Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Constatarea costa 250 ron.

Daca BMW constata ca este distrubutia de schimbat in mod normal o sachimba si te mai pun sa platesti ulei si ceva garnituri ,maxim 700 ron.

Acest gen de operatiune au facut cei de la BMW Filaret.Poate inrebi la ei prin telefon si faci direct constatarea la ei.

Conditia este sa ai toate reviziile la reprezentanta facute.

Link to comment
Share on other sites

Pentru cine schimba/a schimbat distributia la reprezentanta, pe culanta/recall, ar fi util daca ar mentiona anul de fabricatie si daca au suportat sau nu o parte din cheltuieli.

Au fost cateva posturi de genul asta in urma, dar presupun ca mai sunt si altii care citesc dar inca nu au postat.

 

Fara sa supar pe nimeni, sunt foarte putine masini pe topicul asta, nu cred ca sunt 5 din tot ce am citit eu pana acum, cu n47, cumparate noi sau cu istoric complet. Cand ma refer la istoric, ma refer la cel acceptat de grup. In cazul meu, s-a aplicat regula interna a grupului valabila la acea data, adica 50% reducere, la piese si manopera, suportata de ei. Conditia de atunci era max 4 ani sau 120.000 km. Eu aveam 4,5 ani si 128.000, dar prima reclamatie fusese facuta la 045.000, in anul al II-lea la inceput. Peste grup am mai primit o reducere de la dealer, dar asta e o alta discutie, fiind client vechi si cu mai multe masini acolo.

Edited by Dan Dan
Link to comment
Share on other sites

90 lei constatare. N47 din 2010, 110k km (toate reviziile la bmw) - constatat zgomot de lant, aprobat schimbul complet de distributie, sapt viitoare sunt programat pt schimb. Mi s-a spus ca voi suporta anumite costuri (ulei, antigel, ceva garnituri parca) - ~800 Lei

 

As fi interesat de un feedback de la cineva care a mai facut schimbul asta in reprezentanta - daca a fost totul ok dupa schimb.

Edited by Bala
Link to comment
Share on other sites

90 lei constatare. N47 din 2010, 110k km (toate reviziile la bmw) - constatat zgomot de lant, aprobat schimbul complet de distributie, sapt viitoare sunt programat pt schimb. Mi s-a spus ca voi suporta anumite costuri (ulei, antigel, ceva garnituri parca) - ~800 Lei

 

As fi interesat de un feedback de la cineva care a mai facut schimbul asta in reprezentanta - daca a fost totul ok dupa schimb.

La ce reprezentanta esti programat.Eu la toti care am intrebat constatarea costa 250 ron.

Link to comment
Share on other sites

eu am platit 42 mil la mhs bucuresti. aprox 15 mil ar fi trebuit sa platesc dar s-a rupt un injector si capacul si tot eu le-am suportat. mi-au facut reducere la piese 20% si manopera aproape 0. Masina este 320d ed 2010. Edited by Bmw1
Link to comment
Share on other sites

eu am platit 42 mil la mhs bucuresti. aprox 15 mil ar fi trebuit sa platesc dar s-a rupt un injector si capacul si tot eu le-am suportat. mi-au facut reducere la piese 20% si manopera aproape 0. Masina este 320d ed 2010.

 

 

ce ai avut tu defect la masina mai exact? Acelasi model il am si eu...

Link to comment
Share on other sites

cum naiba sa se rupa injectorul, era intepenit si nu l-au putut scoate?

Da era blocat, au tot incercat sa-l scoata si s-a spart si capacul de la culbutori. Am inteles ca sunt destule cazuri cu injectoare blocate, am intrebat si la mai multe service-uri care mi-au confirmat.

 

@bmwinfinity

avea zgomot specific de distributie, mai ales la cald.S-a schimbat toata distributia, nu doar un lant sau altceva. Acum ''toarce''

Edited by Bala
Link to comment
Share on other sites

Am inlocuit tot kit-ul de distributie (112.000 km )

 

Lantul de sus si intinzatorul lui au fost intr-adevar inlocuite la recall insa degeaba. Abia acum nu mai se aude nimic. Nici la cald si nici la rece :p

 

O patina era usor crapata. Lantul de jos uzat. Idem cel de ulei. Intinzatorul de jos era si el la final de cariera.

 

Sper ca in urmatorii 150k km sa nu mai aud de distributie :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Am inlocuit tot kit-ul de distributie (112.000 km )

 

Lantul de sus si intinzatorul lui au fost intr-adevar inlocuite la recall insa degeaba. Abia acum nu mai se aude nimic. Nici la cald si nici la rece :p

 

O patina era usor crapata. Lantul de jos uzat. Idem cel de ulei. Intinzatorul de jos era si el la final de cariera.

 

Sper ca in urmatorii 150k km sa nu mai aud de distributie :rolleyes:

 

unde ai schimbat distributia ?

Link to comment
Share on other sites

Am dus si eu masina la filaret pt schimb distributie. Ce mi s-a parut un pic ciudat, fiindca nu mai auzisem pana acum, este faptul ca trebuie sa demonteze si chiulasa + se regleaza pompa de injectie (inalte) cu 2grade mai ... intr-o parte (ca sa reduca vibratiile cica - directiva de la bmw).

 

De chiulasa au zis ca trebuie demontata fiindca nu se poate fixa cum trebuie capacul de la distributie, ca trebuie fortat ca sa intre daca nu e data jos. Citind experientele de pe forum n-am mai auzit de asa ceva, ce parere aveti?

Link to comment
Share on other sites

Am intrebat de 2 ori - au spus ca normal vine reglata la "16 grade" (n-o luati de buna, e din ce-mi aduc aminte) si ca o decaleaza cu 2grade ca sa reduca din vibratii.

Au zis ca nu va afecta mersul motorului (putere etc.), acum nu stiu ce sa zic.

Edited by Bala
Link to comment
Share on other sites

Am intrebat de 2 ori - au spus ca normal vine reglata la "16 grade" (n-o luati de buna, e din ce-mi aduc aminte) si ca o decaleaza cu 2grade ca sa reduca din vibratii.

Au zis ca nu va afecta mersul motorului (putere etc.), acum nu stiu ce sa zic.

 

Sper sa se vada ceva, are o pozitie fixa de montare a flansei pe ax, banuiesc, si nimic altceva!

post-16857-0-40649800-1431352810_thumb.png

Edited by Dan Dan
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor. Nu am mai postat de mult. Intre timp am vandut masina (e90, N47, 163cp fleet, manuala, noiembrie 2007) la 251 de mii de km. Zgomot de lant (harsait tip locomotiva cu aburi) am avut de la 150 de mii dar nu s-a intamplat nimic, cel putin pana in luna februarie 2015 cand eu am dat masina. Nu am schimbat nici macar un surub la motor. Uleiul si filtrul le-am schimbat mereu la aproximativ 15-20 de mii de km. Start-stopul l-am dezactivat de cate ori mi-am adus aminte. Am tot stat cu ideea ca o sa se intample ceva cu distributia, dar fost ok pana la final. N47 a fost pentru mine cel mai fiabil motor pe care l-am avut; de altfel toata masina in sine a fost foarte fiabila. In ultimele luni se umpluse DPFul, dar e normal la km respectivi. Am trecut la un break de alta marca doar din motive de necesitate de spatiu si as reveni oricand la BMW daca seria 5 de exemplu ar avea un portbagaj ceva mai mare (nevasta, copil, carut, soacra, etc).
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am fost si-am mai aruncat un ochi pe la masina, insa am ramas surprins sa aflu ca urmatoarele piese nu erau in lista de piese ce urmau sa fie schimbate:

- cele 2 patine de sus

- intinzatorul de jos (asta mi s-a parut super ciudat ca nu l-au dat pt schimb)

- lantul de jos, de la pompa de ulei

 

Daca tot umblau la ea si aveau piesele in stoc le-am inlocuit si pe astea, ca sa stiu o treaba.

 

Patinele vechi erau toate in stare buna, f usor 'razuite' pe unde trecea lantul peste ele.

Lantul din mijloc era destul de intins, dar asa ochiometric cred ca ar mai fi mers mult si bine cu piesele vechi.

Edited by LYM
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.