Jump to content

Al meu E60


dani n.

Recommended Posts

Mie pe 18" la e60 imi plac Style 184 si 246. :thumbsup: Era prea rigida cu jantele pe 19 sau cum de ai renuntat la ele?

 

Mda, foarte greu de gasit alea style 184 :( , degeaba imi plac.Alea pe 19 le-am dat pt ca nu erau originale, era prea mare riscul sa le fac "dauna" totala sau partiala sa zic asa, avand in vedere si marimea lor.

Am condus masina asa- cu 19"- cateva luni si am concluzionat ca sunt mai potrivite cele pe 18" desi ca si aspect nu sunt la fel.

Edited by dani n.
Link to comment
Share on other sites

Primul retrofit- volan M Sport : checked!

Ca si feedback pot sa spun ca e cu totul alt sentiment cand tii mana pe volan si il manevrezi. Nu credeam sa sesizez chiar asa tare diferenta, insa acum sunt convins ca s-a meritat investitia.

 

Urmeaza arcurile si rotile.

 

post-14305-0-44517800-1434362065_thumb.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Frumoase jante!mi se pare sau au un balon mai mare decat ce ar trebui?ai 245/40/18?ce arcuri pui?

Balonul e cel recomandat, 245/40/18 93Y. Anvelope ca ale lui Myx ca si profil: Goodyear Eagle F1 Asym 2. Mersi Myx pt recomandare. In weekend le scot la alergat sa vedem ce pot. Arcuri Eibach Pro kit.

 

Salut, ai vandut jantele pe 19"? Style 172 sunt jantele perfecte pentru E60...

Vandute. Mai am un set de anvelope de la ele daca esti asa nostalgic. :). Ca si look intradevar sunt frumoase style 172, insa au talon prea mic pt stilul meu.

 

frumoase si deosebite , asa am si eu , ca sa ai un look mai frumos e nevoie de distantiere pe spate . Ce Et ai gasit ? 20 sau 14 ?

Daca ai stii cat le-am cautat! O intreaga aventura...dar in final au ajuns.Imi plac foarte tare si mie, de cand am vazut un set cu ochii mei , nu ca in poze nu ar fi frumoase.

Distantierele sunt pe lista si ele. Am vazut ca si tu ai pus. De 10 mm/roata? Ai schimbat si prezoanele? Da- mi un pm daca ai o sursa pt distantiere.

Et e 14. Jantele sunt super usoare, am ramas surprins. Mult mai usoare decat cele style 138, care sunt de 17" doar.

Edited by dani n.
Link to comment
Share on other sites

B

 

Daca ai stii cat le-am cautat! O intreaga aventura...dar in final au ajuns.Imi plac foarte tare si mie, de cand am vazut un set cu ochii mei , nu ca in poze nu ar fi frumoase.

Distantierele sunt pe lista si ele. Am vazut ca si tu ai pus. De 10 mm/roata? Ai schimbat si prezoanele? Da- mi un pm daca ai o sursa pt distantiere.

Et e 14. Jantele sunt super usoare, am ramas surprins. Mult mai usoare decat cele style 138, care sunt de 17" doar.

stiu ca se gasesc greu pt ca sunt destul de rare , vin in echiparea de iarna pe M5 si pe seria 6 de asta ai et14 ca la mine . Eu am stat 3 luni dupa ele . :thumbsup:

am montat distantiere de 10 mm cu prezoane lungi , e setup potrivit ca sa iasa la linie cu fata , prezoane FK . cod FK02210Z asta ai nevoie pt E60

 

 

http://anunturi-auto.4tuning.ro/distantiere/suceava/distantiere-flanse-prezoane-pentru-diferite-marci-109917.html

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

M-am reintors din concediu cu poze si impresii proaspete.

Am schimbat asa la masina de la ultimul update:

 

- Jante style 184 incaltate cu anvelope noi Goodyear Eagle F1 Asymmetric2 245/40/R18

 

- Arcuri Eibach Pro Kit + protectie telescoape. Verificat directie respectand normele producatorului pt acelasi model cu suspensie sport. Mersi Myx pt indrumari. Directia s iunghiurile erau perfecte, nu a trebuit modificat nimic.

 

 

Masina s-a lasat cam 3 cm fata/ spate si dupa cum se vede inpoze arata mult mai bine estetic.

 

Pe partea tehnica plusurile sunt mai multe decat minusurile.

 

+ Fara nici o discutie masina e mult mai stabila pe drum siare o tinuta sportiva. Simt ca in curbe pot sa o duc mai mult la extreme, putandsa o calc mai apasat. Din pacate nu am reusit sa o testez in toate conditiileinsa pentru inceput e ok.

 

- Ca si minusuri pot sa spun ca odata cu schimbul arcurilor si coborarea gardei la sol, trebuie sa fiu mult mai atent la denivelari si gropi. Socurile se simt putin mai tare insa sunt atenuate mai repede si masina nu mai are tendinta de balans ca inainte (o simteam barca uneori). Am si sters cu scutul de vreo doua ori deja si nu am facut decat 600 km.

 

 

Planuri viitoare:

 

- Polish faruri + folie; vien iarna si trebuie safim pregatiti

 

- Distantiere 10 mm pe spate: Eibach sau FK, inca num-am hotarat.

 

 

Gata cu vorba, va las sa va delectati cu pozele.

post-14305-0-35934300-1436875785_thumb.jpg

post-14305-0-72615300-1436875786_thumb.jpg

post-14305-0-95848000-1436875787_thumb.jpg

post-14305-0-65470400-1436875788_thumb.jpg

post-14305-0-92661100-1436875789_thumb.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Foarte frumoasa. :thumbsup: Ca sa mai castigi la confort poti sa schimbi "Additional shock absorber", piesa 9. Daca a ramas standard, acum ai foarte putin spatiu sau deloc intre piesa 9 si amortizor. Mie la coborare de 3.5 cm. imi statea fata pe piesa 9, nepermitand amortizorului sa se mai miste liber.

http://i723.photobucket.com/albums/ww235/UnbnovvnUnknovvn/1_zpsvluk5yml.jpg

http://i723.photobucket.com/albums/ww235/UnbnovvnUnknovvn/2_zpsx6ghxwl4.jpg

 

Am pus modelul de pe suspensia M sport care este mai scurt:

http://i723.photobucket.com/albums/ww235/UnbnovvnUnknovvn/3_zpsvw3lfkjf.jpg

Link to comment
Share on other sites

@Unknovvn : Mersi de informatie! Stii cumva de unde pot achizitiona piesa mentionata ? Ai idee daca instalarea ei presupune sa dau din nou toata suspensia jos sau se poate doar telescopul?

Tare as fi vrut sa stiu de asta inainte sa ma apuc de operatiune, dar asta e, omul invata din experianta: a lui si a altora :)

Link to comment
Share on other sites

De pe forumurile de afara am aflat si eu, ca sa-l schimbi trebuie demontat din nou.

Mai poti sa ridici masina pe cric si cu un cutter sa tai cam 1,5 - 2 cm. din partea de sus:

 

http://i723.photobucket.com/albums/ww235/UnbnovvnUnknovvn/1_zpsuy4jgohi.jpg

 

http://i723.photobucket.com/albums/ww235/UnbnovvnUnknovvn/2_zpsj8bqbzbh.jpg

 

Eu zic sa verifici prima data, te poti uita cu o lanterna printre aripa fata si cauciuc daca sta pe "bumpstop-ul" ala.

Link to comment
Share on other sites

@Unknovvn: Mersi inca odata pt recomandari. Am fost azi la mecanic din nou pentru ca am un scartiait pe roata dreapta fata. Ca si cum ceva ar freca: cauciuc/fier/ plastic nu mi-am dat seama pana am ajuns acolo.

Se pare ca piesa 8 ar fi cauza: desi nu pare uzata ea cauzeaza zgomotul- ma calca pe creier. O sa trebuiasca sa o inlocuiesc si cand fac operatiunea o sa evaluez si daca trebuie sa schimb piesa 9 cu ceva similar dar mai scurt. La mine nu e cazul, am vazut ca telescopul are destul loc sa culiseze.

 

Una peste alta i-am dat si o spalare cu ocazia asta urmata de o minisedinta foto. Delectati-va!

post-14305-0-34034100-1437137041_thumb.jpg

post-14305-0-00847600-1437137043_thumb.jpg

post-14305-0-94778200-1437137043_thumb.jpg

post-14305-0-09510700-1437137045_thumb.jpg

post-14305-0-33718800-1437137046_thumb.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dragi colegi,

Am facut in drum Mai lung700km, si la destinatie a aparut in bort atentionarea cu filtru de particule. Acum am mai facut 50 km si a disparut. Pot oare sa ma intorc linistit acasa fara sa ii fac nimic? Adica 700 km din care 500 autostrada? Astept pĂŁreri si sugestii. Mersi.

 

Sent from my XT1092 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am ajuns acasa cu bine, desi avertizarea de filtru a aparut pe ecran mai tot timpul drumului- cei 800 KM. Am rulat constant pe autostrada cu viteze 130-15o KM/h fara nici o problema.

Acasa am dat jos filtrul/curatat (nu de mine, de profesionisti), pus inapoi si schimbat senzor Lambda, conform diagnozei.

Acestea fiind zise am ajuns la momentul in care starea tehnica a masinii sa permita o resoftare, fara sa ma ingrijorez prea mult ca unele componente ar cadea din cauza uzurii. Rezultatul in pozele atasate: Putere maxima -206 CP(151,9 KW) @ 4150 rpm si Cuplu maxim- 418.7 Nm@2850 rpm.

 

Dupa resoftare masina parca este alta: sprintena pe sosea, nu se mai simte lag-ul la accelerare brusca, creste in turatii foarte usor- consum cam acelasi, Intr-un cuvant : o bijuterie- black perl :) . O sa monitorizez consumul pe o distanta mai mare ca sa vin cu date concrete.

post-14305-0-42356100-1445957811_thumb.jpg

post-14305-0-32465000-1445957814_thumb.jpg

post-14305-0-98005600-1445957826_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Iarna a trecut cu bine asa ca ne pregatim de sezonul cald:

 

In lucru:

 

 

- stergatoare OEM

- reconditionat jante vara- Argintiu OEM

- logo M jante

- eleron M portbagaj- la vopsit momentan

- distantiere FK 10 mm/roata pt spate

 

 

Cand sunt gata acestea, ne pregatim de revizie :)

Revin cu poze.

Link to comment
Share on other sites

Iarna a trecut cu bine asa ca ne pregatim de sezonul cald:

 

In lucru:

 

 

- stergatoare OEM

- reconditionat jante vara- Argintiu OEM

- logo M jante

- eleron M portbagaj- la vopsit momentan

- distantiere FK 10 mm/roata pt spate

 

 

Cand sunt gata acestea, ne pregatim de revizie :)

Revin cu poze.

Am terminat din modificari:

 

1. Lampi led numar: lumina puternica dupa cum se vede in poze.

 

2. Eleron M5

 

3. Stergatoare OEM (part no: 61610431438) -> alta viata, desisunt BOSCH

 

4. Logo M si reconditionat Jante argintiu; nu-s foarte multumitde lucrare, insa e mult mai bine fata de cum aratau inainte

 

Mici Codari-

 

- 1.Vitezometru Digital (Digital speedometer)

 

- 2. Confort eject: la oprirea motorului din buton seface eject la cheie daca se tine butonul apasat mai lung.

 

- 3. Dezactivare avertizare sonora centura sofer

 

- 4. Codare semnalizare 5 ori la o singura atingere

post-14305-0-59533000-1459339208_thumb.jpg

post-14305-0-80280400-1459339209_thumb.jpg

post-14305-0-39001100-1459339210_thumb.jpg

post-14305-0-52995200-1459339211_thumb.jpg

post-14305-0-76469500-1459339212_thumb.jpg

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutare,

 

Revin cu noutati: unele bune altele nu asa bune, chiar proaste as zice.

 

Sa incep cu alea bune.

 

Am facut revizia saptamana asta luni: ulei 5w30, filtre combustibil, ulei, polen si aer (Mann).Total consumabile 700 ron.

 

Cu 2,3 zile inainte de revizie am dat de primul bucluc: blocare coloana directie (steering wheel faulty).

eroare volan

info mesaj eroare

 

Bine ca nu am ramas cu masina prin oras sau in afara. Era doar mesaj de atentionare(desi era rosu) din soft. Partea hard inca nu se manifesta. Am rezolvat-o si pe asta odata cu revizia impreuna cu reincarcare instalatie AC,si verificari servo/intercooler/nivel antigel . etc.

 

Am luat masina din service si am condus-o acasa, parcata frumos, pregatita fiind pt ce va urma. Martea cu ghinion! Pe la ora 14 ditamai grindina. Nu vreau sa va plicitsesc cu detalii meteorologice insa eu asa ceva nu am vazut in viata mea. Urmarile se pot vedea in filmuletul de mai jos.

 

My link

 

Nu pot descrie in cuvinte sentimentele care m-au incercat initial in primele ore. Acum m-am calmat, am fost cu ea la o constatare/evaluare si am facut si programare pt reparatie.

 

Asa ca in incheiere pun doua poze cu masina in starea ei buna, imediat ce o scoteam de la dusul regulat de la sfarsit de saptamana rolleyes.gif

 

https://www.dropbox....300481.jpg?dl=0

 

https://www.dropbox....20_HDR.jpg?dl=0

 

Sa ne auzim cu bine ! Drum intins si tabla intinsa va doresc!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.