BMWClub: Feedback neo_andersson - BMWClub

Jump to content

  • 3 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • This topic is locked

Feedback neo_andersson Rate Topic: -----

#1 User is offline   paul_e88 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 93
  • Joined: 20-March 10
  • Gender:Male

Posted 01 August 2015 - 12:59

*
POPULAR

Salut,

Vreau sa las aici pe forum experienta pe care am avut-o cu userul neo_andersson, poate le e utila altora.
Eu, cel putin, am mers la el din ce am mai citit pe forum, asa ca mi-ar fi fost de ajutor inainte sa ma decid.

Pe scurt, am vorbit cu el sa monteze mufa USB in cotiera, eu din fabrica neavand decat jackul audio.
Am lasat la o parte pretul un pic mai mare, zicand ca macar sa fac o treaba buna la cineva care se pricepe.

Omul este amabil, serviabil, nimic de reprosat. Insa calitatea lucrarii nu este pe masura pretului.
Ma asteptam ca totul sa fie facut cum vine din fabrica - traseul cablurilor, functionalitate, etc.

Insa dupa instalare am observat ca traseul cablului USB, care merge din cotiera in combox este practic traseul cel mai scurt, mergand pe tunelul central si pe mijlocul banchetei, pe dedesubt.
Nici vorba de traseul din fabrica, care merge prin lateral, pe langa celelalte cabluri. Probabil trebuia cablu mai lung - mai scump.
Deci bancheta apasa acum pe cablu, printre altele.

Problema a doua ar fi ca am ramas cu jackul audio nefunctional. Din fabrica, in configuratia doar cu jack audio, acesta vine legat la CIC. Daca are si USB, el trebuie legat la combox.
Nu a mai fost legat, asa ca nu mai functioneaza. Asta am verificat uitandu-ma la combox, in mufa, ca sa vad daca pinii pt jack sunt ocupati. (pinii sunt trecuti in multe DIY pe internet)

Cu ocazia asta am mai observat ca si cablul folosit pentru conectarea USB este carpit undeva la mijloc, mufa comboxului nu avea siguranta asezata in pozitie, putea fi trasa foarte usor, iar suruburile comboxului aveau bavura metalica pe ele, semn ca a fost folosita o cheie proasta sau au fost desfacute cu nepasare.

I-am transmis pe mail problema cu intrarea jack, imediat dupa ce am observat, si s-a oferit sa ma intorc sa verifice, insa a spus ca in principiu totul a fost montat ok.
Cautand mai multe informatii, i-am trimis un DIY de pe internet in care se vedea ca nu e ok, insa nu a mai binevoit sa raspunda.

Oricum, nu caut nici o rezolvare, o sa rezolv eu problemele ramase, pentru ca dupa ce am observat stilul de lucru, nu as mai lasa masina pe mana unuia care lucreaza asa.
Scopul e, cum am scris la inceput, sa stie si altii inainte.

Ca idee, pentru ca lectia asta a fost scumpa, imi permit sa mentionez ca operatiunea se poate face cu maxim 1/2 din pretul platit.

This post has been edited by paul_e88: 01 August 2015 - 13:01

32

#2 User is offline   mcliviu 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 818
  • Joined: 27-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 01 August 2015 - 13:28

Salut. Poate nu el a facut lucrarea; sunt multi care presteaza servicii, au o reputatie, insa nu sunt cei care executa. Cred ca feedback-ul tau este bun atat pentru noi, dar mai ales pentru el.
Ca si recomandare, pe viitor mai bine intrebi, decat sa presupui (ca se efectua un retrofit ca la carte) este cea mai sanatoasa abordare, si cred ca se aplica la orice.
Ideal ar fi sa rezolvi cu el in conditiile in care s-a si oferit sa remedieze, si sa tragi o concluzie ulterior. Asta daca deranjul de a remedia singur e mai mare decat daca ai merge din nou la el - asta tu stii.
Bafta!
0

#3 User is online   neo_andersson 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1300
  • Joined: 03-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 01 August 2015 - 14:06

Multumesc pentru feedback, am inteles din schimbul de mailuri ca revii sa verificam mufa de aux intrucat vizual la instalarea USB-ului pinii erau legati in Combox.
Orice lucrare beneficiaza de garantie 1 an conform facturii asa ca poti oricand sa treci sa remediem problema mufei AUX sau in cazul in care esti nemultumit de servicii iti putem returna suma platita integral.

As aprecia ca dupa ce decizi calea pe care o urmezi, fie remedierea problemei semnalate fie returnarea integrala a sumei platite sa postezi din nou aici pe forum.
0

#4 User is offline   paul_e88 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 93
  • Joined: 20-March 10
  • Gender:Male

Posted 01 August 2015 - 14:45

Mersi pentru intelegere.
Sincer, eram convins ca daca revin cu un mail sau telefon, s-ar fi remediat problema cu auxiliarul. Veneam, verificai si probabil montai cablul lipsa.
Pana la urma sunt 4 fire si o mufa.
Insa nu voiam sa insist pentru un lucru care trebuia facut bine de la inceput, cu atat mai mult pentru un lucru care probabil ar fi montat cum a fost deja montat si USB-ul.
Nu e treaba mea sa verific, sa cercetez daca s-au instalat bine lucrurile, sa caut pini si DIY si sa insist cu mailuri daca nu e ok.
Insa uite ca asta s-a intamplat in urma nefunctionarii jackului, si asta ma deranjeaza. Inclusiv montajul la repezeala.

Daca esti in domeniul prestarilor de servicii, ar trebui sa faci tot posibilul ca clientul sa fie multumit.
Asta inseamna totusi o instalare curata, cat mai OEM, facuta cu responsabilitate. Responsabilitate inclusiv cand un client ti se plange, mai ales cand tu stii ce ai instalat acolo totusi.

Nu stiu ce pini ai spus ca s-au verificat, dar eu, relativ atehnic, am putut verifica in 5 minute ca pinii 10, 22, 23, 24 ai mufei din combox nu au nimic in ei.

Cum am spus, o sa rezolv eu, sa am certitudinea ca e totul cum vreau si cum trebuia sa fie de la inceput - cablu pt jack si cablu USB lung, ambele trase prin lateral, prin patul de cabluri.

Am lasat feedbackul pentru altii, nu pentru a rezolva situatia unde s-a facut montajul.. Daca voiam asta, as mai fi insistat cu un mail sau telefon.
Dar mersi oricum pentru oferta.

View Postmcliviu, on 01 August 2015 - 13:28, said:

Salut. Poate nu el a facut lucrarea; sunt multi care presteaza servicii, au o reputatie, insa nu sunt cei care executa. Cred ca feedback-ul tau este bun atat pentru noi, dar mai ales pentru el.
Ca si recomandare, pe viitor mai bine intrebi, decat sa presupui (ca se efectua un retrofit ca la carte) este cea mai sanatoasa abordare, si cred ca se aplica la orice.
Ideal ar fi sa rezolvi cu el in conditiile in care s-a si oferit sa remedieze, si sa tragi o concluzie ulterior. Asta daca deranjul de a remedia singur e mai mare decat daca ai merge din nou la el - asta tu stii.
Bafta!


Intr-adevar, greseala mea. Am presupus ca, pt suma platita si din ce au mai spus altii, instalarea se apropie de un montaj OEM.
Nu m-am gandit sa intreb inainte, pentru ca am considerat instalarea OEM un lucru de baza, fiind facuta de un om cu experienta.

This post has been edited by paul_e88: 01 August 2015 - 14:40

6

#5 User is online   neo_andersson 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1300
  • Joined: 03-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 01 August 2015 - 14:47

Scuze pentru inconvenientul creat cu circuitul mufei AUX.
Asa cum ti-am spus si pe mail, oricand poti veni sa remediem problema.

Dupa instalare mi-ai dat un mail in care mi-ai spus de problema cu mufa AUX, ti-am raspuns prompt ca poti reveni sa verificam si sa remediem, dupa care nu am mai avut nici un feedback de la tine pana la aceasta postare pe forum.

Te inteleg perfect si imi cer scuze pentru scaparea colegului meu de la electrica care mi-a spus ca AUX este cablat in mufa de la Combox. Era responsabilitatea mea sa verific asa ca nu caut nici un fel de scuza.


LE: Instalarea cabluluui USB pe traseul de fabrica presupune demontarea scaunului soferului, a consolei centrale si ridicarea mochetei pe partea stanga. Noi incercam sa fim "minim invazivi" pentru un cablu dar daca doresti sa demontam aproape tot interiorul o putem face fara probleme si in cazul tau nu presupune nici un cost suplimentar.

This post has been edited by neo_andersson: 01 August 2015 - 14:49

0

#6 User is offline   paul_e88 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 93
  • Joined: 20-March 10
  • Gender:Male

Posted 01 August 2015 - 15:05

Ultimul reply de pe mail a fost al meu, iar in ziua aia am dat vreo 5-6 mailuri dupa ce am plecat de la tine. Asta ar fi trebuit sa dea de gandit.
Daca era doar cablul AUX problema, m-as fi intors pentru rezolvare.

Dar cand am vazut montajul, chiar m-am simtit prost si pacalit.
Acum doar nu vin la atelier sa spun cum se face treaba, pentru ca nu e normal si ma simt si eu prost facand asta.

Atasez imagini dintr-un DIY, cu un montaj mai ok. Nu e nevoie de dat jos scaunul soferului, singurul lucru in plus de fapt fata de ce ati facut voi era de dat perna laterala a banchetei jos.
Adica o chestie de 1-2 minute.
Si evident un cablu mai lung, care probabil ca e mai scump. Cel OEM cel putin e in jur de 250 lei parca.

Attached File(s)

  • Attached File  a.jpg (66.64K)
    Number of downloads: 275
  • Attached File  b.jpg (81.66K)
    Number of downloads: 334
  • Attached File  c.jpg (70.35K)
    Number of downloads: 306
  • Attached File  d.jpg (90.73K)
    Number of downloads: 289
  • Attached File  e.jpg (82.21K)
    Number of downloads: 239

This post has been edited by paul_e88: 01 August 2015 - 15:06

0

#7 User is offline   severin31 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 483
  • Joined: 23-October 14
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:BMW F15

Posted 01 August 2015 - 15:10

Așa, pentru cultura noastră, cât înseamnă ”prețul un pic mai mare”?

Știu cum e neplăcuta senzație ”revin pentru o problemă care nu a fost rezolvată din prima”. Mai rău e când vii să remediezi ceva și pleci cu o altă defecțiune.

Când mergi la service/medic, normal este să ți se presteze un serviciu de calitate.
Dacă ești nevoit să revii, deoarece sunt probleme cauzate de prestatori, nu prea îți vine să faci asta.
Te întrebi dacă a doua oară vor face treabă bună.

Dacă vei avea, în viitor, orice altă problemă, sigur nu vei reveni și nici nu-i vei recomanda pozitiv.
0

#8 User is online   neo_andersson 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1300
  • Joined: 03-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 01 August 2015 - 15:11

Imi pare rau ca trebuie sa te contrazic, traseul OEM pentru cablul USB este prin prag pana in dreptul scaunului soferului, apoi pe sub scaun pana in consola centrala.

Repet, si cu asta vreau sa inchei subiectul.
Poti veni oricand sa remediem orice problema semnalata de tine sau iti putem returna integral suma platita.
-8

#9 User is offline   paul_e88 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 93
  • Joined: 20-March 10
  • Gender:Male

Posted 01 August 2015 - 15:22

In ultima postare am spus "montaj mai ok".
Am inteles din prima ca OEM e pe sub scaun, insa deja e absurd, nu vad rostul.
O instalare ok, fara ca bancheta sa apese pe cablu, covorul sa stea indoit, cablul incolacit etc. si care dureaza cu 1-2 minute mai mult e cea pe care am postat-o.

Exact asta spuneam, nu am de gand sa explic acum instalari si sa spun cum trebuie facut.
Imi asum si rezolv eu.

View Postseverin31, on 01 August 2015 - 15:10, said:

Așa, pentru cultura noastră, cât înseamnă ”prețul un pic mai mare”?

Știu cum e neplăcuta senzație ”revin pentru o problemă care nu a fost rezolvată din prima”. Mai rău e când vii să remediezi ceva și pleci cu o altă defecțiune.

Când mergi la service/medic, normal este să ți se presteze un serviciu de calitate.
Dacă ești nevoit să revii, deoarece sunt probleme cauzate de prestatori, nu prea îți vine să faci asta.
Te întrebi dacă a doua oară vor face treabă bună.

Dacă vei avea, în viitor, orice altă problemă, sigur nu vei reveni și nici nu-i vei recomanda pozitiv.

Nu are importanta pretul, l-am mentionat doar relativ la modul de montaj si instalare abordat.
Dar cum am spus, se poate rezolva si la 1/2 din pret.

This post has been edited by paul_e88: 01 August 2015 - 15:32

1

#10 User is offline   paul_e88 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 93
  • Joined: 20-March 10
  • Gender:Male

Posted 02 April 2016 - 15:12

*
POPULAR

Revin cu un follow-up la povestea de mai sus.

In ultimul timp am inceput sa am probleme cu mufa USB.
Mai exact, cu acelasi stick de pe care am ascultat o buna perioada de timp, am inceput sa am intreruperi. La un moment dat se opreste muzica, se aude un piuit inalt in frecventa, ca si cum s-ar fi intrerupt ceva si masina trece automat pe radio. Am banuit ca stickul ar fi problema, insa si cu alt stick se manifesta la fel, dupa 6-7 melodii se intrerupe.

Stiind ca montajul la neo_andersson a implicat un cablu digital care a fost facut din doua bucati, din cate am intuit, am inceput sa-l banuiesc ca sursa a problemei.
Asa ca am zis sa il comand original, dar nestiind codul de piesa, l-am contacat pe neo_andersson, amintindu-mi de ofertele sale de mai sus repetate de a rezolva situatia.
Deci aveam nevoie doar de un cod, de nimic altceva in rest. Nu aveam pretentia sa plateasca nimic.

Asa ca l-am contactat pe neo_andersson. Pe trei cai.
Prima a fost prin mail, in dimineata zilei de miercuri.
http://i.imgur.com/SQItukI.jpg

Deja se facuse dupa-amiaza si nu am primit nici un raspuns.
Stiind ca atunci cand a fost facuta plata, totul a decurs rapid, cu raspunsuri destul de prompte, am decis sa il contactez si pe forum, sa il atentionez de mail.
http://i.imgur.com/QnraOqh.jpg

Dupa cateva zile, adica vineri, intrand sa verific mesageria, observ ca neo_andersson a parasit discutia inceputa de mine miercuri.
Deci nici un raspuns, nici pe mail, nici pe forum.

Astazi, sambata, inainte de a scrie pe forum, ma decid sa il sun totusi inainte, sa vad care e situatia.
Inca o data, toate eforturile astea doar pentru un cod de piesa - pentru a remedia ce banuiesc ca a fost facut de mantuiala din prima.
Mi-a raspuns, mi-am cerut scuze ca il deranjez si il intreb daca poate vorbi. Primesc un raspuns sec, respectiv - nu, e sambata dupa-amiaza, cauta-ma luni dupa ora X.

Asa ca revenim aici. Inteleg raspunsul pentru o zi de sambata.
Insa nu inteleg, daca vorbim de strictetea asta a programului, de ce de miercuri dimineata, pana vineri seara, in timpul programului lui, nu a avut timp sa raspunda.

Totul a pornit de la neglijenta. Mufa auxiliara nu a fost functonala din prima zi, iar cablul USB a fost o carpeala. Inca o data, inteleg, neglijenta se mai intampla.
Dar lipsa de respect si bataia de joc este locul unde trag linie. Daca nici in ceasul al 12-lea nu poti sa indrepti o greseala, imi pare rau.

Deci:
1. Costul lucrarii a fost de 780 lei.
Suma poate fi mica sau mare, depinde cum priveste fiecare. La momentul la care am ales sa apelez la neo_andersson, mi-am asumat ca mufa e in jur de 200 lei, cablul alti 200, iar de restul ~400 lei face el montajul, fara ca pe mine sa ma doara capul.

Privind acum la rece, mufa USB instalata costa in momentul asta 150 lei.
Cablul care a fost cârpit nu pot sa banuiesc cat a costat, dar un cablu digital la BMW, dintr-o bucata, nu două, dupa un cod pe care l-am cautat online o gramada, in lipsa unui raspuns de la neo_andersson, este tot 150 lei. De restul banuiesc ca a fost montajul ireprosabil, detaliat la punctul 2.

2. Montajul este detaliat in pozele atasate. Caroseria a fost zgariata, suruburile aveau șpan pe ele si, din cate tin minte, mufa din combox nu era bagata pana la capat/siguranta nu era trasa. Cablul USB a fost tras perpendicular pe bancheta si pe sub ea, fara nici o grija de a urmari vreun traseu original al masinii. Asa ca acum covorul si bancheta apasa pe cablu.

3. Functionaliatea s-a rezumat la pierderea unei functii pe care o aveam cand am venit si castigarea alteia. Mai exact, intrarea auxiliara (jack) nu a mai functionat, pentru ca nu a fost mufata unde trebuie. In schimb am avut USB functional, pana acum aproximativ o luna, cand am inceput sa am intreruperi.

Si ne intoarcem de unde am plecat. Daca lucrurile de mai sus merita banii ceruti, cum am spus, judeca fiecare.
Dar am revenit cu povestea completa, cu toate detaliile si cu ce poze am la indemana.
Pentru ca in lipsa unui respect reciproc, nu pot sa continui in maniera in care am inceput sa scriu aici pe forum, adică critica obiectivă, dpmdv., din primele postări.

In momentul asta chiar nu ma intereseaza nici un raspuns, mail sau telefon de la neo_andersson. Rabdare am avut, pana in momentul in care sunt luat de prost, pe față.

La urmatoare intrerupere a muzicii din masina - din pacate nu merg mult cu masina - va exista o plangere la ANPC, pe numele firmei lui neo_andersson, cu cererea expresa a returnarii banilor platiti pentru experienta prezentata aici. Doar avem 12 luni garantie.

Multumesc pentru atentie celor care au citit si sper ca am reusit sa previn alte posibile experiente neplacute ale celor care nu il cunosc inca.

http://i.imgur.com/vX6QkzL.jpg
http://i.imgur.com/obm83gN.jpg
http://i.imgur.com/ZEzMMuC.jpg
26

#11 User is offline   SKW 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1139
  • Joined: 22-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 02 April 2016 - 21:06

parerea mea e ca exagerezi. puteai sa mergi frumos la bmw sa ceri cablul respectiv sau doar sa intrii pe forum sa intrebi de part #. te ai gasit sa te duci tot la el dupa nu stiu cate luni dupa ce stiai ca te ai "ciondanit" cu el pentru lucrare. pare ca doar cautai nod in papura.........

imi pare rau dar asta e adevarul.


iar problema cu intreruptul e putin probabil sa fie de la cablu, dar pentru linistea ta ar trebui totusi sa schimbi cablul si apoi sa revii cu un feedback.


o simpla cautare pe ebay dupa : bmw combox usb

gaseai cablul necesar:

http://www.ebay.com/...MoAAOSw2s1UzLB1
-15

#12 User is online   neo_andersson 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1300
  • Joined: 03-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Posted 02 April 2016 - 21:44

Acum 8 (opt) luni ti-am spus ca poti reveni sa remediem defectele reclamate, ai decis sa nu dai curs propunerii mele. Ti-am oferit si rambursarea integrala a banilor platiti, iarasi ai spus ca nu e cazul.
Mail-ul de la tine probabil a fost filtrat de Spam Filter, nu l-am primit de aceea nu ti-am raspuns.
Daca ma suni sambata dupa-amiaza cu insistenta intotdeauna vei primi acest raspuns, cred ca am dreptul la weekend asa cum si tu il ai. De ce nu m-ai sunat miercuri, joi, vineri daca ai vazut ca nu primesti raspuns la mail?

Ca si acum 8 luni ai preferat mai intai sa lasi feedback-uri negative pe forum decat sa ma contactezi in prelalabil si sa imi spui ce nemultumiri ai. Data trecuta am aflat de nemultumirile tale de pe forum, ai stat langa masina cand s-a facut montajul si nu ai spus absolut nimic, nici dupa aceea nu m-ai contactat in nici un fel, am discutat aici public, ok, e alegerea ta si o respect dar cred ca era normal mai intai sa imi spui "barbateste" in fata ce nemultumiri ai si daca raspunsul meu nu era pe masura asteptarilor tale abia atunci puteai sa lasi orice feedback doreai.

Oferta mea de acum 8 luni, ca si garantia de 12 luni este perfect valabila, tot ce trebuie sa faci e sa ma suni de luni pana vineri in intervalul 9:00 - 18:00, sa stabilim de comun acord o programare in service si sa remediem reclamatiile pe care le ai.
-4

#13 User is offline   paul_e88 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 93
  • Joined: 20-March 10
  • Gender:Male

Posted 02 April 2016 - 21:51

SKW,

L-am intrebat pe el pentru ca am tinut minte ca se oferise, de mai multe ori pe threadul asta, sa rezolve problema cu intrarea auxiliara.
Si nu aveam nevoie decat de un cod. Cine mai bine sa stie daca nu cel care a facut montajul? intrari USB sunt mai multe la BMW si el stie mai bine ce a instalat acolo. Am gasit minim 4-5 coduri de USB si 3-4 coduri de cabluri.

Daca nu voia sa ajute, nu trebuia sa zica. Plus ca putea macar sa raspunda si sa imi traga o injuratura, stiam o treaba.

Adevarul nu este ce ai spus, ci ca mi-am pierdut rabdarea si mi se pare ca sunt luat de prost, pe destul de multi bani.
Asa ca o sa ma ciondanesc de toti cei 780 lei, avand in vedere ca am o mufa USB cu probleme, o intrare auxiliara care nu mai functioneaza si o instalare dupa ureche.

neo_andersson,

OK, mersi. Discutia s-a incheiat astazi la telefon.

This post has been edited by paul_e88: 02 April 2016 - 21:55

4

#14 User is offline   Vision335 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 345
  • Joined: 11-June 08
  • Gender:Male

Posted 02 April 2016 - 21:53

La pomul laudat sa nu te duci cu sacul.

This post has been edited by BMWKiller: 02 April 2016 - 23:08
Reason for edit: Quote inutil

8

#15 User is offline   Cristian.O 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1271
  • Joined: 05-October 09
  • Gender:Male
  • Location:targu mures
  • Interests:B.M.W.

Posted 03 April 2016 - 00:08

Hai ca e exagerata rau problema pe care ne-o prezinti,cu reclamatii si toate cele,de vreme ce neo s-a oferit si se ofera sa remedieze ce e de remediat sau sa returneze suma.
-9

#16 User is offline   cornel 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 190
  • Joined: 25-October 06
  • Gender:Male

Posted 03 April 2016 - 08:02

Îmi permit si eu un punct de vedere Paul si vorbesc din experiența unei colaborări pozitive cu Neo.
Feelingul meu e ca nevoia ta de dialog pt rezolvarea problemei nu a avut un mod tocmai constructiv. Nu ma înțelege greșit, dreptatea probabil e undeva la mijloc si ai si tu nemulțumirea ta, insa cred eu ca daca il sunai pe Neo si programați o întâlnire la el la shop mai mult ca sigur ca omul nu te refuza si aveai oportunitatea sa ajungi la o rezolvare.
Din păcate pe forum se observa doar frustrarea ta si un strigat de ajutor la care in ciuda "nervozitatii" , Neo ți-a răspuns politicos si constructiv.
Ai posibilitatea ca acum, sa o rezolvi intr-un fel sau altul si sa arați ca in ciuda supărării mână întinsa de Neo poate avea răspuns un gest similar din partea ta.
-9

#17 User is offline   paul_e88 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 93
  • Joined: 20-March 10
  • Gender:Male

Posted 03 April 2016 - 09:59

*
POPULAR

Inca o data, eu am cerut sa ma ajute cu un cod, pe acelasi mail pe care am comunicat initial, cand am apelat la el. Nu am pus problema de returnarea sumei sau de vreo remediere, cum se tot discuta.

Faptul ca 3 zile nu a raspuns la mail (de obicei raspundea in cateva ore) iar pe forum a sters mesajul pe care l-a primit (deci l-a citit dar nu a binevoit sa raspunda), e doar rea-vointa. Iar de telefon nu mai zic, pe cat de strict e programul lui sambata, la fel ar trebui sa fie si in timpul saptamanii, in cele 3 zile trecute de cand am incercat sa il contactez.
Pe mine asta m-a deranjat si a escaladat totul.

Cristian, nu-ti doresc sa platesti un serviciu, sa pleci cu o functie partial functionala, care si ea incepe sa nu mai functioneze dupa un timp, iar mai apoi sa prezinti pe forum frustrarea ta si sa ti se spuna ca exagerezi.

LE: Ce e ironic e ca primesc reprosuri de ce am incercat sa ma inteleg cu neo, dupa ofertele sale de a remedia problema, ca doar m-am certat cu el. Incerc totusi sa ma inteleg cu el, iau teapa. Iar mai apoi, primesc alte reprosuri, de ce nu incerc sa ma inteleg cu neo, ca doar iar s-a oferit? Ironie fina.

This post has been edited by paul_e88: 03 April 2016 - 10:12

12

#18 User is offline   cavaliere 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1184
  • Joined: 30-May 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 03 April 2016 - 10:20

Eu un singur lucru nu inteleg: cum poate un adult in 2016 sa vrea sa rezolve ceva prin mesaje,sms uri, forumuri, cand exista TELEFON si verbal este calea cea mai efiicienta de comunicare. Din moment ce omul s-a oferit sa remedieze problema sau sa returneze banii, de unde atitudinea asta de prost gust, care nu cauta decat nod in papura? Mai era cineva frustrat pe un topic ca nu il asteapta cu cafeaua la reprezentanta. Memtalitatea asta cum ca "clientul nostru,stapanul nostru" e prost inteleasa la noi. Clientul, in relatia sa cu vanzatorul, prestatorul de servicii, de multe ori uita ca exista mutualitate si in ceea ce priveste respectul. FAptul ca platesti pentru ceva, nu inseamna ca iti faci o sluga obligata sa iti raspunda la orice ora. Pe mine daca ma suna un pacient sambata dupa masa, sincer mi se pare lipsa de educatie. Cat despre sms, mesaje, cum poti sa ai pretentia sa ti se rAspunda? Orice adult civilizat suna, dar o face la ore civilizate, in timpul programului de lucru. Eu unul nu vad sensul reclamatiei, puteti da minusuri. Weekend placut!
1

#19 User is offline   C_o_s_m_i_n 

  • just fuckin' love my car
  • Group: Members
  • Posts: 5335
  • Joined: 20-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Republica Bananiera Romania
  • Interests:Diagnoza si reparatii Webasto/Eberspacher

Posted 03 April 2016 - 11:12

View Postpaul_e88, on 03 April 2016 - 09:59, said:

Inca o data, eu am cerut sa ma ajute cu un cod, pe acelasi mail pe care am comunicat initial, cand am apelat la el. Nu am pus problema de returnarea sumei sau de vreo remediere, cum se tot discuta.

Te cam contrazici:

View Postpaul_e88, on 02 April 2016 - 15:12, said:

La urmatoare intrerupere a muzicii din masina - din pacate nu merg mult cu masina - va exista o plangere la ANPC, pe numele firmei lui neo_andersson, cu cererea expresa a returnarii banilor platiti pentru experienta prezentata aici.


Eu nu inteleg ce sens mai are discutia? Neo s-a oferit sa rezolve problema, ce mai astepti? El s-a oferit sa-ti rezolve problema inca de la deschiderea topicului. Ai fost cumva la el si nu s-a rezolvat? Nu. Ai preferat sa te plangi pe forum.
Din pacate in astfel de lucrari nu intotdeauna iese treaba perfect, dar cu intelegere si rabdare se rezolva. Si nu din rea vointa cat din eroare umana.
Tuturor ni se mai intampla. Nici pe linia de productie nu ies intotdeauna perfect. De-asta exista controlul calitatii.

Un gest de maturitate era nici macar sa-l suni ci sa dai o fuga pana la el sa-i prezinti nemultumirile cu masina de fata. Banuiesc ca sunteti amandoi din Bucuresti.

In alta ordine de idei, la cat de ocupat e Neo, mi se pare normal sa nu stea pe forum sau pe mail sa dea raspunsuri. Mi se intampla si mie sa am saptamani aglomerate cand net-ul e ultimul lucru pe lista mea. Unde mai pui ca are si familia nevoie de tine, nimeni nu-i robot.
Mi s-a intamplat si mie sa-i trimit vreun mail ori sa-i dau un telefon si sa nu-mi raspunda. Dar il inteleg, si eu procedez la fel cand sunt foarte ocupat. Nu poti lucra eficient stand la telefoane/mailuri/etc. Iar dupa atatia ani de munca, iti impui si impui si altora sa-ti respecte un anumit program.
Insa eu l-am contactat asa pentru ca locuiesc la 600km de el. Daca eram in acelasi oras, lucrurile stateau altfel.
Scuza ta care e?
-1

#20 User is offline   paul_e88 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 93
  • Joined: 20-March 10
  • Gender:Male

Posted 03 April 2016 - 11:12

C_o_s_m_i_n, nu e o contrazicere, am spus ca nu am cerut niciodata asta pana acum.
Cum intreruperile USB-urile se intampla aleator si ma frustreaza, am spus ca data viitoare cand se vor intampla o sa apelez la ANPC, in ideea in care neo_andersson nu a raspuns la mesajele si incercarile mele de a-l contacta.

Ma bucur ca a raspuns aici, insa de ce nu a facut-o in privat?

Inca o data, mesajul privat care l-a atentionat de mail a fost citit pe forum si sters de catre el.
Putea sa zica "stai ca verific si revin". Ignorarea totala m-a scos din sarite.

This post has been edited by paul_e88: 03 April 2016 - 11:17

6

Share this topic:


  • 3 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • This topic is locked

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro