Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Nu cred ca este fulia ..dupa cat am mai vb cu ceva amici se pare ca ar fii distributia ..patina intinzatoare sau mai exact una dintre patine ...nu stiu...

Mai astept pareri...

pai daca tu ai mai vb cu ceva amici , atunci distributia este. sau stai sa mi imaginez eu cum suna tacanitul la motorul tau si imediat iti spun daca e distributia sau nu...

 

am revenit dupa ce am dat in bobi & cafea si se pare ca tu ai o problema la cap - iti recomand sa mai lasi prostiile , forumurile si sfaturile amicilor si sa te bucuri de masina. daca vrei cu adevarat sa stii ce are masina , te duci la bmw dai 200 ron si eu iti vor spune ce si cum !!

 

toti care si dau cu parerea despre motorul tau , isi dau din auzite si ce au mai citit ei pe forum.

 

asa ca mult succes in schimbarea distributiei

  • Like 1
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

pai daca tu ai mai vb cu ceva amici , atunci distributia este. sau stai sa mi imaginez eu cum suna tacanitul la motorul tau si imediat iti spun daca e distributia sau nu...

 

am revenit dupa ce am dat in bobi & cafea si se pare ca tu ai o problema la cap - iti recomand sa mai lasi prostiile , forumurile si sfaturile amicilor si sa te bucuri de masina. daca vrei cu adevarat sa stii ce are masina , te duci la bmw dai 200 ron si eu iti vor spune ce si cum !!

 

toti care si dau cu parerea despre motorul tau , isi dau din auzite si ce au mai citit ei pe forum.

 

asa ca mult succes in schimbarea distributiei

 

 

 

Ms frumos pt sfaturi..esti deosebit..in primul rand nu sunt in tara sa ma coste 200 roni..ma costa de ma ustura..am deja programare la servis bmw dar pe saptamana viitoare dar intre timp asteptam ceva pareri si de aici ca poate mai sunt persoane care s-au lovit de aceasta problema..

Link to comment
Share on other sites

Ms frumos pt sfaturi..esti deosebit..in primul rand nu sunt in tara sa ma coste 200 roni..ma costa de ma ustura..am deja programare la servis bmw dar pe saptamana viitoare dar intre timp asteptam ceva pareri si de aici ca poate mai sunt persoane care s-au lovit de aceasta problema..

 

 

pai cum poate cineva sa si dea cu pararea doar din scris??? macar un filmulet ceva ... este o intreaga paranoia cu distributia de n47 , exact ca ozn , toata lumea vb dar nimeni n a vazut .

 

daca n ai bani sa te duci la bmw sa faci o verificare , inseamna ca nu ti permiti un bmw

Edited by lavi4175
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea e ca se aude acest zgomot din cauza injectoarelor, sau a unui injector putin decalibrat. Si eu am patit la fel, si am experimentat tot felul de teorii, este si de la motorina prea uscata. Pe mine m-a ajutat mult aditivul Diesel 3 de la Wyns (de pus in rezervorul de motorina), e vreo 60 lei flaconul.

Cumva daca ai cutie automata, acest zgomot se aude mai ales cand se schimba treapta de viteza, nu ? Pt alte detalii putem vorbi in prv.

Citeste si aici , mai ales la penultimul post http://www.bmwclub.ro/forums/topic/173635-bmw-120d-2007-zgomot-ciudat-la-distributie/page__p__2336754__fromsearch__1#entry2336754

Edited by cornelb85
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea e ca se aude acest zgomot din cauza injectoarelor, sau a unui injector putin decalibrat. Si eu am patit la fel, si am experimentat tot felul de teorii, este si de la motorina prea uscata. Pe mine m-a ajutat mult aditivul Diesel 3 de la Wyns, e vreo 60 lei flaconul.

Cumva daca ai cutie automata, acest zgomot se aude mai ales cand se schimba treapta de viteza, nu ? Pt alte detalii putem vorbi in prv.

Citeste si aici , mai ales la penultimul post http://www.bmwclub.ro/forums/topic/173635-bmw-120d-2007-zgomot-ciudat-la-distributie/page__p__2336754__fromsearch__1#entry2336754

 

 

sa nu pui aditiv in motor 2014 :::)))

Link to comment
Share on other sites

Pai... injectoarele rompaie si atat la rece mai mult si la cald mai putin. Deci eu zic ca este distributia..la mine se aude doar la rece la relanti un "pacanit" cateva minute, iar la cald sau in sarcina nu se mai aude deloc.In sarcina la rece de ex nu se aude nimic, doar la relanti, dar eu zic ca tot distributia este, oricum am spus ca o sa o schimb, iti recomand sa faci la fel.
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Sincer, pe topicul asta se vorbeste mult si prost.

Multi vorbesc din auzite, habar n-au cum suna o distributie cu probleme....ca au citit ei pe forum, au auzit la un prieten si alte asemenea ineptii.

Din cate am citit aici, procentul celor la care s-a rupt lantul este infim...vorbesc de cazuri concrete.

Topicul asta mai mult sperie lumea si indruma la schimbari de ditributie inutile in multe cazuri de aici. Au schimbat distributia si dupa inlocuire suna la fel...va garantez eu ca nu ar fi facut lucrul asta daca nu ar fi citit ce spun "expertii" de pe forumul asta.

Dupa o asemenea "lectura" nici nu te mai poti bucura de masina ca, de, daca se rupe lantul, stai si asculti motorul la fiecare semafor si fiecare pornire.

Faceti un sondaj cu cei carora li s-a rupt lantul sa vedem si noi procentul.

Nu neg ca nu ar exista o problema reala pe partea distributiei la n47, chiar posed unul, insa la ce se fabuleaza pe acest topic....

Pff...

  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

@ Cristiv34, este de la motorina si/sau injectoare acel zgomot. Eu la fel pateam de multe ori in prima perioada cand am luat F25 meu. Cand o calcam la rece (in primele 10 minute), trancanea de zici ca aveam niste ciocane pe la motor, iar apoi la cald nu mai facea. Am testat multe tipuri de motorina si stiu cu care tip face acest zgomot la rece si cu care nu face. In cadrul firmei cumparam motorina cu cisterna (de la Socar - acestia o cumpara de la Mol -aceasta e mai naspa, de la Rompetrol sau direct Socar firma mama). Sau cand alimentez cu motorina varianta mai scumpa de la Omv - CLAR are sa trancane a doua zi la rece, fiindca aceasta este foarte uscata . Acum daca este vreun injector sensibil cu siguranta ca se simte diferenta intre atatea tipuri de motorina .

- Vorbeam si aditiv pt motorina, acesta face 'minuni' , in ultimele 10 luni am pus de vreo 4 ori aditiv, cam la fiecare 7000 km si de fiecare data motorul vibra din ce in ce mai putin cand stateam pe loc, la relanti, se simtea punand mana pe volan. Cand am luat masina vibrau volanul sau scaunul destul de tare,si aveau si un anumit 'patern' la fiecare 10 secunde - mai tare mai incet, uneori imi cam era scarba sa o conduc. Pai vechiul E90 2.0d abia se auzea la relanti, si inauntru si afara.

- Acum dupa mai multe sarje cu aditiv trage mult mai bine masina, chiar si in D se duce in aceeasi treapta pana la 3500-4000 ture. La inceput, cand o calcam, se poticnea fiindca nu putea urca in turatie si retrograda singura 1-2 trepte ca sa aiba forta .

Link to comment
Share on other sites

Sincer, pe topicul asta se vorbeste mult si prost.

Multi vorbesc din auzite, habar n-au cum suna o distributie cu probleme....ca au citit ei pe forum, au auzit la un prieten si alte asemenea ineptii.

Din cate am citit aici, procentul celor la care s-a rupt lantul este infim...vorbesc de cazuri concrete.

Topicul asta mai mult sperie lumea si indruma la schimbari de ditributie inutile in multe cazuri de aici. Au schimbat distributia si dupa inlocuire suna la fel...va garantez eu ca nu ar fi facut lucrul asta daca nu ar fi citit ce spun "expertii" de pe forumul asta.

Dupa o asemenea "lectura" nici nu te mai poti bucura de masina ca, de, daca se rupe lantul, stai si asculti motorul la fiecare semafor si fiecare pornire.

Faceti un sondaj cu cei carora li s-a rupt lantul sa vedem si noi procentul.

Nu neg ca nu ar exista o problema reala pe partea distributiei la n47, chiar posed unul, insa la ce se fabuleaza pe acest topic....

Pff...

Pai cam asa a fost si la revolutie!Raspandirea de zvonuri...

Din moment ce sunt service-uri ce practic traiesc din schimbarea distributiei e clar ca s-a profitat enorm de pe chestia asta.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Va multumesc tuturor pt pareri , asa imi mai fac cate o parere despre masina mea

Si mie imi este greu sa cred ca este distributia cu toate ca am auzit o gramada cu probleme la patina nu la lant..astept sa imi vina ziua cand sunt programat la servis si revin cu detalii..pt cine nu a unteles...nu sunt in romania iar aici unde sunt 1 ora pe rampa costa echivalentul la 1200 roni iar mecanicii nu sunt asa priceputi ca romanii..poti sta si 3 ore sa spuna ca nu am nimik la masina..am patito acum 2 saptamani

Salutare

Link to comment
Share on other sites

procentajul ruperilor de lant este chiar f.mic, cel care dicteaza piata este cel al schimbarilor de distributii "preventiv"...

 

vezi si aici

 

Ce e scris in articolul acela reflecta fix realitatea.

Pai pe forumul asta se schimba distributii cum schimba altii stergatoarele de parbriz.

Bineinteles ca cei care profita de situatia asta sunt serviceurile...vezi service-ul "echipa bmw", ca sa nu fac reclama, care practic din asta supravietuieste...schimba cate 3-4 distributii pe zi.

Am fost acolo la verificare cu 2 n47. La ambele mi s-a recomandat schimbarea distributiei din simplul motiv ca...n47. :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat distributia la aprox. 230.000 km ... in linkul atasat se vede diferenta de intindere la lant, dar si piesele noi care sunt altfel. Asta e o dovada ca au schimbat niste repere la care au fost probleme.

Eu unul aveam un mic joc la lant pe pinionul de sus.

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/145379-mmd-2/page__st__160#entry2357855

P.S. Rog a nu se lua in considerare serviceul la care am schimbat distributia.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Din ce observ eu la tine distributia nu avea nimic la 230.000 km.Intinderea lantului este una normala ,intinzatoarele avand rolul de a compensa aceasta intindere,probabil si lantul nou in scurt timp va avea aceasi deformare.

Sa inteleg ca ai schimbat-o preventiv ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Apropos de vestita problema cu distributia, sunt proaspat posesor de F10 525D 2.0L 218cp motor N47T productie iulie 2012.

 

Am fost la 2 reprezentante BMW si la alti 2 mecanici specializati pe marca si toti au recomandat schimbul distributiei chiar daca au recunoscut ca nu au avut problema asta pe 525, asta si din cauza ca e un model relativ mai rar la noi au zis ei.

In schimb toti au zis ca au o sumedenie de 520d 184cp cu acelasi motor care au avut probleme grave si s-a soldat nu de putine ori cu motoare schimbate etc.

Ori s-au inteles toti intre ei, ori chiar e serioasa treaba.

Toti zic acelasi lucru, anume ca preventia ar fi necesara in cazul asta pentru ca au avut multe cazuri cand s-a rupt si a spart efectiv motorul, chiar si la 100 mii km sau mai putin.

Din ce am inteles toate cele inainte de 2013-2014 sunt mai galagioase deci zgomotul acela metalic ca de rulmenti se aude la toate, daca se aude tare deja devine cam urgenta treaba. Dar si daca nu, e doar o chestiune de timp si se poate intampla oricand, chiar si fara atentionare..

 

Relativ la testul de distributie mi s-a spus ca dau banii de pomana pentru ca nu e relevant. Mi s-a dat exemplu concret o masina care a trecut vestitul test recent si apoi a venit cu motorul praf pentru ca s-a rupt lantul la 100.000 km si a trebuit schimbat cu totul (la 3 saptamani dupa ce testul a iesit OK). Ce-i drept, se auzea tare dar omul a considerat ca testul e mai relevant decat parerea mecanicilor sau chiar a lui..

 

Am de asemenea prieteni care au probleme (se aude ft tare) sau unul care a patit-o si a trebuit sa schimbe motorul (F10 N47 cel de 184cp).

Deci pare o problema serioasa asa ca cel mai probabil luna viitoare voi merge sa o schimb preventiv ca sa nu stau cu stresul aiurea :)

 

In rest, e o super masina din toate punctele de vedere.

Link to comment
Share on other sites

Din ce observ eu la tine distributia nu avea nimic la 230.000 km.Intinderea lantului este una normala ,intinzatoarele avand rolul de a compensa aceasta intindere,probabil si lantul nou in scurt timp va avea aceasi deformare.

Sa inteleg ca ai schimbat-o preventiv ?

Preventiv ... am preferat sa o pornesc la orice ora fara sa am urechile ciulite ... daca se aude ceva!?!?

La rece avea un zgomot de parca batea avansu la Dacie, nu mereu ... acum este liniste totala.

Poate ma repet, dar in momentul in care am schimbat distributia, in paralel se desfacea inca un n47 de Anglia cu lantu rupt ... asta dupa ce i se facuse testul la BMW Anglia.

Link to comment
Share on other sites

Preventiv ... am preferat sa o pornesc la orice ora fara sa am urechile ciulite ... daca se aude ceva!?!?

La rece avea un zgomot de parca batea avansu la Dacie, nu mereu ... acum este liniste totala.

Poate ma repet, dar in momentul in care am schimbat distributia, in paralel se desfacea inca un n47 de Anglia cu lantu rupt ... asta dupa ce i se facuse testul la BMW Anglia.

 

Evident ca am luat minusuri, tare as vrea sa si scrie cine ti le da ca sa vezi macar ce argumente au respectivii. :))

Ideea e ca rau nu ai cum sa ii faci ca ii schimbi distributia, insa probabil in 99% din cazuri se schimba doar pentru ca s-a instaurat aceasta adevarata fobie si de fapt ea n-are nici pe dracu'. De principiu daca era in fata o schimbam fara retineri, insa numai faptul ca trebuie dat jos motorul ma face sa nu las doreii sa isi bage mainile in motoare care merg foarte bine si nu se aude absolut nimic nici la e90, nici la x1. Si intr-adevar, servisurile astea de cartier cu siguranta mananca o paine babana din distributiile astea. Si sunt convins ca oricine ajunge cu masina pe la ei, recomandarea este " Cum, nu stiati de problema distributiei la acest tip de motor? schimbati distributia ca e periculos. " Fiecare face ce vrea cu banii lui, cine vrea sa o schimbe, sa fie sanatos, poate e mai bine asa. Dar si sa stam acum sa umplem forumurile de probleme inchipuite, e cam prea de tot.

  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Am citit despre discutiile voastre legate de distributie, deja am intrat in paranoia :))...sunt nou in ceea ce inseamna bmw, am un 320d E90 din 2009, 177 Cp. Am o intrebare, la reprezentanta la bmw exista aparat de ascultat distributia ? Am fost la bavaria bmw din Satu Mare, am platit pentru o verificare si doar au stat langa masina si ala a fost verdictul lor despre distributie (nu se aude distributia). Cel de la birou mi-a spus ca ar fii bine daca mi-as schimba distributia, pret la ei 40 mil distributia + 20 mil manopera = 60 mil distributia, dar motorul meu are 220.000 km si merge ff bine, nu se aude nici un sunet de lant. In 31 sunt programat tot la ei pentru un schimb de kit de ambreiaj + uleiuri si filtre si atunci am sa ii mai frec la melodie cu distributia. Oare nu ii un mit toata treaba cu distributia ? Am mai auzit ca la bmw ar fii bine schimbata distributia at cand are 200.000 km...se poate rupe lantul fara sa mai aibe acel sunet de la motor ? Cei din apropiere de Satu Mare ziceti niste preturi de distributii daca le-ati schimbat sa stiu la ce sa ma astept...ca de la bavaria is sume mari. Ce garantie ai pt piesele schimbate la reprezentanta ? Edited by Bogdaan
Link to comment
Share on other sites

Deci in primul rand pretul la reprezentanta-bmw la bucuresti de ex costa cam 30-35 mil cu tot cu manopera si cam asa ar trebui sa fie in toata tara. Cu pretul ala si-au batut joc de tine si cred ca isi bat in continuare daca schimbi si ambreiaju si etc la ei.

In al doilea rand unii spun ca au fost la unele reprezentante si aveau o chestie de ascultat, unii spun ca nu exista, dar ca idee chestia aia de "ascultat" distributia sau de "verificat" cum vrei tu sa-i spui nu are nici-o siguranta. Adica nu inseamna ca daca pui aia pe masina si iese ok testul nu ti se poate rupe distributia peste 1 zi/o luna/un an. Cand ai un sunet la distributie care de auzit se aude sigur normal ar fi bine sa o schimbi, chiar daca poate te mai duce si 100.000 km.Nu are rost sa-ti asumi niste riscuri aiurea.

Garantie din ce stiu eu e 1 an, altii mai dadeau si 2 ani la bavaria.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.