Jump to content

Recommended Posts

Buna ziua!

am un bmw e46 din 1999si am urmatoarea problema:

porneste bine, cat timp e rece functioneaza bine, dar cand se incalzeaste incepe sa-mi "dea in nas" adica sa intrerupa mai ales cand schimb vitezele.

daca merg cu ea mai turata se simte mai putin sau deloc.

poate decat mi se pare, dar am impresia ca in zilele cand e mai cald afara intrerupe mai tare

 

piese schimbate:

valva idle

regulator de aer

bujii si filtre (inclusiv cel de polen, ca mi-a zis un nene ca poate fi de acolo)

bobina de inductie

fise bujii

 

pe un calculator mi-a dat eroare la valva idle, iar pe alte 2 mi-a dat eroare la regulatorul de aer

 

nu mai stiu ce sa-i mai schimb, a mai intalnit cineva problema asta?

Link to comment
Share on other sites

E bine ca vrei sa te ajute ceilalti dar nu spui ce motor ai...

 

Iar la faza cu filtru de polen ori n-ai auzit bine ce ti s-a spus, ori nu stii ce rol are filtru de polen.

 

Inainte de a te apuca sa schimbi piese de atatia bani trebuia sa o pui pe tester si sa vezi ce erori iti da, cum bine zice si Leo.

Edited by cataxxl
Link to comment
Share on other sites

El sigur are un motor pe benzina. In video e un diesel.

 

Am patit si eu la modelul asta de 136 de cai la fel ca tine. Cum anulam EGR-ul nu mai facea. Culmea, nu era de la EGR. Am eliminat catalizatoarele si am scapat de problema.

Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

multumesc de reply!

am spus, am pus-o de 3 ori pe tester, prima data mi-a dat valva idle, am schimbat-o si a facut la fel, dupa aia m-am dus la alt tester si mi-a zis ca e regulatorul de aer, l-am schimbat si pe ala, degeaba, si m-am dus si a treia oara si mi-a zis ca e tot regulatorul de aer.

filtrul de polen l-am schimbat dupa ce i-am facut service (ulei, filtre, bujii) iar la service nu mi-a schimbat si filtrul de polen.

dupa care s-a uitat un "baiat dibaci" si a vazut ca filtrul de polen nu e schimbat, eu i-am zis ca aeroterma nu prea are treaba cu admisia dar l-am schimbat si pe ala ca intradevar trebuia schimbat.

 

masina este BMW 318i E46 Sedan Europe M43.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

scuze de intarziere!

prima data am pus un debitmetru german, dar nu mai stiu marca, dupa care am pus unu bosch

cu mufa scoasa face la fel

 

de sonda lambda nu mi-a mai zis nimeni pana acum si nici nu mi-a aparut la calculator.

aia ar fi trebuit sa-mi aprinda becul ala galben din bord pentru injectie, dar la mine nu functioneaza ala. nu stiu de ce, asa am luat masina

Link to comment
Share on other sites

Ia-l din dezmembrari debitmetrul...eu am gasit un prieten ce aceeasi masina si am inceput sa iau piese(pt test) si sa le pun la a mea(cel mai bun tester) si asa am scimbat debitmetrul, bosch, fisele;-) si bobina...la mine astea au fost problemele

Pe tester mi-a dat eroare doar la camshaft senzor...si l-am luatsi pe ala tot din dezmembrari

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.