Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

A inceput sa se auda distributia la al meu N47

Cam cat estimati ca mai merg cu ea asa? A testat sau stie cineva?

 

Nu-ti poate garanta nimeni ca distributia ta va mai tine X Km. Si asta in conditiile in care au fost cazuri cand s-a rupt lantul si fara sa fi avut zgomot specific anterior ruperii. Incearca s-o schimbi cat mai repede posibil. Eventual pana la schimb, evita s-o fortezi prea tare.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Kitul de distributie pentru modelul dvs contine urmatoarele piese:

 

1 Lant pompa ulei

1 Pinion pompa ulei

1 Surub pinion pompa ulei

1 Lant pompa injectie

1 Lant axa came

1 Pinion axa came

1 Pinion pompa inalta presiune

1 Patina ghidaj superioara

1 Patina intinzatoare superioara

1 Patina ghidaj inferioara

1 Patina intinzatoare inferioara

1 Sprituitor ulei

1 Intinzator lant superior

1 Intinzator lant inferior

1 Garnitura capac tacheti

1 Garnitura capac distributie

1 Garnitura baie ulei

1 Simering capac distributie

1 Spray curatare

1 Mastic etansare

4 Saibe etansare injector

1 Filtru ulei

5.2 litrii ulei

 

 

Toate piesele sunt din ultimele repere concepute de BMW si imbunatatite.

Toate reperele sunt originale BMW, livrate din depozitul BMW Group Werk Dingolfing.

Lucrarea se inregistreaza in istoricul BMW online (serverul din Munchen)

Lucrarea beneficiaza de garantie 2 ani (persoana fizica ) 1 ani (persoana juridica) si 3 luni la manopera service de montaj.

Masina este gata in aceasi zi daca se receptioneaza la ora 09:00.

Clientul poate asista langa masina (in conditiile impuse de unitatea service)

Inainte de inceperea lucrarii masina este testata atat test drive cat si diagnoza computerizata.

La final se executa verificarea finala a masinii ( test drive si diagnoza stergere erori)

Curatarea plasticelor motor cu solutii speciale fara apa, gratuit.

Deviz complet cu toate reperele inlocuite.

Constatare mecanica gratuita.

Posibilitate de a primi piesele vechi (la solicitarea clientului)

Inlocuire kitului de distributie se face fara demontarea inutila a motorului (se demonteaza doar cutia de viteze).

 

Pretul pentru toata lucrarea este de 4500 RON

 

 

Poate mai intereseaza pe cineva

Link to comment
Share on other sites

Lumea nu stie cum sa scape de reprezentante si tu ii trimiti acolo?

Eu cel putin abea am asteptat sa iasa f10-le din garantie ca sa scap de incapabilii aia de la Bavaria. Tu inca traiesti cu impresia ca in reprezentante se face treaba buna, dar probabil ca nu ai avut treaba cu ei.

Nu m-as mai duce sa schimb nici un bec in reprezentanta.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Lumea nu stie cum sa scape de reprezentante si tu ii trimiti acolo?

Eu cel putin abea am asteptat sa iasa f10-le din garantie ca sa scap de incapabilii aia de la Bavaria. Tu inca traiesti cu impresia ca in reprezentante se face treaba buna, dar probabil ca nu ai avut treaba cu ei.

Nu m-as mai duce sa schimb nici un bec in reprezentanta.

Cred ca vorbim de reprezentante diferite.

 

A cerut o parere omu‘, nu o „trimitere“ undeva anume.

In manual spune sa schimbi anumite piese si surubaraia aferenta, e alegerea ta/fiecaruia daca le schimbi sau nu.

 

Probabil ai avut experiente neplacute de esti asa pornit.Probabil mecanicii buni lucreaza pe alte meleaguri iar managementul lasa de dorit.

Si uite cum ajungem iar la politica :))))))

Daca citeai cu atentie postul meu si al lui, ai fi observat ca cei 3.800 sunt doar distributia, pe cand cei 4.500 au si uleiul cu filtrul.Deci pretul dat de mine este aproape de adevar.

 

Nimeni nu are de unde ghici ce schimba im banii aia 😊

De aceea am intrebat.

 

Iar eu personal nu am citit despre ei pe net, ci doar din posturile colegilor.Si nici acolo nu am fost deoarece ma costa f mult drumul pana la ei.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Lumea nu stie cum sa scape de reprezentante si tu ii trimiti acolo?

Eu cel putin abea am asteptat sa iasa f10-le din garantie ca sa scap de incapabilii aia de la Bavaria. Tu inca traiesti cu impresia ca in reprezentante se face treaba buna, dar probabil ca nu ai avut treaba cu ei.

Nu m-as mai duce sa schimb nici un bec in reprezentanta.

 

Sa nu crezi ca doar la noi se intampla asta .

Am un prieten care a avut o experienta asemanatoare in Germania ,servicii varza ,preturi uriase .

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Pai din cate stiu eu pagube foarte mari nu ai, mai mult ca sigur a lovit in supape si ti le-a facut praf + rectificare chiulasa + tacheti si eventual 2 pistoane dar nu e obligatoriu + un nou kit de distributie + manopera.. te duce ceva..

 

Reparat in Giroc. Am mers 1000km si e OK. Pana acum......

Concluzia: masina noua e masina noua (dar scumpa). Masina second e loterie indiferent daca o cumperi de la reprezentanta sau de la celebra bunicuta care a mers cu ea doar in piata, iar problema lantului nu a fost rezolvata de BMW nici in F30.

Link to comment
Share on other sites

Eu aș fi curios ce a zis mecanicul care a lucrat, care a fost cauza ruperii?

 

Iti spun eu ce mi-a zis si mie. Daca a fost in Giroc, cel mai probabil ca a fost la Csaba, mecanicul meu :) Asadar, problema este lantul in sine, e subdimensionat. In timp se alungeste, isi creaza joc in zale, joc care va genera vibratii in tot subansamblul. In acelasi timp loveste in patine care ultimativ se vor sparge. Simplu, nu?!?!

Link to comment
Share on other sites

Iti spun eu ce mi-a zis si mie. Daca a fost in Giroc, cel mai probabil ca a fost la Csaba, mecanicul meu :) Asadar, problema este lantul in sine, e subdimensionat. In timp se alungeste, isi creaza joc in zale, joc care va genera vibratii in tot subansamblul. In acelasi timp loveste in patine care ultimativ se vor sparge. Simplu, nu?!?!

 

Nu m-ai înțeles, nu vreau explicația generală pentru problemă.

Aș fi vrut să știu, odată ce și-a băgat meseriașul nasul acolo, dacă observă ceva concret sau diferit la mașina asta altceva decât problema clasică.

Edited by deeJayOg
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu m-ai ĂŽnțeles, nu vreau explicația generalĂŁ pentru problemĂŁ.

Aș fi vrut sĂŁ știu, odatĂŁ ce și-a bĂŁgat meseriașul nasul acolo, dacĂŁ observĂŁ ceva concret sau diferit la mașina asta altceva decât problema clasicĂŁ.

Care ar fi problema clasica?

Interesant e ca stiu masini cu f multi km care n au nimic versus paranoia.

Eu cred ca exceptand start/stop si intervalele lungi o cauza ar fi ...cel putin 2 producatori de lanturi.Altfel nu mi explic...

Hai sariti cu argumente!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.