Jump to content

Recommended Posts

Salut. Poate nu el a facut lucrarea; sunt multi care presteaza servicii, au o reputatie, insa nu sunt cei care executa. Cred ca feedback-ul tau este bun atat pentru noi, dar mai ales pentru el.

Ca si recomandare, pe viitor mai bine intrebi, decat sa presupui (ca se efectua un retrofit ca la carte) este cea mai sanatoasa abordare, si cred ca se aplica la orice.

Ideal ar fi sa rezolvi cu el in conditiile in care s-a si oferit sa remedieze, si sa tragi o concluzie ulterior. Asta daca deranjul de a remedia singur e mai mare decat daca ai merge din nou la el - asta tu stii.

Bafta!

  • Like 4
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru feedback, am inteles din schimbul de mailuri ca revii sa verificam mufa de aux intrucat vizual la instalarea USB-ului pinii erau legati in Combox.

Orice lucrare beneficiaza de garantie 1 an conform facturii asa ca poti oricand sa treci sa remediem problema mufei AUX sau in cazul in care esti nemultumit de servicii iti putem returna suma platita integral.

 

As aprecia ca dupa ce decizi calea pe care o urmezi, fie remedierea problemei semnalate fie returnarea integrala a sumei platite sa postezi din nou aici pe forum.

  • Like 5
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Scuze pentru inconvenientul creat cu circuitul mufei AUX.

Asa cum ti-am spus si pe mail, oricand poti veni sa remediem problema.

 

Dupa instalare mi-ai dat un mail in care mi-ai spus de problema cu mufa AUX, ti-am raspuns prompt ca poti reveni sa verificam si sa remediem, dupa care nu am mai avut nici un feedback de la tine pana la aceasta postare pe forum.

 

Te inteleg perfect si imi cer scuze pentru scaparea colegului meu de la electrica care mi-a spus ca AUX este cablat in mufa de la Combox. Era responsabilitatea mea sa verific asa ca nu caut nici un fel de scuza.

 

 

LE: Instalarea cabluluui USB pe traseul de fabrica presupune demontarea scaunului soferului, a consolei centrale si ridicarea mochetei pe partea stanga. Noi incercam sa fim "minim invazivi" pentru un cablu dar daca doresti sa demontam aproape tot interiorul o putem face fara probleme si in cazul tau nu presupune nici un cost suplimentar.

Edited by neo_andersson
  • Like 5
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Ultimul reply de pe mail a fost al meu, iar in ziua aia am dat vreo 5-6 mailuri dupa ce am plecat de la tine. Asta ar fi trebuit sa dea de gandit.

Daca era doar cablul AUX problema, m-as fi intors pentru rezolvare.

 

Dar cand am vazut montajul, chiar m-am simtit prost si pacalit.

Acum doar nu vin la atelier sa spun cum se face treaba, pentru ca nu e normal si ma simt si eu prost facand asta.

 

Atasez imagini dintr-un DIY, cu un montaj mai ok. Nu e nevoie de dat jos scaunul soferului, singurul lucru in plus de fapt fata de ce ati facut voi era de dat perna laterala a banchetei jos.

Adica o chestie de 1-2 minute.

Si evident un cablu mai lung, care probabil ca e mai scump. Cel OEM cel putin e in jur de 250 lei parca.

post-34245-0-38455500-1438433957_thumb.jpg

post-34245-0-83011900-1438433960_thumb.jpg

post-34245-0-41046400-1438433963_thumb.jpg

post-34245-0-23974700-1438433969_thumb.jpg

post-34245-0-90382400-1438433972_thumb.jpg

Edited by paul_e88
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Așa, pentru cultura noastrĂŁ, cât ĂŽnseamnĂŁ ”prețul un pic mai mare”?

 

Știu cum e neplĂŁcuta senzație ”revin pentru o problemĂŁ care nu a fost rezolvatĂŁ din prima”. Mai rĂŁu e când vii sĂŁ remediezi ceva și pleci cu o altĂŁ defecțiune.

 

Când mergi la service/medic, normal este sĂŁ ți se presteze un serviciu de calitate.

DacĂŁ ești nevoit sĂŁ revii, deoarece sunt probleme cauzate de prestatori, nu prea ĂŽți vine sĂŁ faci asta.

Te ĂŽntrebi dacĂŁ a doua oarĂŁ vor face treabĂŁ bunĂŁ.

 

DacĂŁ vei avea, ĂŽn viitor, orice altĂŁ problemĂŁ, sigur nu vei reveni și nici nu-i vei recomanda pozitiv.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Imi pare rau ca trebuie sa te contrazic, traseul OEM pentru cablul USB este prin prag pana in dreptul scaunului soferului, apoi pe sub scaun pana in consola centrala.

 

Repet, si cu asta vreau sa inchei subiectul.

Poti veni oricand sa remediem orice problema semnalata de tine sau iti putem returna integral suma platita.

  • Like 4
  • Downvote 12
Link to comment
Share on other sites

In ultima postare am spus "montaj mai ok".

Am inteles din prima ca OEM e pe sub scaun, insa deja e absurd, nu vad rostul.

O instalare ok, fara ca bancheta sa apese pe cablu, covorul sa stea indoit, cablul incolacit etc. si care dureaza cu 1-2 minute mai mult e cea pe care am postat-o.

 

Exact asta spuneam, nu am de gand sa explic acum instalari si sa spun cum trebuie facut.

Imi asum si rezolv eu.

 

Așa, pentru cultura noastră, cât înseamnă ”prețul un pic mai mare”?

 

Știu cum e neplăcuta senzație ”revin pentru o problemă care nu a fost rezolvată din prima”. Mai rău e când vii să remediezi ceva și pleci cu o altă defecțiune.

 

Când mergi la service/medic, normal este să ți se presteze un serviciu de calitate.

Dacă ești nevoit să revii, deoarece sunt probleme cauzate de prestatori, nu prea îți vine să faci asta.

Te întrebi dacă a doua oară vor face treabă bună.

 

Dacă vei avea, în viitor, orice altă problemă, sigur nu vei reveni și nici nu-i vei recomanda pozitiv.

Nu are importanta pretul, l-am mentionat doar relativ la modul de montaj si instalare abordat.

Dar cum am spus, se poate rezolva si la 1/2 din pret.

Edited by paul_e88
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

parerea mea e ca exagerezi. puteai sa mergi frumos la bmw sa ceri cablul respectiv sau doar sa intrii pe forum sa intrebi de part #. te ai gasit sa te duci tot la el dupa nu stiu cate luni dupa ce stiai ca te ai "ciondanit" cu el pentru lucrare. pare ca doar cautai nod in papura.........

 

imi pare rau dar asta e adevarul.

 

 

iar problema cu intreruptul e putin probabil sa fie de la cablu, dar pentru linistea ta ar trebui totusi sa schimbi cablul si apoi sa revii cu un feedback.

 

 

o simpla cautare pe ebay dupa : bmw combox usb

 

gaseai cablul necesar:

 

http://www.ebay.com/itm/BMW-CIC-COMBOX-MULF-HSD-retrofit-Leitung-USB-Kabel-cable-E90-E60-E87-E70-355-cm-/261754063030?hash=item3cf1c208b6:g:~MoAAOSw2s1UzLB1

  • Like 8
  • Downvote 23
Link to comment
Share on other sites

Acum 8 (opt) luni ti-am spus ca poti reveni sa remediem defectele reclamate, ai decis sa nu dai curs propunerii mele. Ti-am oferit si rambursarea integrala a banilor platiti, iarasi ai spus ca nu e cazul.

Mail-ul de la tine probabil a fost filtrat de Spam Filter, nu l-am primit de aceea nu ti-am raspuns.

Daca ma suni sambata dupa-amiaza cu insistenta intotdeauna vei primi acest raspuns, cred ca am dreptul la weekend asa cum si tu il ai. De ce nu m-ai sunat miercuri, joi, vineri daca ai vazut ca nu primesti raspuns la mail?

 

Ca si acum 8 luni ai preferat mai intai sa lasi feedback-uri negative pe forum decat sa ma contactezi in prelalabil si sa imi spui ce nemultumiri ai. Data trecuta am aflat de nemultumirile tale de pe forum, ai stat langa masina cand s-a facut montajul si nu ai spus absolut nimic, nici dupa aceea nu m-ai contactat in nici un fel, am discutat aici public, ok, e alegerea ta si o respect dar cred ca era normal mai intai sa imi spui "barbateste" in fata ce nemultumiri ai si daca raspunsul meu nu era pe masura asteptarilor tale abia atunci puteai sa lasi orice feedback doreai.

 

Oferta mea de acum 8 luni, ca si garantia de 12 luni este perfect valabila, tot ce trebuie sa faci e sa ma suni de luni pana vineri in intervalul 9:00 - 18:00, sa stabilim de comun acord o programare in service si sa remediem reclamatiile pe care le ai.

  • Like 7
  • Downvote 11
Link to comment
Share on other sites

SKW,

 

L-am intrebat pe el pentru ca am tinut minte ca se oferise, de mai multe ori pe threadul asta, sa rezolve problema cu intrarea auxiliara.

Si nu aveam nevoie decat de un cod. Cine mai bine sa stie daca nu cel care a facut montajul? intrari USB sunt mai multe la BMW si el stie mai bine ce a instalat acolo. Am gasit minim 4-5 coduri de USB si 3-4 coduri de cabluri.

 

Daca nu voia sa ajute, nu trebuia sa zica. Plus ca putea macar sa raspunda si sa imi traga o injuratura, stiam o treaba.

 

Adevarul nu este ce ai spus, ci ca mi-am pierdut rabdarea si mi se pare ca sunt luat de prost, pe destul de multi bani.

Asa ca o sa ma ciondanesc de toti cei 780 lei, avand in vedere ca am o mufa USB cu probleme, o intrare auxiliara care nu mai functioneaza si o instalare dupa ureche.

 

neo_andersson,

 

OK, mersi. Discutia s-a incheiat astazi la telefon.

Edited by paul_e88
  • Like 6
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ămi permit si eu un punct de vedere Paul si vorbesc din experiența unei colaborĂŁri pozitive cu Neo.

Feelingul meu e ca nevoia ta de dialog pt rezolvarea problemei nu a avut un mod tocmai constructiv. Nu ma ĂŽnțelege greșit, dreptatea probabil e undeva la mijloc si ai si tu nemulțumirea ta, insa cred eu ca daca il sunai pe Neo si programați o ĂŽntâlnire la el la shop mai mult ca sigur ca omul nu te refuza si aveai oportunitatea sa ajungi la o rezolvare.

Din pĂŁcate pe forum se observa doar frustrarea ta si un strigat de ajutor la care in ciuda "nervozitatii" , Neo ți-a rĂŁspuns politicos si constructiv.

Ai posibilitatea ca acum, sa o rezolvi intr-un fel sau altul si sa arați ca in ciuda supĂŁrĂŁrii mânĂŁ ĂŽntinsa de Neo poate avea rĂŁspuns un gest similar din partea ta.

  • Like 6
  • Downvote 16
Link to comment
Share on other sites

Inca o data, eu am cerut sa ma ajute cu un cod, pe acelasi mail pe care am comunicat initial, cand am apelat la el. Nu am pus problema de returnarea sumei sau de vreo remediere, cum se tot discuta.

Te cam contrazici:

La urmatoare intrerupere a muzicii din masina - din pacate nu merg mult cu masina - va exista o plangere la ANPC, pe numele firmei lui neo_andersson, cu cererea expresa a returnarii banilor platiti pentru experienta prezentata aici.

 

Eu nu inteleg ce sens mai are discutia? Neo s-a oferit sa rezolve problema, ce mai astepti? El s-a oferit sa-ti rezolve problema inca de la deschiderea topicului. Ai fost cumva la el si nu s-a rezolvat? Nu. Ai preferat sa te plangi pe forum.

Din pacate in astfel de lucrari nu intotdeauna iese treaba perfect, dar cu intelegere si rabdare se rezolva. Si nu din rea vointa cat din eroare umana.

Tuturor ni se mai intampla. Nici pe linia de productie nu ies intotdeauna perfect. De-asta exista controlul calitatii.

 

Un gest de maturitate era nici macar sa-l suni ci sa dai o fuga pana la el sa-i prezinti nemultumirile cu masina de fata. Banuiesc ca sunteti amandoi din Bucuresti.

 

In alta ordine de idei, la cat de ocupat e Neo, mi se pare normal sa nu stea pe forum sau pe mail sa dea raspunsuri. Mi se intampla si mie sa am saptamani aglomerate cand net-ul e ultimul lucru pe lista mea. Unde mai pui ca are si familia nevoie de tine, nimeni nu-i robot.

Mi s-a intamplat si mie sa-i trimit vreun mail ori sa-i dau un telefon si sa nu-mi raspunda. Dar il inteleg, si eu procedez la fel cand sunt foarte ocupat. Nu poti lucra eficient stand la telefoane/mailuri/etc. Iar dupa atatia ani de munca, iti impui si impui si altora sa-ti respecte un anumit program.

Insa eu l-am contactat asa pentru ca locuiesc la 600km de el. Daca eram in acelasi oras, lucrurile stateau altfel.

Scuza ta care e?

  • Like 4
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

C_o_s_m_i_n, nu e o contrazicere, am spus ca nu am cerut niciodata asta pana acum.

Cum intreruperile USB-urile se intampla aleator si ma frustreaza, am spus ca data viitoare cand se vor intampla o sa apelez la ANPC, in ideea in care neo_andersson nu a raspuns la mesajele si incercarile mele de a-l contacta.

 

Ma bucur ca a raspuns aici, insa de ce nu a facut-o in privat?

 

Inca o data, mesajul privat care l-a atentionat de mail a fost citit pe forum si sters de catre el.

Putea sa zica "stai ca verific si revin". Ignorarea totala m-a scos din sarite.

Edited by paul_e88
  • Like 7
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

O sa simplific: Eu l-am contactat doar pentru o informatie. El a vazut si nu a raspuns. Eu dupa aceea, vazand ca ma ignora, am scris aici pe forum.

 

A ales sa raspunda in public, iar oferta de remediere/returnare a venit dupa toate demersurile mele de acum.

 

Acum e cronologia clara?

 

PS: Am primit mail de la el ieri seara. Revin cu decizia si remedierea problemei, daca e cineva interesat.

Edited by paul_e88
  • Like 9
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Aseara, dupa toata "povestea" de pe forum ti-am gasit mailul in SPAM si ti-am raspuns.

Imi cer scuze ca nu verific SPAM-ul dar primesc sute de mail-uri in SPAM zi de zi.

 

Te astept oricand, asa cum ti-am scris si in mail, sa rezolvam problemele semnalate, acum 8 luni dupa postarile de pe forum nu ai dat nici un semn, acum imi reprosezi ca nu am vazut un mail de la tine filtrat de SPAM si cand m-ai sunat sambata dupa-amiza te-am rugat sa revii luni dupa ora 9:00.

 

http://s28.postimg.org/ah72jcykp/Screen_Shot_2016_04_03_at_12_34_49.jpg

  • Downvote 14
Link to comment
Share on other sites

In primul rand, nu imi dau seama cum a intrat in spam, din moment ce am purtat o discutie de pe aceleasi mailuri, fara probleme, acum 8-9 luni.

 

Acum 8 luni nu am mai zis nimic pt ca am considerat problema incheiata, cum am si scris aici - nu aveam nici o pretentie.

USB-ul functiona.

 

Insa a intervenit problema intreruperilor, care m-a determinat sa te contactez totusi.

Deci nu vorbim de ce s-a intamplat acum 8 luni, ci de problema recenta, de o luna.

 

In alta ordinde de idei, ce s-a intamplat cu mesajul de pe forum, sters?

Edited by paul_e88
  • Like 6
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cu riscul de a ma repeta: nu am avut de unde sa stiu de problema ta aparuta acum o luna.

Acum crezi ca e vina mea ca mailul tau a fost filtrat de SPAM? In decembrie am schimbat providerul de hosting si cu aceasta ocazie am cumparat o solutie profesionala de SPAM filtering de la SPAM Experts (www.spamexperts.com).

 

Sincer nu stiu ce astepti de la mine, vrei sa imi cer eu scuze ca emailul tau a ajuns in spam? Daca te face sa te simti mai bine, o fac, nu am o problema.

 

IMI CER SCUZE CA MAILUL TAU A AJUNS IN SPAM!

 

LE: In alta ordine de idei, daca dadeai dovada de atata inversunare si in tentativa de a ma contacta la telefon asa cum o faci pe acest topic sunt convins ca se rezolva totul mult mai repede si mai civilizat. De miercuri cand ai trimis mailul si pana ieri ma puteai suna de n ori.

Edited by neo_andersson
  • Like 4
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.