BMWClub: e90-325i...consum exagerat de ulei (1l/1000km) - BMWClub

Jump to content

  • 7 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

e90-325i...consum exagerat de ulei (1l/1000km)

#41 User is offline   Service Premium 

  • ✠✠✠✠✠✠✠✠
  • Group: Members
  • Posts: 2861
  • Joined: 09-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 03 July 2015 - 21:07

View Postsmr.andrei, on 01 July 2015 - 11:21, said:

Sunt turnate impreuna cu blocul?

Nu exista camasi fiind monobloc.

Pe cilindri exista un aliaj numit Aluminum Silicon. Este un material foarte dur. Un astfel de motor nu are camasi si nu poate fi reconditionat.
Exista diversi idioti care bucseaza astfel de blocuri, adica alezeaza blocul si monteaza o camasa facuta artizanal dintr-un material oarecum dur. E o imbecilitate. Un bloc motor afectat trebuie schimbat. Se pot schimba cuzineti, segmenti, se poate reconditiona chiulasa, schimba supape. Insa nu se repara blocurile ca la Dacia 1310.

D-aia motoarele de BMW din aluminiu au in denumire si Alusil.

This post has been edited by Service Premium: 03 July 2015 - 21:14

0

#42 User is offline   mariuslevi 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 54
  • Joined: 26-November 09
  • Location:hd

Posted 03 July 2015 - 21:09

Pistonul are in general 3 segmenti,2 de compresie si unul raclor sau ungere . Compresia este ok. Deci nu ai probleme cu ovalizari cilindru sau segmentii de compresie. Mai ramane cei de ungere ,care sunt plini de calamina si lasa uleiul sa intre in camera de ardere si deaici consumul mare de ulei.Asta in cazul tau,deoarece ai rezolvat si celelalte posibilitati, simeringuri supape,garnituri etc.
0

#43 User is offline   darius_x 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1623
  • Joined: 01-June 10
  • Gender:Male
  • Location:cluj_napoca

Posted 03 July 2015 - 21:38

nu ai precizat cati km are masina...
0

#44 User is offline   smr.andrei 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 536
  • Joined: 28-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Posted 03 July 2015 - 22:04

View PostService Premium, on 03 July 2015 - 21:07, said:

Nu exista camasi fiind monobloc.

Pe cilindri exista un aliaj numit Aluminum Silicon. Este un material foarte dur. Un astfel de motor nu are camasi si nu poate fi reconditionat.
Exista diversi idioti care bucseaza astfel de blocuri, adica alezeaza blocul si monteaza o camasa facuta artizanal dintr-un material oarecum dur. E o imbecilitate. Un bloc motor afectat trebuie schimbat. Se pot schimba cuzineti, segmenti, se poate reconditiona chiulasa, schimba supape. Insa nu se repara blocurile ca la Dacia 1310.

D-aia motoarele de BMW din aluminiu au in denumire si Alusil.


Thx for the lesson http://www.bmwclub.ro/forums/public/style_emoticons/default/thumbsup.png
0

#45 User is offline   emitzu 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 515
  • Joined: 15-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Posted 03 July 2015 - 22:27

Degeaba schimbi pistoane ,dacă ai blocul ovalizat ,si chiar e o problema întâlnita destul de des la 325i cel de 218 cp.
Nu ai decât sa desfaci motorul si sa vezi starea blocului si a segmentilor.
Dacă blocul este ok si segmentii de ungere praf ,e clar .
Pui un set de segmenti si unul de cuzineți si e ok, dacă nu e nasol (alt bloc sau alt motor.)
Bafta ,nașpa moment.
0

#46 User is online   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3981
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:Inspector ITP

Posted 03 July 2015 - 22:36

Nu merge alezat ai puse pistoane la alta cota?
0

#47 User is offline   crtir 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 931
  • Joined: 08-March 07
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 04 July 2015 - 08:42

View Postmariuslevi, on 03 July 2015 - 21:09, said:

Pistonul are in general 3 segmenti,2 de compresie si unul raclor sau ungere . Compresia este ok. Deci nu ai probleme cu ovalizari cilindru sau segmentii de compresie. Mai ramane cei de ungere ,care sunt plini de calamina si lasa uleiul sa intre in camera de ardere si deaici consumul mare de ulei.Asta in cazul tau,deoarece ai rezolvat si celelalte posibilitati, simeringuri supape,garnituri etc.


sa-mi explicati si mie care e legatura intre depunerea de calamina pe segmenti si patrunderea uleiului in camera de ardere.In ce masura e afectata etanseitatea intre piston si camera de ardere datorata depunerilor ?
0

#48 User is offline   dmnu 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 278
  • Joined: 16-August 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 04 July 2015 - 09:09

Nu calamina se depune pe canalele segmentilor ci COCSul ( desi cel mai afectat este canalul primului segment de compresie). Practic, se formeaza o substanta dura, care blocheaza segmentul si acesta nu va mai indeparta pelicula de ulei de pe cilindru.

This post has been edited by dmnu: 04 July 2015 - 09:09

0

#49 User is offline   Daniels13 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 814
  • Joined: 25-October 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 04 July 2015 - 09:48

Cum spuneam si pe pagina anterioara,eu am AUZIT de la doi mecanici diferiti din 2 reprezentante (bavaria si mhs) ca ar fi 2 cauze:
Unul spunea ca problema este blocul motor ,se ovalizeaza si trebuie bucsat(si cum zicea service premium este o imbecilitate)
Al 2 lea spunea ca nu ar fi de vina blocul ,ci segmentii si trebuie segmentat motorul.
1

#50 User is online   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3981
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:Inspector ITP

Posted 04 July 2015 - 09:57

Si mai merge alezat blocul si puse pistoane plus segmenti noi la cota 1 de reparatie, asta daca gasesti pistoane la cota 1 sau 2, segmenti gasesti sigur

Daca faci asta este motorul ca nou, fara bucsi si alte cacaturi second hand

Ok, deci tu nu poti sa stii ce are pana nu il desfaci, daca ai compresia buna inseamna ca este posibil sa scapi cu o segmentare doar, oricum daca desfaci chiulasa poti masura uzura cilindrilor cu micrometrul si o sa deacoperi cata uzura are

This post has been edited by BOASKA: 04 July 2015 - 10:09

0

#51 User is offline   crtir 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 931
  • Joined: 08-March 07
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 04 July 2015 - 10:06

View Postdmnu, on 04 July 2015 - 09:09, said:

Nu calamina se depune pe canalele segmentilor ci COCSul ( desi cel mai afectat este canalul primului segment de compresie). Practic, se formeaza o substanta dura, care blocheaza segmentul si acesta nu va mai indeparta pelicula de ulei de pe cilindru.

Attached File(s)


0

#52 User is offline   99buz 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 643
  • Joined: 29-October 12
  • Gender:Male
  • Location:oradea

Posted 04 July 2015 - 10:11

View Postmariuslevi, on 03 July 2015 - 21:09, said:

Pistonul are in general 3 segmenti,2 de compresie si unul raclor sau ungere . Compresia este ok. Deci nu ai probleme cu ovalizari cilindru sau segmentii de compresie. Mai ramane cei de ungere ,care sunt plini de calamina si lasa uleiul sa intre in camera de ardere si deaici consumul mare de ulei.Asta in cazul tau,deoarece ai rezolvat si celelalte posibilitati, simeringuri supape,garnituri etc.

Gresesti grav.+ ca deobicei segmentii se uzeaza in egala masura.
-1

#53 User is online   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3981
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:Inspector ITP

Posted 04 July 2015 - 10:19

View Postcat82, on 01 July 2015 - 11:57, said:

sunt din Slobozia ialomita


Incearca la Cta mai bine

View Post99buz, on 04 July 2015 - 10:11, said:

Gresesti grav.+ ca deobicei segmentii se uzeaza in egala masura.


Sau poate sunt buni si are simeringurile la supape stricate....noi ne dam cu parerea fara sa avem masina in fata, poate are ceva la chiulasa si scapa ulei in cilindrii...bujiile sunt toate aceasi culoare?
0

#54 User is offline   ady_smith 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 31
  • Joined: 03-December 14

Posted 04 July 2015 - 10:30

Daca ar scapa ulei in cilindru n-ar trebui sa dea fum alb? sau sa fie plina toba de calamina?
0

#55 User is offline   LEOZRX 

  • I ///M FAN!
  • Group: Members
  • Posts: 1865
  • Joined: 26-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Posted 04 July 2015 - 10:33

Eu am segmentat un M54 si intr-adevar era plin de calamina intre segmenti cat si in spatele lor. Din 6 doar 2 pistoane erau afectate, dar era de ajuns sa consume ulei destul de mult.

Exact ca in poza.

Attached File(s)


This post has been edited by LEOZRX: 04 July 2015 - 10:31

0

#56 User is offline   Daniels13 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 814
  • Joined: 25-October 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 04 July 2015 - 10:43

View PostLEOZRX, on 04 July 2015 - 10:33, said:

Eu am segmentat un M54 si intr-adevar era plin de calamina intre segmenti cat si in spatele lor. Din 6 doar 2 pistoane erau afectate, dar era de ajuns sa consume ulei destul de mult.

Exact ca in poza.

Cat iti consuma inainte de segmentare si cum iti consuma acum sau daca iti mai consuma?
0

#57 User is offline   LEOZRX 

  • I ///M FAN!
  • Group: Members
  • Posts: 1865
  • Joined: 26-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Posted 04 July 2015 - 10:46

1l la 2500-3000 de km consuma inainte. Acum am 2000 de km de la segmentare si n-am observat consum de ulei. A inceput sa se mai curete si evacuarea.
0

#58 User is online   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3981
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:Inspector ITP

Posted 04 July 2015 - 10:55

Pare a fi niste metabond sau ulei orijinal
0

#59 User is offline   thegame 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 111
  • Joined: 19-October 11
  • Gender:Male

Posted 04 July 2015 - 12:07

Daca vrei sa umbli in motor, intai sa intrebi daca au cale pt N52. Eu decat la un service am gasit dar nu am mai fost la ei pt ca i-am vazut ca nu prea stiu cu ce se mananca treaba. Sa ne ti la curent ce faci cu ea pt ca sunt curios cum o rezolvi...bafta
0

#60 User is offline   dmnu 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 278
  • Joined: 16-August 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 04 July 2015 - 15:37

crtir, nu am inteles ce vrei sa arati cu imaginea aia. Boaska, nu orice bloc motor merge alezat

This post has been edited by dmnu: 04 July 2015 - 15:41

0

Share this topic:


  • 7 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro