Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

din filmari nu poti trage o concluzie....va spun sincer ca am inregistrat motorul si se aude la fel ca cel de sus...sau asemanator..dar in realitate e ceas.

calmeaza-te....cred ca pe inregistrari sunt si foarte multe ecouri....de acolo un sunet pe fundal care iti lasa impresia ca e de lant...in realitate nu se aude asa.

Link to comment
Share on other sites

Mi-am făcut programare la schimb - dă-o în mă-sa :)

Din păcate pe garanție nu o pot face "preventiv" - doar dacă cedează și chiar și atunci se va strâmba mult și bine din nas.

 

Plus că la ce noroc am, se duce probabil după ce iese din garanție :purple:

Edited by deeJayOg
Link to comment
Share on other sites

Mi-am fĂŁcut programare la schimb - dĂŁ-o ĂŽn mĂŁ-sa :)

Din pĂŁcate pe garanție nu o pot face "preventiv" - doar dacĂŁ cedeazĂŁ și chiar și atunci se va strâmba mult și bine din nas.

 

Plus cĂŁ la ce noroc am, se duce probabil dupĂŁ ce iese din garanție :purple:

 

Nu vreau sa fiu rau, dar parca cu cateva pagini in urma nu voiai sa accepti faptul ca nu s-a rezolvat problema la motoarele de dupa 2012 ori 2014 ori "whatever" an. Asa cum ziceam si atunci, la nivel teoretic problema inca persista. Poate ca intr-adevar a mai scazut rata celor care se defecteaza, de altfel e normal acest lucru avand in vedere ca s-au tot imbunatatit piesele de-a lungul timpului. Problema cea mare dpmdv este ca n-au imbunatatit si lanturile, nu le-au facut mai rezistente a.i. sa nu se mai intinda in timp. Sa le fi lasat precum cele de pe M47, dar daca din faza de proiectare a motorului au mers cu un asfel de lant firav, asa cum exista in prezent, mai mult ca sigur nu poti adauga ulterior un altul mai gros. Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Ei nu. Exista loc si pentru lanturi si pinioane mai sanatoase, dar pe cine mai intereseaza reproiectarea distributiei la un motor care nu se mai fabrica decat ca piesa de schimb?

Ma mir totusi ca nu s-a gasit un producator aftermarket care sa preia fraiele si sa faca un kit mult mai zdravan. Ar fi facut bani seriosi din asta. Nu trebuia sa produca nimic altceva decat distributii de N47, multi ani de-aici inainte.

 

DeeJay, putin se auzea si la tine. In afara de niste bani, nu ai ce pierde inlocuindu-l.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa fiu rau, dar parca cu cateva pagini in urma nu voiai sa accepti faptul ca nu s-a rezolvat problema la motoarele de dupa 2012 ori 2014 ori "whatever" an. Asa cum ziceam si atunci, la nivel teoretic problema inca persista. Poate ca intr-adevar a mai scazut rata celor care se defecteaza, de altfel e normal acest lucru avand in vedere ca s-au tot imbunatatit piesele de-a lungul timpului. Problema cea mare dpmdv este ca n-au imbunatatit si lanturile, nu le-au facut mai rezistente a.i. sa nu se mai intinda in timp. Sa le fi lasat precum cele de pe M47, dar daca din faza de proiectare a motorului au mers cu un asfel de lant firav, asa cum exista in prezent, mai mult ca sigur nu poti adauga ulterior un altul mai gros. Bafta!

 

Nu este distribuția. M-am panicat degeaba. Detalii în topicul mașinii mele.

 

RaYn3 - tu ai dreptate în ce spui, doar că felul în care ai pus problema atunci a lăsat altceva de înțeles. Te-ar ajuta foarte mult în a-ți susține punctul de vedere dacă nu ai pune problema agresiv. :)

În fine, no harm done. Noi să fim sănătoși și să ne bucurăm de mașini.

Edited by deeJayOg
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Eu tocmai am luat un N47, N47D20A, 2008 cu distributia proaspat schimbata luna trecuta.

 

Ce mi se pare totusi ciudat este faptul ca dimineata, la rece cand pornesc motorul acesta este foarte silentios la relanti, insa dupa ce se incalzeste se aude un "tacanit" extra care vine sigur din zona distributiei - nu este sunetul clasic de zale in galeata sau zornaitul / sâsâitul ritmic (am vazut live unele masini la care distributia se auzea clar), pur si simplu mi se pare ca se aude lantul cum lucreaza. Daca o turez la 1500-200rpm, aud doar sunetul normal de diesel. In rest motorul nu trepideaza, trage normal, din habitaclu nu aud absolut nimic.

 

Acestea fiind zise, vi se pare un comportament normal? N47 mi se pare mult mai galagios afara decat M47, din habitaclu N47 de abia se aude, M47-ele il auzeam.

 

O sa postez cate un video cu sunetul de la rece si la cald.

 

Multumesc.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La M47, stand langa masina, motorul mi se pare mult mai silentios decat N47 in aceleasi conditii. Din habitaclu, N47 mi se pare ca se aude mai putin si vibreaza mai putin.

 

Pe mine totusi ma nelinisteste acest tacanit la cald provenit din zona distributiei. Sa fie normal? Se aude distributia in mod normal la N47?

 

Nu mai zic de faptul ca cei care au schimbat distributia nu au etansat corect si pierd ulei intre cutie si motor .. cel mai probabil va trebui dat jos motorul iar.

Edited by fullrespect
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am revenit cu video. Datele problemei: N47D20A / 2008 / 177cp - distributia schimbata in iulie.

 

Motorul rece, prima cheie dimineata: https://drive.google.com/file/d/0B1T2aSB8V6BeZWpMR3dSQXlEbjQ/view

 

Motorul cald, dupa un drum de 80km: https://drive.google.com/file/d/0B1T2aSB8V6BeXy0waUlkOW1NQzQ/view (ca sa intelegeti ce se intampla acolo, m-am plimbat pe langa ea si am bagat telefonul sub prag la sofer, cat am putut ca sa ajung aproape de distributie).

 

Telefonul distorsioneaza, dar live diferentele de zgomot sunt destul de evidente de la rece la cald. La rece este mult mai silentios si nu se aude acel tacanit metalic din zona distributiei. Din interior, atat la rece cat si la cald, motorul de abia se aude, este foarte silentios.

 

Vi se pare un sunet normal? Sa fie oare de la uleiul BMW LL-04 5W-30 care este foarte "apos"? Are 1 luna si ceva de cand este in motor. Sa nu fie oare distributia pusa la punct cum trebuie? Masina functioneaza foarte ok in rest, dar acest zgomot metalic nu mi se pare tocmai ok.

Edited by fullrespect
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Este posibil sa fie uzate, am vazut ca fulia de la vibrochen fuleaza usor si intinzatorul vibreaza / joaca destul de puternic (nu stiu daca este normal), insa tacanitul metalic se aude de undeva din spatele motorului; se aude mai puternic din lateralul masinii, in fata - unde sunt rolele - nu se aude asa tare.

 

Mersi pt. feedback!

Edited by fullrespect
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Este schimbata pe 4 iulie, kit complet, dar nu stiu ce naiba i-au facut. Masina a fost adusa din DE cu distributia foarte uzata si ca s-o vanda samsarul i-a facut distributia, am factura, poze si filmari de la operatiune (metoda cu motorul dat jos). Maine dimineata am programare pentru o constatare la acelasi service, ma gandesc ca poate n-au pus-o la punct cum trebuie ..

 

Sunete de zale sau ritmice intre 1500-2000rpm nu are.

Edited by fullrespect
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Este schimbata pe 4 iulie, kit complet, dar nu stiu ce naiba i-au facut. Masina a fost adusa din DE cu distributia foarte uzata si ca s-o vanda samsarul i-a facut distributia, am factura, poze si filmari de la operatiune (metoda cu motorul dat jos). Maine dimineata am programare pentru o constatare la acelasi service, ma gandesc ca poate n-au pus-o la punct cum trebuie ..

 

Sunete de zale sau ritmice intre 1500-2000rpm nu are.

 

Stii si daca piesele schimbate au fost toate OE, desi cel de la care ai cumparat fiind samsar cu siguranta a pus ceva aftermarket, de Febi poate. La distributie cred ca-i cea mai mare greseala sa pui piese aftermarket si nu OE. Mai mult ca sigur asta a si facut samsarelu. Doar nu investea el banii pt un kit OE, de unde-i mai iesea lui castig dupa?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Orice este posibil, pe factura piesele au fost 1274 lei, dar nu scrie daca sunt OE sau Febi. El spune ca sunt OE, din poze patinele de exemplu arata fix ca cele OE, ultima varianta.

 

Ideea este ca samsarelul a luat-o ieftin de acolo, avand probleme cu distributia. A luat-o pe platforma, a investit aproape 3000lei in ea si tot a castigat peste 500 euro la ea.

Edited by fullrespect
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Orice este posibil, pe factura piesele au fost 1274 lei, dar nu scrie daca sunt OE sau Febi. El spune ca sunt OE, din poze patinele de exemplu arata fix ca cele OE, ultima varianta.

 

La banii astia cu siguranta n-au fost OE. Pe mine cand am schimbat in iarna kitul, m-a costat 2600RON, aici incluzand si uleiul si filtrul de ulei. In total au fost vreo 20 sau 21 de repere, fara ulei si filtru. Poate n-a schimbat decat cateva piese si atunci se poate doar acelea sa coste atat.

Link to comment
Share on other sites

Cam asa arata distributia noua.

 

Din ce vad pe pinioanele alea, scrie BMW pe ele.

 

Chiar si asa, sa zicem ca e Febi - sa faca asa urat dupa doar 4000 de km?

 

Si alta chestie pe care nu o inteleg - de ce la rece nu se aude absolut nimic si la cald se aude? Daca era distributia asa varza, n-ar fi trebuit sa faca mereu? Sau in turatie?

post-84190-0-24159600-1503926365_thumb.jpg

post-84190-0-37964900-1503926373_thumb.jpg

Edited by fullrespect
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce vrei tu de fapt?

Vrei ca unul dintre noi sa te linisteasca, sa iti spuna ca e ok?!?!

Daca te incalzeste cu ceva, ti-o spun eu.

Daca vrei sa stii cu adevarat daca ai zgomot de distributie, mergi la un mecanic bun.

Aici discutiile ar trebui sa fie cu totul altele, nu pe langa un video postat...irelevant.

Mai avem un coleg care stia de zgomot si s-a amagit...a amanat...si acum ii face pomana de 3 saptamani.

Link to comment
Share on other sites

Pai am spus ca am programare maine dimineata pentru constatare la service-ul unde a fost facuta distributia si as vrea sa solutionez acolo pe garantie, daca este cazul.

 

Nu vreau sa aman nimic, din contra, vreau sa fie ok. De ce am postat aici? Pentru ca poate acel sunet este normal, poate nu, pentru mine este primul BMW dar am vazut pe aici multe persoane cu destule experienta care poate-si pot da seama daca e OK sau nu, in mare. Am vazut inainte sa o cumpar pe asta si M47 si N47 si de fiecare data N47 a fost mai zgomotos, dar la unele dintre ele se auzeau zgomote specifice de zale. La asta nu se aude asa ceva, dar tacane la relanti in spatele motorului. Poate e distributia, poate e volanta (desi nu are semnele clasice ca e obosita), habar nu am.

 

In Ploiesti greu de tot cu mecanici buni pe BMW, trebuie sa vin la Bucuresti.

Edited by fullrespect
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.