BMWClub: e90-325i...consum exagerat de ulei (1l/1000km) - BMWClub

Jump to content

  • 7 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

e90-325i...consum exagerat de ulei (1l/1000km)

#1 User is offline   cat82 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 62
  • Joined: 14-March 15

Posted 30 June 2015 - 23:52

salut.... din luna ianuarie sunt posesorul unui e90 model 325i.....sunt realmente incantat de mașină doar ca un aspect ma uimește total..... îmi consuma 1 litru de ulei la 1000 km.... după multe nopți pierdute pe net am schimbat epuratorul de ulei (valva pcv) cu toate cele 3 furtune.... tot îmi mănâncă ulei...... am schimbat de 2 ori garnitura de la capacul colbutorilor dar nimic nu s-a schimbat...... acum 2 săptămâni am schimbat semeringurile la supape crezând ca am rezolvat problema......

nici o schimbare.... am făcut vreo 3 drumuri de București slobozia pe autostrada și după 1000-1200 km se aprinde becul în bord și îmi spune sa adaug 1 litru ulei..... fac precizarea ca inițial am folosit ulei bmw 5w 30, dupa care am schimbat cu castrol edge 5w40 și acum folos3sc motul 300v 5w40 dar deși am folosit 3 uleiuri diferite consumul este același 1l la 1000 km...... nu știu încotro sa o apuc, nu prea îmi place sa îmi bat joc de mașină dar un litru de ulei bun e în jur de 50 lei și în ritmul asta îmi da socotelile peste cap.... are cineva o explicație?

am tot citit pe net și toți zic ca e normal la motorul asta cu cod n52b25 sa consume,, pana la 1 l la 1000 km,,.... dar totuși mi se pare exagerat de mult indiferent cu ce turație mergi...in stilul asta la 2 planuri de benzina completez și 1l de ulei lucru care mi se pare absurd.....
probabil o sa ziceți ca singurul lucru care mai poate fi sunt segmenți..... am făcut testul de compresie la toți cilindrii și a ieșit valoarea de 11, adică valoarea cu care motorul iese din fabrica, deci nu e de la segmenți.....

nu are nici o scurgere, am ridicat-o, i-am dat jos scutul, nu se simte miros de ars...... i-am făcut și testul de noxe și mecanicul a zis ca au ieșit valori apropiate de euro 5, dacă era sa dea fum pe eșapament trebuia sa iasă la test...... nu mai știu ce sa schimb la ea și ce teste sa ii mai fac, asa ca orice idee e binevenita..... mulțumesc
0

#2 User is offline   Silviu G 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1835
  • Joined: 10-November 13
  • Gender:Male
  • Location:Above you

Posted 01 July 2015 - 00:42

Salut..e foarte ciudata problema daca zici ca ai schimbat si simeringurile si valva pcv...iar pierderi vizibile nu ai. Dar mai sunt cateva garnituri pe care merita sa le schimbi gen corp filtru ulei,solenoizi,baie ulei,pompa vacuum..undeva se duce uleiul ala ,daca nu il arde il pierzi..
0

#3 User is offline   Daniels13 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 814
  • Joined: 25-October 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 01 July 2015 - 07:03

Schimba-i uleiul. Baga ceva mai gros. Eu am
Acelasi motor aceleasi probleme,acelasi rezolvari facute si degeaba. La fel imi mananca si mie... Cu toata dragostea ptr
Carcotasi,o sa-i pun 10w60 o scurta perioada,adica vreau sa vad cu 10w60 cand imi va cere +1 L.
Si da,sunt niste garnituri la corpul fitrului de ulei,schimba-le si pe alea.
0

#4 User is offline   Radu I 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 839
  • Joined: 03-October 14
  • Gender:Male
  • Interests:BMW e90

Posted 01 July 2015 - 07:32

Nu rezolvi problema cu ulei mai gros. Asa doar o aburesti. Daca ii mai gros e normal sa consume mai putin, e mai vascos, aluneca mai greu. Asa faci doar curat peste murdar. Plus ca nu ii face bine motorului sa pui un ulei asa gros.

This post has been edited by Radu I: 01 July 2015 - 07:32

0

#5 User is offline   cat82 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 62
  • Joined: 14-March 15

Posted 01 July 2015 - 07:58

garniturile de la solenoizi le-am schimbat de 2 ori...... nu am umblat la corpul filtru ulei, Baia de ulei sau pompa de vacuum pana acum...
totuși ma gandesc ca dacă ar pierde 1 litru de ulei ar trebui sa se vadă undeva.... totuși o sa verific și chestia asta......
0

#6 User is offline   cat82 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 62
  • Joined: 14-March 15

Posted 01 July 2015 - 08:31

cei care aveți benzinare .... la voi eșapamentul e curat, fără urme de fum? la. mine are o o pojghita neagra care se ia ușor dacă dau cu degetul..... e normal sau ar trebui sa fie metalul curat?
repet ca i-am făcut testul de noxe și mi-a ieșit la limita de euro 5, valorile noxelor erau foarte bune.......
0

#7 User is offline   Gabriel.V 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 571
  • Joined: 22-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 01 July 2015 - 08:52

 cat82, on 01 July 2015 - 08:31, said:

cei care aveți benzinare .... la voi eșapamentul e curat, fără urme de fum? la. mine are o o pojghita neagra care se ia ușor dacă dau cu degetul..... e normal sau ar trebui sa fie metalul curat?


Daca nu scoate fum ca un diesel e normal, nu de alta dar daca o sa stai sa te uiti pe evacuarile la motoarele benzina turbo din generatia noua o sa observi la masini cu putini km cumparate de noi ca au deja afumat tipsu de la evacuare(am colegi la munca cu 1.6i turbo... vw/opel care au afumata evacuarea din primii 3mii km)
M3 E92 fara catalizator, evacuare inox cap-coada + soft ... la accelerari blana fumega fix ca un diesel

This post has been edited by Gabriel.V: 01 July 2015 - 08:52

0

#8 User is offline   Daniels13 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 814
  • Joined: 25-October 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 01 July 2015 - 09:11

 cat82, on 01 July 2015 - 08:31, said:

cei care aveți benzinare .... la voi eșapamentul e curat, fără urme de fum? la. mine are o o pojghita neagra care se ia ușor dacă dau cu degetul..... e normal sau ar trebui sa fie metalul curat?
repet ca i-am făcut testul de noxe și mi-a ieșit la limita de euro 5, valorile noxelor erau foarte bune.......

Da,asa este si la mine cum zici tu si am si tipsuri chrome.

@Radu I: okay,ai dreptate teoretic,dar practic ce ai mai putea face cand schimbi garnituri,n-ai pierderi,ai compresie,etc...exact ca-n cazul lui Cata82..
Ar fii totusi o rezolvare ?:)
0

#9 User is offline   LEOZRX 

  • I ///M FAN!
  • Group: Members
  • Posts: 1865
  • Joined: 26-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Posted 01 July 2015 - 09:42

Eu cred ca e aceeasi problema ca la M54: Segmentii de ungere.
0

#10 User is offline   Silviu G 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1835
  • Joined: 10-November 13
  • Gender:Male
  • Location:Above you

Posted 01 July 2015 - 09:44

Eu nu am negrala pe tips pot sa zic deloc...si intotdeauna dupa ce o spal dau si pe acolo cu solutie si carpa..
-5

#11 User is offline   cat82 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 62
  • Joined: 14-March 15

Posted 01 July 2015 - 09:46

credeți-mă ca am ajuns la disperare cu mașina asta...... prima grija când ma urc în ea e sa verific nivelul la ulei..... as schimba orice piesa sa meargă și ea în mințile ei dar nu știu ce as mai putea schimba...... am cheltuit aproape 2000 de euro cu piese, manopera, drumuri și alte mărunțișuri și tot consuma ulei.....
inițial am zis ca e senzorul de ulei stricat și nu îmi indica bine dar reacționează de cate ori adaug 300-400 grame ulei se ridica nivelul.....
la ultimul schimb am măsurat într-o găleată cat ulei curge din baie și au fost 6.5 l deci e în regula senzorul.....
efectiv nu mai știu în ce direcție sa o iau....
0

#12 User is offline   LEOZRX 

  • I ///M FAN!
  • Group: Members
  • Posts: 1865
  • Joined: 26-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Posted 01 July 2015 - 09:48

Iti spun eu; Te paste o segmentare si o verificare temeinica a cilindrilor sa nu fie ovalizati, am mai auzit la motorul asta.
0

#13 User is offline   smr.andrei 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 536
  • Joined: 28-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Posted 01 July 2015 - 10:02

Schimba motorul sau masina cu totul...
Degeaba faci doar segmentare, daca schimbi doar segmentii nu rezolvi problema, trebuie verificat / schimbat tot inclusiv camasile de cilindru daca vrei sa faci treaba buna.

This post has been edited by smr.andrei: 01 July 2015 - 10:03

0

#14 User is offline   cat82 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 62
  • Joined: 14-March 15

Posted 01 July 2015 - 10:04

leozrx..... am fost i-am făcut testul de compresie..... a ieșit valoarea de 11 la toți cilindri, adică valoarea cu care iese motorul din fabrica...... în condițiile astea cum pot fi segmenți?
am vb cu cineva de la Bavaria și mi-a zis ca la el mai vin cei de la spp de mașinile la verificat...... a zis ca niciodată nu a avut probleme cu segmentii și aia nu poți spune ca merg chiar normal cu mașinile astea..... turații mari, viteze mari..... nu vad cum ar putea ceda segmentii în cazul meu.....
și dacă ar fi segmentii de ce am compresia la nivel maxim?
0

#15 User is offline   LEOZRX 

  • I ///M FAN!
  • Group: Members
  • Posts: 1865
  • Joined: 26-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Posted 01 July 2015 - 10:06

Una sunt segmentii de compresie si alta sunt cei de ungere. Poate sunt aceleasi probleme ca la M54, depuneri de calamina pe segmenti...etc...

This post has been edited by LEOZRX: 01 July 2015 - 10:06

1

#16 User is offline   cat82 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 62
  • Joined: 14-March 15

Posted 01 July 2015 - 10:12

smr. Andrei...... da recunosc ca mi-a trecut și asta prin cap dar la căti bani am băgat în motor și în mașină în general nu prea mai îmi da mana sa iau alta sa o iau de la capăt..... prefer sa ii găsesc buba asteia.....

leozrx...... adică în opinia ta segmenți de compresie pot tine compresia la nivel maxim iar cei de ungere sa fie duși? e posibila chestia asta?
0

#17 User is offline   blizzard 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 32
  • Joined: 22-July 11

Posted 01 July 2015 - 10:13

de 2000 euro cumparai 180 de litri de ulei bun, cam cat iti consuma in 180.000 KM :)
las-o si da-i pace
-2

#18 User is offline   LEOZRX 

  • I ///M FAN!
  • Group: Members
  • Posts: 1865
  • Joined: 26-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Posted 01 July 2015 - 10:13

 cat82, on 01 July 2015 - 10:12, said:

smr. Andrei...... da recunosc ca mi-a trecut și asta prin cap dar la căti bani am băgat în motor și în mașină în general nu prea mai îmi da mana sa iau alta sa o iau de la capăt..... prefer sa ii găsesc buba asteia.....

leozrx...... adică în opinia ta segmenți de compresie pot tine compresia la nivel maxim iar cei de ungere sa fie duși? e posibila chestia asta?


Cam asa ceva.... Uite aici un video cu motorul M54 ce-i drept...Poate te ajuta...

This post has been edited by LEOZRX: 01 July 2015 - 10:14

0

#19 User is offline   cat82 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 62
  • Joined: 14-March 15

Posted 01 July 2015 - 10:16

😄😄.... știu blizard, ai dreptate dar nu sunt genul care sa își bata joc de mașină, lasă domne ca merge și asa..... când știu ca e o problema îmi place sa o remediez........
,, pace,, ii dau de fiecare data când ies pe autostrada 😉
0

#20 User is offline   smr.andrei 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 536
  • Joined: 28-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Posted 01 July 2015 - 10:17

 cat82, on 01 July 2015 - 10:12, said:

smr. Andrei...... da recunosc ca mi-a trecut și asta prin cap dar la căti bani am băgat în motor și în mașină în general nu prea mai îmi da mana sa iau alta sa o iau de la capăt..... prefer sa ii găsesc buba asteia.....

leozrx...... adică în opinia ta segmenți de compresie pot tine compresia la nivel maxim iar cei de ungere sa fie duși? e posibila chestia asta?


De aia am zis sa schimbi motorul...pana ii gasesti buba poate mai bagi inca atat , iar un motor second nu o sa te duca 2000 de euro si ramai si cu motorul actual pt piese de schimb.
0

Share this topic:


  • 7 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro