Jump to content

Clapete galerie admisie


Dobrescu Alex

Recommended Posts

Salut. Poate a mai fost adus in discutie acest subiect, dar vreau sa stiu daca sunt posesori de E60 530d 231 hp, la care au scapat clapetele din galerie in motor sau au avut probleme cu ele. Ma bate un gand sa le scot pentru a elimina aceasta posibila defectiune. Ce parere aveti? Am inteles ca sunt doua tipuri, unlele imbunatatite. Cum imi dau seama de asta?
Link to comment
Share on other sites

S-a mai discutat. Nu despre cele de pe masina masina ta, dar cu siguranta despre galeria de admisie sunt suficiente discutii. Use search.

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/84545-revizie-galerie-admisie-bmw-e60/page__st__20

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/56413-desfiintare-clapete-din-galeria-de-admisie-e-60-diesel/page__st__20

 

Cred ca mai sunt si altele.

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

despre modelul tau s-a discutat. vezi topicul cu intretinerea galeriei. Nu cred ca se mai fac din cele fara carcasa, toate galeriile noi sunt ca cea pe care o ai tu acum.Daca te-ai fi "obosit" sa deschizi link-uri pe care ti le-am dat, ai fi vazut deja ca sunt chiar poze in detaliu cu clapetele desfacute, inclusiv cum se da jos galeria.... Edited by mcliviu
Link to comment
Share on other sites

despre modelul tau s-a discutat. vezi topicul cu intretinerea galeriei. Nu cred ca se mai fac din cele fara carcasa, toate galeriile noi sunt ca cea pe care o ai tu acum.Daca te-ai fi "obosit" sa deschizi link-uri pe care ti le-am dat, ai fi vazut deja ca sunt chiar poze in detaliu cu clapetele desfacute, inclusiv cum se da jos galeria....

 

Nu e o problema cu se desface galeria. Asta e foarte simplu. Am desfacut galeria saptamana trecuta, am scos si o clapeta sa vad cu e prinsa. Toate sunt ok, dar par cam fragile. Am deschis acest topic pentru a intreba daca au mai fost probleme cu modelul acesta. Cand am dat galeria jos, am vazut ca pierde si putin ulei pe unde se rotesc clapetele ( doar la una ). Intre timp am cumparat si dopuri care pot anula acele clapete. Daca nu le pun si cedeaza o clapeta o plang pentru ca nu le-am pus. De asta intreb- A cedat una pana acum sau nu? Stiu si cum merge masina fara clapete.

Link to comment
Share on other sites

Eu la 525d din 2005 le-am scos cand am schimbat garniturile la admisie ca pierdeam ulei pe acolo (putin ce e drept) dar clapetele erau foarte imbaxite si mecaticul m-a sfatuit sa le scot din cauza ca se coc de la ulei si risc sa pocneasca.

Dezavantaje nu am vazut deloc pana acum masina fiind automata, parca e putin mai vioaie in ture joase doar poate doar mi se pare.

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Eu la 525d din 2005 le-am scos cand am schimbat garniturile la admisie ca pierdeam ulei pe acolo (putin ce e drept) dar clapetele erau foarte imbaxite si mecaticul m-a sfatuit sa le scot din cauza ca se coc de la ulei si risc sa pocneasca.

Dezavantaje nu am vazut deloc pana acum masina fiind automata, parca e putin mai vioaie in ture joase doar poate doar mi se pare.

 

 

Si a mea tot automata e. Cand am cumparat masina si am mers la service au spus ca pierd ulei pe la galerie. Am dat galeria jos ( duoa ce am facut 40 000 km) si surpriza, clapetele nu existau. Au fost anulate de fostul proprietar. OK. Am pus alta galerie ( aproape noua) care are clapete, si parca stau pe jar. Plec din tara la vara si ma gandesc la faptul ca poate imi cade in motor pe acolo sa vezi dupa costuri.

 

Am bagat la bani in masina asta de am inebunit. Sunt momente in care imi vine sa ii dau foc.

Edited by Dobrescu Alex
Link to comment
Share on other sites

Sunt putin nedumerit... S-a inlocuit galeria de admisie la E60? Aceasta este galeria de admisie ?!?

 

Ce masina ai? Galeria de admisie se gaseste imediat dupa ce dai capacul de la motor jos. O sa pun ceva poze sa o vezi. Ce ai pus tu este galeria de admisie la modele noi, gen BMW F01.

 

Este o piesa neagra cu niste tuburi prin care circula aerul. Atasat de ea se gaseste clapeta de acceleratie /( EGR ).

post-66015-0-95780500-1432030290_thumb.jpg

post-66015-0-86907300-1432030305_thumb.jpg

post-66015-0-07578100-1432030318_thumb.jpg

Edited by Dobrescu Alex
Link to comment
Share on other sites

Si a mea tot automata e. Cand am cumparat masina si am mers la service au spus ca pierd ulei pe la galerie. Am dat galeria jos ( duoa ce am facut 40 000 km) si surpriza, clapetele nu existau. Au fost anulate de fostul proprietar. OK. Am pus alta galerie ( aproape noua) care are clapete, si parca stau pe jar. Plec din tara la vara si ma gandesc la faptul ca poate imi cade in motor pe acolo sa vezi dupa costuri.

Am bagat la bani in masina asta de am inebunit. Sunt momente in care imi vine sa ii dau foc.

Pai de ce ai schimbat galeria de admisie? Nu era mai simplu sa schimbi doar garniturile?

Link to comment
Share on other sites

Pai de ce ai schimbat galeria de admisie? Nu era mai simplu sa schimbi doar garniturile?

 

Mi-a dat un prieten o galerie aproape noua, gratis. De aia am si schimbat galeria. Intentionam sa imi cumpar una noua, dar avand ocazia asta am profitate de ea. Oricum la o saptamana dupa ce am pus galeria, a picat volantul. Inebuneam daca imi luam galerie noua si peste o saptamana bagam alti bani in ea.

Link to comment
Share on other sites

Da, am tipul nou de galerie de admisie. Pare-se ca s-a rezolvat si problema clapetelor...

 

Ma bucur sa aud asta. Eu am gasit o posibilitate si o sa le scot. Cat mai tin masina un an sau doi, nu vreau sa am probleme cu ea.

 

Clapetele o sa le curat si le pun la loc sigur. Daca vreau sa le pun sa le am acolo.

 

Ii pun asa ceva:

post-66015-0-89620100-1432217159_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Si eu le-am anulat la e46 pe acelesi considerente. Eu insa le-am taiat efectiv si am pastrat ansamblul mobil si actuatorul in cazul in care as fi schimbat galeria. Vezi ca este topic pe tema asta.
Link to comment
Share on other sites

Si eu le-am anulat la e46 pe acelesi considerente. Eu insa le-am taiat efectiv si am pastrat ansamblul mobil si actuatorul in cazul in care as fi schimbat galeria. Vezi ca este topic pe tema asta.

 

Pentru mine nu este o problema cum se da jos, cum se schimba si altele. Pe galerie este un mecanism simplu pe care poti sa il dai jos usor. Ii pui un sistem extern de anulare, nu clapete taiate si restul si ai rezolvat problema.

Daca vrei sa atasezi clapetele la locul lor dupa ce faci acest lucru sa nu fie imposibil. Nu trebuie sa distrugi nimic, intotdeauna trebuie sa ai o solutie de rezerva.

 

Initial am deschis acest topic sa intreb daca a mai avut cineva problema cu modelul meu de clapete, dar discutia a deviat putin. Oricum o sa le scot preventiv cand o sa am timp.

Link to comment
Share on other sites

Nu ai inteles ce am spus. La mine intregul sistem a ramas functional doar ca nu mai misca flaps-urile ci doar ce a mai ramas din ax. Nu am anulat actuatorul. Daca actualul proprietar ar vrea sa schimbe galeria cu una cu flaps-uri ar putea-o face firesc, fara alte operatiuni. Baza clapetelor a ramas pe post de "dop". Referitor la ce zicea catacfc, aceste flaps-uri au rol de imbunatatire a arderii/combustiei pana in 2000 rpm. O ardere deficitara/incompleta ar duce la degradarea prematura a DPF-ului.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu ai inteles ce am spus. La mine intregul sistem a ramas functional doar ca nu mai misca flaps-urile ci doar ce a mai ramas din ax. Nu am anulat actuatorul. Daca actualul proprietar ar vrea sa schimbe galeria cu una cu flaps-uri ar putea-o face firesc, fara alte operatiuni. Baza clapetelor a ramas pe post de "dop". Referitor la ce zicea catacfc, aceste flaps-uri au rol de imbunatatire a arderii/combustiei pana in 2000 rpm. O ardere deficitara/incompleta ar duce la degradarea prematura a DPF-ului.

 

Masina mea este din 2006. Anul acesta am verificat filtrul de particule. Este la nivelul de 15% ceea ce este un lucru foarte bun. I-am dat o regenerare. Eu merg si putin mai tare cu masina ceea ce face ca filtrul sa acumuleze depuneri mai greu.

Link to comment
Share on other sites

Curata galeria bine si lasa clapetele la locul lor daca mai ai dpf. La e60 nu au fost asa problematice clapetele, mai ales ca a ta e din 2006 e model revizuit, la galeriile estea alta e problema mai exact pierderile de ulei la axul clapetelor. Edited by branevl
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.