Jump to content

e90-325i...consum exagerat de ulei (1l/1000km)


cat82

Recommended Posts

din ce citesc aici realizez ca povestea aia cu consumul ,,normal,, de pânĂŁ la 1 litru la mie este doar o poveste......dupĂŁ ce am schimbat așa de multe piese am vrut sĂŁ cred ca motorul e ĂŽn parametri dar mĂŁ mint singur.....momentan o sĂŁ ĂŽncerc sĂŁ merg așa cu el o perioadĂŁ și când mai fac rost de bani desfac a treia oarĂŁ motorul😭😭......și vĂŁd despre ce e vorba ,deși inclin și eu sĂŁ cred ca sunt segmenții de ungere, mĂŁ gândesc ca dacĂŁ era ovalizat nu ĂŽmi ținea compresia.......credeți ca dacĂŁ mai merg așa pânĂŁ ĂŽn toamna se poate agrava situația?
Link to comment
Share on other sites

Bill.....am mașinĂŁ de 5luni și am fĂŁcut 6000 de km cu ea.....ĂŽn acest timp am schimbat tipul de ulei de 3ori ĂŽn speranțĂŁ ca scap de consumul mare....ulei bmw 5w30, apoi castrol5w40 și acum motul 300v 5w40....... problema cu care m-am confruntat este urmĂŁtoarea..... când am vĂŁzut cxa mĂŁnâncĂŁ ulei am intrat pe net și pe forumuri de unde am inteles ca mai multe componente pot cauza acest consum exagerat.....garniturĂŁ capac colbutori(schimbatĂŁ de 2ori),vâlvĂŁ pcv plus furtunĂŁ, se meringuri la supape și ĂŽn cel mai rĂŁu caz

 

segmenți de la pistoane........se pare ca sunt eu ghinionist, ce pot sĂŁ zic.....http://mywikimotors.com/n52b25/...,.se precizeazĂŁ ca poate consumĂŁ pânĂŁ la 1litru la 1000 km

 

Am luat ĂŽn calcul și schimbatul motorului dar nu prea am gfasit pe net la vânzare.....aveți idee cam la ce preț este unul second?știu doar cda un motor nou costa 11.000 euro.....

Link to comment
Share on other sites

Bill.....am mașinĂŁ de 5luni și am fĂŁcut 6000 de km cu ea.....ĂŽn acest timp am schimbat tipul de ulei de 3ori ĂŽn speranțĂŁ ca scap de consumul mare....ulei bmw 5w30, apoi castrol5w40 și acum motul 300v 5w40....... problema cu care m-am confruntat este urmĂŁtoarea..... când am vĂŁzut cxa mĂŁnâncĂŁ ulei am intrat pe net și pe forumuri de unde am inteles ca mai multe componente pot cauza acest consum exagerat.....garniturĂŁ capac colbutori(schimbatĂŁ de 2ori),vâlvĂŁ pcv plus furtunĂŁ, se meringuri la supape și ĂŽn cel mai rĂŁu caz

 

segmenți de la pistoane........se pare ca sunt eu ghinionist, ce pot sĂŁ zic.....http://mywikimotors.com/n52b25/...,.se precizeazĂŁ ca poate consumĂŁ pânĂŁ la 1litru la 1000 km

 

Am luat ĂŽn calcul și schimbatul motorului dar nu prea am gfasit pe net la vânzare.....aveți idee cam la ce preț este unul second?știu doar cda un motor nou costa 11.000 euro.....

Io nu am inteles de ce ai tot schimbat uleiul si ai pus tot alceeiasi norma ,putea_i pune de M 10w60 sa vezi diferenta.

Oricum nici o segmentare nu e capat de lume un set de segmenti Mahle+garnitura de chiulasa nu poate fi asa mult.

Link to comment
Share on other sites

Bill.....am mașinĂŁ de 5luni și am fĂŁcut 6000 de km cu ea.....ĂŽn acest timp am schimbat tipul de ulei de 3ori ĂŽn speranțĂŁ ca scap de consumul mare....ulei bmw 5w30, apoi castrol5w40 și acum motul 300v 5w40....... problema cu care m-am confruntat este urmĂŁtoarea..... când am vĂŁzut cxa mĂŁnâncĂŁ ulei am intrat pe net și pe forumuri de unde am inteles ca mai multe componente pot cauza acest consum exagerat.....garniturĂŁ capac colbutori(schimbatĂŁ de 2ori),vâlvĂŁ pcv plus furtunĂŁ, se meringuri la supape și ĂŽn cel mai rĂŁu caz

 

segmenți de la pistoane........se pare ca sunt eu ghinionist, ce pot sĂŁ zic.....http://mywikimotors.com/n52b25/...,.se precizeazĂŁ ca poate consumĂŁ pânĂŁ la 1litru la 1000 km

 

Am luat ĂŽn calcul și schimbatul motorului dar nu prea am gfasit pe net la vânzare.....aveți idee cam la ce preț este unul second?știu doar cda un motor nou costa 11.000 euro.....

nu cred ca e ok sa tot umbli in motor. ai toate sansele sa il zapacesti de tot, "specialistii" nostrii sunt renumiti

stiu sigur ca acest motor consuma ulei...motoarele, pe benzina, BMW consuma ulei in general

nu sunt la primul BMW, la cel pe care l am avut inainte, am schimbat motorul (cu unul nou) la primul schimb nu a consumat dar dupa primul schimb a inceput sa consume (300ml/1000km)

si eu am e90 325i de 8 ani si mie imi consuma ulei. consumul de ulei a ramas comnstant. de 4 ani merg cu 10w60 si e mult mai bine. motorul merge perfect, nu mi da erori..are putere. in fine procedeaza cum crezi, eu ti am spus din experienta mea

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Cum iti consuma inainte sa ii pui 10w60? Si cat iti consuma acum cu 10w60?

inainte consuma cam 600 - 800 ml/1000

am schimbat separatorul de ulei si am trecut la 10w60 si intervalul de schimb ulei max 10000km

acum consuma in oras aprox 300-400/1000 pe autostrada (160) 600/1000

10w60 are mai multe avantaje mai ales cand e foarte cald afara.

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

La tine e calanima pe segmentii de ungere

S-a mers cu ea subturat la consum

Un motor care trebuie segmentat papa 1l la 200-300 de km si porneste greu, nu are putere, lipsa de compresie, plus ca fumega ca dracii

Ori incerci o decalamizare cu niste solutii lasate peste noapte in cilindrii si dupaia schimbul de ulei ori ii faci o segmentare prin baia de ulei fara sa dai jos _chiulasa_ ca sa ai costuri mai mici

Edited by razzzzvan
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pai si cum scoti arborele cutiei de viteze?Deci trebuie scos motorul afara.De ce crezi ca ar trebui planat?Asa doar hai sa planam chiulasa ca asa mi-a zis cineva ca trebuie...Adaugam si cuzineti atunci ,pistoane noi,set garnituri,Simeringuri pai de ce nu isi ia un motor nou?

Cel mai simplu dupa mine (nu cunosc motorul) chiulasa jos, baia jos ,capace biela jos,pistoane jos ,verificat etaneitati,montat la loc.

Edited by 99buz
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Recunosc ca am citit doar prima pagina si apoi am sarit la utima sa vad daca ai rezolvat problema.....ce spune si userul LEO...asta ai la masina.....cineva a mers prea mult timp cu ulei prea prost si ai blocati segmentii de ungere....uleiul se consuma la tine si nu se pierde si pentru ca bagi sintetic nu scoate fum ci doar ai negru pe esapament.

Desfaci motorul si pui segmenti noi si gata.....daca poti pe jos fara chiulasa .....

Fac pariu pe oricat si cu oricine ca asta este!

Link to comment
Share on other sites

Bill.... nu știu ce sa zic despre uleiul 10w-60.....nu te contrazic, dacĂŁ tu pui și merge ok, dar cred ca o schimbare importanta la tine a fost și schimbarea separatorului de ulei - valva pcv și de asta ți-a scĂŁzut consumul..... momentan rĂŁmân la motul 5w-40.....

 

razzzvan......si eu zic ca la cate,, țiganii,, am gĂŁsit la masina asta, din 2005 doar s-a mers cu ea, nu s-a schimbat nimic..... am gĂŁsit furtune de ulei izolate cu izolier bând, senzori tĂŁiați ca sa nu aparĂŁ erori ĂŽn bord și alte marlanii de genul asta...... și probabil ca s-a mers destul de incet ca sa nu consume mult...

 

as avea totuși 2 necunoscute :

1.ce se poate ĂŽntâmpla dacĂŁ totuși mai merg câteva luni cu motorul asa? adicĂŁ dacĂŁ segmenții de compresie sunt ok, ar fi o problema dacĂŁ cei de ungere nu ĂŽși mai fac treaba cum ar trebui și completez cu ulei? momentan nu am 1000 de euro sa schimb segmenții asa ca as vrea sa știu la ce ma pot aștepta.....

 

2. am cautat la mai multi furnizori segmenți dar am gĂŁsit numai pe original care sunt aprox. 660 euro..... am cautat pe net firme de gen mahle dar nu am gĂŁsit nici un rezultat.... chiar e posibil sa vina numai pe original? are cineva niște linkuri cu firme care ar putea avea acești segmenți?.....

Link to comment
Share on other sites

da și eu vĂŁzusem site-ul asta..... de aia am și zis ca unii considera,, normal,,.... acest consum mare de ulei..... totuși cred ca ma ĂŽmbĂŁt cu apa rece😄......azi dimineațĂŁ ĂŽnainte sa plec pe autostrada am șters cu un șervețel evacuarea și se vedea metalul curat..... când am ajuns la București era o pelicula negra pe ambele evacuĂŁri, asa ca....

 

totuși dacĂŁ cineva gĂŁsește un link cu firme de producĂŁtori de segmenți va rog sa ma luminați și pe mine....... pentru motorul asta nu am gĂŁsit nici un site unde sa bag modelul e90 325 și sa ĂŽmi dea vreun rezultat.... nu pot sa cred nimeni nu ii fabrica ĂŽn afara de bmw, totuși sunt niște fiare

Link to comment
Share on other sites

Bill.... nu știu ce sa zic despre uleiul 10w-60.....nu te contrazic, dacă tu pui și merge ok, dar cred ca o schimbare importanta la tine a fost și schimbarea separatorului de ulei - valva pcv și de asta ți-a scăzut consumul..... momentan rămân la motul 5w-40.....

 

cat82 iti inteleg frustrarea si mi pare rau ...problema e ca acest motor este foarte misto dar sensibil adica trebuie sa ai grija mare cand schimbi uleiul si sa compeletezi nivelul periodic, adica putina grija. sensibilitatea motorului vine de la faptul ca are o chiulasa destul de complicata (vanos,valvetronic, actuatoare etc) pentru a obtine putere mare dintr un motor atmosferic. aceasta chiulasa s a tot modificat, ultima modificare a fost facuta in 2009/2010 (daca nu gresesc) si chipurile a inlaturat problemele care tot apareau. dupa parerea mea aceste "probleme" vin din cauza intervalului lung de service (recomandat de BMW) din ratiuni ecologice si alt bullshit, precum si din cauza calitatii indoielnice a uleiului (dupa parerea mea). stiu ca multi o sa zica ca nu e asa dar eu asta cred dupa ce m am documentat in toti anii astia si vreau sa ti spun ca am tot citit si am intalnit niste oameni foarte ok si pasionati la contempo (brasov) care mi au dat informatii foarte utile chiar de la sursa. daca spui caa masina a fost "dusmanita" de cel/cei care au avut o inainte atunci asta explica multe.

daca as fi in locul tau nu as mai umbla in motor si as incerca sa schimb uleiul cat mai des (chiar la 7000-800) la fiecare schimb eventual si un flush cu liqui molly sau ceva de genul asta. schimba filtrele cat mai des (aer). urmareste nivelul uleiului si completeaza mai des. as merge cu el asa si as mai urmari

ce se intampla. poate ca totusi nu e atat de afectat. succes si spune daca ai rezolvat si cum ai rezolvat.

Edited by bill
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Problema asemanatoare(mai degraba identica si la fel) am avut si eu cu un Opel Astra,adica motor de 70.000km care a primit ulei GM original dar ...15W-40 la 2 schimburi consecutive.....urmarea ..compresie foarte buna adica chiar foarte buna si consum 1litru ulei la 1000 km.

Am schimbat bujii,uleiuri,semeringuri de supape ......si multi nervi degeaba,cand am desfacut motorul....segmentii de ungere adica aia de jos erau cocsati si blocati....partea frumoasa era ca segmantii nu erau uzati...dar fiind ieftini au fost schimbati oricum.

Urmarea :a mai consumat 300/500 ,ml de ulei in primele mii de km si apoi consum zero......partea cea mai frumoasa este ca a scazut vizibil consumul de benzina si e firesc sa fie asa pentru ca uleiul ala ars modifica arderea ,influenteaza sondele si tot asa ...eu am regretat ca nu am facut reparatia mai devreme adica am platit aiurea ulei si benzina in plus.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Bill.... nu știu ce sa zic despre uleiul 10w-60.....nu te contrazic, dacă tu pui și merge ok, dar cred ca o schimbare importanta la tine a fost și schimbarea separatorului de ulei - valva pcv și de asta ți-a scăzut consumul..... momentan rămân la motul 5w-40.....

 

razzzvan......si eu zic ca la cate,, țiganii,, am găsit la masina asta, din 2005 doar s-a mers cu ea, nu s-a schimbat nimic..... am găsit furtune de ulei izolate cu izolier bând, senzori tăiați ca sa nu apară erori în bord și alte marlanii de genul asta...... și probabil ca s-a mers destul de incet ca sa nu consume mult...

 

as avea totuși 2 necunoscute :

1.ce se poate întâmpla dacă totuși mai merg câteva luni cu motorul asa? adică dacă segmenții de compresie sunt ok, ar fi o problema dacă cei de ungere nu își mai fac treaba cum ar trebui și completez cu ulei? momentan nu am 1000 de euro sa schimb segmenții asa ca as vrea sa știu la ce ma pot aștepta.....

 

2. am cautat la mai multi furnizori segmenți dar am găsit numai pe original care sunt aprox. 660 euro..... am cautat pe net firme de gen mahle dar nu am găsit nici un rezultat.... chiar e posibil sa vina numai pe original? are cineva niște linkuri cu firme care ar putea avea acești segmenți?.....

http://www.epiesa.ro/segmenti-set-bmw-3-e90-325-i/18450/subcat-10631/

Stai linistit ca si aia originali tot de ceva srl este facut banuiesc Goetze.

http://www.epiesa.ro/garnitura-chiulasa-bmw-3-e90-325-i-reinz-61-35535-00/18450/10325/item-1102749/

Edited by 99buz
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.