Jump to content

M54 - 2.2 / 2.5 / 3.0 - Consum Ulei - Simeringuri / Segmenti / PCV / Garnituri


Recommended Posts

M-am hotarat sa deschid acest topic, la sugestia colegilor de forum, pentru a avea un topic special pentru modelul M54, care, in ultima perioada tot mai multi posesori se plang de consum de ulei marit/exagerat! Si pentru a avea toate informatiile intr-un singur loc :)

 

Ca si proaspat posesor de M54, pot spune ca imi consuma/pierde (cert este ca dispare) aproximativ 1L la 6-700km, fara a scoate fum pe esapament sau fara scurgeri vizibile la motor. (in plin process de analiza)

 

Multe voci, pe forumuri din afara, se plang de acest tip de motor ca ar fi un gurmand in ceea ce priveste consumul de ulei (majoritatea motare de 3.0i iar cele de 2.5 cica ar sta cel mai bine).

Tot acolo, am citit despre faptul ca tipul de Motor M54 ar avea 'probleme' la segmentii de ungere, pe langa vechile probleme arhicunoscute gen: pcv si simeringuri supape.

 

Cele mai bune si relevante sfaturi, cred ca or sa vina din partea fostilor/actualilor posesori de M54, care au trecut prin acest tip de probleme, si sincer, eu unul abia astept sa aud si alte pareri :) Totodata asteptam si parerea colegilor cu experienta in d'ale motoarelor (ma refer la mecanici) :)

 

:D

Link to comment
Share on other sites

Verifica sa nu il pierzi pe undeva, mai degraba, pentru ca 1L la 600km este absolut imens, chiar si pentru standardele M54.

Din experienta iti spun ca depinde si de uleiul folosit, aceeasi norma de vascozitate se comporta diferit de la producator la producator.

Link to comment
Share on other sites

Verifica sa nu il pierzi pe undeva, mai degraba, pentru ca 1L la 600km este absolut imens, chiar si pentru standardele M54.

Din experienta iti spun ca depinde si de uleiul folosit, aceeasi norma de vascozitate se comporta diferit de la producator la producator.

chiar tu cu ce mai mergi acum?tot Liqui?ma bate gandul sa vad si un Mobil 0W40 new life aparent cu 0W40 nu mananca deloc ulei cazanul,cu 5W30 haleste ceva mai mult -probabil la 1,3 litri 10.000 iar cu 5W40 ceva mai putin 500-800g la 10.000.

Link to comment
Share on other sites

Atentie, ca eu ma refer strict la tipul de LM prezentat. Am avut si semi-sintetic, tot 5W40 (pe langa 0W30, 5W30 etc), pe care il halea - mai putin decat alte marci, dar tot il halea. Asta nu se misca de pe joja.

O fi de la faptul ca e full sintetic, o fi de la norma contemporana cu data conceperii motoarelor, nu stiu si nici nu ma prea intereseaza, sincer sa fiu: important e ca functioneaza.

Link to comment
Share on other sites

Verifica sa nu il pierzi pe undeva, mai degraba, pentru ca 1L la 600km este absolut imens, chiar si pentru standardele M54.

Din experienta iti spun ca depinde si de uleiul folosit, aceeasi norma de vascozitate se comporta diferit de la producator la producator.

 

Buuun, va multumesc tuturor in primul rand!

Pai, am facut o verificare vizuala la motor si nu par scurgeri asa mari.

In w-end am vbit deja la un service, unde sa o pot urca pe elevator si sa fac o verificare si pe sub masina. In speranta ca voi gasii ceva.

 

Referitor la ulei, am facut schimbul in w-end, Castrol Edge 5w30. pe care l-a papat imediat :)

 

Ti-am dat o gramada de sfaturi pe topicul tau. N-are rost sa le scriu inca o data aici.

 

Merci, inca mai sap....

 

Confirm ce zice Bogdan, la fostul 320i imi papa cam 1l/1000km, dupa ce am trecut pe liqui molly 5w40 consumul s-a diminuat la aprox 1l/1000km.

 

Am citit de 10x, nu inteleg....

Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg ce vrei sa spui.

 

Incerc sa aflu', daca mai este cinvea printre colegi care a schimbat simeringurile, si problema a persistat :)

 

Am incercat si eu o serie de uleiuri, diverse brand-uri si vascozitati iar consumul e neschimbat, 1l/700-800 km.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Tot 2.2 ? La tine scoate fum la tobe?

Link to comment
Share on other sites

LEOZRX, sunt foarte atent la ce se spune :) insa, nu prea se leaga in capul meu :))

 

Still looking for issue!

W-end-ul asta am mai zis, o sa caut acul in carul cu fan, in speranta ca voi gasii ceva acolo care papa uleiul asa mult, fara sa imi scoata fum in tobe :)

O sa deschilotzez masina de toate plasticele si plasticutele posibile si imposibile, scut si tot ce mai este pe sub, sa am vizibilitate la toate garniturile/furtunele.

 

Creierul meu inca refuza sa creada ca un asemenea motor (care in perceptia mea era unul dintre cele mai laudate), sa consume 1L de ulei la 600km :) :frantics:

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.