Jump to content

Sa imi cumpar Z4 28i?


tutorial

Recommended Posts

Aveti dreptate; deja mi-am schimbat orientatea catre un 640xd( coupe sau grandcoupe(depinde daca va mai apare sau nu al treilea membru) sau MB CLS 350 cdi; in afara de puterea ceva mai mica, are review-uri foarte bune cu cutia asta nou 9G-tronic;

Asteptam si vom vedea.

 

 

Sent from my iPhone 6 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
am vrut sa iau cls-ul asta nou, si mie imi place. am facut test, merge bine, corect, dar nimic spectaculos. e f mic la interior fata de cat de mare pare la exterior. o masina f misto totusi. cred insa ca e mai misto bmw ala 6 cu 4 usi.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

am vrut sa iau cls-ul asta nou, si mie imi place. am facut test, merge bine, corect, dar nimic spectaculos. e f mic la interior fata de cat de mare pare la exterior. o masina f misto totusi. cred insa ca e mai misto bmw ala 6 cu 4 usi.

La design prefer CLS; iar cutia asta noua cu 9 trepte se spune ca este excelenta; Iar pretul comparat este mul mai nun decat la seria 6 GC;

in schimb,motorul de 252 cai nu mi se pare extraordinar;

la anu ma voi decide!

mersi de informatie

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

si eu cand a fost sa raman cu o masina am optat pentru suv dar daca masina e grea, mai ales daca are 4x4 te descurci iarna daca nu locuiesti/ calatoresti prin pustiu si nameti.

cel putin bmw x-drive din ce stiu e saltata cativa cm fata de varianta cu tractiune spate. altfel vezi berline, logan este un exemplu cu garda la sol cat un suv, cca 20 cm. e un curent fusion, de la mancare, design, masini...tot. cred ca cea mai buna masina e ceea ce se numeste cross-over. uite, x4 e un exemplu, nici berlina nici suv, face de toate.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

frate o masina e o unealta. prima. a doua poate fi si numai pentru placere. ca nevasta si amanta. nu il vad bine pe cel care are ca unica masina un z4.

 

Eu am un Z4, ca masina "unica", cumparat nou. Singura data cand ma lasa balta e atunci cand trebuie sa transport mai mult de 1 persoana (plus soferul). Dar de aceea exista BMW Rent sau Sixt/Avis etc. Sa cari oaspetii cu ele.

 

Are cam 300l cu capacul sus si vreo 150 cu el dat jos (ai o cutie care o inchizi si sub ea incap cam 2 "carryoane". Vreo 700km raza de actiune la mers normal, 140-160 pe autostrada si pe sosele la 90-100 consuma cam 5-6litri la 100km.

 

Pina de curand o foloseam zilnic, are cam 55.000km in 4 ani...majoritatea pe autostrada la 240-250km/h. Consum de ulei zero. Si cei 6 cilindri aspirati suna bestial. Are Dublu Vanos si Valvetronic - raspunde si tureaza f bine. Zero vibratii. Trage frumos de pe la 500 de ture...cand schimb masina trebuie sa ma reobisnuiesc initial, pt ca altele vor 1500-2000 de ture ca sa mearga fara sa vibreze la sarcina, chiar si una mica. Nu are cine stie ce cuplu, ca un turbo sau un diesel, dar tocmai aici sta placerea: pregateste din timp orice si are destui CP mai sus in plaja de turatie. Am fost si prin Romania cu ea si e ok la depasiri. Am invatat pe Dacia 1300 si cu alea sa depasesti tirurile era o arta.

 

Sta f bine pe sosea, e putin supraviratoare, dar numai daca o provoci, altfel, cu 255 pe spate are f multa aderenta disponibila. Nu stiu cum e suspensia normala sau cea sport, eu o am pe cea variabila M - e scandura daca o pui in sport. In modul normal si cu presiunea mai mica in roti e chiar comfortabila.

 

 

Singura buba...si cam care strica treaba: directia electrica. Am acum o masina de fugarit zilnic si asta are directia hidraulica...iti vine sa plangi cand urc inapoi in Z4 si simt diferenta intre servo si ce imi transmite volanul.

 

Si cum zice si autorul original al threadului, putin si calitatea la interior...desi eu o iau asa cum e. Normal ca plangi cand vezi ca acum inclusiv in Seria 1 e mai lux decit la tine:)))) Ma refer la calitatea interiorului, ca jucarele are tot pe ea.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Va salut din nou....vin de la un test drive cu un Z4 2.8i....dezamagit total de masina; in afara de feelingul cand mergi cu ea decapotat, dar mai ales momentul decapotarii cand "se lumineaza totul"...restul...nimic care sa ma incante;

adica calitatea din interior si mai ales feeling-ul sunt mult sub 4-ul meu (feeling ca si calitate);

nu zic....masina se conduce foarte bine si motorul e foarte potent pentru caroseria aceea, dar ma simteam ca intr-un cart foarte scump;

cred ca este primul BMW care ma face sa mi se para "ieftina" masina, desi avea pe ea destule ca si dotari;

Nu pot sa spun ce anume nu mi-a placut, dar "parca era facuta de mantuiala";

pe langa asta....nici macar loc de camasi nu aveam!!! eu ma imbrac aproape numai in camasi (nu de costum, casual/elegant)si cand merg undeva o noapte mereu am de schimb una doua camasi pe bancheta din spate; eh, aici nici macar o apa la 1l nu ai unde sa pui!!!

concluzie: am si uitat de z4 (cel putin actualul model);

ne focusam pe un 4 cabrio dar astept facelift-ul;

sau cine stie un 6...dar coupe, ca nu vreau soft top;

Va multumesc la toti pentru opiniile voastre!

 

Asta e cu Z4, a picat "intre" generatii: un pic peste vechile E60, E90/91/92, etc dar sub noi le F-uri. Ma refer la calitatea interioara si dotari gen App, etc.

Loc de camasi are, daca dai scaunele un pic in fata ai sa vezi ca au loc de agatat umerase, dar daca inalt, oricum mergi cu scaunul lipit in spate deci nici macar o camasa nu ai putea pune acolo. Apa la litru este, daca comanzi cupholderul pe consola centrala, in buzunarele laterale de abia intra niste ochelari de soare cu etui.ul lor si un parcometru (parcoceas?:)

 

4 cabrio nou nu am condus inca, am condus cel vechi, in diverse variante, de la 320d la M3 si mi s-a parut FFFFF greu...simti greutatea aditionala. 1800kg atarna putin. Prea mult pt mine.

La fel si seria 6. Am avut destul de mult un 640d dar parca am dat jos un rucsac cand m-am intors la Z4. Plus ca nu imi plac cutiile automate deloc.

 

Inteleg ca vrei sa eviti soft topurile (vrei capac la conserva) dar nu vrei sa te limitezi la un roadster fara putin loc in spate. Ai incercat sau te-ai gandit la un SL? Nu neaparat asta nou, un SL350 de prin 2010-2013?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Exact intrebarea pe care si-a pus-o tutorial acu ceva vreme a inceput sa ma macine si pe mine acu cateva zile.

Diferentele ar fi ca o iau ca a doua masina, de fun si ca am bugetul mai mic (max. 25K) deci vreau un Sh.

Am plecat de la premisa sa fie sport, puternica si musai convertible si dupa ce am cumpanit un pic sunt sigur ca nu vreau soft top la mizeria si lipsa de civilizatie ce abunda in capitala mioriticei RO. Deci ... au picat majoritatea !!! Apoi sa zicem un 2,5l, hai treaca 3l dar peste este stupid sa dai peste 1000 eur/an numai impozitul la stat. Evident primele pe lista Z4 si SLK. Z4 favorit din cauza lui 28i (245 CP), SLKul posibil este doar 250 (benzina sau motorina)dar are doar 204 CP si as vrea mai mult. Deci Z4 si normal am intrat pe forumul BMW sa vad. Stupoare sa vad postul lui tutorial despre statul ca in carlinga, look interior cheap, kart mai rasarit. Evident o sa ma duc sa cercetez problema personal, dar cam peste tot pe net intr-adevar cam incolo se duce discutia. Desi SLKul din reviewuri e net cotat peste, e clar ca e aceeasi clasa de masina inghesuita. Chiar daca nu ma intereseaza locul de bagaje de loc, imi place confortul si spatiul in masina. Deci am inceput sa vad ce alternative de masini mai mari convertible hard top cu buget decent si putere rezonabila exista. Din start exclud masini exotice care nu au nici un fel de reprezentanta in RO datorita problemelor ulterioare de service. N-am gasit decat 2 : VW EOS care este imbatranit moral si nu-l vreau si Lexus IS 250C care este OK cu un singur minus, doar 208 CP. Deci am pe lista Z4, SLK si Lexusul. Interesant ca asta e si ordinea dinamicii dar in acelasi timp ordinea inversa a preferintei conform reviewurilor.

Intrebarea mea la voi este, mai vedeti altceva pe piata ?

Tutorial, probabil ca si tu ai rasucit problema pe toate partile, ai mai dibuit ceva ?

Multumesc.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

sa-ti vand un pont: z18i si z20i au motorul de pe z28i ,care este doar resoftat.

18i/20i se pot duce la 245-280CP/350-400Nm (stage 1) la orice tuner decent, fara riscuri majore. asta inseamna 0-100 km/h in 5 secunde virgula ceva...

deci, daca gasesti un 18i, e superoferta, iar cel cu cutie manuala e mult mai ieftin

18i cu cutie manuala e superoferta...

tuningul costa doar vreo 3-400 euro.

 

aceasi poveste e pentru toate modelele BMW cu 2.0 turbo benzina.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.