Jump to content

Revizie F30


Dragos_nou

Recommended Posts

Face masina in germania 4-5 schimburi la 30k km si o pui tu pe picioare cu schimburi la 10k...LOL.

Sau cea mai tare explicatie e ca din cauza prafului trebuie facute schimburile mai des, de parca ar intra praful in motor ca in filtru de aer.

  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Problema e alta.

 

Masina vine din Germania cu 200-250 000 km reali. E cumparata de cineva cu 150-180 000 km pe bord.

O tine doi ani, timp in care nu-i face nici o revizie. Se intampla foarte des. Sau ii schimba doar uleiul si filtrul. Sau doar placutele. Oricum stie ca o vinde altuia si vrea sa nu piarda absolut nimic din cat a dat pe ea cu doi ani in urma.

Apoi tu iei masina respectiva care deja are aproape 300 000 km si uleiul din ea are n km sau, mai rau, s-a pus cel mai ieftin ulei.

Caci pe net e simplu sa spui ca faci revizia la 10-15 000 km si ca-ti intretii masina impecabil.

 

Cati recunosc ca de fapt isi bat joc de masina?

Link to comment
Share on other sites

Cerere si oferta. Daca cererea de masini ieftine este maxima, prosti ar fi unii sa n-o satisfaca :)

Daca pui la vanzare o masina cu tot istoricul in BMW iti sar 10 in cap ca de banii aia isi iau seria 7 modelul nou din Vitan. Noi sa fim sanatosi :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pai in De masinile noi au carte service si intervalele de service trebuiesc respectate, daca scade nivelul la ulei poti sa completezi 1litru dar revizia nu se face decat la km indicati

Cand intra in service schimba tot ce trebuie, la 200k este inca ok masina

Daca tii la banii tai cand iei masina schimbi uleiul si faci o revizie generala.... schimbul de ulei la 15k este prea lung pentru un motor +200k

Link to comment
Share on other sites

Ca sa concluzionam pt colegul nostru cu f30 si 45 mii km...

 

Ii face o verificare totala, de control si siguranta.

Urmeaza graficul de revizii la termen conform bord masina...utilizand produse de calitate. cand ajunge la 300 de mii, mai vorbim de altceva reparatii, ca masina nu se intretone doar cu schimb de ulei.

Link to comment
Share on other sites

...e bine sa faci schimbul la 15.000km e o cifra rezonabila. Nici la 30.000 sa spunem ca nu ar fi o "crima" uleiul este conceput sa faca fata intr-o tara civilizata dar particularitatile ce tin de starea drumurilor (pline de praf), durata de functionare mai marea a motorului raportat la nr de kilometri parcursi samd. recomanda sa faci schimbul mai rapid....

Ce treaba are praful de pe drumuri cu uleiul ? Ai impresia ca intra in motor ? Pentru praful de pe drumuri exista filtrul de aer, si aicea vina paradoxul pestw tot se recomanda uleiul cu filtrul la max 15k km si restul de filtre la doua schimburi de ulei ...

Pentru regim de exploatare masina calculeaza singura cand trebuie, la noi probabil intre 15k si 20k, daca ai trai in germania probabil ai face 25k-30k. Dar realist privind eu filtrul de aer l-as schimba la max 10k. Uleiul cand il cere masina.

Link to comment
Share on other sites

:) mai exact 126620 de km parcursi de mine intr-un total 4.5 ani. ( pentru niste situatii nefericite masina a stat 2.5 ani, in 2 perioade diferite).

Masina avea 61823 cand am cumparat-o, tot de la reprezentanta din Germania, cum este si a ta.

 

In functie de modul de utilizare...am facut revizie si la 18 mii, si la 23, si la 25 de mii.

 

Editez, sa ii raspund si lui Bimmer in acelasi post (fac economie de spatiu virtual), in ordinea liniilor ingrosate:

 

1. am folosit o exprimare plastica, pentru - te uiti in bord ce scie, verifici nivelul lichidelor din cand in cand, preventive, ca poate un sensor uita sa reactioneze, cand faci revizi ii verifici si toate aticulatiile, echipamente electronice etc...in general incerci sa o protejezi..fara sa pornesti amsina si sa ajungi la 200 km/h imediat, dupa ce mergi mult timp in viteza, nu opresti motorul imediat..si multe altele "de baza".

 

2. Multumesc

 

3. Da, degeaba, pt ca am tot citit aici in mod pasiv, de cele mai ulte ori, depre proprietari care schimba piese si consumabile in draci, dar azi pun Castrol X, maine Mobil Y, poimane uita sa ii mai puna...in functie de promotii sau vanzatori. Aici am scris ceva ca am simtit in intrebarea initiatorului aceeasi bucurie si curiozitate pe care le-am avut si eu ceva ani in urma.

 

4. Tocmai, foarte multi nu stiu, si doar au impresia ca stiu. Forumul este o sursa buna de informare daca stii ale cui posturi sa le citesti, in rest, exista si alte surse...manual, carti, compararea informatiei.

 

5. Multumesc si aici.

6 Ai perfecta dreptate, de asta am si scris "bucurie in mod inteligent"

 

Iti multumesc mult pentru raspunsuri, aceleasi sfaturi mi le-au dat si cei de la BMW Germania.

 

Ca sa concluzionam pt colegul nostru cu f30 si 45 mii km...

 

Ii face o verificare totala, de control si siguranta.

Urmeaza graficul de revizii la termen conform bord masina...utilizand produse de calitate. cand ajunge la 300 de mii, mai vorbim de altceva reparatii, ca masina nu se intretone doar cu schimb de ulei.

 

Iti multumesc pentru raspunsuri!

 

Referitor la data si ora din masina, aveti idee de ce nu le retine?

Link to comment
Share on other sites

Ce treaba are praful de pe drumuri cu uleiul ? Ai impresia ca intra in motor ? Pentru praful de pe drumuri exista filtrul de aer, si aicea vina paradoxul pestw tot se recomanda uleiul cu filtrul la max 15k km si restul de filtre la doua schimburi de ulei ...

Pentru regim de exploatare masina calculeaza singura cand trebuie, la noi probabil intre 15k si 20k, daca ai trai in germania probabil ai face 25k-30k. Dar realist privind eu filtrul de aer l-as schimba la max 10k. Uleiul cand il cere masina.

 

Dintre toate filtrele, cel de ulei e cel mai important, de aceea e recomandabil sa fie schimbat mai curand. Si e si mic... 5 litri de ulei la fiecare sfert de ora trec prin filtru.. [(Sau poate fiecare1/2h ) ...ne putem permite sa punem ce-i mai ieftin..?] fata de cel de aer care eu il schimb o data pe an

Link to comment
Share on other sites

Revin cu intrebarea pentru ca problema persista. De cate ori fixez ceasul si data, masina nu o retine. Am tot citit pe forumuri, oamenii zic ca e de la baterie dar la mine se manifesta altfel. La ei, la fiecare pornire se reseteaza ceasul si data, si le apare sub forma --.--, plus ca se pierde si setarea climei si etc. La mine, dupa ce il fixez si merg cu masina e ok, apoi cand opresc si plec dupa 30 min(spre exemplu) ramane tot ora si minutul care a fost inainte de opire.(practic, nu curge timpul cand masina e oprita).

 

Any ideas?

Link to comment
Share on other sites

Am facut un update, luat de pe site-ul bmw. Sunt destul de nou in breasla si nu ma pricep foarte bine. Din ce am vazut eu, update-ul a fost doar pentru bluetooth si multimedia. Nu cred ca a afectat si altceva... Ai idee de unde pot lua soft nou pt update?

 

Multumesc mult

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salutare,

 

 

La diesel e aceeasi problema banuiesc, nu?

Nu inteleg de ce ei recomanda la 16.000 de km, asta am vazut in fisa de service pe care mi-a trimis-o un baiat de la bavaria..Pana la urma e oficial la 16.000 sau la 30.000 ?

Si apropo, ca vine vorba de revizie, cat v-a ajuns pe voi o revizie la un service autorizat BMW ?

 

 

Cele bune!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Buna intrebarea ..

 

Si eu am devenit recent posesorul unui bmw 318d 2013 automata . Sunt curios cat ar fi un service(revizie) la reprezentanta sau un schimb ulei cutie . Nasol ca nu mai au cu carte de service si totul e updatat in computerul masinii . A mea are 44.000 km si o singura revizie facuta in Germania .

 

Ma intreb in Romania cand merg la un Service si fac revizia , imi va updata cineva in computerul de bord ?? Ma gandesc ca nu e ceva complicat ..

 

Multumesc !

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Am un BMW 320 D XDRIVE din 2013. Am facut revizia la un service, mi-a resetat mesajele din bord, dar tot mi-a ramas 'VEHICE INSPECTION' - un triunghi cu semnul exclamarii in mijloc.

 

Atasez o poza, poate ma puteti ajuta.

 

Va multumesc,

post-79126-0-92773100-1472193885_thumb.jpg

Edited by bogu0191
Link to comment
Share on other sites

Deci poate cineva sa treaca in Service history ce s-a schimbat la masina la revizie ? Ma refer la cei de la service ..

 

Mi se pare o prostie de sistem si am citit in manual ca inclusiv apare daca a fost facuta revizia dar mai tarziu sau daca nu a fost facuta deloc .

 

Multumesc pt raspuns !

 

Da, se poate.

post-7514-0-16340700-1472634563_thumb.jpg

Edited by Robert
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.