Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

 

dar ce parere ai de al 2-lea clip, de astazi?

 

Nu am auzit nimic care sa semene cu lantul "suprapundu-se" cu zanganeala lui de suspectat, peste zgomotul de relanti. Imi pare cat se poate de in regula; probabil singurele zgomote suspecte sunt in fata motorului, discutie de la care s-a plecat.

(Iar data viitoare cand mai faci filme cu zgomote nu mai misca camera atat de mult ca nu prea se poate asculta cu atentie o anume/aceea zona.)

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Nici mie nu mi se pare a auzi zgomot de "bataie" de lant. Se aude un fasait al lui dar este firesc. Eu cand l-am inlocuit, acel "fasait" se accentua in accelerare si l-am inlocuit din motive de paranoia si liniste sufleteasca 😆 (lucru confirmat si la service).
Link to comment
Share on other sites

M-ati linistit. In accelerare nu se accentueaza, ba chiar nu mai aud nimic - poate din cauza zgomotului firesc al motorului

 

In ceea ce priveste zgomotul din fata nu cred ca trebuie sa ma stresez, la urmatoarea inspectie la care urc masina pe elevator si dau scutul jos am sa rog un mecanic sa vada daca slabeste intinzatorul poate isi da seama de la ce vine zgomotul

Link to comment
Share on other sites

Salut. Azi mi-am facut cont in urma unei discutii purtate cu un prieten aseara la o cafea, care doreste sa-si ia un F10 520D dar care mi-a zis ca stie persoane si a citit ca acest model are probleme mari cu distributia. Eu am unul din 06.2012 65.000 km reali, trage si se aude fff bine. Am citit de dimineata ca modelele pana in 2011 inclusiv au aceasta problema, dupa care au remediat-o. Pentru cunoscatori si/sau pasionati, poate ma lamureste cineva. Ms mult. Bafta
Link to comment
Share on other sites

ce sa te lamureasca, n-ai citit mai sus ca pana si la inceputul acestui an bmw a schimbat part nr pentru piese? Adica le-au refacut.

 

pana in 2009 sunt cele mai multe probleme, apoi pana in 2011 dar si dupa pot aparea

Link to comment
Share on other sites

Salut. Azi mi-am facut cont in urma unei discutii purtate cu un prieten aseara la o cafea, care doreste sa-si ia un F10 520D dar care mi-a zis ca stie persoane si a citit ca acest model are probleme mari cu distributia. Eu am unul din 06.2012 65.000 km reali, trage si se aude fff bine. Am citit de dimineata ca modelele pana in 2011 inclusiv au aceasta problema, dupa care au remediat-o. Pentru cunoscatori si/sau pasionati, poate ma lamureste cineva. Ms mult. Bafta

In mod normal nu sunt probleme.Dar au mai fost cazuri rare la care s-au intalnit zgomoto suspecte la distributie.Masini fara istoric service sau cu istoric necunoscut.Eu zic sa se intereseze de istoricul de service si km .Daca este in regula o verificare amanuntita si totul este ok.95 % din distributii acum se schimba preventiv (cred ca ce era de stricat s-a stricat pana acum)

Eu unul personal am trecut de aceasta faza si ma bucur de masina .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

In mod normal nu sunt probleme.Dar au mai fost cazuri rare la care s-au intalnit zgomoto suspecte la distributie.Masini fara istoric service sau cu istoric necunoscut.Eu zic sa se intereseze de istoricul de service si km .Daca este in regula o verificare amanuntita si totul este ok.95 % din distributii acum se schimba preventiv (cred ca ce era de stricat s-a stricat pana acum)

Eu unul personal am trecut de aceasta faza si ma bucur de masina .

 

Multam. el a facut un drive test cu unul care avea 163 de mii , cu distributia schimbata si i s-a parut ca nu prea trage, in plus se auzea ciudat, cu mult diferit de asta al meu. ma bucur pentru tine, la cate mii ai schimbat-o?

Link to comment
Share on other sites

... a cam ramas aici:

 

Din diverse surse am inteles ca se modifica pozitia unui anumit subansamblu (pompa/pinion - nu stiu exact ce - poate alti colegi au informatia exacta) atunci cand de monteaza distributia astfel incat motorul nu mai dezvolta cuplul nominal.

 

Poate cineva dezvolta subiectul ?

Link to comment
Share on other sites

Astazi am schmbat si eu Distributia la Service Scream (Tezparii) BMW Vitan masina din semnatura si se pare ca mecanicii nu s-au inselat intradevar lantul arata destul de rau pretul in jur de 3000 de Ron Zgomotul era prezent intre 1700-2000 de ture foarte usor sesizabil
Link to comment
Share on other sites

Astazi am schmbat si eu Distributia la Service Scream (Tezparii) BMW Vitan masina din semnatura si se pare ca mecanicii nu s-au inselat intradevar lantul arata destul de rau pretul in jur de 3000 de Ron Zgomotul era prezent intre 1700-2000 de ture foarte usor sesizabil

 

Si cum a fost ? masina trage la fel ? Motorul suna diferit mai bine mai rau ? ai stat langa ei cand ai facut lucrarea ? cum au lucrat curat totul ca la carte sau mai aveau si alte masini in service si lucrau pe sarite ?

Doar o parere daca ii recomanzi ai fost multumit ?

Link to comment
Share on other sites

Sincer si eu am fost sceptic la inceput , ma gandeam daca se da motorul jos va mai fi la fel ca inainte,dar va spun baietii chiar profi nu au avut lacune deloc cam 8 ore de manopera dar a mers totul de la sine stiau exact ce aveau de facut,piese originale BMW nu s-a lucrat decat la masina mea chiar daca pe parcurs a mai venit un F10 si mai era o rampa, dupa ce s-a montat totul pe masina a pornit la prima cheie! au experienta de cateva zeci de distributii pe acest motor, la relanti sunetul e acelasi opoate un pic mai silentios din cauza schimbului de ulei, insa in turatie 1500-2000 nu se mai aude acel sunet de lant masina o tin in garaj si se auzea destul de tare, plus ca a disparut un zgomot de la capacul motor acela de plastic acum e asezat cum trebuie asta e bonus!
Link to comment
Share on other sites

... a cam ramas aici:

 

Din diverse surse am inteles ca se modifica pozitia unui anumit subansamblu (pompa/pinion - nu stiu exact ce - poate alti colegi au informatia exacta) atunci cand de monteaza distributia astfel incat motorul nu mai dezvolta cuplul nominal.

 

Poate cineva dezvolta subiectul ?

Nu stiu f multe detalii, mie mi s-a spus ca 'se decaleaza putin pompa de inalte' fiindca au constatat cei de la BMW ca ar ajuta la reducerea zgomotului. Personal, prima data cand am luat masina dupa schimb am avut impresia ca trage mai prost, insa doar mi s-a parut, acum simt ca trage la fel ca inainte (mai aveam si un racord flexibil rupt atunci, poate afecta si ala cu ceva, l-am schimbat ulterior).

Link to comment
Share on other sites

Sincer si eu am fost sceptic la inceput , ma gandeam daca se da motorul jos va mai fi la fel ca inainte,dar va spun baietii chiar profi nu au avut lacune deloc cam 8 ore de manopera dar a mers totul de la sine stiau exact ce aveau de facut,piese originale BMW nu s-a lucrat decat la masina mea chiar daca pe parcurs a mai venit un F10 si mai era o rampa, dupa ce s-a montat totul pe masina a pornit la prima cheie! au experienta de cateva zeci de distributii pe acest motor, la relanti sunetul e acelasi opoate un pic mai silentios din cauza schimbului de ulei, insa in turatie 1500-2000 nu se mai aude acel sunet de lant masina o tin in garaj si se auzea destul de tare, plus ca a disparut un zgomot de la capacul motor acela de plastic acum e asezat cum trebuie asta e bonus!

 

Ma bucur ca totul a iesit ok si esti multumit. Au sosit si piesele mele si miercuri (din lipsa de timp) duc si eu masina la ei ptr schimbul distributiei. Sper sa fie ok si acest topic sa devina de domeniul trecutului :(

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu f multe detalii, mie mi s-a spus ca 'se decaleaza putin pompa de inalte' fiindca au constatat cei de la BMW ca ar ajuta la reducerea zgomotului.

 

Exact, despre acest reper era vorba. Nu stiu multe detalii dar am inteles ca unii mecanici umbla la pozitia ei, modificand-o cu cateva grade.

 

{de pe net ... "

Un sistem de injecÞie este proiectat astfel Încât sã Îndeplineascã mai multe funcÞii:

1. sĂŁ dozeze cantitatea de combustibil pe ciclu ĂŽn funcĂžie de regimul de funcĂžionare al motorului;

2. sĂŁ creeze o presiune ridicatĂŁ a combustibilului pentru a face posibilĂŁ pulverizarea;

3. sĂŁ asigure pulverizarea li distribuĂžia combustibilul ĂŽn camera de ardere;

4. sĂŁ iniĂžieze injecĂžia de combustibil la un moment bine determinat pe ciclu Âşi sĂŁ asigure o duratĂŁ a injecĂžiei determinatĂŁ;

5. sĂŁ asigure dozarea egalĂŁ a combustibilului ĂŽntre mai mulĂži cilindrii.

"}

 

Asadar, o modificare a pozitiei ca influenteaza punctul #4, de unde si posibila modificare a puterii motorului.

Daca mai pui ca unii nu au calele necesare pentru montarea distributiei si fac semne cu vopsea/marker atunci devine intr-o oarecare masura plauzibila idea ca nu ar mai trage ca inainte.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Daca mai pui ca unii nu au calele necesare pentru montarea distributiei si fac semne cu vopsea/marker atunci devine intr-o oarecare masura plauzibila idea ca nu ar mai trage ca inainte.

Ce posesor responsabil si-ar da distributia pe mana unuia care NU are cale!? Eu personal am patit-o o data; niciodata din nou.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Probabil ca service-urile multimarca nu au cale pentru toate distributiile existente pe piata.

Daca mai luam in calcul ca nu toti posesorii de BMW au access facil la o reprezentanta sau macar un service specializat in BMW atunci s-ar putea sa fim surprinsi de probabilitatea de a da peste un astfel de caz.

 

In acelasi spirit, cati dintre voi a-ti vazut mecanici sa foloseasca cheie dinamometrica pentru stransul suruburilor ? - zic eu chiar critica in cazul montarii unei distributii.

Link to comment
Share on other sites

Pentru asemenea operatiuni ideal este sa mergi la un service specializat BMW care are multa experienta in asemenea lucrari, nu vorbim de chesti de abecedar cheie dinamometrica, cale, diagnoza iar daca nu exista un asemenea service in oras sau localitate de deplasezi in cea mai apropiata localitate unde exista asa ceva nicidecum nu apelezi la nea Mitica care desfacea motoare de Dacie inainte sa ne nastem noi
Link to comment
Share on other sites

doom_I_86,

 

Uite, te intreb pe tine pentru ca tocmai ce ai schimbat distributia - de unde stii ca fost pusa corect inapoi si ca te poti baza pe acesta lucrare ?

O cheie dinamometrica este ceva banal - 300Ron una la EMAG care acopera o anumita plaja de cuplu. Deci nu este o avere si tine mai mult de calitatea lucrarii.

In fabrica astfel de scule se folosesc pentru lucrari si nu "mana, ochiul sau urechea" muncitorului.

 

Pune-te in situatia mecanicului ala care a lucrat 8ore la masina ta. De unde stii ca intr-o clipa de neatentie a uitat sa stranga "bine" un surub? Omul ala lucreaza de dimineata pana seara si probabil 6zile pe saptamana.

Eu am trait pe viu experienta desfacerii unui surub la un pinion de la distributia unui VW si distrugerea motorului. Totul s-a petrecut in mers, 70kmh constant, drum drept distributie schimbata cu 10000Km inainte.

 

PS: nu vreau sa te pun pe ganduri :-), tocmai ce ai schimbat-o asa ca bucura-te de masina.

Link to comment
Share on other sites

 

 

...nu vreau sa te pun pe ganduri :-), tocmai ce ai schimbat-o asa ca bucura-te de masina.

 

 

... Daca mergi la primul mecanic care "stie" sa schimbe o distributie.. (sau respectivul service nu are cel putin o reputatie prin prezenta in ani intr-o anumita locatie..) atunci iti asumi un risc destul de mare..

 

Pot sa ma pun in locul oricarui mecanic pentru ca si el e om, sau altfel spus - si cu, cale puse suruburi pot sa se desfaca(!) Important E Altceva - ca esti CONSTIENT ca wi mecanic, ce suruburi desfaci, pentru ca anumite suruburi sunt mult mai Esentiale Decat Altele.. Iar faptul ca faci SAU NU ce recomanda producatorul (aducand vorba aici nu neaparat de schimbarea obligatorie a anumitor suruburi care o data stranse (dinamometric si nu numai - mai rau daca sunt exagerat de stranse..) filetul lor chiar isi modifica structural filetul In Limita Data de Producator, si chiar simpla folosire a pastei speciale impotriva desfacerii suruburilor datorita vibratilor... Pe suruburile vechi (..nerecomandabil..).

Link to comment
Share on other sites

Greseli pot face si mecanicii de la BMW reprezentanta(am trait-o pe pielea mea cu un vag revizie banala in reprezentanta au motat gresit filtru de benzina) atata timp cat este un service autorizat RAR si ai piese de origine implicit garantie la piese si manopera eu nu vad unde este inconstienta mea!
Link to comment
Share on other sites

Astazi am schmbat si eu Distributia la Service Scream (Tezparii) BMW Vitan masina din semnatura si se pare ca mecanicii nu s-au inselat intradevar lantul arata destul de rau pretul in jur de 3000 de Ron Zgomotul era prezent intre 1700-2000 de ture foarte usor sesizabil

Salut, cum era zgomotul intre 1700 si 2000, bataie ritmica sau fasaitul pe care il au majoritatea?

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.