Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

I-ati linistit N47 Efficient Dynamics. Daca nu ai sunet de lant nu-i schimba distributia decat dupa 200K km. Revizia la cutie te costa 2200 de ron la ZF cu ulei original si baie de ulei schimbata cu totul. Eu atat am platit la ei pt BMW F30. Du-te neaparat cu masina la reprezentanta pt un control amanuntit. Poate regreti dupa aia ca nu ai verificat-o.

Ca idee de ce trebuie schimbata distributia dupa 200.000 km ?Ai tu o informatie ceva ?

Link to comment
Share on other sites

Ca idee de ce trebuie schimbata distributia dupa 200.000 km ?Ai tu o informatie ceva ?

Nu exista informatii decat ce il taie pe fiecare capul. Majoritatea n47telor circula cu distributia originala si majoritatea sunt trecute de 200 de mii, cele dinainte de 2010 2011 probabil trecute de 300 mii.

Sunt atatea cazuri cand oamenii au schimbat distributia si au constatat ca la 150 de mii si peste patinele si lantul erau in stare perfecta.

Eu unul nu as umbla la un motor care se aude bine si merge perfect. Ce a pus fabrica nu mai pune nici mama Oe-ului. Dar fiecare face cum crede.

Insa consider stupid ca unii sa recomande cert schimbul distributiei la toate n47. Poate ei au ceva barter cu vreun service :))

Daca mergi la orice service, 99% suta recomanda sa schimbi distributia, ca ei fac bani pe fobia asta dusa la extrem, logic.

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am un prieten cu N47 de 163 cai din 2011 si a avut probleme cu distributia. Masina fabricata in 2011, cumparata din Germania in 2012-2013 si au inceput problemele la mai putin de 150k km. Toate motoarele N47 necesita schimbarea distributiei.

 

Stiu ca problemele apar la toate versiunile. Eu nu mi-as lua N47 si sa ii las distributia asa, tu ai idee cat costa sa repari un N47 cu distributia rupta? Si alt motor costa foarte mult. Nu vad de ce ar risca cineva sa isi distruga motorul, iar din ce proprietari de N47 cunosc toti au avut probleme.

 

 

Ce probleme "au inceput" la 150k ? Ori se rupe lantul ori nu se rupe, nu "apar probleme"

 

Dupa parerea mea, se abereaza mult pentru a se castiga bani frumosi din schimbat lanturi alandala

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Eu am un prieten cu N47 de 163 cai din 2011 si a avut probleme cu distributia. Masina fabricata in 2011, cumparata din Germania in 2012-2013 si au inceput problemele la mai putin de 150k km. Toate motoarele N47 necesita schimbarea distributiei.

 

 

 

Stiu ca problemele apar la toate versiunile. Eu nu mi-as lua N47 si sa ii las distributia asa, tu ai idee cat costa sa repari un N47 cu distributia rupta? Si alt motor costa foarte mult. Nu vad de ce ar risca cineva sa isi distruga motorul, iar din ce proprietari de N47 cunosc toti au avut probleme.

 

Chiar sunt curios de ce mi-am luat 2 minusuri. De acum promit sa spun toti viitorilor posesori ca N47 este cel mai fiabil motor de pe planeta si ca nu are probleme cu distributia, ca uleiul din cutie nu trebuie schimbat niciodata si uleiul din motor merge lasat 30 000km cum zice Bmw. Pana la urma nu sunt banii mei, de ce sa nu ramana omul cu masina in drum peste 6 luni?

 

Cat costa sa repari un motor dupa ruperea distributiei?

Eu presupun ca va fi un 5-6k lei. SIncer, prefer sa platesc atat decat sa dau degeaba 3-3.5k sa umflu buzunarele unora ce profita de pe urma psihozei ce au creat-o prin antireclama ce o fac acestui motor.

Chiar asa, avem useri in zona care au reparat un motor n47 dupa ce li s-a rupt distributia? as fi curios ce costuri au suportat.

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Daca mergi la orice service, 99% suta recomanda sa schimbi distributia, ca ei fac bani pe fobia asta dusa la extrem, logic.

 

 

 

Dupa parerea mea, se abereaza mult pentru a se castiga bani frumosi din schimbat lanturi alandala

 

Fobie sau nu , mai exista si cazuri, defapt sa fim seriosi cam la majoritatea ... in care masinile sunt aduse/cumparate din afara. Ca se cunoaste sau nu adevaratul istoric al reviziilor numarul real de km este totusi ambiguu, in majoritatea cazurilor. Asa ca... pentru linistea sufleteasca omul face o mica investitie si schimba ce are de schimbat. Se prefera schimbarea distributiei preventiv in loc sa patesti nenorocirea si atunci discutam de cu totul si cu totul alte costuri. Nu mai punem ca beleaua vine cand iti este lumea mai draga, concediu , etc.

Eu personal cand am vazut ca masina implineste 200K de km, am hotarat sa schimb preventiv distributia. Recunosc ca nu m-am bazat pe ce mi sa spus la cumpararea masinii referitor la reviziile anterioare. Si am constatat la demontare ca distributia mai mergea mult si bine, totul era in ordine , lanturile nu prezentau joc si nici patinele nu aveau uzura. Mecanicul mi-a spus ca este distributia originala din fabrica si ca nu au fost interventii asupra motorului, asigurandu-ma ca se cunoaste atunci cand toate suruburile sunt stranse din fabrica , sau ulterior de vreun alt mecanic.

Link to comment
Share on other sites

Cum iti explici ca toate n47 pe care le cunosc maximum 310.000 km nu au probleme cu distributia ,un prieten a schimbat-o asa de nebun si ce sa vezi la 200.000 km distributia era perfecta.Eu sunt la cel de-al doilea n47 si stau super linistit ,daca la E91 nu au fost probleme cum sa fie la F30.Cunosti un caz concret de masina intretinuta si cu lant rupt ?

 

Da, e90 facelift 2010-2011. I s-a rupt distributia si a ramas cu motorul facut praf, a cheltuit omul sa il refaca aproape de 2000 de euro din cate am inteles.

Link to comment
Share on other sites

pe linia asta, ca are 100 k, 150k sau 200k oricum trebuie schimbata distributia, indiferent daca se aude ceva suspect ori ba. si da, stiu cat costa.

ciudat, eu din toti pe care ii stiu niciunul nu are probleme si nici nu isi face.

sunt total de acord oricum ca trebuie schimbata de la 200 k in sus.

220km si niciun sunet.ramane asa pana se aude.daca nu se aude...apa, paie si bataie....dar fiecare face cum il duce capul

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cat costa sa repari un motor dupa ruperea distributiei?

Eu presupun ca va fi un 5-6k lei. SIncer, prefer sa platesc atat decat sa dau degeaba 3-3.5k sa umflu buzunarele unora ce profita de pe urma psihozei ce au creat-o prin antireclama ce o fac acestui motor.

Chiar asa, avem useri in zona care au reparat un motor n47 dupa ce li s-a rupt distributia? as fi curios ce costuri au suportat.

 

 

 

Niciodata nu o sa coste doar 5-6k lei.Doar daca pui piesele second .

Link to comment
Share on other sites

Chiar acum se lucreaza la distributia mea .. au demontat baietii tot si surpriza cele doua lanturi de sus si patinele arata impecabil si se vede clar ca au fost schimbate , in schimb lantul de jos e f slabit si nici pinionul nu arata f bine .. deci se presupune ca de acolo era zgomotul ... o sa revin cu detalii cand e gata
Link to comment
Share on other sites

Pai cred ca aici se creeaza confuzie cand este vorba de pretul unei distributi. Acolo unde pretul este mai mic probabil schimba doar 2 din cele 3 lanturi. Cel ce acctioneaza pompa de ulei daca te iei dupa mecanici ... ”nu se schimba, nu are nici o treaba”.
Link to comment
Share on other sites

Chiar acum se lucreaza la distributia mea .. au demontat baietii tot si surpriza cele doua lanturi de sus si patinele arata impecabil si se vede clar ca au fost schimbate , in schimb lantul de jos e f slabit si nici pinionul nu arata f bine .. deci se presupune ca de acolo era zgomotul ... o sa revin cu detalii cand e gata

Ce masina ,an,km ?

Sa inteleg ca o schimbi "preventiv" ?

Edited by FANATIC
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca problema cu distributia este o psihoza in care am picat si eu ca multi alti posesori de n47.Cred ca cel mai bine ar fi sa vedem cazurile in care s-a rupt lantul la masini sub 200k km(iar cei care au patit asa ceva ar trebui sa vina cu date concrete ca sa fie credibili-oricine poate sa-si faca un cont si sa zica neadevaruri).In cazul meu daca distributia ar fi cu probleme in primul clip,de ce in cea de-a doua filmare nu se mai aude nimic?Singura schimabare este temperatura(de cca. 30C) si faptul ca nu mai bag motorina aditivata(din cea scumpa)-am vazut pe capacul rezervorului ca scrie NO ADDITIVES :clover:
Link to comment
Share on other sites

Urmeaza sa imi cumpar un X1, cu motorul n47. Urmaresc de mult timp acest topic, dar pana acum nu am fost direct implicat...

Oare nu ar fi de ajutor sa se introduca in cadrul topicului un poll, unde sa aflam cati posesori de BMW cu aceasta motorizare exista pe forum, cati au avut probleme cu distributia si la cati km? Si, eventual, cati au schimbat-o preventiv si la cati km?

Spun toate acestea, pentru ca este unul din cele mai animate topicuri, iar informatia se intinde pe mai multe sute de pagini si cred ca nu ar fi rau sa fie condensata ca sa avem o imagine mai clara a problemei cu distributia la acest motor!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sa scrie cineva aici caruia i s-a rupt distributia , cat l-a costat reparatia motorului? Ca vad ca toti isi dau cu parerea dar nimeni nu e patit ! Toti stiu de la cineva,un amic, o ruda...

I s-a intamplat la un amic la un seria5, avea zgomot tare, eu l-am avertizat dar nu a luat in seama si in 10 zile i-a crapat, trebuie alt motor la care ii schimbi si la asta distributia, costuri de peste 4k. de euro. mai bine dai 800eur. si stai linistit

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Eram putin ironic Bala. Nu am nici o neclaritate cu privire la n47, sunt doar satul sa aud peste tot (atat online cat si offline) despre cat de problematic este, desi in ultima perioada mai mult apar vorbe decat daune...

 

LE: Altul cu un amic.....

Edited by andualx
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

I s-a intamplat la un amic la un seria5, avea zgomot tare, eu l-am avertizat dar nu a luat in seama si in 10 zile i-a crapat, trebuie alt motor la care ii schimbi si la asta distributia, costuri de peste 4k. de euro. mai bine dai 800eur. si stai linistit

Te ia la mișto și pentru ca nu dai niciun detaliu.

Seria 5 din 2007, 2012, 2016, câți kilometri (cu istoric, nu din aia "reali"), cum s-au fĂŁcut reviziile etc.

Așa, ce sa ĂŽnțelegi din postarea ta?

Edited by coldone
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.