Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Pentru inceput,cred ca trebuie sa fi sigur daca trebuie sa schimbi distributia ,iar daca trebuie fa un email la bmw in germania in care le povestesti ce si cum + copii de pe cartea service cu revizile la zi.In cazul meu in urma discutiilor cu ei mi-au spus ca o schimba gratuit daca este cazul, dar in urma verificarilor nu trebuie sa schimb nici o distributie.

Succes.

Link to comment
Share on other sites

Dupa ultima revizie de acum 2 saptamani (la care s-a schimbat tipul de ulei cu cel mai nou ulei BMW) am un zgomot ca o vibratie ca de plastic pe undeva pe sub bord, dar doar dupa ce se incalzeste motorul, si cel mai puternic la 1100-1200 ture sau 1900-2000 ture, mai ales pe perioade de franare (cand motorul intra in zona asta de turatie); precizez ca vibratia se aude si cu masina pe loc (motorul bine incalzit), cand turez motorul in intervalele respective de turatie.

poate este doar scutul de pe motor...

Link to comment
Share on other sites

Pentru inceput,cred ca trebuie sa fi sigur daca trebuie sa schimbi distributia ,iar daca trebuie fa un email la bmw in germania in care le povestesti ce si cum + copii de pe cartea service cu revizile la zi.In cazul meu in urma discutiilor cu ei mi-au spus ca o schimba gratuit daca este cazul, dar in urma verificarilor nu trebuie sa schimb nici o distributie.

Succes.

multumesc, ma voi programa la Bavaria pentru o verificare a distributiei

 

poate este doar scutul de pe motor...

face zgomotul si cu scutul antivibratii de pe motor dat jos; ma gandesc sa ne fie de la scutul de sub masina sau de la filtrul de motorina, nu l-or fi prins bine la loc...

Link to comment
Share on other sites

Pentru inceput,cred ca trebuie sa fi sigur daca trebuie sa schimbi distributia ,iar daca trebuie fa un email la bmw in germania in care le povestesti ce si cum + copii de pe cartea service cu revizile la zi.In cazul meu in urma discutiilor cu ei mi-au spus ca o schimba gratuit daca este cazul, dar in urma verificarilor nu trebuie sa schimb nici o distributie.

Succes.

verificarea cum a avut loc, ti-au desfascut motorul pana la lant? si cum si-au dat seama ca nu trebuie inlocuita, se vede cu ochiul liber? sau lantul se poate rupe fara sa prezinte urme vizibile de uzura? scuze daca par noob dar incerc sa inteleg cat mai clar...

Edited by Rico24
Link to comment
Share on other sites

Vreau neaparat reprezentanta pentru ca vreau si ceva la mana care sa ateste faptul ca au verificat si este in regula !

Asa am mai verificat-o in alte service-uri cu specific bmw dar vreau sa ma asigur,am niste dubii :D

Cat ti-au tinut masina ?

Link to comment
Share on other sites

am fost azi la contempo bv si mi-au testat-o si mie cu aparatul ala de ascultare. rezultatul: trebuie sa schimb distributia. a durat o ora, nu m-au lasat langa ea, 165 ron testu. pe factura apare testul efectuat de 9 ori (9 x 14,87 lei pe test plus tva). deviz asa in mare pt schimbare distributie: 6-7000 ron. :ermm: daca doriti pun si scanari dupa rezultatul testului

acum eu am niste dubii: ori ei zic asa doar ca sa te duci sa iti schimbe distributia(sau sa nu ti-o schimbe ca e buna si sa zica ca ti-au schimbat-o)ori chiar trebuie desi si omul care a luat-o si a pornit-o a zis ca nu se aude nimic si ca e optimist in privinta testului.

o sa fac o programare la bimmer si o sa o schimb oricum. sunt curios daca cei de acolo o sa confirme cele zise de contempo...

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Am un zgomot ca o vibratie ca de plastic pe undeva pe sub bord, dar doar dupa ce se incalzeste motorul, si cel mai puternic la 1100-1200 ture sau 1900-2000 ture, mai ales pe perioade de franare (cand motorul intra in zona asta de turatie); precizez ca vibratia se aude si cu masina pe loc (motorul bine incalzit), cand turez motorul in intervalele respective de turatie.

 

am fost la Filaret, s-ar parea ca in cazul meu e racordul flexibil de pe evacuare - am comandat piesele, saptamana viitoare ma duc sa il schimb; ei zic ca dsitributia se aude ok, dar tot ma duc la bavaria sapt viitoare, si daca zic ca trebuie schimbata, voi scrie la BMW, poate vor suporta ei mare parte din costuri.

Link to comment
Share on other sites

La al meu Bmw f25 2.0d se aude zgomotul motorului si in cabina si in afara oarecum mai tare, nu e foarte silentios (ca fostul E90). Dar de cateva zile am avut niste faze de cateva minute in care s-a auzit foarte incet. Am pe telefon o aplicatie de masurat decibelii, in mod normal sta la relanti cam la 55-56db in cabina, dar in acele momente au fost 50-51 db iar vibratiile se simteau mai incet. Mentionez ca fasaitul usor de distributie se aude in oricare caz, de cand am cumparat masina in urma cu 20.000km.

Aveti idee, daca ar fi ceva in neregula, ce trebuie schimbat ca sa se auda motorul asa finut ca in fazele acestea din ultimele zile?

Edited by cornelb85
Link to comment
Share on other sites

am fost la bimmer service si am schimbat distributia. cei de acolo au confirmat cele spuse de contempo si anume ca lantul era slabit/lungit(nu foarte mult dar destul). a durat aproximativ 6 ore schimbarea cu piese originale si verificate, baietii de acolo au fost super de treaba si profesionisti. in consecinta, pot dormi linistit acum...

:frantics:

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nu e distributia. E vreuna din role sau rulmentii din alternator.

 

am scos cureaua si am invartit toate rolele pe acolo si nu se aude nimik.

azi am sunt pe cineva care se ocupa cu reparatiea alternatoarelor

 

mi-a zis ca e posibil sa fie pompa de la servodirectie. S-a mai intalnit cineva cu asa ceva?

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Avand drum prin la Bucuresti (eu fiind din CT) am fost saptamana aceasta la Bmw Filaret pentru verificarea distributiei la Bmw X3 F25 2.0d si mi s-a spus ca in urma testului este in regula, mi-au aratat printscreen de la aplicatia aceea, cu seria mea de sasiu, si ca orice sunet al motorului (inclusiv fasait intermitent usor) este normal. Au spus ei ca nu s-a detectat nici o defectiune poate si din cauza faptului ca am schimbat intinzatorul de sus altadata.

Daca am vazut ca e in regula am facut schimbul de ulei cu Shell 5w-30, pret circa 110 lei/litru. Imi trebuia sa figureze schimbul de ulei pe carte service la km pe care ii am acum. Eu data trecuta am cumparat de la un magazin tot uleiul Twin Turbo la circa 55 lei. M-a mirat faptul ca inca mai au ulei Bmw Castrol pe stoc, noroc ca am specificat eu ca doresc Shell. Parca cu uleiul asta de la ei merge mai bine, mai rotund si consuma mai putin.

Mi s-a mai luat o piatra de pe inima cu masina asta (sper sa mai tina distributia totusi), a mai ramas de rezolvat zgomotul de vant de la oglinzi sau chedere, si momentan nu stiu cum mai exact.

Edited by cornelb85
Link to comment
Share on other sites

Sapt viitoare duc si eu masina la bmw filaret pt schimb de distributie. Imi poate spune cineva exact ce se desface din motor la aceasta operatiune si daca ati auzit cazuri de diferite probleme intampinate dupa acest schimb?

 

Momentan masina are zornaitul ala specific la 1500-2000rpm, dar in rest merge f. bine, nu am avut niciun fel de probleme cu ea; mi-e un pic teama sa nu apara alte bube dupa ce umbla baietii in motor.

 

ce garantie primesti la distributie ?? exprimata in ani sau km ???

si eu am un cloncanit la 1500-2000 rpm - x3 F25 132.000 km - mi s-a spus ca ar fi injector , dar greu de crezut ...merg maine la reprez Pitesti Bmw ptr constatare

 

eu nu m-as grabi cu distributia ...

Link to comment
Share on other sites

Citind acest topic, sau orice deținĂŁtor de N47, nu mai poți nici sa pornești masina. DupĂŁ ce se descrie aici devine urgentĂŁ schimbarea "preventivĂŁ" a kitului de distribuție.

Are cineva o lista cu cel putin 10 masini cĂŁrora lanțul sau distribuția a picat in urma exploatĂŁrii normale? Ar trebui sa fie o lista cu sute de masini, la câte N47 sunt pe strada.

Asa, ca zornĂŁie, ca mi se pare, ca pâlpâie, am tot citit. Dar si cei care au schimbat distribuția, dupĂŁ 20 mii km au revenit la aceleași simptome de zornaiala si mai stiu ce.

Nu isi pune nimeni problema ca asta e zgomotul normal al motorului?

Ok, BMW a facut recall pe aceasta tema, sa zicem recunosc o problema aici dar nu este general.

Te doare capul citind pe aici atâtea bazaconii...ca soft ca nesoft.

pana acum, eu NU am vĂŁzut un N47 sau altul cu distribuția rupta si motorul facut praf. OPEL, VW, FIAT, etc am vĂŁzut, dar BMW nu.

Sper sa nici nu vad.

In concluzie, discuțiile de aici sunt EXAGERATE

  • Like 3
  • Downvote 9
Link to comment
Share on other sites

@Bala las` ca domnu` maruwt129 nu prea stie cu feisbucu sa se uite macar la bimmer scarbici pe pagina sa vada acolo motoare demontate cu lantul rupt plus alte zeci/sute de clienti care au venit la el pentru schimbare de lant. Si asta e doar un exemplu de service care are pagina cu lucrarile facute, ca sunt o gramada de alte service-uri care schimba distributii fara numar si nu fac poze la fiecare.

@maruwt129 boss, daca ai fii om cu obraz ai citi prima data toate cele peste 200 pagini ale topicului si pe urma alte topicuri si o sa vezi ca nu doar N47 are probleme cu lantul/distributia ... si 2.0i are probleme, cat si 3.0d(mai rar dar se intampla) dar tu fii un fel de nu este. Pana nu te trezesti ca ramai cu motorul in punga pe drum cand ti-e lumea mai draga.

Exemple care le cunosc personal:

- F10 06/2012 luat din UK pentru condus in UK de un prieten din copilarie, a mers cu el aproape 2.000mile si s-a dus lantul, masina avea aproximativ 60mii mile(problema rezolvata pe garantie dar deranj mare)

- F10 2013 nu stiu de unde era luat ( masina unui vecin al nasului meu), sub 100mii km servisata doar la reprezentanta, trebuia sa isi duca omul sotia la maternitate sa nasca si pe drum surpriza.

- si la un service din Constanta unde lucreaza niste mecanici de la reprezentanta BMW ... vin fara numar X5 si 530d 535d cu lanturi rupte, de motoarele pe benzina nu i-am intrebat dar la alea e cunoscuta problema cu saritul de la punct din cauza ca se uzeaza dintii de la pinion printre altele.

 

Iti urez drumuri placute si sa ne trimiti poze cand ramai cu ochii in soare(sau in luna) pe drum draga @maruwt129

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.