Jump to content

interpretare erori


Recommended Posts

Reformulz intrebarile:Ce rol are pompa aia auxiliara ,si ce se intampla daca e stricata?Intreb deoarece nu simt ca as avea ceva probleme la caldura.

Senzorul ala de ventilatie unde este amplasat?

Care este presiunea optima in instalatia pt clima?

Multumesc.

Edited by 99buz
Link to comment
Share on other sites

Chiar nu stie nimeni unde este amplasat senzorul de ventilatie?In realoem mi-ar da ca este in panoul de clima dar ala este fan-ul pt panou nu as crede ca e senzor .Ceva pareri???? Edited by 99buz
Link to comment
Share on other sites

Banjiesc ca ai climatrionic!!Daca pompa auxiliara ii stricata, nu mai ai acea precizie de temperatura in masina! Practic acea pompa ii de fapt o electrovalva care deschide mai mult sau mai putin circuitul apei in functie de setarile pe care le ai tu pe acele rotite (23-24 grade etc) Defectul pompei poat bloca acel circuit pe zona pasagerului si sa fie functional doar pe zona soferului, sau invers sau sa fie ambele blocate!

Alt exemplu: seteaza aceeasi temperatura pe ambele zone si vezi daca vine caldura la fel! Apoi schimbi temperatura pe fiecare zona si vezi daca intradevar variaza in functie de setarile care i le pui tu!

Daca pe tester rezulta defecta sigur nu o sa iti respecte cerintele de temperatura puse de tine!

Bafta!!!

 

Iti dau un exemplu

 

 

Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pai pompa e pompa electrovala e electrovalava nu?doua chestii diferite corect?

Poate am mai patit cateodata ca sa nu imi bage caldura la fel dar nu prea am dat importanta.

Problema mai mare am avut cu ventilatorul gen dadeam la maxim ventiatia si nu mergea la maxim doar dupa cateva minute incepea de nebuna sa mearga la maxim,dupa care nu mai aveam treaba,a doua zi la fel.

Edited by 99buz
Link to comment
Share on other sites

Pai ii foarte normal!!!!!!! Ii una si aceeasi chestie!

Ia-o cum vrei! Ei o numesc aux pump, dar daca te uiti la ea ii ca o electrovalva, cu soleoid asta ca sa o recunosti mai bine!!

Referitir la ventilator ii absolui normal!!! Foarte normal!!!!

Daca tu pornesti masina si dai pe caldura cu ventilatorul la maxim, te temperatura respectiva ex 23 grade, ii absolut normal ca ventilatorul sa astepte pana cand apa sa ajunga la temperatura respectiva apoi dupa ce a atins temperatura porneste ventilatorul!

Ce ai vrea, sa ai 2 grade la apa si sa iti bage ventilatorul aer rece candtu l-ai programat pe 23 grade????sa te " congeleze"!!!

Deci ca functionare ii absolut normal!

Nu ii ca la dacie, dai caldura si pana baga aer cald iti ingheata ainile pe volan!

Din acest motiv functionarea automata ventilatorul depinde de setarile de temperatura puse de tine! Tu controlezi totul!

 

Climatronicul ii inteligent, mai putin noi care ar trebui sa il intelegem!!

Succes!!

 

 

Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.