Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Ar trebui sa mearga...

 

Celui din postul #2004 nu am ce sa ii spun, cel din postul #2004 este un service care isi ia preponderent clienti de pe acest forum(dupa ce am citit pe acest topic am inteles ca a cam promovat acest tip de defect la N47, bravo lui, manopera si piesele costa ceva la N47)

 

A fost rugat sa puna poze aici.

 

E totul OK. Bun. Imi oferi mie vreo garantie ca nu mi se va rupe distributia in urmatorii 150k km? Vin la tine la poarta cu ea sa mi-o repari? Pe ce te bazezi cand spui ca nu e problema ? Pe statistici? Care statistici? De unde?

 

In al doilea rand, foarte mare promovare si-a facut de sunt nspe forumuri pe afara care dezbat aceasta problema. Liste intregi de motoare cu probleme la distributie, multe schimbate pe garantie si toate astea din cauza promovarii lui de aici... 8)

 

Ce teorii, ce conspiratii, ce texte... :pinch:

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea ca la problemele avute de N47 o contributie majora il au si intervalul extins de service si calitatea uleiului folosit.

Absolut. De cate ori m-am minunat cand vedeam anunturi de pe mobile.de cu poze din cartea service...intervale chiar si la 40k km. Longlife o fi uleiul dar parca prea de tot. Si dupa aia le vand la noi deja uzate bine de tot.

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

Ar trebui sa mearga...

 

 

 

A fost rugat sa puna poze aici.

 

E totul OK. Bun. Imi oferi mie vreo garantie ca nu mi se va rupe distributia in urmatorii 150k km? Vin la tine la poarta cu ea sa mi-o repari? Pe ce te bazezi cand spui ca nu e problema ? Pe statistici? Care statistici? De unde?

 

In al doilea rand, foarte mare promovare si-a facut de sunt nspe forumuri pe afara care dezbat aceasta problema. Liste intregi de motoare cu probleme la distributie, multe schimbate pe garantie si toate astea din cauza promovarii lui de aici... 8)

 

Ce teorii, ce conspiratii, ce texte... :pinch:

 

in ceea ce priveste chestia cu "rugatul" imi rezerv dreptul sa fiu sceptic in privinta asta

 

cat priveste garantia ca nu ti se va rupe distributia acea o ofera producatorul motorului, iar despre venitul la poarta mea, nici o problema(asta daca nu cumva ma inviti tu , vizitez mai mereu vestul tari cand vin in tara, in special aradul, uneori si timisoara), esti invitatul meu :thumbsup:

 

liste intregi de motoare de orice tip gasesti pe net cu probleme de la diferite marci, insa dupa cum am mai scris intr-un post anterior, nu o sa ma apuc sa iau tablete pentru cap ca am citit undeva ca s-ar putea sa ma doara capul(cativa colegi de pe forum au schimbat distributia fara sa aiba nici o problema, doar pe baza a ce au citit in acest topic), nu ma bazez pe nici o statistica, sunt doar posesor de acest tip de motor si are 200k km, am coleg cu un 520d tot cu acest tip de motor si cam tot atatia km si el, habar nu are de aceasta "problema" pentru nu a citit forumul, si ca el sunt cei mai multi, traiesc fara nici un stres ca ii va lasa n47, iar tu daca traiesti cu frica ca te va lasa motorul nu-ti ramane de facut decat sa schimbi ori marca ori sa cumperi alt model de masina cu alt tip de motor tot de la bavarezi, slaba incredere au uni in bmw, si totusi detin aceste masini

nu fac nici o teorie, putin imi pasa ce face un service de prin bucuresti sau de pe unde ar fi el, insa daca ai rabdare sa citesti acest topic de la cap la coada asa ca un nou intrat esti tentat sa crezi asta

Link to comment
Share on other sites

Nu s-a inteles... Aici nu dam verdicte. Este DOAR o discutie legata de o problema sesizata de mai multi (pe afara sau in tara).

 

Cat e de grava sau de des intalnita, nu stim. Nici eu, nici tu, nimeni pentru ca nu exista o centralizare reala. Sau nu e publica.

 

Daca cineva se sperie si schimba marca sau motorul ori distributia, este treaba lui. Forumul este doar o platforma de discutii si nu tine loc de service sau garantie.

 

Nici a mea (84k km) nu are vreun zgomot si ma gandesc din ce in ce mai mult sa-i iau si nevestei un seria 1 sau 3 tot cu N47 (sh ca trebuie sa invete sa conduca mai intai :rolleyes: ).

 

Deci corect mi se pare sa evitam verdictele pro sau contra doar pentru ca un exemplar face/nu face zgomot sau consideram "o statistica" gresita sau irelevanta.

 

P.S. Sunt cativa care l-au rugat sa puna poze cu N47 demontat. din ce tin minte, si eu am facut-o. Am pus si linkuri in primul post catre unele poze.

Link to comment
Share on other sites

nu am dat nici un verdict, nu pot sa spun ca nu ar fi probleme, probabil ca sunt cam ca si la oricare tip de masina, dar avand in vedere ca acest tip de motor e cel mai utilizat, cel mai vandut de la bavarezi e normal sa fie si motoare mai putin fiabile(eu as spune mai slab intretinute si utilizate cam tot asa)

daca ar avea o problema majora asa cum reiese din acest topic ma indoiesc, ca bmw ar continua sa puna acest tip de motor in continuare pe masini

Link to comment
Share on other sites

sunt in dubiu daca sa vand sau nu seria 1 ... in fine ... intre timp ma cam enerva zgomotul de la motor. Am fost azi la sugestia cuiva, am dat cureaua de la accesorii jos si surpriza ... zgomotul a disparut ... mai era un tzacanit care ar fi la prima vedere de la un injector, dar zgomotul era normal de diesel ... 145.500km are masina. la mine se aude ca si cum ar fi zgomot de rulment descentrat, pe cale de moarte :) ... frecventa zgomotului crestea cand se accelera, normal caci creste turatia curelei.

 

asa ca mai bine va ganditi de 2 ori in unele cazuri ... e posibil sa nu fie de la distributie ci sa fie vreo rola, curea ... o sa ma uit mai bine care e conformatia echipamentelor pe la motor ... mi'e frica sa nu fie si ceva de pe la compresorul de clima sau altceva ... o sa vad ...

 

intre timp mi'am comandat cureaua, intinzator si o rola de ghidaj parca - aprox 600ron... toate oem ... aproape dublu la pret intinzatorul ala pe oem comparativ cu Aftermarket, dar nu are rost sa ma joc

 

LE: ma gandesc sa nu fie si pompa de apa la mijloc caci din toamna, iarna am completat cam 0,5l- 0,7l antigel/apa ... e extrem de mult ...

 

pompa de apa se schimba la un interval ?

 

LE2: am comandat si pompa de apa si garnitura... cu ocazia asta sa schimb tot antigelul ... cati l intra va rog ?

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

Ce parere aveti ? Sunet de lant sau se aude de pe la rolele/curelele din fata ? Sunetul care se aude mai pronuntat incepand cu secunda 15 nu e chiar conform cu realitatea ... Pe film e cam prea pronuntat .

 

http://www.youtube.com/watch?v=P4RuP4f0Fjc

 

 

Nici o parere ?

 

asa se aude si la mine in fata .... avand cureaua atasata ....

 

fara curea nu se mai aude zgomotul ala enervant !

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

e posibil ... oricum, in prima faza schimb tot ce e in fata ... ma costa vreo 700ron - 2 role, intinzator si curea + vreo 480-500 (nu'mi mai aduc aminte exact acum) pompa apa oem ...

 

dupa operatiunea asta, o sa ma duc sa vad daca injectoarele sunt ok ... apoi vedem cum stam si fac operatiunea "monstrul" si voi schimba si distributia ... de altfel masina merge foarte foarte bine ... mai am ceva zgomot pe la roata stanga fata - de investigat ( dar in 145.000km mi s'a schimbat doar caseta directie pe garantie nimic altceva - zic ca e ok in atata amar de timp )

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

Hai ca nu-i chiar asa de speriat motorul asta.

Acum cu un remap de bun simt, mi-e mai mare dragul sa merg cu masina.

Si in ciuda distributiei subrede, in viitorul apropiat chiar nu intentionez sa scap de ea.

Link to comment
Share on other sites

ca bine zici ... a fost socul la inceput cu distributia bla bla ... s'au gasit solutii mai ieftine ca la bavaria ... se poate rezolva relativ decent ... seria 1 face 6 ani in iunie de cand o am si mereu imi place sa merg cu ea ! vorba ta, poate cu un mic tunnning dupa schimbarea tuturor chestiilor pe acolo ... placerea revine :D
Link to comment
Share on other sites

Am adus pt revanzare un 320d- 177cp- 03/2008 din austria ( e postat si aici pe forum, nu dau link pt a nu se considera reclama )

Ideea e urmatoarea: masina are 246.000 km si eu zic ca nu are zgomote suspecte de distributie, intretinuta numai in reprezentanta ( ultimul service in nov 2012 la 230.000 ).

Serie sasiu WBAVU51030A308633. F interesant pt statistica ar fi daca cineva are acces in baza de date (istoricul) masinii sa vedem daca pe parcursul vietii s-a umblat la distributie ( in carte service se vad doar ulei, filtre, discuri, placute, samd ).

Zic f. interesant de vazut pt ca schimbul de ulei s-a efectuat numai la 30.000-35.000 km, are start-stop la semafor, etc -intruneste conditiile sa rupa lantul... oare in astia 250.000 s-a efectuat vreo interventie de acest gen ?

daca nu ar fi cam cea mai longeviva din astea 102 pag pe care am reusit sa le citesc...

Edited by lauboy82
Link to comment
Share on other sites

De cand am si eu N47 am tot ascultat special diverse motoare. Am vazut si ascultat motoare cu n47 la peste 200000km fara zgomote la distributie si fara distributie schimbata. Deci se poate ...
Link to comment
Share on other sites

De cand am si eu N47 am tot ascultat special diverse motoare. Am vazut si ascultat motoare cu n47 la peste 200000km fara zgomote la distributie si fara distributie schimbata. Deci se poate ...

 

Normal ca se poate, al meu are 200k km, a fost schimbat la masina doar parbrizul, cureaua si intinzatorul, in rest filtre, ulei si placute de frana

Am un coleg care are 520d cu acelasi N47 cam aceiasi nr de km si nici al lui nu are nici un simptome de distributie(el nici nu stie povestea care se tot discuta aici, il foloseste fara nici un stres ca ii va cadea distributia, cum de altfel si eu), raman totusi la parerea ca sunt doar povesti si din punctul meu de vedere vor ramane la acest stadiu :)

Link to comment
Share on other sites

Normal ca se poate, la masini diesel folosite acolo unde le este locul - pe autostrada. Sa stiti ca austriecii cam pe acolo merg. Nu in ambuteiajele din orasele noastre iubite unde intra start/stopul de 30 de ori pe ora. Probabil BMWul ala din Austria a avut tot atatea actionari ale start/stopului in 5 ani cat una de la noi in jumatate de an. De aici si uzura mult mai mica. Arabule, tu unde ai facut aia 200k? Dar prietenul tau cu 520?
Link to comment
Share on other sites

Arabule, tu unde ai facut aia 200k? Dar prietenul tau cu 520?

 

150k km in germania(atatia a avut cand am cumparato) si restul in ro si prin europa, la fel si el, masinile au fost cumparate cam in aceiasi perioada, a mea e putin mai noua, a lui adusa de fiul lui din germania, eu am cumparato de pe autovit(masina era doar de cateva zile adusa in tara, stiam samsarul, cu o saptamana inainte a refuzat sa vina cu alt E90 la test la reprezentanta, si totusi la vandut si foarte repede a adus alta), o mentiune doar, ambele masini nu sunt conduse doar de un singur sofer, ceea ce nu e chiar un lucru bun....

Edited by arabu09
Link to comment
Share on other sites

Cand mi-am luat BMW-ul din Germania (e91, 320d, automat, 159000km - acum are 172000, 2007), datorita forumurilor, am tot cautat sa evit motorizarea n47 si mi-am luat-o cu motorul de 163CP. Dar era tot N47 cu power reduction si am aflat dupa ce am achitat-o. Asa ca am dus-o la 5 service-uri inclusiv reprezentanta s-o verifice, speriat de ce-am citit aici. Toti mi-au spus ca motorul este OK, nu bate nimic si sa nu ma iau dupa tot ce scrie pe forumuri.

Pot sa va spun ca in momentul de fata sunt foarte incantat de masina, are consum decent, e silentioasa si nu bate nimic.

Atata doar ca imi pare motorul putin mai galagios dupa ce am schimbat luna trecuta uleiul (era JB German Oil 5w30 si am pus acum ulei BMW). Ma bate gandul sa-l schimb iar.

Mai fac o mentiune: am fost zilele trecute in Suedia si era plin de BMW-uri. A 3-a masina era BMW. Chiar ma intrebam, oare nu s-ar fi iscat un scandal imens daca era o problema cu acest tip de motor la cate s-au vandut?

Deci nici eu nu cred ca e cazul sa facem din tantar armasar si sa bagam lumea in sperieti pentru ceva ce nu are temei.

Link to comment
Share on other sites

Cand mi-am luat BMW-ul din Germania (e91, 320d, automat, 159000km - acum are 172000, 2007), datorita forumurilor, am tot cautat sa evit motorizarea n47 si mi-am luat-o cu motorul de 163CP. Dar era tot N47 cu power reduction si am aflat dupa ce am achitat-o. Asa ca am dus-o la 5 service-uri inclusiv reprezentanta s-o verifice, speriat de ce-am citit aici. Toti mi-au spus ca motorul este OK, nu bate nimic si sa nu ma iau dupa tot ce scrie pe forumuri.

Pot sa va spun ca in momentul de fata sunt foarte incantat de masina, are consum decent, e silentioasa si nu bate nimic.

Atata doar ca imi pare motorul putin mai galagios dupa ce am schimbat luna trecuta uleiul (era JB German Oil 5w30 si am pus acum ulei BMW). Ma bate gandul sa-l schimb iar.

Mai fac o mentiune: am fost zilele trecute in Suedia si era plin de BMW-uri. A 3-a masina era BMW. Chiar ma intrebam, oare nu s-ar fi iscat un scandal imens daca era o problema cu acest tip de motor la cate s-au vandut?

Deci nici eu nu cred ca e cazul sa facem din tantar armasar si sa bagam lumea in sperieti pentru ceva ce nu are temei.

 

In momentul cand cumperi masina de noua nu prea ai probleme cu distributia chiar daca ai N47. Imagineaza-ti ca marea majoritate a suedezilor asa si-au luat BMW-ul.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.