Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Da, tii un elevator ocupat si un mecanic ocupat. Dar daca in ziua aia nu ar fi avut oricum de munca, ce bani se pierd?

 

Pe sistemul asta se pot schimba maxim ~ 250 de distributii / reprezentanta. Pana la sute de mii bune de masini cu N47 mai e cale lunga.

 

Haideti sa postam la subiect ca lungim vorba si deja sunt 100 de pagini...

Link to comment
Share on other sites

nu are legatura cu cat de ocupati sunt mecanicii.

cand schimba orice in garanție, reprezentanta factureazĂŁ catre BMW manopera conform normativului cu unitati de timp.

BMW plateste timpii de manopera sub forma unui discount aplicat urmatoarei facturi catre reprezentanțĂŁ.

crede-ma.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
De cateva luni am aflat ca as avea probleme cu lantul (520d e60 , 2008) de la distribitie fapt care ma impacienteaza foarte tare avand in vedere costul inlocuirii acestuia la reprezentanta cca 14.000 ron. Puteti sa-mi dati sfaturi cum il pot schimba la un pret mult mai accesibil sau cum imi pot da seama ca este doar un mic zgomot si eventual s-ar putea "rupe" doar in anumite conditii. Pot sa zic ca zgomotul nici nu l-am perceput decat ca simnt o vibratie a masinii mai accentuata la relanti. Am 146000 km sunt din constanta si as vrea sa stiu unde s-ar putea repara mai onorabil. Edited by beldi73
Link to comment
Share on other sites

Au existat destule.

Chiar ieri mi-a zis un client cu un E60 ca a fost la reprezentanta pentru un recall la un E60 530d.

 

am zis clar ca daca au facut au facut numai pentru chestii minore.

Si piesele daca e cazul sa inlocuiesti arborele se duc spre 1000 de euro.

 

si nu uita ca modelul asta de motor, fiidn prezent pe multe modele, de la seria 1 la 5 trecand si prin X3 , e probabil in numarul cel mai mare produs de BMW. in general cam jumatate si mai bine din vazari la orice marca sunt cu motorul cel mai mic...