BMWClub: e90-325i...consum exagerat de ulei (1l/1000km) - BMWClub

Jump to content

  • 7 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

e90-325i...consum exagerat de ulei (1l/1000km)

#21 User is offline   Service Premium 

  • ✠✠✠✠✠✠✠✠
  • Group: Members
  • Posts: 2861
  • Joined: 09-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 01 July 2015 - 10:21

View Postsmr.andrei, on 01 July 2015 - 10:02, said:

Schimba motorul sau masina cu totul...
Degeaba faci doar segmentare, daca schimbi doar segmentii nu rezolvi problema, trebuie verificat / schimbat tot inclusiv camasile de cilindru daca vrei sa faci treaba buna.

Care camasi?
2

#22 User is offline   cat82 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 62
  • Joined: 14-March 15

Posted 01 July 2015 - 10:22

leozrx..... interesant video, parca ma vedeam pe mine😰.... schimbat garnituri, valva pcv, simeringuri și tot consuma ulei..... mulțumesc mult pentru indicatii

exista vreo posibilitate de curățare cu vreun produs anume sau pur și simplu trebuiesc schimbați segmenții ca sa remediezi problema?
0

#23 User is offline   Daniels13 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 814
  • Joined: 25-October 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 01 July 2015 - 10:23

Eu am auzit ca din bloc ar fii problema..s-ar ovaliza. Nu stiu ce sa zic,dar eu m-a impac cu idee..
Sa vina Ionut Cosmin ca are acelasi motor si ii consuma 1 L la 5.000 km castrol edge sport 5w40. Inainte de castrol zicea ca avea 5w30
Bmw oe si baga 1 L la 500-600 km .
0

#24 User is offline   LEOZRX 

  • I ///M FAN!
  • Group: Members
  • Posts: 1865
  • Joined: 26-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Posted 01 July 2015 - 10:23

Se aude ca ar exista o metoda de curatare, dar eu n-as proceda asa. Ideal este sa segmentezi motorul.

This post has been edited by LEOZRX: 01 July 2015 - 10:23

0

#25 User is offline   cat82 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 62
  • Joined: 14-March 15

Posted 01 July 2015 - 10:26

daniels13.....am avut ulei bmw 5w30, am trecut pe castrol 5w40 și acum am motul 300v 5w40...... nici o schimbare, litrul și mia de kilometri
0

#26 User is offline   LEOZRX 

  • I ///M FAN!
  • Group: Members
  • Posts: 1865
  • Joined: 26-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Posted 01 July 2015 - 10:27

View Postcat82, on 01 July 2015 - 10:26, said:

daniels13.....am avut ulei bmw 5w30, am trecut pe castrol 5w40 și acum am motul 300v 5w40...... nici o schimbare, litrul și mia de kilometri

Poti sa-i pui si pe dracu` daca ai segmentii uzati.
0

#27 User is offline   Daniels13 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 814
  • Joined: 25-October 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 01 July 2015 - 10:40

View PostLEOZRX, on 01 July 2015 - 10:27, said:

Poti sa-i pui si pe dracu` daca ai segmentii uzati.

Oare cat o costa o segmentare?:)
0

#28 User is offline   LEOZRX 

  • I ///M FAN!
  • Group: Members
  • Posts: 1865
  • Joined: 26-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Posted 01 July 2015 - 10:47

In jur 3500-4000 de ron cu tot cu manopera. Depinde unde alegi sa o repari si de calitatea pieselor cumparate.

This post has been edited by LEOZRX: 01 July 2015 - 10:49

0

#29 User is offline   smr.andrei 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 536
  • Joined: 28-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Posted 01 July 2015 - 11:21

View PostService Premium, on 01 July 2015 - 10:21, said:

Care camasi?

Sunt turnate impreuna cu blocul?
0

#30 User is offline   cat82 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 62
  • Joined: 14-March 15

Posted 01 July 2015 - 11:23

sunt 660 de euro segmenții ca vin doar pe original..... plus deranjul mecanicul i.... da cred ca 1000 euro cu totul......

știți pe cineva care știe sa facă operațiunea asta bine?
0

#31 User is offline   LEOZRX 

  • I ///M FAN!
  • Group: Members
  • Posts: 1865
  • Joined: 26-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Posted 01 July 2015 - 11:25

Completeaza locatia la profil sa vedem unde te putem directiona.
0

#32 User is offline   cat82 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 62
  • Joined: 14-March 15

Posted 01 July 2015 - 11:57

sunt din Slobozia ialomita
0

#33 User is offline   razzzzvan 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1320
  • Joined: 27-October 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 01 July 2015 - 12:13

Mi-au zis si mie mecanicii ca poti sa ai compresie buna si sa fie segmentii de ungere uzati, deci compresia nu e foarte relevanta
Inainte de segmentare poti verifica daca ai vacum pe carter si daca e totul bine fa o decalaminizare a cilindrului-am vazut prin state ca scot bujiile si baga in cilindrii niste solutii si o lasa asa peste noapte
0

#34 User is offline   LEOZRX 

  • I ///M FAN!
  • Group: Members
  • Posts: 1865
  • Joined: 26-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Posted 01 July 2015 - 12:21

View Postcat82, on 01 July 2015 - 11:57, said:

sunt din Slobozia ialomita


Cunosc pe cineva in Pitesti...Incearca si la baietii cu service-uri de pe forum.
0

#35 User is offline   cat82 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 62
  • Joined: 14-March 15

Posted 01 July 2015 - 12:30

Răzvan..... dacă am vacuum pe carter e de bine sau e de rău? ai cumva vreun link cu procedura aia cu bujiile și soluția băgată în cilindri?
0

#36 User is offline   dmnu 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 278
  • Joined: 16-August 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 01 July 2015 - 12:56

sincer nu prea imi vine sa cred ca o sa cureti depunerile de cocs doar adaugand solutia aia dar merita incercat inainte de un schimb de ulei
1

#37 User is offline   cat82 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 62
  • Joined: 14-March 15

Posted 02 July 2015 - 22:15

tot vorbind se segmentare cu diverse persoane, un prieten m-a întrebat de ce nu schimb și pistoanele dacă tot desfac motorul...... mi-a zis ca exista pistoane de compresie făcute de mahle și alți producători aftermarket care vin cu tot cu segmenți și cam la același preț cu segmenții bmw care vin numai pe original și sunt 660 euro...... nu știu ce sa fac, nu cunosc multe detalii referitoare la pistoane..... știe cineva informații suplimentare? și care e diferența între pistoanele de compresie și cele normale? mulțumesc
0

#38 User is offline   thegame 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 111
  • Joined: 19-October 11
  • Gender:Male

Posted 03 July 2015 - 00:01

View Postcat82, on 02 July 2015 - 22:15, said:

tot vorbind se segmentare cu diverse persoane, un prieten m-a întrebat de ce nu schimb și pistoanele dacă tot desfac motorul...... mi-a zis ca exista pistoane de compresie făcute de mahle și alți producători aftermarket care vin cu tot cu segmenți și cam la același preț cu segmenții bmw care vin numai pe original și sunt 660 euro...... nu știu ce sa fac, nu cunosc multe detalii referitoare la pistoane..... știe cineva informații suplimentare? și care e diferența între pistoanele de compresie și cele normale? mulțumesc

ai un link ceva ? sau un cod de piesa..
0

#39 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2568
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 03 July 2015 - 19:53

View Postcat82, on 02 July 2015 - 22:15, said:

tot vorbind se segmentare cu diverse persoane, un prieten m-a întrebat de ce nu schimb și pistoanele dacă tot desfac motorul...... mi-a zis ca exista pistoane de compresie făcute de mahle și alți producători aftermarket care vin cu tot cu segmenți și cam la același preț cu segmenții bmw care vin numai pe original și sunt 660 euro...... nu știu ce sa fac, nu cunosc multe detalii referitoare la pistoane..... știe cineva informații suplimentare? și care e diferența între pistoanele de compresie și cele normale? mulțumesc

Stiu ca diferenta e capul pistonului, partea de deasupra lui e diferita la un tip fata de altul., Deci o diferenta exista.

..Cele de compresie sunt mai "groase" ("buza" de sus a lor) ...deci comprima mai mult "amestecul" si sunt "adaptate" supapelor...

Daca e sa schimbi si camasi trebuie demontata si chiulasa iar manopera urca sus de tot.
Daca e vorba "doar" de segmentare cred ca se poate face si doar pe "jos" cu baia, pompa de ulei si arborele dat jos... lant si alte alea, adica mai putin decat pe sus..

This post has been edited by bimmer90f30: 03 July 2015 - 19:58

-2

#40 User is online   ovy318i 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2280
  • Joined: 14-March 07
  • Location:Botosani

Posted 03 July 2015 - 20:37

Daca e sa schimbi si camasi
[/quote]

nu are camasi,cilindrul e facut in blocul motor.

This post has been edited by ovy318i: 03 July 2015 - 20:38

0

Share this topic:


  • 7 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro