Jump to content

320D e46 consuma 1L ulei la 300 km


Recommended Posts

Salut!

Am un BMW E46 320d 150cp, motorul trage foarte bine dar are un consum exagerat de ulei!!! Am schimbat uleiul, am pus mai vascos, toate filtrele sunt noi inclusiv cel epurator dar degeaba!

Am reconditionat turbina....consumul este la fel! Nu are scurgeri de ulei, daca merg linistit cu ea scoate fum albastrui exagerat (ceata), cand o forjez scoate putin fum negru.

Am fost la BMW, pe tester dadea eroare senzorul de oxygen, am schimbat- merge la fel!

A mai patit careva asa ceva?!....am cautat pe forum si nu am gasit nimic similar!

Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

In legatura cu fumul albastru poti sa incepi cu o verificare de injectoare, dar daca zici ca ai un consum mare de ulei, vezi un test de compresie, suna a piston spalat. Is curios ce ulei ai pus.

 

Drumuri bune!

Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

In legatura cu fumul albastru poti sa incepi cu o verificare de injectoare, dar daca zici ca ai un consum mare de ulei, vezi un test de compresie, suna a piston spalat. Is curios ce ulei ai pus.

 

Drumuri bune!

 

Salut, injectoarele pe tester arata ok, uleiul initial am pus original bmw 5w30. si consuma ulei si mai mult. Ulterior dupa ce am reconditionat turbo(deoarece avea joc axul) am pus ulei castrol 5w40, si am constatat ca consumul de ulei a scazut de la 1l/100km(turbo defect) la 1l/300km. Mentionez ca masina are 280000 km reali. De tras masina trage foarte bine si nu da semne ca ar fi obosita. Nu am idee la ce anume sa ma uit la motor, ce problema ar putea sa aiba.

Link to comment
Share on other sites

In cazul de fata cel mai probabil pot fi acele simeringuri de la supape, desi aceasta problema se aplica mai mult benzinarelor sau poate cel mai plauzibil, joc mare intre piston(ne) si cilndrii sau mai bine zis segmentii iesiti foarte mult din campul de toleranta.
Link to comment
Share on other sites

https://www.youtube....eature=youtu.be

a mea da cu fum la prima pornire daca o las la relanti si dupa ce stau mult la semafoare .daca o forjez dispare fumul de la relanti dar pare tot asa dupa ce merge la relanti mai multe minute.

ce credeti ca ar fi semeringurile de la turbo sau altceva? masina consuma aproape 1 l la 3000 de km.

precizez ca pe conducta care intra in egr din evacuare nu are nici gram de fum,deci exclud semeringurile de la supape.pe tubulatura de la turbo ii plin de ulei si in intercooler.

Edited by raulnicolae
Link to comment
Share on other sites

https://www.youtube....eature=youtu.be

a mea da cu fum la prima pornire daca o las la relanti si dupa ce stau mult la semafoare .daca o forjez dispare fumul de la relanti dar pare tot asa dupa ce merge la relanti mai multe minute.

ce credeti ca ar fi semeringurile de la turbo sau altceva? masina consuma aproape 1 l la 3000 de km.

precizez ca pe conducta care intra in egr din evacuare nu are nici gram de fum,deci exclud semeringurile de la supape.pe tubulatura de la turbo ii plin de ulei si in intercooler.

 

Verifica jocul axului turbinei: radial si axial.

Link to comment
Share on other sites

post-31557-0-73340000-1431968490_thumb.jpgjoc nu are numai radial de se si aude cand misc de el.problema ii sa nu fie si de la epurator ulei in turbo ca azi m-am uitat si la epurator si am curatat tot uleiul care era pe acolo si dupa ce am facut vreo 50 km cu masina iar s-a adunat ulei pe furtunasul ala care intra in tubulatura pe unde trage turbo aer .

post-31557-0-22235800-1431968476_thumb.jpg

 

 

si ceva poze cu turbina

filtru epurator ii de tip vortex

post-31557-0-64706500-1431968715_thumb.jpg

post-31557-0-76596600-1431968745_thumb.jpg

Edited by raulnicolae
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
Salut din nou...pana la urma am rezolvat problema foarte simplu, am schimbat motoru, acuma nu mai papa ulei dar cu motoru asta nustiu ce se intampla, am o vibratie in toata caroseria si cand accelerez vibratia ii si mai tare, si schimbatoru de viteze vibreaza si el exagerat de tare, si pe langa asta noxele de la motor sunt de 3 ori peste limita euro 4... daca are cineva ceva idei ce ar putea fi cu vibratia si cu noxele, astept raspunsurile voastre...multumesc
Link to comment
Share on other sites

Salut din nou...pana la urma am rezolvat problema foarte simplu, am schimbat motoru, acuma nu mai papa ulei dar cu motoru asta nustiu ce se intampla, am o vibratie in toata caroseria si cand accelerez vibratia ii si mai tare, si schimbatoru de viteze vibreaza si el exagerat de tare, si pe langa asta noxele de la motor sunt de 3 ori peste limita euro 4... daca are cineva ceva idei ce ar putea fi cu vibratia si cu noxele, astept raspunsurile voastre...multumesc

 

Super tare, ai pus altul mai stricat ca precedentul

 

Verifica pe tester injectoarele, debitmetrul

 

Tampoanele la motor, volanta sunt in regula?

Link to comment
Share on other sites

Salut din nou...pana la urma am rezolvat problema foarte simplu, am schimbat motoru, acuma nu mai papa ulei dar cu motoru asta nustiu ce se intampla, am o vibratie in toata caroseria si cand accelerez vibratia ii si mai tare, si schimbatoru de viteze vibreaza si el exagerat de tare, si pe langa asta noxele de la motor sunt de 3 ori peste limita euro 4... daca are cineva ceva idei ce ar putea fi cu vibratia si cu noxele, astept raspunsurile voastre...multumesc

 

 

:goodjob: Foarte simplu ai rezolvat problema...mama,.mama :frantics:

Odata cu schimbarea motorului meritau sa fie schimbati si suportii/tampoane motor&cutie ..poate de acolo e vibratia aia..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am rezolvat si vibratia de la motor...precizez ca reprezentanta BMW nu isi putea explica de unde vine vibratia...am schimbat tampoanele de cauciuc si s-a rezolvat!!!

am schimbat injectoarele de pe cel vechi si merge mult mai bine, dar pana la urma din cauza EGR-ului nu tragea masina...acuma trage foarte bine, dar m-am gandit ca totusi as vrea sa o resoftez. Ce spuneti?! Se merita?

Link to comment
Share on other sites

Ca tot se discuta despre consumul de ulei, americanii au facut un top al masinilor de pe teritoriul lor care consuma ceva mai mult ulei intre schimburi. BMW se regaseste in acel top cu destul de multe modele. Evident ca nici Audi nu sta prea "rau" Cred ca-s facute sa manance ulei mai nou. In present, faptul ca angrenajul consuma ulei in limita specificata de producator in cartea tehnica, nu este considerat ca si problema. BMW - 0.7l/1000Km, Audi - 1L/1000Km :)

 

LINK

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Ca tot se discuta despre consumul de ulei, americanii au facut un top al masinilor de pe teritoriul lor care consuma ceva mai mult ulei intre schimburi. BMW se regaseste in acel top cu destul de multe modele. Evident ca nici Audi nu sta prea "rau" Cred ca-s facute sa manance ulei mai nou. In present, faptul ca angrenajul consuma ulei in limita specificata de producator in cartea tehnica, nu este considerat ca si problema. BMW - 0.7l/1000Km, Audi - 1L/1000Km :)

 

LINK

 

Atentie prietenas...0.7/1 L consum de ulei intr-un interval de schimb al uleiului , adica 25-30.000 km ceea ce nu e asa rau :)

Link to comment
Share on other sites

Gresit.

Asa scrie la Audi/VW in carte la motoarele TFSI, ca pot consuma pana la 1L la 1000km si ca e "normal" :)

 

Eu ma refeream strict la stirea de mai sus...iar referitor la ce zici tu nu stiu ce sa zic...ar rezulta sa nu mai faci schimbul de ulei niciodata pt ca tot timpul e ca si nou completand cu 1L /1000km..

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Atentie prietenas...0.7/1 L consum de ulei intr-un interval de schimb al uleiului , adica 25-30.000 km ceea ce nu e asa rau :)

 

Daca mai citesti si tu prin manuale ori te interesezi la reprezentante, te asigur ca vei primi acelasi raspuns: 0.7L/1000Km si 1L/1000Km pentru motoarele M. Aia in STATE n-au verificat aceasta regula a celor de la BMW ori Audi ori care mai sunt pe acolo. Pur si simplu pentru masinile de o vechime pana in 4 ani, care totusi sunt masini aproape noi, chiar si acelea au un consum de ulei. Asta nu inseamna ca trebuie sa aibe 0.7l. La fel nici cele cu 10ani nu trebuie sa se duca pana acolo. Evident ca o sa fie mai mare consumul de ulei la una mai veche decat una cu doar de 1 an ori 2 ori 3. Ce vor sa spuna aia este ca noi fiind multe modele de masini, vor consuma ulei intre revizii. Ca vor consuma 1L, 2, 3 etc, vor consuma. Mecanicul meu, care de altfel e si mecanic la o repr BMW mi-a povestit caz concret despre un 525D, E60 cumparat de nou de la ei si care intre reviziile la 30000Km ii consuma 9L de ulei. Respectivul a facut reclamatii peste reclamatii. N-a avut castig de cauza deoarece BMW avea declarat in documentatia lor/manuale faptul ca daca acel consum se incadreaza in max 0.7L/1000Km, nu se considera defect al motorului. Avea un consum ~ de 0.3L/1000 < 0.7L/1000 ==> OK! Si data viitoare pretenas, citeste mai atent sau documenteaza-te mai bine :p

 

LE. Cum credeti ca se tot mareste puterea motoarele de la an la an pentru aceeasi cilindree? Doar din soft? fara nici un "sacrificiu? Un exemplu clar pentru clasicul motor de 2L diesel. Doar de la E46 s-a inceput cu 136CP. A ajuns la 150, 163, 177, 184 si mai nou 190CP. O crestere de pana la 40% la aceeasi cilindree!

Edited by RaYn3
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.