Jump to content

Tampoane motor f10


Dan Tudose

Recommended Posts

am pus eu Lemforder pe F11. era varaza rau unul din ele... asa ca diferanta este mare. manopera am facut'o singur, pe elevator, dar e cam incurcata treaba. a trebuit sa scot conductele din radiatorul de la cutie, montat deasupra suportului stang. de acolo se pierde cam 200ml ulei si a trebuit completat/verificat nivelul. distractie mare.

ce nu'mi place este ca ce gasesti acum OEM este cu vacuum, iar ce aveam eu pe masina erau fara.

 

Salut,

 

si cum ai procedat cu vacuumul, ai instalat convertor de presiune si furtune plus codare?

Link to comment
Share on other sites

Acum 2.5 ani cand am schimbat tampoanele, am gasit doar cu intrare pt vacum. Pe realoem codurile acestora inlocuiau pe cele fara vacum. Inca de atunci nu se mai gaseau cele fara. Oricum din cate am citit si atunci nu simti nici o diferenta daca nu ai instalatia de vacum si n-o conectezi. Masinile din state cica au instalatie de vacum pt tampoane. Nu mai retin exact, dar controleaza in mod dinamic rigiditatea motorului. Poate cineva s-a documentat mai mult si cunoaste mai multe. Overall nu-i nimic gresit in ceea ce priveste acest topic.
Link to comment
Share on other sites

Cand accelerezi pe loc se misca rau motorul? OE ar fi cel mai indicat sa pui, iar ca AM Lemforder sunt cele mai bune.

nu mi se pare ca se misca motorul in asa hal incat la denivelari sa se auda troncanitul ala , las putea asocia cu o bieleta stracata, dar tot ce tine de bucse , brate , flanse , amortizoare totul pare sa fie fara ok , maine am programare la un service pt inlocuirea flaselor , sper sa fie de acolo ..

 

am pus eu Lemforder pe F11. era varaza rau unul din ele... asa ca diferanta este mare. manopera am facut'o singur, pe elevator, dar e cam incurcata treaba. a trebuit sa scot conductele din radiatorul de la cutie, montat deasupra suportului stang. de acolo se pierde cam 200ml ulei si a trebuit completat/verificat nivelul. distractie mare.

ce nu'mi place este ca ce gasesti acum OEM este cu vacuum, iar ce aveam eu pe masina erau fara.

diferenta dintre cele originale si lemforder ar fi de 150-200 ron max ( pret facut de cei de service) prin comanda online sigur sunt mai ieftine dar creste mana de lucru plus ca e o bataie mare de cap in momentul cand trebuie sa le schimbi pe garantie (am fost patit cu un set de amortizoare care nici acuma nu am primit raspuns de la ei ) una peste peste alta servisul va da comanda de ele si tot ei le vor monta . din ce am mai citit si sfaturi de la alti mecanici cele originale sunt prima optiune sanatoasa ..

Link to comment
Share on other sites

Acum 2.5 ani cand am schimbat tampoanele, am gasit doar cu intrare pt vacum. Pe realoem codurile acestora inlocuiau pe cele fara vacum. Inca de atunci nu se mai gaseau cele fara. Oricum din cate am citit si atunci nu simti nici o diferenta daca nu ai instalatia de vacum si n-o conectezi. Masinile din state cica au instalatie de vacum pt tampoane. Nu mai retin exact, dar controleaza in mod dinamic rigiditatea motorului. Poate cineva s-a documentat mai mult si cunoaste mai multe. Overall nu-i nimic gresit in ceea ce priveste acest topic.

 

Nu are nicio treaba ca doar masinile din state au vacuum. Aveam vacuum la tampoane pe E60 si am si pe F10, ambele fabricate pt piata din Germania. Vedeti ca tampoanele cu vacuum sunt comandate de o electrovalva, ca si cod aceeasi ca cea ce comanda clapeta de la racitorul EGR. Si dupa cum probabil stiti, acele electrovalve cedeaza destul de des. Este posibil ca tampoanele sa fie bune si electrovalva dusa.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nu are nicio treaba ca doar masinile din state au vacuum. Aveam vacuum la tampoane pe E60 si am si pe F10, ambele fabricate pt piata din Germania. Vedeti ca tampoanele cu vacuum sunt comandate de o electrovalva, ca si cod aceeasi ca cea ce comanda clapeta de la racitorul EGR. Si dupa cum probabil stiti, acele electrovalve cedeaza destul de des. Este posibil ca tampoanele sa fie bune si electrovalva dusa.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Salut,

 

Asa este, si eu am tampoane cu vacuum la E39 nu stiu sigur daca si la F11 ca nu am cautat. Ideea e ca am intrebat fiindca fara vacuum poate nu ĂŽsi fac treaba, nu sunt destul de rigide deaceea eram nedumerit in legatura cu functionarea lor.

 

Drumuri faine sa aveti.

Link to comment
Share on other sites

nu mi se pare ca se misca motorul in asa hal incat la denivelari sa se auda troncanitul ala , las putea asocia cu o bieleta stracata, dar tot ce tine de bucse , brate , flanse , amortizoare totul pare sa fie fara ok , maine am programare la un service pt inlocuirea flaselor , sper sa fie de acolo ..

 

Tampoanele nu fac zgomot la trecerea peste denivelari, se simt doar la accelerari bruste cand motorul este "in tensiune". La drum intins daca accelerezi brusc, de la turatii joase , se aude vreun zgomot?

Am mai intalnit cazuri in care bieletele erau ok la controlul vizual + miscat, dar date scoase din fuzeta au avut joc.

maine am programare la un service pt inlocuirea flaselor , sper sa fie de acolo .. In ritmul asta o sa ajungi sa schimbi toata articulatia. Flansele, de obicei, scartaie la treceri peste denivelari.

Edited by Sorin_87
Link to comment
Share on other sites

salutare, aceeasi problema o am si eu la un F36, un scartait pe fata stanga la viteze mici cand iau de volan stanga dreapta ( sau pe drum denivelat ), se mai aude cand plec de la semafor uneori . Pe loc nu se aude nimic. Am schimbat bratele superioare ca erau putin imbatranite. Am fost sa o verific in service: la un service mi au spus ca sunt tampoanele de la motor, la alt service ca ar putea fi flansele de la amortizor si ca nu sunt tampoanele de la motor . Au verificat tampoanele cu picirul pe frana si accelerat usor si nu se auzea nimic, dar daca imping de motor cand este oprit din dreapta in stanga se aude un mic scartait. Acum nu stiu ce sa fac , ce sa schimb si ce sa nu schimb. Imi puteti recomanda un service unde as putea sa imi verific articulatiile si amortizorele pentru a indentifica mai bine ce e de schimbat .

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Verifica bucsele de la bara stabilizatoare si bieletele antirului.

am verificat si nu am nici o problema la bieletele antirului sau bucsele de la bara stabilizatoare , asta e un lucru bun, dar ce fac cu acel zgomot? Oare sa fie de la flansele de la amortizor?

 

Salutare. imi poate recomanda cineva pentru un bmw f10 520D 2012, ce brand de tampoane la motor sa montez ? sau cineva care a montat Corteco/ Febi/ LEMFĂRDER sau cele originale sa ne spuna o parere ? vreau sa mentionez ca se aude un clampanit/ zgomot nici nu stiu cum sa-l numesc doar la o viteza redusa la denivalari sau de la o trecere de nivel mic,ulterior am mers la reprezentanta si singura anomalie ar fi tampoane motor si un cap de bara dar nu imi garanteaza rezolvarea problemei , daca ma poate ajuta cineva cu un sfat ar fi perfect .. multumesc

salutare, ai reusit sa rezolvi problema ce o aveai ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salut,

In urma unei inspectii s-a constatat faptul ca tampoanele de la motor sunt f moi (le misca chiar cu mana) si mi-a afectat racordul flexibil (e pe cale sa cedeze).

Intrebarea mea este: se poate sa fie moi din cauza vreunei defectiuni la circuitul lor de vacuum(furtun spart sau valva control) sau din moment ce sunt moi inseamna ca au decedat? Nu am batai in accelerare, doar la oprire vibreaza mai tare si cand se incalzeste f tare.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

In urma unei inspectii s-a constatat faptul ca tampoanele de la motor sunt f moi (le misca chiar cu mana) si mi-a afectat racordul flexibil (e pe cale sa cedeze).

Intrebarea mea este: se poate sa fie moi din cauza vreunei defectiuni la circuitul lor de vacuum(furtun spart sau valva control) sau din moment ce sunt moi inseamna ca au decedat? Nu am batai in accelerare, doar la oprire vibreaza mai tare si cand se incalzeste f tare.

 

Pur si simplu cedeaza. Este o problema comuna aceasta cu tampoanele motor. Nu stiu daca ai ceva circuit de vacum pt ele.Majoritatea nu au acel circuit de vacum desi ultimele modele de tampoane vin doar cu intrari pt vacum. Trebuie neaparat sa le cumperi pe OE.

Link to comment
Share on other sites

Numai OE le luam,doar ca mi se pare absurd ca la o asemenea masina sa cedeze pana in 100k km. Am inteles ca ele oricum sunt mai moi, dar nuzb cat de moi trebuie sa fie.

 

Mecanicii stiu cum se verifica tampoanele, nu se ia dupa rigiditatea cauciucului. Se observa o comprimare a cauciucului in sine, plus alte semne care iti indica faptul ca sunt uzate. Dupa ce le dai jos inclusiv tijja din mijlocul lor se misca mult prea usor, o poti face cu mana chiar ceea ce nu trebuie sa se intample. Se ridica motorul cu o ranga usor in dreptul lor. Mergi la un mecanic care stie sa le verifice.

Link to comment
Share on other sites

Numai OE le luam,doar ca mi se pare absurd ca la o asemenea masina sa cedeze pana in 100k km. Am inteles ca ele oricum sunt mai moi, dar nuzb cat de moi trebuie sa fie.

Ești sigur cu privire la veridicitatea numĂŁrului de km ai mașinii? observ cĂŁ ai probleme la tampoane,turbo..

Link to comment
Share on other sites

Sunt km ei, verificati la reprezentanta + aspectul ei. Aparent am avut ghinion sa prind o serie cu ceva defecte. In plus nici Bmw nu mai e ce a fost, sa fim seriosi.

Turbo nu pot spune ca e o problema mare, am vazut azi un F10 cu 230k km avand aceeasi 'problema' la tija de la turbo si merge cu ea asa de 60k km fara probleme. Poate ca a fost mecanicul mai perfectionist.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.