Jump to content

Cand deschid aerul conditionat, masina trage f greu


Recommended Posts

@inchizitorul,

 

aceleasi probleme le am si eu. Mentionez ca ambreiajul meu este intact. Fulia compresorului nu e gripata se misca liber. Daca ai bunavointa, explica-mi si mie de ce imi omoara motorul cand e clima pornita. Unde e problema mea ?

 

Si mai am o intrebare, cum se manifesta senzorul de presiune defect ?

 

Te-as ruga sa-mi oferi explicatii pertinente, nu ca aia nu exista, ca eu sau nu stiu care suntem prosti, etc. Multumesc !

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am inteles, exact cum am banuit din primul tau post. La tine este de vina ambreiajul, de aceea ai aceste simptome. Schimba kitul complet si nu o sa mai ai probleme.

 

Vad ca sunt toti atotstiutori si te indica gresit. Nu mai te lua dupa nimeni si fa ce ti-am spus eu, schimba ambreiajul si o sa vezi ca o sa fie bine.[/b]

 

Poate ne explici care este legatura intre ambreaj si faptul ca motorul nu mai trage cum trebuie cand are aerul pornit.

Link to comment
Share on other sites

Daca sunt probleme cu compresorul, nu ar trebui sa fie probleme si cu aerul rece? Mie imi da aer f rece instant, cum pornesc aerul conditionat.

 

 

Nu neaparat, compresorul isi face treaba chiar daca este gripat, dar cu un consum de energie mult mai mare. Oricum, daca este gripat si continui sa-l folosesti asa, va crapa definitiv. Fa ce ti-am spus ieri, verifica compresorul "la mana", se invarte usor?

Link to comment
Share on other sites

eu aveam catamai motorul cand s-a gripat si nu simteam asa tare. pe un525i.

 

Am juns la faza in care mergea asa greu incat se bloca complet (in special cand statem la stop la 40 de grade, deci mergea la maxim ) incat aluneca cureaua peste fulia aia si scartia ca dracul (cureaua era buna, noua, intinsa.. etc ) ..

Link to comment
Share on other sites

@inchizitorul,

 

aceleasi probleme le am si eu. Mentionez ca ambreiajul meu este intact. Fulia compresorului nu e gripata se misca liber. Daca ai bunavointa, explica-mi si mie de ce imi omoara motorul cand e clima pornita. Unde e problema mea ?

 

Si mai am o intrebare, cum se manifesta senzorul de presiune defect ?

 

Te-as ruga sa-mi oferi explicatii pertinente, nu ca aia nu exista, ca eu sau nu stiu care suntem prosti, etc. Multumesc !

 

 

Senzor defect, nu porneste compresorul. Daca si tu ai probleme, din cat vad eu sunt total diferite fata de colegul de mai sus, deschide topic nou, nu are rost sa poluam topicul asta, fiind alta problema.

 

@pyu, daca nu cunosti mecanica, du-te te rog si intreaba un mecanic, :rolleyes: . simtomele unui ambreiaj care patineaza , mai ales cand pornim clima, aici nu se tine lectii de mecanica.Aici ajutam un coleg.

Si colegul se plangea ca se tureaza motorul, si nu trage, nu cum afirmi tu ca nu mai trage motorul cum trebuie, sunt doua lucruri total diferite :thumbsup: .

Edited by florin1967
Link to comment
Share on other sites

Salut.

Este vorba de un BMW E46 320i.

Cand pun in fuinctiune aerul conditionat, imi afecteaza f mult performanta masinii.

De ex daca bag aerul conditionat si plec de pe loc, imi pleaca extrem de greu, se tureaza f greu... la fel la un demaraj in oras, daca am aerul pornit, nu are demaraj absolut deloc, incerc sa depasesc cu a 2-a si se comporta ca si cum ar fi in a 5-a.

 

@florin1867, ai vazut ca topicul asta mai are o pagina ? Fac pariu cu oricine ca dupa schimbarea ambreiajului tot in nas o sa-i puna masina cand baga clima. Problema lui e in alta parte.

 

Trebuie sa mergi la un mecanic bun in instalatiile de climatizare AUTO si o sa-ti gaseasca imediat defectul.

Link to comment
Share on other sites

@florin1867, ai vazut ca topicul asta mai are o pagina ? Fac pariu cu oricine ca dupa schimbarea ambreiajului tot in nas o sa-i puna masina cand baga clima. Problema lui e in alta parte.

 

Trebuie sa mergi la un mecanic bun in instalatiile de climatizare AUTO si o sa-ti gaseasca imediat defectul.

 

 

 

Vezi ca tu citesti printre randuri, citeste tot topicul, ca sa-ti dai seama ca s-a exprimat gresit colegul :rolleyes:

 

Ia uite ce spune aici colegul: Fara aerul pornit, se tureaza insa nu trage ok, patineaza ambreiajul. Daca pun si aerul, se tureaza mult mai greu (in special in treptele 1 si 2), si bineinteles ca trage mult mai greu.

Oricum, urmatoarea modificare va fi schimbarea kitului de ambreiaj.

 

Citeste toate postarile lui ...... cu atentie :thumbsup:

 

El nu explica explica bine simtomele.

Pai daca fara clima masina se tureaza si patineeaza ambreiajul, nu crezi ca si cand porneste clima, simtomele se vor accentua mult mai mult.......

 

@inchizitorul a avut dreptate, prima data sa-si repare ambreiajul....... si sa-si faca si o diagnoza, sa vada ce erori ii apar, mai mult ca sigur apare ceva.

 

Masina nu se repara din intrebari, raspunsuri si presupuneri fara sa faci si ceva practic.

Edited by florin1967
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Colegul are doua probleme. Una cu ambreiajul si una la clima.

Am inteles ca performantele masinii sunt scazute din cauza ambreiajului. Tot el spune ca sufera si mai mult cand porneste clima, ori o clima sanatoasa e aproape insesizabila cand functioneaza.

 

Sper sa posteze si dupa rezolvare.

 

edit: ciudat topic :shifty:

Edited by ionnu
Link to comment
Share on other sites

Colegul are doua probleme. Una cu ambreiajul si una la clima.

Am inteles ca performantele masinii sunt scazute din cauza ambreiajului. Tot el spune ca sufera si mai mult cand porneste clima, ori o clima sanatoasa e aproape insesizabila cand functioneaza.

 

Sper sa posteze si dupa rezolvare.

 

edit: ciudat topic :shifty:

 

 

Pai este logic!!!!!!! :frantics: Daca are probleme cu ambreiajul, automat cand porneste clima simtomele se accentueaza foarte mult :download:

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca nu se tin lectii de mecanica, atunci ce cauti pe forum? Pentru e forumul? Atunci hai sa nu mai postam aici si sa mergem de acuma numai la mecanici, ca asa se trezesc unii.

 

Si, eu zic sa citesti mai bine:

De ex daca bag aerul conditionat si plec de pe loc, imi pleaca extrem de greu, se tureaza f greu... la fel la un demaraj in oras, daca am aerul pornit, nu are demaraj absolut deloc, incerc sa depasesc cu a 2-a si se comporta ca si cum ar fi in a 5-a.
Daca stau e loc si pornesc aerul, se simte un mic soc iar turometrul scade pana aproape sa se opreasca motorul (apoi isi revine, insa e instabil).

 

Unde zicea ca se tureaza motorul dar nu trage?

 

Poate initiatorul topicului ne lumineaza pe toti ce problema are.

 

Si pentru inchizitorul: astept raspuns la intrebarea de mai sus.

Iar pentru cei care spun ca electroventilatorul nu raceste motorul suficient, astept sa ne explice de ce problema apare si la rece, cand motorul nu are nici 30-40 grade.

Link to comment
Share on other sites

Pai este logic!!!!!!! :frantics: Daca are probleme cu ambreiajul, automat cand porneste clima simtomele se accentueaza foarte mult :download:

 

Tu nu pricepi ca daca clima ii functiona corespunzator performantele NU trebuiau sa se accentueze ?

Link to comment
Share on other sites

Daca nu se tin lectii de mecanica, atunci ce cauti pe forum? Pentru e forumul? Atunci hai sa nu mai postam aici si sa mergem de acuma numai la mecanici, ca asa se trezesc unii.

 

Si, eu zic sa citesti mai bine:

 

 

 

Unde zicea ca se tureaza motorul dar nu trage?

 

Poate initiatorul topicului ne lumineaza pe toti ce problema are.

 

Si pentru inchizitorul: astept raspuns la intrebarea de mai sus.

Iar pentru cei care spun ca electroventilatorul nu raceste motorul suficient, astept sa ne explice de ce problema apare si la rece, cand motorul nu are nici 30-40 grade.

 

uite aici ce spune colegul:

Fara aerul pornit, se tureaza insa nu trage ok, patineaza ambreiajul. Daca pun si aerul, se tureaza mult mai greu (in special in treptele 1 si 2), si bineinteles ca trage mult mai greu.

 

Oricum, urmatoarea modificare va fi schimbarea kitului de ambreiaj.

 

Mai bine decat sa fii recalcitrant, ai citi tot ce se scrie cu atentie ,da :thumbsup: Si citeste in ordinea postarilor.

 

Si da!!! aici nu se tin lectii de mecanica. Aici se discuta si se dezbat probleme aparute :goodjob: , asa ca, nu trebiue tu sa ma intrebi ce caut eu aici.

 

 

 

Si ti-am raspuns eu la intrebarea de mai sus

Edited by florin1967
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca el va schimba ambreajul si tot va posta aici: "Am schimbat kitul de ambreaj, si performantele tot scad cand pornesc AC-ul". Edited by X X L
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Da, e clar.... nu are rost..... vezi ca la modelul asta, se simte pierdere de putere cad pui clima, nu mai contrazice ce nu cunosti.

 

Clar, pe modelul asta clima trebuie folosita numai in regim de autostrada :good:

 

Ma intreb atunci de ce si @pyu simte diferenta cu ac pornit...

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pt raspunsuri.

 

Probabil combinatia de ambreiaj uzat care patineaza) + compresor uzat (masina e din 1998) duc la simptomele acestea. Prima data o sa schimb ambreiajul (chiar daca nu aveam problema cu aerul conditionat, tot trebuia sa il schimb). Dupa ce il schimb, o sa va spun rezultatul. Oricum, am schimbat f multe la masina, doresc sa o tin intr-o stare cat mai buna (am schimbat conducta de frana, discuri, placute de frana, arcuri, amortizoare, bieleta antirului, bucse, ulei, filtre, pompa servodirectie, radiator, vascocuplaj, am reconditionat caseta de directie, cauciucuri noi etc...).

Edited by Gabriel_Iasi
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Clar, pe modelul asta clima trebuie folosita numai in regim de autostrada :good:

 

Ma intreb atunci de ce si @pyu simte diferenta cu ac pornit...

 

Incep sa inteleg. Initiatotul topicului vroia de fapt sa ne comunice altceva.

Unii, prin puterea mintii si-au dat seama, si au anticipat ce ar fi vrut el sa spuna.

 

La mine si cand rupea asfaltul si cand a fost ambreajul obosit, la fel a facut.

Ori patina ambreajul ori nu patina, la fel trage.

 

Singurele lucruri care mi se par posibile sunt:

- presiunea mare in instalatie, care duce la solicitarea compresorului

- bucsa/ele.

 

Daca e presiune mare in instalatie, care este cauza? Am inteles, electroventilatorul. Dar daca acesta functioneaza corect? Alta cauza care ar fi?

Daca e a doua, cum se verifica?

 

Si daca la e46 este o pierdere atat de mare de putere, la e36 de ce se intampla? Alte persoane au postat, nu simt diferenta, sau e foarte mica.

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce tot ii dati cu presiunea ai amr ein sintalatie.. daca e prea mare, compresorul pru si simplu nu mai porneste si gata..

dar nu e ceva de genul ca daca ai 2.5 bari in loc de 1.5 nu mai urci dealul

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce tot ii dati cu presiunea ai amr ein sintalatie.. daca e prea mare, compresorul pru si simplu nu mai porneste si gata..

dar nu e ceva de genul ca daca ai 2.5 bari in loc de 1.5 nu mai urci dealul

 

Mie imi urca foarte mult presiunea in instalatie(pe partea de inalta). Tipul care mi-a umblat la ac a sesizat si mi-a recomandat sa nu mai folosesc ac-ul pana nu rezolvam(maxim 22bar trebuie sa masoare, mie imi urca la 30bari si continua sa urce in maxim un minut). Eu nu l-am ascultat, am lasat pornit si in cateva minute mi-a rupt cureaua. Ori sa rupi o curea trebuie ceva forta. Nu vreau sa ma gandesc la socurile ce le dadea compresorul la fulia motor.

Link to comment
Share on other sites

Mie imi urca foarte mult presiunea in instalatie(pe partea de inalta). Tipul care mi-a umblat la ac a sesizat si mi-a recomandat sa nu mai folosesc ac-ul pana nu rezolvam(maxim 22bar trebuie sa masoare, mie imi urca la 30bari si continua sa urce in maxim un minut). Eu nu l-am ascultat, am lasat pornit si in cateva minute mi-a rupt cureaua. Ori sa rupi o curea trebuie ceva forta. Nu vreau sa ma gandesc la socurile ce le dadea compresorul la fulia motor.

 

Eu folosesc ac-ul asa de vreo 3 ani, si nu a crapat nimic, si am facut recent 1000 km, din care cam 400 cu clima pornita.

Sunt curios care e problema la tine, cand afli, da-mi te rog un pm.

Link to comment
Share on other sites

@ ionnu

imi vine foarte greu sa cred ce spui tu acolo.

compresorul nu porneste daca presiunea e prea mare tocmai ca sa nu patesti ce zici tu ca ai patit.

daca ti-a rupt cureaua ti-a rupt-o ca e gripat, nu ca ai presiunea prea mare. Daca presiunea e prea mare pur si simplu nu porneste, sau cand creste prea mult il opreste.

 

daca senzorul de presiune e defect, arata presiune negativa si iar nu porneste...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.