Jump to content

M54 - 2.2 / 2.5 / 3.0 - Consum Ulei - Simeringuri / Segmenti / PCV / Garnituri


Recommended Posts

Intr-un final, am aflat ca tipul de pe e46fanatics (un polonez foarte de treaba) care a facut toate operatiunile alea marete, este de fapt in apropiere de Londra, la 1h distanta de mine si s-a oferit sa ma ajute cu operatiunea pe care a facuto el. (totul pentru numai 50£) - El se va ocupa pana si de solutia de curatare...eu doar sa imi cumpar uleiul :)

W-end-ul asta nu o sa fiu in Londra, deci nu se va intampla. Insa w-end-ul viitor mai mult ca sigur :)

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Intr-un final, am aflat ca tipul de pe e46fanatics (un polonez foarte de treaba) care a facut toate operatiunile alea marete, este de fapt in apropiere de Londra, la 1h distanta de mine si s-a oferit sa ma ajute cu operatiunea pe care a facuto el. (totul pentru numai 50£) - El se va ocupa pana si de solutia de curatare...eu doar sa imi cumpar uleiul :)

W-end-ul asta nu o sa fiu in Londra, deci nu se va intampla. Insa w-end-ul viitor mai mult ca sigur :)

 

Sa documentezi operatiunea, poate chiar cateva poze, un fel de DIY, poate ajuta si alte persoane de pe forum.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Postez in speranta ca mai sunt posesori cu aceeasi problema ca a mea:

Am un M54B30, am schimbat tot ce se poate, bujii, injectoare, refacut vanosuri, refacut disa, pcv nou, furtune noi, bobine noi, folosesc ulei 5W30.

Dimineata la rece, prima cheie din zi porneste foarte ciudat, foarte turata si am missfire pe cilindrul 1, cu corectii destul de maricele la rece, 1.6-1.8 insa nu intrerupe, trage foarte bine.

La cald porneste perfect.

 

Am citit pe net si am vazut ca sunt probleme cu tachetii hidraulici, asta sa fie ? un tachet blocat ? Sa ii pun aditiv pentru tacheti ?

Astept pareri.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
  • 2 months later...

2 situatii posibile pot fi:

 

1. valva pcv (nu mai recircula gazele corect si uleiul din acestea ajunge in admisie => consum de ulei) => solutia: inlocuire valva pcv (cost, 300 lei valva pe OEM si vreo 400 furtunele daca nu pot fi recuperate)

 

2. segmentii (dupa M52, la M54 BMW s-a gandit sa foloseasca segmenti de ungere low tension, care in unele cazuri se uzeaza foarte rapid (am gasit multe cazuri dupa 80k de km) iar gap-ul intre capete este considerabil, 1.4 mm in cazul meu vs 0.5 maxim acceptat) => solutia: segmentare (cu tot cu semering supape, 2 randuri de segmenti AM (m54 + m52-doar cei de ungere-), cuzineti biela daca tot ii dati jos, etc etc) piesele costa cam 20 de mil + manopera cam 14.

 

Restul, uleiuri, o2 pilot mode, can collector =>> apa de ploaie.

Am facut eu operatiunea si nu mai mananca excesiv, intre schimburi nu completez.

Deci nu va mai amagiti ca pierdeti timp si bani degeaba.

Edited by Bogdan__
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.