eu cu tipul asta care se ocupa cu masina mea, are numai review'uri bune si e specialist dedicat motoarele bmw lafel mi-a zis ca ma costa in jur de 1250~1300lei

asta fiind piesele necesare la motorul meu in cazul care doriti sa schimbati totul in afara de vibrochen ( daca va intereseaza si aveti aceasi motor N47 ):

 

- CHAIN TENSIONER 13527797905

- CHAIN TENSIONER 13527797903

- CHAIN 11318506652

- Guide rail 13527797904

- SPROCKET 13527797906

- TIMING CHAIN 11318510014

- SPROCKET 13527797906

- ASA-Bolt 13527800395

- Camshaft sprocket 11318509926

- Guide rail 11317797899

- CHAIN TENSIONER 11317797898

- CHAIN TENSIONER 11317797901

 

si binenteles fara faimosul dar cel mai costisitor piesa (daca va permiteti sa-l schimbati):

 

- AT-CRANKSHAFT WITH BEARING SHELLS 11217803479

 

Manopera in jur de 350€ si durata 24ore...

si sper din tot sufletul ca nu apare problema peste 10~20,000km dupa ce fac toate treaba/investitia asta.

Link to comment
Share on other sites

Sincer... ma indoiesc ca patinele au vreo influenta, atata timp cat nu se rup. Asta e praf in ochi. S-au gandit sa ne infunde gura cu o "solutie". De fapt nu e nici un avantaj.

Sa fim seriosi... am vazut mai pe la inceputul topicului patine care aveau niste santuri imense in ele. Si tot n-au rupt lanturile.

Intinzatoarele compenseaza destul uzura patinelor.

Link to comment
Share on other sites

Patinele au fost reproiectate pentru a elimina zgomotul care desi se inlocuia totul, tot mai erau cazuri in care reaparea. N-au legatura cu ruperea lantului. Cel putin asa am citit.

 

BMW 13 52 8 573 159

 

http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/45013_380720815351049_568134850_n.png

 

si

 

BMW 13 52 8 573 158

 

http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/262715_380720808684383_132116616_n.png

 

Si cica ar mai fi una..

Link to comment
Share on other sites

Pai nu e bine. O vei lua de la capat :thumbsup:

 

Vezi ca trebuie inlocuite patinele cu ultimele scoase in decembrie anul trecut (acum o luna).

 

Cele noi au niste ranforsari care le fac mai rezistente la uzura.

 

 

Explica-mi si mie...

eu acolo in lista de piese mi-se pare ca am avut si patinele de schimbat nu numai lantul...

deci practic ce nu schimb este vibrochenul si pinionul care e turnat pe vibrochen...

atunci de ce zici ca o iau de la capat...

si am mai gandit la o chestie, bine acum nu stiu cat de logic e treaba..

daca a durat 4 ani si 127,000km sa se aude lantul in halul care se aude acum si este daca schimb totul in afara de vibrochen cred ca ma mai tine eventual vreo 2-3 pana apar simptomele din nou, tu ce parere ai?

 

Multam.

Link to comment
Share on other sites

De cand a aparut problema, BMW a inlocuit piesele fie cu unele mai bine realizate fie reproiectate cu totul.

 

Cum mai gaseau probleme, cum inlocuiau o piesa. Si tot asa...

 

Ar trebui sa inlocuiesti cu ultimele lor recomandari. In cazul patinelor, au fost facute modificari mari acum o luna pentru ca, desi se inlocuia lantul si chiar vibrochenul, tot mai aparea zgomot.

 

De asta spun, ca mai bine cauti ultimele variante de piese pentru a le inlocui pe cele vechi. Se gasesc in ultimul PUMA.

Link to comment
Share on other sites

De cand a aparut problema, BMW a inlocuit piesele fie cu unele mai bine realizate fie reproiectate cu totul.

 

Cum mai gaseau probleme, cum inlocuiau o piesa. Si tot asa...

 

Ar trebui sa inlocuiesti cu ultimele lor recomandari. In cazul patinelor, au fost facute modificari mari acum o luna pentru ca, desi se inlocuia lantul si chiar vibrochenul, tot mai aparea zgomot.

 

De asta spun, ca mai bine cauti ultimele variante de piese pentru a le inlocui pe cele vechi. Se gasesc in ultimul PUMA.

 

 

Bun, am inteles...

deci zici ca nu e totusi in zadar daca schimb totul ( si caut piesele noi de la BMW ) cu toate ca nu schimb vibrochenul..

ca sincer sa-ti spun nu-mi permit financiar si daca stau sa ma gandesc ti-am zis pentru cat timp as tine eu masina asta

sincer mi-se pare un lux sa schimb si vibrochenul, cu toate ca ar fi fost o treaba...totusi costa enorm de mult, in jur de

1,000euro...si eventual daca totul decurge ok si sa zicem ca tin masina si peste 1 an 2 apare din nou zgomotul poate pana

atunci sa mai ieftinesc piesele ei ( fiind modelul mai vechi ) si poate atunci nu ma mai costa 2,000euro toate reparatia...

zic si eu. :(

Link to comment
Share on other sites

Ce parere aveti ? Sunet de lant sau se aude de pe la rolele/curelele din fata ? Sunetul care se aude mai pronuntat incepand cu secunda 15 nu e chiar conform cu realitatea ... Pe film e cam prea pronuntat .

 

http://www.youtube.com/watch?v=P4RuP4f0Fjc

 

Deci ... inceput de sfarsit :getlost: ?

 

PS: Scuzati murdaria de pe motor .

Edited by ALEX_IS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.