Jump to content

Recuperare daune CNADNR


mcliviu

Recommended Posts

Salutare.

In decurs de 3 saptamani, am distrus doua anvelope. Una in a doua zi de Paste, una in seara asta, pe aceeasi portiune de drum (un drum cretin cu dale de beton).

Bun. Dincolo de nervii facuti, si de frustrarea resimtita, sunt decis sa imi recuperez paguba, preferabil dand in judecata CNADNR. In paralel, o sa vorbesc si cu asiguratorul sa vad cum se procedeaza in aceste cauze.

Este cineva care are experienta si ma poate indruma sa imi spuna cum ar trebui sa procedez?

Merci!

Link to comment
Share on other sites

nu pot sa iti dau prea multe sfaturi dar din surse sigure iti spun ca iti vei recupera paguba.cel putin asiguratorii isi recupereaza aproape intotdeauna daunele pe care le platesc clientilor care au casco.

totusi daca ai casco as apela la ei chiar cu riscul de a plati fransiza, iti dai seama ca un proces dureaza ceva ani.

 

pe ce drum ai patit necazurile? sa stim sa il evitam!

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

Este DJ601. Nu cred ca aveti treaba pe acolo. :-) Drumul este cum era cel de la pitesti spre colibasi, cu dale de beton. Din loc in loc, dalele sunt rupte la colturi, si sunt bucati de beton iesite in relief, ascutite... Stiu bine drumul ala, am trecut poate de mii de ori pe acolo, doar ca se deterioreaza de la an la an. E un adevarat pericol daca nu stii toate gropile. De data asta venea cineva din fata si nu am avut ce sa fac. Discutia este oricum irelevanta.

Daca stie cineva care este procesul prin care pot recupera paguba, m-ar ajuta. E mai mult o chestie de principiu acum decat de bani. Prima anvelopa am schimbat-o, asta a pus capac.

Edited by mcliviu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Se pare ca DJ-urile nu apartin de CNADNR, ci de Consiliul Judetean sau de Prefecturi. Deci, urmeaza niste plimbari pe la Giurgiu. O sa ma documentez mai mult cand ajung acasa, acum fiind pe drum. Edited by mcliviu
Link to comment
Share on other sites

Clar nu e usor ca persoana fizica, din cauza birocratiei. Practic, marea majoritate abandoneaza tocmai pentru ca procesele sunt de durata, iar castigul sub semnul hazardului. La asta se adauga numeroasele fraude, care sunt convins ca nu lipsesc. Din ce am citit, asiguratorii, in astefel de cazuri, se indreapta impotriva autoritatilor responsabile, de unde recupereaza mai departe daunele. Pentru ei e mai usor, pentru ca au avocati platiti sa faca asta.

Realist vorbind, este intr-adevar greu sa dovedesti ca accidentul s-a intamplat acolo...

Anyway, o sa sun maine sa vad ce sfaturi primesc de la casco, si sa vad daca pot pune pe acelasi dosar ambele anvelope, sau nu, insa nu imi fac mari sperante.

Acum ca m-am mai calmat, ma gandesc ca bine ca nu am tras de volan sa evit groapa, si bine ca am scapat nevatamati.

Speram sa raspunda cineva care a mai patit-o. Ma bucur ca nu mai sunt altii printre noi. :-)))

Link to comment
Share on other sites

Lasa ca am tras eu de volan sa evit o mare groapa si l-am urcat pe ala din dreapta mea pe trotuar.

Mi am cerust scuze si i-am explicat ca paguba ar fi fost mult mai mare pt mn daca intram in groapa.

Eu m-am ales cu aripa julita si cu usa dreapta infundata. El s-a ales cu: usa infundata si jantele fata julita.

Poate nu a fost cea mai buna decizie atunci.

Alta data am pus frana sa nu intru cu viteza intr-un canal care se lucra la el si doi colegi din trafic s-au pupat in spatele meu :(, nici nu stiu cum sa mai fac cand vad cate o groapa, sa inchid ochi ca "chineji"?!?!?!

 

 

Sent from my iPhone 1s using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Din cate stiu tre sa fii pe faza sa mergi la o sectie de politie in apropiere sa ceri PV inainte sa te adresezi asiguratorului sau mai departe in instanta. Nu prea merge sa mergi direct la constatare.
Link to comment
Share on other sites

Eu aveam un cretin cu o skoda in spate care statea lipit de mine si eram cu copilul in masina care dormea. Din fata venea masina, si nu am avut multe optiuni. Alternativa ar fi fost sa franez brusc, sa intre idiotul in spate, sa se sperie copilul samd.

Va trebui sa merg oricum mult mai incet pe acolo. Casco nu are rost sa deschid, o sa ma adresez politiei din zona si vad cum decurge.

Eu nu am timp sa pierd prin procese, si nici nervi.

Link to comment
Share on other sites

Dincolo de nervii facuti, si de frustrarea resimtita, sunt decis sa imi recuperez paguba, preferabil dand in judecata CNADNR.

 

Eu nu am timp sa pierd prin procese, si nici nervi.

Pacat, pe asta mizeaza si ei. Si erai asa hotarat la inceput. :hmm:

Link to comment
Share on other sites

M-am mai calmat. Avand in vedere ca e drumul spre tara, sunt mari sanse sa ma duc totusi. M-am consultat si cu alte persoane. Practic metoda ar fi sa platesti avocat care sa se ocupe. In cazul in care poti demonstra ca acolo s-a petrecut incidentul, castigul este singur, doar ca mai platesti avocatul.

Termenul de rezolvare realist e undeva la 1.5-2 ani.

Ar fi ideal sa existe vreo metoda de inlesnire a acestor procese, informatia este destul de putina, si fiind vorba de drept, interpretabila.

O sa vorbesc si cu un avocat ca idee.

Culmea e ca am trecut probabil de mii de ori pe acolo. Asa ghinion n-am mai avut niciodata...

Anyway, o sa revin cu feedback sa povestesc ce am facut si cum am procedat.

Interesant este, ca una din firmele cu care colaborez, are ca si client cj giurgiu. :-)))

Link to comment
Share on other sites

daca zici ca nu e problema de bani ci mai mult de nervi, nu stiu exact ce crezi ca se va intampla.

Castigi procesul, aia iti platesc nu din buzunar de la ei ci de la buget, adica banii nimanui.. nu o sa primesca nimeni nimic, nici o sanctiune, nici macar o taiere de salariu de 10 % pe o luna..

fix cum se intampla si la CEDO, niste judecatori corupti dau decizii de kkt si totul se plateste de boul platitor de impozite

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ma gandesc ca nu poti merge cu roata si sa o arati la o data ulterioara evenimentului.

Cred ca mult mai convingatoare sunt niste poze facute la momentul cand s-a intamplat si din care sa reiasa zona unde s-a intamplat (poza de ansamblu cu drumul si elemente identificabile ulterior), poza cu masina avariata. (sa se vada ca roata a pierdut presiunea si ca ai ramas in drum) si poze in care sa se vada detaliile avariei. Ma gandesc ca trebuie sa apara niste elemente comune fiecarei poze (un gard un stalp, pozitia masinii)

Dupa asta mergi la sectia de politie din zona respectiva si ceri document de constatare.

Politistul fiind agent constatator are mai multa credibilitate in instanta decat tine chiar daca constatarea se face pe baza declaratiei tale. El stie zona si zice da domne, asa e sau zice hai sa mergem sa vedem.

Cu documentul primit incepi demersurile.

Edited by mmneg
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.