Jump to content

E61 LCI, intra in limp mode, ce ar putea fi problema?


Recommended Posts

Salut tuturor. Am o problema cu masina, 520d, 2009. De vreo trei saptamani se aude un suierat, ca si cum ori ar aspira ori ar sufla aer si asta doar in sarcina, cand accelerez. Odata ajunsa la viteza de croaziera nu se mai aude. In plus de o saptamana intra in limp mode. Dupa ce o opresc isi revine, sj chiar in mers uneori isi revine singura. Am fost la service, am schimbat toate filtrele, am desfacut admisia, am curatat-o, am scos clapetele din ea, s-a schimbat ceva piesa mai mare din plastic de la recirculare sau ceva de genul care avea o garnitura topita, s-au verificat toate furtunele. S-a verificat si turbina, parghia si cursa, totul pare ok. Si surpriza in continuare face la fel. Facand abstractie de suieratul respectiv masina merge absolut normal mai putin cand intra in limp mode. Precizez ca service-ul unde am fost e al unui prieten bun de-al meu si este lipit de reprezentanta bmw. Deci omul si-a dat toata silinta si s-a consultat si cu cei de la reprezentanta. In final programul l-a pus sa faca un test de aer iar rezultatul i-a sugerat sa verifice tubulaturile si daca nu gaseste nimic sa schimbe debimetrul de aer. Am pus alt debitmetru si nu s-a schimbat nimic. La fel... Va rog daca aveti vreo idee ce ar putea fi sau daca s-a lovit cineva de problema asta sa imi spuneti si mie macar o parere. Multumesc anticipat!
Link to comment
Share on other sites

Atunci bagi testerul pe ea si mergi pana intra iar in limp mode si vezi ce eroare da, pentru ca nu intra asa pur si simplu ... exista o cauza si va ramane o eroare stocata.

Printre altele poti sa urmaresti si parametrii live ca sa vezi daca sunt in parametrii.

De obicei problema asta apare dupa chip-tuning, se face presiune prea mare in admisie si intra in avarie, sau ai ceva furtun fisurat de unde si sunetul in sarcina( atunci e presiunea de aer in admisie mai mare).

Eu am avut o garnitura la furtunul dintre turbo si intercooler si pierdea presiune si am mers asa cu el pana cand a inceput sa faca figuri masina ( nu am fortat masina sa intre in avarie si la o verificare s-a observat ca se prelingea ulei pe la garnitura). Unele furtune pot fi ok la prima verificare dar cand se face presiune pot scapa printr-un por si o sa mai dureze ceva pana devine vizibila problema.

Sau chiar turbina poate sa fie de vina ca nu creeaza corect presiune.

Cel mai coresc este sa pui testerul si sa verifici valorile live , in mers, ca sa vezi exact ce se intampla in acel moment cand intra in avarie.

Link to comment
Share on other sites

Aham, multumesc pentru sugestie. Azi am programare in Ungaria la reprezentanta. Daca nu ii dau nici aia de capat o sa punem testerul in mers sa vedem. Inca ceva am vb cu mecanicul si a zis ca da o eroare la debitmetru si una la turbina. Debimetrul l-am schimbat si turbina am verificat-o...

@mmneg, am luat in calcul si asta fiindca atunci cand ne-a cerut programul testul de aer nu am putut sa il facem pana nu am facut o curatare de filtru(aia in mers). Dar problema e ca dpf infundat nu justifica suieratul. M-am gandit si la varianta in care sa intre in limp din cauza pdf-ului iar suieratul sa nu aiba nici o legatura!

Edited by alpha5
Link to comment
Share on other sites

E vreun furtun de admisie fisurat.

Pune pe cineva s-o accelereze brusc si tu incearca sa descoperi de unde vine suieratul.

Sau pur si simplu iei furtunele la mana si vezi care a cedat.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

E posibil sa ai doua probleme separate.

Nu stiu daca la E6xLCI apare martor in bord legat de dpf.

Am un prieten care a patit asa ceva la E9x, masina intra din cand in cand in limp mode total aleator (avea avertizare in bord de dpf). Mers preponderent urban. La repornire totul ok. A mers asa o perioada pana cand a ramas limp mode permanent.

Rezolvarea a venit dintr-o serie de drumuri lungi extraurbane.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
Salut. Am si eu un 520 M47 si iam schimbat bujiile iam curatat EGR CLAPETU ,ADMISIA iam verificat actuatorul ca este electric si functioneaza totul pare ok dar masina nu are putere. Cand o accelerez furtunele care ar trebui sa se fie in presiune sta cateva secunde apoi se inmoaie. Am urmarit actuatorul si merge pe invers adica cand o accelerez in loc sa deschida variatia pentru a face presiune el o inchide si de asta am presiune doar cateva secunde. Pe tester nu mia dat nici o eroare doar mia zis baiatu ala ca turbina baga un pic mai mult decat trebuie si e posibil sa o limiteze este posibil asa ceva ? Si ce ar trebui sa mai verific ca nu mai stiu? Multumesc pentru orce fel de informatie.!DPF e ok mia zis mecanicul
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.