Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

 

Din greseala cu autocorrect s-a scris tzeparii.Parerea mea este ca nu sunt tzepari, am avut doar 2 experiente cu ei, pozitive amandoua.

Este o cenzura de la administratorul forumului.

Nici eu n-am avut probleme cu ei. Masina la care s-a schimbat distributia la ei acum 4 ani merge impecabil, niciun sunet de lant. Am rezolvat si o mica problema la ei pe garantie, fara absolut niciun comentariu si rapid.

In fine...fiecare o schimba unde se simte mai bine :))

Edited by Alexandru'
Link to comment
Share on other sites

Sincer sa fiu , nu am intrebat.

Eu sincer nu as avea rabdare sa stau aprox 5 ore sa urmaresc ce fac baietii.E bine ca primesc garantie 2 ani.

Sincer sa fiu nu am lasat masina nicaieri pana acum cateva zile, la curatat de galerie de admisie la un service cu prestanta buna de BMW in special. As fi stat acolo dar mi-au spus ca dureaza cateva ore, imi fac ei poze si vin dupa. Zis si facut, ma intorc dupa cateva ore vad pozele, totul in regula, s-a curatat cum trebuie egr ul si galeria. Plec, mai tarziu dau feedback la patron ca totul e in regula si masina merge f bine. A doua zi ii dau talpa mai tare la masina si a inceput sa suiere turbina dupa inchipuirile mele, m-am speriat asa tare, deja imi imaginam cele mai nasoale chestii...de ce am lasat eu masina si am plecat. Trag pe dreapta si cand colo nu erau stranse ambele surubuiri de la galerie din fata deloc si ele vibrau asa de tare incat se auzea ca o turbina pe duca. Mi-am jurat ca pe viitor nu mai las masina nici pe mana Papei la sfintit fara sa fiu eu acolo.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Se poate asisista la interventie la cei de la Alba?

Da,poti asista la toata lucrarea,eu am schimbat la ei exact acum 1 an,am veeificat toate reperele schimbate sa fie ultimele coduri scoase pe piata,vad ca pretul a ramas acelasi ,3500 ron cu tit cu schimb ulei si filtru.Recomand.

Link to comment
Share on other sites

Da,poti asista la toata lucrarea,eu am schimbat la ei exact acum 1 an,am veeificat toate reperele schimbate sa fie ultimele coduri scoase pe piata,vad ca pretul a ramas acelasi ,3500 ron cu tit cu schimb ulei si filtru.Recomand.

Mersi, greu sa mai ai incredere in cineva. Chiar acum o zi prietena mea vorbea cu o fata pe social media, legat de intamplarea mea, a postat cum stau in frig sub capota si strang surubuiri si de aici a inceput discutia. Ii spune ea prietenei mele...Prietenul tau nu este paranoic, sotul/prietenul meu lucreaza ca mecanic la un service si se pun piese din dezmembrari clientului care le comanda de noi. Eu am ramas socat ca in 2020 se mai intampla inca din astea.

Am adaugat si un link cu conversatia, scuzati gramatica fetei respective, trebuie apreciata sinceritatea:)

https://gyazo.com/f755da72233b5739b81680aa46c4e43e

Edited by dragos612
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Asa cum am spus, vreau sa revin si eu cu un feedback legat de baietii de la service-ul din Alba Iulia.Ieri am fost si mi-au schimbat distributia.

 

Nu am asistat la lucrare , pentru ca nu am dorit.Masina a mers foarte bine pana la Timisoara.

In timp ce lucrau la masina, m-au sunat sa imi spuna ca am scurgere de ulei pe la recitorul de ulei, si le-am spus sa schimbe garniturile.

 

Nu pot sa imi exprim o parere foarte obiectiva...sper ca au lucrat bine si nu voi avea probleme la masina in viitor,la distributie.

 

Un detaliu ce am observat...ei spun ca dau garantie 2 ani fara limita de km, insa pe foaia ce am primit-o scrie 18 luni garantie.Pe factura sau pe deviz nu apare fiecare componenta schimbata, ci scrie kit ambreiaj".Spec ca au schimbat toate cele 3 lanturi.

 

Pret final distributie + garnitura racitor ulei 3850 lei.

Edited by X X L
Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

Azi am schimbat distribuția BMW E91 2010 2.0d N47 ,166.000 km.

Am fost in Bistrița la Service ! Sunt mulțumit .

Lucrarea a durat in jur de 7 ore!

Schimbat distribuție-3500 lei

Schimbat ulei cutie automata plus filtru-2000 lei

Curățat galerie admisie cu clapete noi -800 lei

Garanție 2 ani la distribuție.

 

Numai bine!

Link to comment
Share on other sites

Cum se simte motorul la asa investitie, era uzura mare la distributie?

Cred ca da,caci mecanicul a spus ca am fĂŁcut bine ca am schimbat o , cĂŁci era pe ducĂŁ la 166k iar motorul se simte la fel,parca trage mai bine,dar cred ca este de la galeria de admisie fiind curĂŁțata acum. Tin sa precizez ca uleiul și filtrele le am schimbat numai la 10k. Iar mașina a rulat doar in Germania... problemele cu distribuția la N47 sunt costisitoare... Așa ca schimbați din timp ca sa evitați costuri enorme.. Am prieten care au pĂŁțit o aici. Bmw x1 2013 ,180k distribuție rupta in mers in Decembrie...5000€ motor și reparație.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Cred ca da,caci mecanicul a spus ca am fĂŁcut bine ca am schimbat o , cĂŁci era pe ducĂŁ la 166k iar motorul se simte la fel,parca trage mai bine,dar cred ca este de la galeria de admisie fiind curĂŁțata acum. Tin sa precizez ca uleiul și filtrele le am schimbat numai la 10k. Iar mașina a rulat doar in Germania... problemele cu distribuția la N47 sunt costisitoare... Așa ca schimbați din timp ca sa evitați costuri enorme.. Am prieten care au pĂŁțit o aici. Bmw x1 2013 ,180k distribuție rupta in mers in Decembrie...5000€ motor și reparație.

Pe mine cel puțin nu ma ĂŽncĂŁlzește deloc faptul ca o masina a rulat numai ĂŽn Germania. Ba dimpotrivĂŁ, majoritatea nemților fac schimbul de ulei la 2 ani sau 25-30.000 km. O fi uleiul ala long life dar eu nu pot sa țin uleiul 25.000 km

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Va salut! Am cumpărat și eu recent un BMW e92 320d 120kw 163 cai(power reduction) din 2008. Sunt foarte mulțumit de cum se comporta motorul, doar ca mi se pare puțin mai zgomotos la relanti din afara fata de vechiul m47, in schimb in interior este mult mai silențios. Vechiul proprietar a insistat sa nu umblu la distribuție prea curând, deoarece a zis ca a fost schimbată de el.Dacă puteți sa îmi acordați o părere in legătura cu sunetul motorului și dacă vi se pare vreun sunet diferit venit din zona Distribuției . Va las aici 2 link-uri cu video.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Al doilea video nu e relevant.

 

In primul nu se aude la sec 10.

 

Deci stai linistit, asta e parerea mea.

 

Cand o sa ai la ralanti acel fasait, frecat , ala e zgomot de lant intins!Atunci tre sa ti faci griji.

 

Se mai aude acel fasait la 1.500 ture, astea doua sunt semne de lant intins( cu sau fara patina sparta).

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc frumos pentru răspuns. Distribuția oricum va fi schimbată, dar am fost curios dacă acesta este sunetul specific al acestui tip de motor. Am mers cu foarte multe m47 și au fost mai silențioase. In interior nu se aude absolut nimic.Am schimbat ai uleiul cu filtrele acum 2 zile, ulei 5w-30 BMW , dar nu s-a schimbat nimic. Mai las un video, poate e mai relevant.

 

Link to comment
Share on other sites

Pe mine cel puțin nu ma ĂŽncĂŁlzește deloc faptul ca o masina a rulat numai ĂŽn Germania. Ba dimpotrivĂŁ, majoritatea nemților fac schimbul de ulei la 2 ani sau 25-30.000 km. O fi uleiul ala long life dar eu nu pot sa țin uleiul 25.000 km

 

In Germania sunt sigur ca BMW nu este o masina de oras. Apoi NU este o masina ieftina la fel de bine.. inteles. Cei mai multi posesori nemti sigur au ales BMW pentru a face naveta intre orase.. asadarun schimb de ulei la 25-30k km cand faci peste 100-150 km pe zi intr-o tara ca Germania este FIRESC!

 

Daca nu ti-a placut ca schimburile au fost facute la 25-30k km puteai sa incerci sa iei BMW nou; se gaseste. :pardon:

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu ai zgomot de distributie, dar daca nu ziceai ca-i N47 puteam baga mana-n foc ca-i M47. Cel putin la al meu F10, motorul este de departe mult mai silentios decat asta al tau sau decat M47-le de pe fostul E90. Poate asa suna primele versiuni de N47 si atunci e totul in regula.
Link to comment
Share on other sites

Nu ai zgomot de distributie, dar daca nu ziceai ca-i N47 puteam baga mana-n foc ca-i M47.

pe E92 320d an 2008 s-a montat doar N47 simplu, din primele loturi/serii de astfel de motoare...

 

in noiembrie 2008 s-a trecut la generatia N47N, odata cu aparitia celebrelor lanturi de distributie rupte :blush:

Link to comment
Share on other sites

Va multumesc pentru rĂŁspuns! Da, ĂŽntr-adevĂŁr mașina este din 03 2008.Am citit aproape toate paginile legate de distribuție și nici eu nu am auzit vreun sunet diferit venit din zona lanțului. Doar de “ronțĂŁitul” acela pronunțat ĂŽmi fĂŁceam griji. 😶Sper sa am ocazia anul acesta sa vin la meetenguri sa observ și eu diferența fata de alte motoare.😊
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.