Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

La m 47 e mult mai greu de schimbat si si alea se rup la 400.000...

 

Vezi ca pornesti alta isterie :laugh:

 

Te ia la mișto și pentru ca nu dai niciun detaliu.

Seria 5 din 2007, 2012, 2016, câți kilometri (cu istoric, nu din aia "reali"), cum s-au făcut reviziile etc.

Așa, ce sa înțelegi din postarea ta?

 

Asta incercam sa explic si eu... vin toti cu "cate un amic" , cu cine stie ce masina la care nu cunoaste data ultimei revizii sau daca a vazuto in ultimii ani si hop a cazut distributia din senin.

Nu doresc raul nimanui, dar pe bune daca se face o revizuire integrala si anuala a masinii la un service cat de cat decent (nu la dorel in spate) poti preveni si depista din timp problemele masinii.De orice natura.

Din ce observ in jurul meu (si ma refer in realitate, nu online) toti posesorii de N47 sunt "terorizati" de gandul asta desi 90% din ei nu au nici macar un simptom ca ar avea vreo problema. Printre cei care au schimbat preventiv distributia, tot in 90% din cazuri, nu au gasit inauntru piese cu probleme..

 

In alta ordine de ideii, daca dispuneti de suma respectiva de bani si nu aveti ce face cu ea, e ok ca pentru linistea sufleteasca sa o schimbati, scapati de un stres (nejustificat).

 

PS: Tot n47 detin si eu...

Edited by andualx
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut, am schimbat si eu distributia in urma cu o luna, la un service foarte apreciat din Bucuresti, masina un e60, prima inmatriculare in 04.2010, 242000 km reali, este la mine de la 202000 km si aproximativ un an si jumatate, am ales sa schimb toate lanturile, inclusiv pe cel de la pompa de ulei si pinionul pompei de ulei, de la 220000 km se auzea un zgomot, nu foarte pronuntat, atunci cand temperatura motorului era pe la aproximativ 60 de grade, la rece sau la cald nu se auzea nimic, acest zgomot nu s-a accentuat pana la 242000 km, ba mai mult atunci cand ii schimbam uleiul (BMW LL04) aproximativ 1500-2000 de km nu se mai auzea nimic. Starea patinelor, a lanturilor si a pinioanelor era perfecta, (lanturile nu erau absolut deloc alungite si nici nu aveau joc, pinioanle nu agatau, finnd piese originale) tind sa cred ca zgomotul la mine se auzea datorita intinzatorului de la cel de al doilea lant. In cazul meu, cred ca distributia mai tinea fara probleme 50000 km. De la schimb am parcurs aproximativ 2000 de km, masina merge foarte bine, nu se mai aude niciun zgomot nici la rece nici la cald, nu este mai silentioasa decat inainte de schimb, consumul si puterea sunt la fel, fara scurgeri de antigel sau ulei, motorul s-a montat inapoi exact la fel cum a fost pus de fabrica, fara cleme, mufe sau plastice rupte. Cost total distributie incluzand lantul si pinionul de la pompa de ulei + ulei BMW LL04 + filtru de ulei + antigel nou - 3700 Ron.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Urmeaza sa imi cumpar un X1, cu motorul n47. Urmaresc de mult timp acest topic, dar pana acum nu am fost direct implicat...

Oare nu ar fi de ajutor sa se introduca in cadrul topicului un poll, unde sa aflam cati posesori de BMW cu aceasta motorizare exista pe forum, cati au avut probleme cu distributia si la cati km? Si, eventual, cati au schimbat-o preventiv si la cati km?

Spun toate acestea, pentru ca este unul din cele mai animate topicuri, iar informatia se intinde pe mai multe sute de pagini si cred ca nu ar fi rau sa fie condensata ca sa avem o imagine mai clara a problemei cu distributia la acest motor!

 

Am venit cu propunerea asta dar nu s-a dorit... De ce? cred ca va dati singuri seama...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am venit cu propunerea asta dar nu s-a dorit... De ce? cred ca va dati singuri seama...

 

Nu, nu stim... Te rog sa ne luminezi. Insist chiar.

 

A fost sondaj. Chiar doua (daca mai tin bine minte) cu 2 intrebari: la cati km ati schimbat distributia si la cati km a aparut zgomotul. Concluzia a fost zero pentru ca multi useri care nu au avut N47, au votat. Oricine poate vota si nu poti opri pe cei neinteresati sau care nu au avut N47 sa o faca.

 

@danmatyas - te rog sa postezi explicatia. Hai spune ca am interese... Hai ! :popcorn:

Link to comment
Share on other sites

Bala, mie mi-a fost sters postul respectiv.

De ce? Pentru ca nu se doreste a se sti cate or crapat "pe bune". Probabil numarul este infim. Service-urile profita de pe urma psihozei generate de problema asta si nu se doreste o atenuare. Cand castigi 2-300 euro pe zi din schimbul de distributii trebuie sa fii tampit sa renunti la asta.

 

Asta cu "un prieten are un n47 care a crapat" .. ma lasa rece.

 

Ce e asa de greu sa se faca un poll, care sa apara aici in susul paginii? Sa vedem si noi la cati useri a crapat, cati useri or schimbat preventiv si cati useri au distributia originala. Cred ca mai usor si-ar face o imagine asupra problemei utilizatorii acestui forum.

Link to comment
Share on other sites

Ce e asa de greu sa se faca un poll, care sa apara aici in susul paginii?

 

Tu nu ai citit ce am scris mai sus? Si da, eu am sters postarea ta. Topicul are cateva SUTE de pagini in plus (pe care le-am sters/ascuns) si am incercat sa fac topicul cat se poate de transparent. Fara postari inutile.

 

Printre acele incercari, EU am pus chestionar de cateva ori. Studiind acel chestionar si cine a votat in el, a rezultat ca mai mult de jumatate din useri au votat aiurea. Si atunci ce sens are acel chestionar?

 

Stergerea postarii tale a avut ca motiv postarea legata de topic si nu de distributie. Au fost nspe astfel de postari. Evident si zeci de postari care erau legate de chestionar la vremea aceea etc. Nu e nicio conspiratie aici.

 

P.S. Suntem vreo 2-3 (cred) care pot sterge postari. Niciunul nu avem service :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Tocmai ce am cumpĂŁrat un f30 cu n47 185000 km an 2013. Sunt hotĂŁrât sa NU umblu la Distribuție pana nu aud ceva suspect sau pana crapĂŁ . ĂncĂŁ analizez dacĂŁ sa umblu sau nu la cutie ca sa schimb uleiul . Schimba f bine și mi e teama sa nu fac mai degrabĂŁ rĂŁu .
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Am ajuns cu E90-ul meu la 240k si ma gandesc sa ii schimb distributia, preventiv. Dupa tot ce am citit pe forumuri, cred ca e mai bine asa.

Ce piese trebuie schimbate? lant, pinioane, altceva?

Vreo recomandare de service aveti? Locuiesc in Timisoara

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

sa ne spui si noua cat a costat,unde ai schimbat,si pareri personale

 

ma costa 7000 lei, in pitesti (eu sunt din timisoara, dar aici cel mai ok am gasit la 9600 lei) si schimb asa:

 

kit distributie OEM

volanta LUK

kit ambreiaj LUK

filtru ulei + aer + ulei bmw 5w30 twin power

 

total 7250 lei dar mi-a facut reducere 250 lei, ca sa imi scot drumul :))

 

am sa revin si cu alte detalii

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.