Jump to content

Al meu E60


dani n.

Recommended Posts

Dragi colegi de forum,

 

 

 

Vazand ca multi dintre voi au ales sa aiba un topic de prezentare pentru masina sau masinile proprii , m-am decis sa fac si eu acest pas.

 

Sunt proprietar de BMW din 2008, desi cu inima sunt un fan declarantde mult mai multa vreme.

 

Din motive personale (numarul membrilor din familie crescut) am decis sa fac un upgrade bine meritat de la seria 3 la 5.

 

Dupa o cautare de cateva luni am gasit ceva care imi placa si sa se incadreze in buget.

 

Cateva dintre optiunile si criteriile mele erau: istoric verificabil BMW, scaune sport cu incalzire, culoare gri/negru/albastru inchis, varianta sedan, faruri cu xenon, fabricatie 2007+, perferabil LCI, pret pana in 12-13000euro.

 

 

 

Prima masina pe care am vazut-o si cu care am si ramas infinal dupa ce am vazut multe altele cu tot felul de probleme , este cea de mai jos: Achizitia a fost facuta anul trecut in August cand avea 214.000 KM, pret 9800 euro+ timbru mediu 700.

 

 

 

Model description 520d

 

Market Europa

 

Type NX31

 

E-Code E60 (MUE)

 

Chassis Limousine

 

Steering links

 

Doors 4

 

Engine N47D20O0 - 2,00l (130kW)

 

Drive Heckantrieb

 

Transmission manuell

 

Body color Black Sapphire Metallic (475)

 

Upholstery Stoff Fluid/anthrazit (ALAT)

 

Production date 09.11.2007

 

Assembled in Dingolfing

 

 

 

Code Standard Equipment

 

S2SBA BMW LA wheel, star spoke 242

 

S346A Chrome Line exterieur

 

S4BXA Interior strips, high-gloss, grey

 

S548A Kilometer-calibrated speedometer

 

S851A Language version German

 

 

 

Optionale:

 

 

 

Code Optional Equipment

 

S1CAA Selection of COP relevant vehicles

 

S1CBA CO2 package

 

S354A Green windscreen, green shade band

 

S423A Floor mats, velours

 

S428A Warning triangle and first aid kit

 

S441A Smoker package

 

S465A Through-loading system

 

S481A Sports seat

 

S494A Seat heating driver/passenger

 

S502A Headlight cleaning system

 

S508A Park Distance Control (PDC)

 

S522A Xenon Light

 

S524A Adaptive Headlights

 

S534A Automatic air conditioning

 

S544A Cruise control with brake function

 

S563A Light package

 

S606A Navigation system Business

 

S612A BMW Assist

 

S616A BMW Online

 

S633A Preparation, mobile phone, Business

 

S672A CD changer for 6 CDs

 

S698A Area-Code 2 for DVD

 

S6AAA BMW TeleServices

 

S6ABA Control for Teleservices

 

P735A Basic Package

 

S761A Individual sunshade glazing

 

S7SNA Nav Business/cellph. prep. Bluetooth

 

L801A National Version Germany

 

S863A Retailer Directory Europe

 

S879A On-board vehicle literature German

 

S8S8A Country-specific nav. system supply

 

S8SAA Navigation access request,country-spec.

 

S8SCA Telematics access request,country-spec.

 

S8SPA Control unit COP

 

P9BDA Business Package

 

 

 

 

 

Inainte de achizitie am dus masina la dealerul BMW pentru un control amanuntit.

 

Kilometrajul pare a fi real: ultima intrare in service Germaniala 184.000 KM in nov 2011. Adusa si inmatriculata in tara in vara 2012 cu 195000 KM.

 

 

 

Ca si imbunatatiri aduse masinii dupa achizitie po tmentiona:

 

- jante 19” style 172 , replica – achizitionate si montate fostul proprietar, nu a fost alegerea mea personala, insa eu zic ca dau bine pe masina. Jantele sunt cumparatede noi de fostul proprietar. Eu am luat doar anvelopele vara noi: fata DunlopSport Maxx RT si spate Yokohama Advan, toate 4 avand aceasi dimensiune245/35/ZR19

 

- covorase cauciuc pentru sezonul de iarna; aveam unele universale care imi puneau nervii la incercare: de nenumarate ori pedala defrana/ambreiaj se incaleca cu presul soferului si ramanea blocata,dimensionarea proasta a celor din spate.

 

- jante 17” style 138 + cauciucuri de iarna225/50/R17 Bridgestone Blizak

 

- maneta schimbator de viteze originala M

 

 

 

Acum o luna- Aprilie 2015 am schimbat si distributia. Operatiunea a fost facuta de dealer in cadrul programului de recall. Cu ocazia aceasta am schimbat si uleiul si antigelul.

 

De atunci a disparut zgomotul metalic,mentionat de atatia colegi de pe forum.

 

 

 

In concluzie , pot spune ca sunt multumit de achizitie: masina trage bine, este economica , chiar mai economica decat cealalta ( E46318d) si pe deasupra si incapatoare.

 

 

 

Pe lista de imbunatatiri viitoaresunt urmatoarele, dar nu neparat in ordinea prioritatilor:

 

 

 

- Volan M Sport

 

- Arcuri Eibach Pro Kit, achizitionate si inlivrare momentan.

 

- Led pentru Angel Eyes, luminat interior, etc.Peste tot pe unde se poate J

 

- Resoftare : Simt ca motorul poate mai mult sidin cate am citit pe forumuri asa si este.

 

- Eliminare suport telefon mobil din cotierapentru o mai buna utilizare a spatiului.

post-14305-0-14303600-1432613551_thumb.jpg

post-14305-0-96277200-1432613552_thumb.jpg

post-14305-0-69757400-1432613554_thumb.jpg

post-14305-0-33277300-1432613556_thumb.jpg

post-14305-0-66971600-1432613557_thumb.jpg

post-14305-0-76437900-1432613558_thumb.jpg

post-14305-0-68361300-1432613559_thumb.jpg

post-14305-0-53942600-1432613560_thumb.jpg

  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Frumoasa,sa ai noroc de ea!kilometrajul chiar pare a nu fi real, 2011- 185k si 2014- 214k,dar important e sa fie masina buna,nu km.

 

Multumesc Cristi.

 

Istoricul pt kilometraj era cam asa:

 

decembrie 2011(2012 aproape) la iesirea din garantie: 184.000 km

martie 2012:194.000 km cand a fost cumparata si adusa in tara

Dupa ce a fost adusa in tara, masina a circulat doar in sezonul cald, Il cunosc pe fostul proprietar si am incredere in el.

Deci ar veni cam 10.000 km in 2 ani. Rezonabil zic eu.

 

Acum ca e buna sau rea vom vedea pe parcursul timpului, deocamdata merge brici.

Edited by dani n.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sa o stapanesti cu placere!

 

Frumoasa,sa ai noroc de ea!kilometrajul chiar pare a nu fi real, 2011- 185k si 2014- 214k,dar important e sa fie masina buna,nu km.

 

Subscriu si eu, buna sa fie masina, in rest nu mai conteaza nimic!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@ nelufurdui, Dan Dan, E L S : Multumesc de urari.

@ Unknovvn: Ai MARE dreptate! A fost primul lucru care m-a deranjat la masina si ca atare am remediat problema, revenind la aspectul stock.

Bine asa?

Am vazut ca si tu vrei sa iti pui arcuri Eibach Pro Kit. Ai ceva poze cu masina coborata sau feedback de la alti utilizatori?

 

Oh, am uitat sa menitionez in postul initial: primul cadou primit de masina- toc cheie piele OEM.

post-14305-0-80879100-1432804466_thumb.jpg

post-14305-0-33654700-1432804852_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Cat de bine se mentine scaunul sport cu textil, din 2007 pana acum... E adevarat ca la E60 scaunul este mai lat ca la E8/9X, probabil si alta calitate a buretelui.

Pe naiba cu alta calitate.

iti arat scaunul meu textil/sport la e90 din 2007.e ca nou

daca ai grina se pastreaza.pielea e mult mai dificil de intretinut

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pozele cu interiorul le-am facut dupa ce masina a primit un detailing de interior. Nu ar fi avut neaparat nevoie. Si acum arata la fel. E vorba de modul de utilizare/ intretinere zilnica.

Chestia cu Pielea/Textil e discutabila. Decat piele fara ventilatie, mai bine textil rolleyes.gif

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Frumoasa masina!!! Ingrijita si cu lucrari in progres ! Sa te bucuri de ea si spor la ce ti-ai propus!!!

Mersi MCO. Incerc si eu sa ma iau dupa cei mai cunoscatori, gen MYX, C_O_S_M_I_N si altii, care au deja experienta cu modificarile pe E60. Sunt novice la capitolul asta.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Nu-l uita pe Bala :). Toti cei enumerati de tine si cu Bala, dar si alti colegi, m-au ajutat mult si au avut mereu rabdare.

 

Asa-i MCO! Ai dreptate, sa nu il uitam si pe Bala!

 

Acum vreau sa va cer sfatul legat de un set de jante pe 18". Am renuntat la cele de 19" din mai multe motive, insa nu sunt hotarat inca ce model de 18 sa aleg: style 32 , style 184 si style 124 sunt candidatele.

Ce ziceti?

post-14305-0-19819700-1433938381_thumb.jpg

post-14305-0-30576400-1433938492_thumb.jpg

post-14305-0-64497700-1433938583_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Style 184 sunt superbe

 

Ene123 si MGS aveti dreptate.

 

Si pentru mine topul e asa:

1. style 184

2. style 124

3. style 32

 

Intre timp mi-a sosit una bucata Volan M pt upgrade. Scuzati calitatea pozelor facute cu un amarat de telefon.

Aveti idee daca trebuie si ceva codare/softare legata de operatiunea aceasta? (schimbat volan standard cu unul M)

post-14305-0-69925400-1434017659_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.